***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

Hotmilk Ei vielä ole tallettelut alkaneet :D Tädin runteluilta yrittelen vielä selvitä, mutta tikut ovat jo käytössä: eli Oilia mä metsästän, tahdon saada suuren.... :LOL:
Hyvältä kuulostaa tuo rintojen kipeily... Peukutukset
 
Oliivittarella just oikee meininki!:D:cool:

Mä kyl luulen nyt että tästä kierrosta ei ole mitään ottanut matkaansa. Ei mitään oireita, ei edes vilunväreitä. Eilen oli tosi kipeä alavatsa ja otin panadolia kun liikkuminenkin oli vaikeaa, juili niin paljon!:|

Nyt menossa kp 26? Toisaalta, mulla on yks tyttöjen risteily maksettu, joten sitten sen jälkeen olis parempi:D

Mulla ei ole sellaista mullenythetivauva! fiilistä. En mä tiedä onko mulla edes sellaista kunnon vauvakuumettakaan?:O Enemmän sellainen jännä fiilis päivittäin että joku puuttuu vielä joukosta. Älkää pitäkö hulluna:ashamed::whistle: Se on tosi outo olo aina välillä, jota en oikein osaa edes selittää. Sellainen että joku? yks? pitäis olla porukassa:O
 
Täällä kanssa vahvana se tunne että yksi puuttuu. Välillä havahdun lapsia katsoessa,heidän kanssa liikkuessa " tässäkö nää on,missä yksi" vaikka kaikki paikalla. Valokuvasta kun katson,meitä on paljon,mutta kotioloissa arjessa,tuntuu ettei tää nyt niin iso sakki oo :D <3

Mulla kp 28/28 ei menkka tuntemuksia. Ei olla yritetty vauvaa mut kun kumilla mennään ja viimeisin tuli sen läpi,niin aina sitä miettii ;-)

Mut ei nyt,ensin täytyy selvitä näistä vastoinkäymisistä.


Peukutukset kaikille tallettelijoile <3
 
:wave: piipahdan kun en osaa poistuakaan....

Ihana, että nippailuja löytyy ja toivon kipinöitä ilmassa :heart:

Nyt kun ajattelen tuota ennen testiä aikaa, niin mulla ei mielestäni ollut oikeasti mitään oireita...alavatsan paine oli ainut. Mut muuten ei mitään semmoisia niinkuin ennen. Edelleen kyttään oireita alkavaksi, mutta vain pieniä viillontuntemuksia jos nousee nopeasti eipä juuri muuta, oikeasti. Siksi kaip sitä onkin semmoinen epätodellinen olo. :ashamed:

En oikeasti osaa vielä muiden kuin teidän kanssa keskustellakaan :D tuolla odottajien pinossa on niin paljon porukkaa ja perässä ei pysy, toisilla eka toisilla toinen vauva jne, että toivoisin saavani teidät kaikki sinne yhteen ryhmään niin voitaisi jakaa asiat siellä! Teitä odotellen siskot....

:heart:haleja:heart:
 
onkos suurperheillä omaa ketjua odotuspuolella?? Minäkin tuolla kuukausiketjussa kirjottelen... mutta olis kiva saada vertaistukea suurperheellisiltä.

Tuonnehan voi perustaa oman suljetun kerhon, mihin täytyy hyväksyä. Olis vaan sillai "priva" ettei ihan kaikenkansan nähtävillä. Mutta minen kyllä varmaan osaa perustaa... tai en tiiä

ÄssÄ + himmiäinen 10+6
 
YAW olet niin oikeassa tossa mitä kirjotit. Muakin on jotenkin suuresti helpottanut tämä että on saanut tänne purkautua ja tietää että joku oikeasti ymmärtää mitä horisen...:LOL: ne joilla yksi lapsi ei pysty ymmärtämään näitä meidän arjen pyörityksiä! Toivotavasti en kommentillani pahoita kenenkään mieltä, se ei ole tarkoitukseni:x ja nyt niin toivon PLUSSATUULIA SINNE HETI NYT ÄKKIÄ++++
 
"Huomenta" kaikille! Oikein paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille!! Teitä tais olla ainaki ylläriplussan´saanu Miab5 ja Rakkaudesta äiti! Aivan ihanaa pikkuisia matkalla :kiss:

Harmituksiin haleja! Kurjia nuo negat ja tätien vierailut! Jospa ens kierrossa ois pikkuinen jo matkassa!

YAW: Mullahan on kokemusta sekundäärisestä lapsettomuudesta. Vuonna 2003 jätettiin ehkäisy pois ja sen jälkeen sitä ei oo käytetty. Meillä oli tuolloin kaksi lasta iältään 8v ja vajaa 4v. Seuraavaa saatiinkin ootta neljä vuotta! Ne oli toooodella pitkät vuodet. Menkat tuli miten sattuu kierrot heitteli 22-100 välillä ja nuo 100kierrotki saatiin aikaan teroilla. Yhtäkkiä niin tarkka kierto meni ihan häränpyllyksi! Tuli muuten tehtyä muutama kymmenen r.testiä, negoja sellaisia. Ku ei sitä ymmärtäny miksi menkat ei tuu, eikä raskaana ole..
PCO:han sieltä taustalta sitte löyty. Nää meidän viimeset 3 on saatu aikaseksi pienellä hormoniavustuksella, yhen kans oli clomitki käytössä ku ei noita oviksia tullu ollenkaan.

Meillähän on tuolla ootuspuolella "Suurperheiden kasvattajat" pino, mutta aika hiljanen se on, ois ollu ootusaikana ihana saada enempi porukkaa (siis meitä oli aivan ihana pieni porukka siellä mutta aika lailla kaikki ovat tällä erää vauvautuneet) ku tuota jutustelua on tosiaan mukavampi tehä semmosessa porukassa jolta voi saada tukea ja turvaa isomman lössin kasvatuksessa. Tietty ois parasta että meillä ois tuolla kerho puolella oma pino, jossa voitas olla niin oottajat, kuumeilijat ku haaveilijatkin, vai mitä? Mää voisin yrittää kattoa miten semmonen tehdään, jos siihen kiinnostusta löytyy..

Kysynkin siis, että oisitteko innostuneita kirjoittelemaan Kerho-puolella? Keksittäs joku naseva nimi, jonka sitte kaikki suurperheilijät löytää..

Pitkästä aikaa kirjoittelen, ei tunnu hirveästi jäävän aikaa tällä hetkellä palstailuun. Yritän aina välillä käydä piipahtamassa mutta sitte ku saan teidän jutut luettua niin kutsu käy! Meillä on nyt ukkokulta viikon Espanjassa, lähti ukkoporukalla golfaamaan eli yritän nyt yksin pyörittää tätä huushollia. Tosi paljonhan mää yh:na oon ku reissaa työnsä puolesta tosi paljon, mutta noin pitkään ei oo tainnu vuosiin olla yhtäjaksosesti poissa.
Mutta nyt sain tiedättekö aukastua suuni, että tahtoisin vielä vauvan! Ja tiedättekö mitä, en saanu suoraa kieltävää vastausta!! iih...ehkä vielä on toivoa vauvalle.. vai miten ymmärrätte lauseen: "ei mulla ole mitään lapsenlisätulemisesta, mutta ei tiedä miten jaksan"..voisko olla vielä toivoa? Miten niin tartun kaikkiin mahd oljenkorsiin..
Tosihan on, että tässä kunnossa raskaaksi en saisi tulla! Painoa on aivan liikaa, RD oli viime raskaudessa eka kerran mutta yhtä arvoa vaille sain sen pidettyä ruokavaliohoitosena, lisäksi ku mulla on nivelreuma, onneksi hiljainen sellainen tuota painoa ei sais tulla yhtään lisää ku vaivat nousee 100. Ed raskaudessa mulla oli myös erittäin paha rannekanavaoireyhtymä joka valvotti kipujen kanssa yöt, se kipu oli jotain aivan järkyttävää ja mitään apua en siihen saanut. Ihana migreenini tuo myös lisänsä raskauksiin ja alkuraskauden pahoinvointi joka viimes oli 24/7 12vkoa kuitenkin vaan mutta olihan se kamalaa! Siis jotaki remppaa pitäs kropalleni tehä ku tietäis vaan mistä taas lähtis.. Onko teillä kellään muulla onkelmia painonsa kanssa?

Juu, mutta pitää mennä lössi pukemaan. Äiti kutsu meidät lounaalle. Näitä ihania pieniä arjen loistohetkiä ku ei tartte ite kokata :D
Mutta sitä ennen plussatuulia teille kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: YAW
Huomenna jos pääsen koneelle,voi yrittää perustaa meille kerhoa tänne kaksplussalle jos kiinnostusta löytyy :D

Siispä mielellään ottaisin hep huudon kaikilta kiinnostuneilta sekä mielipiteitä kerhon nimeksi!!!
sielä vois sitten hiukan "vapaammin" kirjoitella ja niin kuumeilevat kuin odottavat yhdessä :)
 
Kerhoon tulen! Mulla on sellainen kiva pikku nettikyttäri täällä kaksplussalla ja mun blogissa, jonka ei tarvis yhtään seurata mun/meidän elämää, joten mieluusti kerhoon:p

Tosin se tuntuu olevan niin riippuvainen meidän elämästä että tulee varmaan kerhoonkin perässä:LOL: Ei ihan kaikkea viitsi aina siis kirjoitella:whistle:

Täällä kp 27 vasta. Röyh, röyh röyyyh...taas sitä pientä röhtäilyä joka siis oireena ollut kyllä kaikista kolmestakin viimeisimmästä:D Lämmöt 37,2:rolleyes: Alavatsalla kumma repäisyä jota on vaan raskaudessa mulla:rolleyes: Ja silmässä on ollut elohiirikin tänään:DJostain oirelistasta senkin bongasin kuulemma raskausoireeksi:LOL: Oireita vaiko "oireita" kun oikeen tässä nyt mietin niitä :D
 
Kerhoon - hep!

Miab5, paljonko sulla lämpö, oletko mitannut? Millilläkin tuntuu olevan koholla, mä en koskaan ole huomannut kohoamista lämmössä ja ainakin nyt vain 36,1.
Aikast rasittavia tuollaiset kyttääjät, onko sulle tuttu henkilö?

Lily- mikä tilanne?
 
=) joo HEP KERHOON !!!!

HotMilk en ole lämpöjä koskaan kokeillut ja nyt mittasin, niin ei siis kummempaa kuin 36,5 mut voin mennä takuuseen että lämpöä oli just samana päivänä kuin plussasin, olo oli semmonen. Ja luulin, että olin kipeäksi tulossa. Se kesti kaksi päivää..

Milli78 toi kuulostaa tosi hyvältä :heart:

Kiitos Crocus76 onnitteluista :hug: Mä tulkitsen tuon EHDOTTOMASTI positiiviseksi asiaksi sun mieheltä! Jos olisi sitä mieltä että todellakaan ei, niin hän olisi sanonut edes jotain sinne päin...mun tulkinta! Täällä on muuten sama juttu, tosi paljon olen yksin lasten kanssa ja mies tekee paljon töitä...jonkunhan täytyy hoitaa rahatkin meidän talouteen :LOL:

Mähän en ole näiltä sivuilta edes löytänyt noita kerholaisten sivuja...mä olen siis täysin uuno näissä....

Mulla on myös oma stokkeri joka kyttää tekemisiäni ja kaikkea. Ja toivon, ettei hän sitten minua kerhosta löytäisi, hän on ollut todellinen painajainen mulle.:( joten milli78 tiedän tunteen...
 
=)
Mulla on myös oma stokkeri joka kyttää tekemisiäni ja kaikkea. Ja toivon, ettei hän sitten minua kerhosta löytäisi, hän on ollut todellinen painajainen mulle.:( joten milli78 tiedän tunteen...
Kukaan muu kuin hyväksymäni henkilöt,eivät pääse kerhon jäseniksi!
Ja ajattelin että pitkälti pitäisimme kiinni tästä jo tänne syntyneestä kivasta poppoosta! Sitten jos joku "ulkopuolinen" haluaa kerhoon mukaan,kyselen teiltä myös hyväksyntää;)
 
Hotmilk vanha kaveri, hajurakoa pitänyt jo kohta 3vuotta mutta ei silti halua päästää näköjään irti. ;)

Mä en tiedä olenko mä tulossa oikeesti kipeäksi, sitäkö tää nyt sittenkin olis?:p

Kokeilen liittyä kerhoon. :D
 
Oukei, minä en tiedä ossaanko etsiytyä kerhoon, mutta juu, muuten kyllä =)
Jotenkin olen nyt onnistunut hävittämään nuo hymiöt myös XD

Oma olo on ikävä... Kuulin, että yhdelle sukulaiselle on tulossa vauva. Ei se minulta pois ole, mutta jotenkin riipaisi, varsinkin kun itse odottelee menkkoja tiistaiksi JA koska tämä hlö on viimeisimpiä raskaus-uutisiani epäillyt. Ei siis ole uskonut että odottaisin. No, onneksi ovat kaikki syntyneet joita on epäillytkin.

Sitten meillä on jotain mitälie kuumetautia kierrossa.

Sitten on iskenyt paniikki, enkö ikinä enään saa vauvaa. Olen liian lihava ja ikääkin alkaa olemaan.

Selviä PMS- oireita, mutta olen mahtavat raskausoireet kehitellyt itselleni silti. Blaah...Kevät masista jokinorsulla liikenteessä?
Ahaa, jo löytyivät hymiöt :LOL:
 

Yhteistyössä