Suuri lapsigallup, kaikki osallistumaan!

  • Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Lasten lukumäärä? 1 lapsi, 8 vuotias

Oma ikäsi? 36v

Miehesi ikä? 36v

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin. Alkoi luonnollisesti, tosin yli vuoden yrittelyn jälkeen. Jää todennäköisesti ainoaksi lapseksi.
 
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa) 4. tulossa, 40+0

Oma ikäsi? 41

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen) 42

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin

Todellakin luonnollisesti =D
 
2 lasta (2,5v. ja 1kk)
Minä 23v.
Mies 26v.

On alkaneet ihan luomusti. Kakkosen kanssa meinattiin joutua koeputkihedelmöitykseen, kun mulla puhkesi vakava sperma-allergia. Saatiin se kuitenkin kotikonstein siedätettyä sen verran, että vauvantekohommat onnistuu.
 
"vieras"
[QUOTE="minä";21939032]en muuten usko tähän. Ellei "ehkäisynä" ole ollut keskeytetty yhdyntä. En usko, että ehkäisy pettää. En. Olet vain hankkitunut raskaaksi mieheltä salaa, ja sepittänyt tarinan siitä, että vahingossa tulit raskaaksi[/QUOTE]

Missä ihmeen pumpulissa olet kasvanu??Etkö tod. tiedä että ehkäsy voi pettää?Esim. pillerit ei ole 100% ehkäsy kumista puhumattakaan.
 
joopa joo
[QUOTE="minä";21939032]en muuten usko tähän. Ellei "ehkäisynä" ole ollut keskeytetty yhdyntä. En usko, että ehkäisy pettää. En. Olet vain hankkitunut raskaaksi mieheltä salaa, ja sepittänyt tarinan siitä, että vahingossa tulit raskaaksi[/QUOTE]

Joo... voin kertoa, että kyllä se on vain mahdollista. Meillä oli kondomi käytössä ja yksi meni rikki, hain jälkiehkäisypillerin ja tsadaa; nurkissa juoksee 3-vuotias.
 
[QUOTE="minä";21939032]en muuten usko tähän. Ellei "ehkäisynä" ole ollut keskeytetty yhdyntä. En usko, että ehkäisy pettää. En. Olet vain hankkitunut raskaaksi mieheltä salaa, ja sepittänyt tarinan siitä, että vahingossa tulit raskaaksi[/QUOTE]

Voi sissus kun osaa olla yksinkertaista ajattelua taas, kyllä raskaaks voi tulla ihan ehkäisynkin kanssa..EI OLE OLEMASSA 100% varmuudella varustettua hormonaalista ehkäisyä...
 

Yhteistyössä