SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Oon ollut eilen ja tänäään superväsynyt ja heikottaa...se on tää alhainen hemppa ja alhainen verenpaine ja rd yhdistettynä varmaan!
rd? Mulla on alhainen verenpaine ja hemppa kans.
Rd tarkoittaa raskausdiabetes. Mulla paino laskee vaik ei sais kun on jo keskiraskaus. TEkis mieli syödä jätskiä ja muuta ihanaa...vaikka kermapullaa mut ku ei saa ...vaan vihanneksia ja "terveysruokaa" :x . Nyt eilen oli pakko syödä jätskiä ja heti tuli parempi olo. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Rd tarkoittaa raskausdiabetes. Mulla paino laskee vaik ei sais kun on jo keskiraskaus. TEkis mieli syödä jätskiä ja muuta ihanaa...vaikka kermapullaa mut ku ei saa ...vaan vihanneksia ja "terveysruokaa" :x . Nyt eilen oli pakko syödä jätskiä ja heti tuli parempi olo. :p
Mulla oli ylipainoa raskauden aikana. Vatutti se hyyssääminen makeiden suhteen. Ateriat ja välipalat piti syödä säännöllisin väliajoin. Söin silti jonkun verran karkkia yms. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Rd tarkoittaa raskausdiabetes. Mulla paino laskee vaik ei sais kun on jo keskiraskaus. TEkis mieli syödä jätskiä ja muuta ihanaa...vaikka kermapullaa mut ku ei saa ...vaan vihanneksia ja "terveysruokaa" :x . Nyt eilen oli pakko syödä jätskiä ja heti tuli parempi olo. :p
Mulla oli ylipainoa raskauden aikana. Vatutti se hyyssääminen makeiden suhteen. Ateriat ja välipalat piti syödä säännöllisin väliajoin. Söin silti jonkun verran karkkia yms. :whistle:
Juu en usko että mulla mitään kauheeta sokeriongelmaa on vaikka sokerirasituksessa jäinkin kiinni. Otin alkuun liian tosissaan ne syömisohjeet...ja paino pääsi laskemaan ja nyt on täys työ kääntää se nousuun...outo ongelma koska ei mulla yleensä ole ongelmaa ollut painon lisäämisessä :LOL: . Mutta nyt kun kaikki lihottava on kiellettty niin se onkin ongelma.
 

Yhteistyössä