Suoristusrauta

rauta
Itselläni on ollut viisi vuotta suoristaja, babyliss merkkinen. Oon sen vaihtoa harkinnut jo todella moneen otteeseen!! ihan perseestä, jos sille on todella joka hiustenpesun jälkeen (itselleni se on erittäin tärkeä väline, eli käytän aina pesun jälkeen!) tarvetta ja käyttöä, niin eiköhän kannata panostaa silloin laatuun!??!
gdh:n rautaa olen harkinnut, mutta myös parturiliikkeistä saa (kuulemma ja itsekkin sen todennut) laadukkaita rautoja (hinta:100?-->)
Sellaisen parturiliikkeen raudan ostan kyllä vielä tänäkesänä!

t. Luonnonkihara pöyhee tukka
ja takuunkärsinyt rauta jo kahteen otteeseen!
 
JoSsu
Mulla kans löytyy kokemusta monesta babyliss-suoristusraudoista eikä tepsiny munkaan hiuksiin!ite aattelin kans ghd-rautaa koska haluan vihdoin saada suoristusraudan joka oikeesti suoristaa hiukset!!neljä täyttä paskaa oon jo ostanu(kaikki halpoja 30-50e)

Olen kans kunnon pörröpää vaikka hiukset ovat melko pitkät! :p










 
vierailija
en ikin ennen käyttäny suoristusrautaa. mut nyt aattelin hankkii semmoisen.. täs ku lueskelin tajusin et babyliss ja remington on varmaan niitä parhaita suoristusrautoi..?? miten se koko prosessi tapahtuu? siis että miten se tehdään? sanotaan nyt vaikka et suihkun jälkeen kun on märät hiukset.. miten se muka voi suoristaa? mun hiukset kihartuu heti jos ne on märät.. sit kun vetäsee sen kerran ni oks ne sit jo kuivat ja suorat? vai oks ne suorat ja märät ja sit un kuivuu ni on sittenkin suorat?? en voi kuvitella semmoista omille hiksilleni koska yksi vesipisarakin kihartaa ne.. :eek: :( :D entä miten sitä suojaus ainetta käytetään.. jos sul on esim märät hiukset? help me :)
 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
en ikin ennen käyttäny suoristusrautaa. mut nyt aattelin hankkii semmoisen.. täs ku lueskelin tajusin et babyliss ja remington on varmaan niitä parhaita suoristusrautoi..?? miten se koko prosessi tapahtuu? siis että miten se tehdään? sanotaan nyt vaikka et suihkun jälkeen kun on märät hiukset.. miten se muka voi suoristaa? mun hiukset kihartuu heti jos ne on märät.. sit kun vetäsee sen kerran ni oks ne sit jo kuivat ja suorat? vai oks ne suorat ja märät ja sit un kuivuu ni on sittenkin suorat?? en voi kuvitella semmoista omille hiksilleni koska yksi vesipisarakin kihartaa ne.. :eek: :( :D entä miten sitä suojaus ainetta käytetään.. jos sul on esim märät hiukset? help me :)
Mä kuivaan tai annan ensin kuivua ja suoristan sitten. Otat vaan pieniä osioita ja vedät ylhäältä alas :)

 
"karita"
Samaa mietin ja lisäksi kysyisin että tarviiko tuota babyliss paris-raudan levyjä painaa kovaa yhteen suoristaessa?että väsyykö kädet?


Mulla on tollanen suoristusrauta eikä todellakaan väsy,tulee todella suorat :D ja rautojen yläpuolella on pehmeä suikale tavallaan josta voi pitää kiinni.siis et polta sormiasi koska se on pehmeä ja ei lämpele muualta kuin rautojen välistä :DDDD Ja muuten.ei väri ainakaan raudoista tai muualtakaan suoristusraudasta lähde pois,ei kulu ollenkaan..tosi hyvä ja kiva kun siinä saa valita lämpötilan ja kaikenlisäks turbon ;) Suosittelen ja muuten oon vasta 13w et kyl se ainakin mun hiuksille sopii :DDDDD se on ihan paras eikä ollu ees kallis
 
straightener
Suoristusraudassa tulee olla täyskeraamiset turmaliini -levyt, jotka tuottavat negatiivisia ioneja ja infrapunasäteitä, jotka tekevät suoristamisesta hellävaraista ja tehokasta.
Monipuoliset levyt ovat 2cm leveät ja 9cm pitkät, suoristajan rungosta ulkonevat, ja reunoistaan pyöristetyt. Suoristajassa ei tarvitse olla lämmönsäätöä, on/off -nappula riittää, kunhan kuumennuslämpötila on tasapainoitettu n.195°C asteeseen.
Johdon on hyvä olla muutamia metrejä pitkä, ja pyöriä 360 astetta kiinnityskohdastaan.
Jos valitset GHD:n tai HerStyler:in, ei valintasi voi mennä vikaan.
Täällä tarkemmat perustelut: http://chicblush.blogspot.com/2011/03/straight-ahead-ultimate-flat-iron.html
 

Yhteistyössä