Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Voimia ja :hug: Ryöminkäinen ja Möhköfanttis!! Mutta pidetään vielä peukkuja jos kuitenkin !!!

Kiitoksia kissa vastauksista kaikille jotka asiaa kommentoi ja kiitos Möhköfanttis hyvästä linkistä, siellä oli hyvää tietoa!! Joo niin olen ajatellutkin että pitää vain tervettä järkeä käyttää tossa kissa asiassa mutta jotenkin sitä nyt ei osaa ajatella kovin järkevästi :LOL: Kissa me kuitenki hankitaan! Mulla nyt kp 26, ylihuomenna häämatkalle ollaan lähdössä pariksi viikkoa, siellä sitten saa jänskätä josko olis tärpänny vai tuleeko täti... no mutta siihen nyt on vielä aikaa... menkat pitäs varmaa alkaa mun laskelmien mukaan kp 36-38...

Plussa tuulia nyt kaikille joilla testaus (raskaus/ovis) tässä lähipäivinä ajankohtaista!!! =)
 
möhkikselle pahoittelut negasta. Tiedän miltä tuntuu odotella sitä plussaa ja oireitakin on jo kehitellyt :hug:
Aranel ettet vain tarkoita kp:tä? eli kp=kiertopäivä? kiertopäivät lasketaan siitä hetkestä alkaen kun täti tulee kunnolla kylään..eli kun siteelle on todella tarvetta. Ja dpo:han siis tarkoittaa days past ovulation, eli päiviä ovulaatiosta.
Lily-Jane Onnea yrityksen aloittamisen johdosta! ++++++
(.) täällä kärsitään jostain ihme taudista, verenpaineet varmaan ihan alhaalla, pyörryttää kun nousee ylös, muutenkin etoo koko ajan ellei syö about kahen tunnin välein jtn..saa nähä mikä tappoflunssa on iskemäs!
-Jeyn (ent. Devi)
 
Huomenta vaan kaikille |O

Aamulla tein testin ja niin kuin arvelinkin niin negaahan se näytti. No ei auta muu kuin soitella klinikalle et mitä nyt seuraavaks tehdään.

Möhkikselle ja ryöminkäiselle voimia ja :hug:


Meillä on kolme kissaa enkä aio niistä luopua ja ihan normaaliin tapaan jatkan heidän hoitamista kun ja jos joskus tulen raskaaksi.
Tällä hetkellä aika epätoden näköistä :headwall:

Nyt lapset kouluun ja vesirokko potilaalle lasten ohjelmat pyörimään, sit alkais siivoaminen, johonkin se pitää v***** purkaa :kieh:
 
heipparallaa!!!!

nyt oikeesti tuntuu E:T:T:Ä mä sekoan! :headwall: mun menkkoja ei vieläskää näy,ei jumaliste!
JA eilen olin ihan satavarma että nyt alko menkat!! Tuli niinkö paperiin kunnon lörö semmosta
vähän tätä tummempaa olevaa höttöä,hötöllä tarkoitan semmosia matomaisia verijuovia ja jotaki pikku kikkareita.tuon väristä http://kauppa.oprakka.fi/images/villat/01_vpun.jpg
olin ihan että "voi vi***" perä vuotaa ja olin lähössä pankkiin jne. asioimaan ja hulluna mietin että kiva jos menkat tosissaan alkaa ja mulla alkaa yleensä samaten ne JUMALATTOMAT kivut.tuskan hiki valuu ja huimaa joskus jotain näkyy kahtena ja oksettaa ja olen valkoinen. Ihmettelin pankissa että on se kumma ko ei näkyny eikä kuulunu kipuja.Menin kotia ni ei mitään vuotoa ees siteeseen asti tullu.Ei kipuja-ei mitään.
on se ihmeellistä piruvieköön!
nyt sitte jännätään taas IKUISUUS. menkat myöhässä 12 pv.

Olispa ne mun vauvvahaaveet totta :heart:
 
aiotko waaka tehdä nyt testiä piakkoin? Plussatuulia sinne!

Täällä ei vieläkään kuulu menkkoja, mitenkäs teillä muilla jotka odottelee vielä niitä ekoja luomumenkkoja? Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään kun ei voi tehdä asialle mitään.

Itse aloitan tänään astmatestit, joten täytyy varmaan lekurille muistaa kertoa näistä meidän raskautumisyrityksistä. Mulla epäillään infektioastmaa, eli flunssat on aina pitkiä ja yskät kamalia, ja nyt toi astmalääke on mun mielestä kyllä auttanutkin. En vaan yhtään olisi kaivannut tätä rumbaa tähän vauvan teko vaiheeseen, saati miten se sitten vaikeuttaa raskautta.

Plussatuulia kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja neulainen:
aiotko waaka tehdä nyt testiä piakkoin? Plussatuulia sinne!

Täällä ei vieläkään kuulu menkkoja, mitenkäs teillä muilla jotka odottelee vielä niitä ekoja luomumenkkoja? Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään kun ei voi tehdä asialle mitään.

Itse aloitan tänään astmatestit, joten täytyy varmaan lekurille muistaa kertoa näistä meidän raskautumisyrityksistä. Mulla epäillään infektioastmaa, eli flunssat on aina pitkiä ja yskät kamalia, ja nyt toi astmalääke on mun mielestä kyllä auttanutkin. En vaan yhtään olisi kaivannut tätä rumbaa tähän vauvan teko vaiheeseen, saati miten se sitten vaikeuttaa raskautta.

Plussatuulia kaikille!
kyllä mä meinasin,mutta niinkö vissii tuolla aiemmin kirjotin ni jos on TAAS
käyny niinku poikaa kun odotin että ovulaatio oli ollut myöhään. Ja jos nyt muutaman päivän säteillä oon raskautunu, niin kuinkahan kauan saapi ootella että vois tehhä testin?
:hug:
 
Hei kaikille. Uskallaudun nyt kirjoittamaan tänne uudemman kerran. Meillä on nyt sitten yritys alkanut, eli nyt on kp 12 ja parin päivän välein vähintään peitot heiluu. Ja yk 1 siis. Saa nähdä miten käy. Täytyykin katsoa netistä ne teeman dokkarit, ne ei muuten näy yle areenasta Suomen ulkopuolella, joku sitä ihmetteli aikaisemmin.

Kaikkea hyvää!
 
En tiedä onko poliittisesti korrektia olla useammassa pinossa? Olen tuolla pikkukakkosen puolelakin kirjoitellut, meillä on tyttö 07/02 ja nyt ollaan tässä uutta vauvaa yrittämässä. Kolmatta kiertoa menossa ja sunnuntaina oli ilmeisesti ovis (en testaile) ja nyt ei auta muuta kun odotella. Sunnuntaina toihuiltiin, mutta eilen ei mies enää innostunut yrityksestä huolimatta. Eikös se pari päivää olisi aikaa ovis tuntemuksista?
Tänään siis lienee jo myöhäistä?
Annetaan miehen siis lomailla ja katsotaan jos seuraavassa kierrossa sitten sopisi herralle paremmin :LOL: Tietysti toivoisin, että olisi jo tärpännyt, mutta...

Plussatuulia kaikille ja oikein paljon onnea yritykseen :heart:
 
Tervetuloa Mousse :flower: Mun mielestä on ok kirjoitella useammassa ketjussa, kuumeilua ja asioiden purkamista vartenhan täällä ollaan. Ite kirjoittelen kahdessa ja toinen ketju on hiljaisempi, joten on mukava kirjoitella aktiivisemmassakin ketjussa. Ja varsinkin lukea aktiivista ketjua =) Ei täsäs nyt missään naimisissa kunkin ketjun kanssa olla =)

Täällä vaan kuume nousi lisää ja nälkä ois. Pitäis lääkärillä tossa kävästä vielä ja näin. Ei vaan tee mieli kyllä yhtään syödä mitään..puh. NOh, jos koirat sais käytettyä, tuntuu sekin inhottavalta kun pyörryttelee.

Toivotaan että plussia tulee :heart:
 
Jeyn, oho, näköjään kirjoitusvirhe eksynyt sinne eli siis kp 11-12 eilen. nyt kp 12-13.

Unikeiju ja möhkis :hug:

Ryöminkäinen :hug: Ei oo vielä toivoa menetetty. Niin kauan kun täti ei tuu kylään on toivoa. Ja negatiivinenkin voi olla positiivinen. Plussa tuulia lauantaille!

Tervetuloa mousse!

Waaka, plussa tuulia myös sinne! Jos ne oudot hormoonisekoilut sit ois sitä itteään?

Tänne ei mitään uutta. Kokeisiin lukua ja väsymystä kun poitsi valvottaa öisin ton taudin takia.
 
Tervetuloa Mousse

Useammassa ketjussa kirjoittelen minäkin.

Nyt on siivottu ja kaupassa käyty sekä tietty parempi mielikin jo =)
En soittanut viel tänää klinikalle, odottelen nyt viel muutaman päivän et josko ne vaik itestään alkais.

Plussa tuulia kaikille niitä kaipaaville.
 
eipä tullut tänäänkään viikko sitten kotitestiltä tilaamani testit :kieh: . Lähetin jo klomannen huomautuksen asiasta kotitestille että saavat ruveta selvittelemään asiaa itellan kanssa. Sinne upposi kuitenkin minulta 50 euroa että jotain vastinetta rahoille vaadin :kieh: :headwall:
 
Lily-Jane: Ehkä tosiaan se johtuu tästä ekasta luomukierrosta. Hormonit saa kaikkea aikaan. Kai sitä muutaman kierron jälkeen tasaantuu ja oppii enemmän tuntemaan et mitä mitkäkin merkit tarkoittaa. Onnea yritykseen!!

Ja niin, siittiöt mun tietääkseni elää sen 3-5päivää vielä. Tyttösiittiöt kuulemma elää pitempään kuin poikasiittiöt.

Tervetuloa Mousse! =)

Neulainen: Ei mullakaan vielä luomuja, mut ei niiden aikakaan vielä ole. Kp vasta 17. Ei hajuakaan koska pitäs testailla ku eka kierto..

Meillä ei mitään uutta, joka toinen päivä vähintään koitetaan peittoa heilutella. Kattoo nyt miten käy.

erka: Toivottavasti ne testit saapuis sitten, kumma juttu kyllä että kestää..

Joko olette aloittanut joululahjojen ostamisen? :xmas:
 
Olittepa ahkerasti kirjoitelleet. =)

Lily-Jane: Kuulostit ihan multa. Mulla kans joskus tulee yhteenottoja äidin kanssa ja sen jälkeen kauhee morkkis. Onneksi asiat kuitenkin aina selviää ja aamulla mikään ei tunnu enää niin pahalta. Iltaisin jotkut jutut painaa kovasti mieltä, mut aamulla aina ihmettelee, miks taas stressasi niin paljon. B)

Mennikselle onnea opinnäytetyöstä. Oot ollut ahkera! :wave:

Mä ajattelin ens kierrosta sitte koittaa sitä oviksen metsästystä. Tosin toivon tietty kovasti ettei ens kiertoo enää tulis. =) Perjantaina testaan, oliskos tässä kierrossa tärppi jo käynyt. Joku kirjoittelikin oireista, jotka multakin löytyy: väsymys, jatkuva nälkä ja kova arkuus rinnoissa. Aina ennen menkkoja rintoja aristaa, mut nyt ehkäpä enemmän, ku ennen. Kuvittelua varmaan vaan.. Tekis mieli jo testata, mut aiemmissa yrityskierroissa on tullut tehtyä niiiiin monta turhaa testiä, et nyt on pakko malttaa mieli. Ne kun ei ole mitään halpoja..

Kaikille negan testanneille ja menkkoja odottaville iso :hug:

 
Waaka: karkeasti sanoten ovulaatiosta 12- 14 päivää kun menkat pitäs alkaa tai sit ei ala ja on raskautunut=) Eli se on se aika... Korjatkaa joku jos sanoin nyt ihan väärin.
Mulla olis just sillai et viime kierto 26 ja nyt tikuttamalla sain oviksen kp 24 joten edn odota menkkoja nyt heti alkavaksi, vaan joskus siellä kp 36-38 tienoilla... Tein jopa huvikseen (niin pirun malttamaton kuin olen!) raskaustestinki mutta negaahan se näytti... Sunkin tosiaan kannataa vielä innolla odotella, jospa käy samoin kuin poikasi kanssa =) Plussa tuulia!
 
Hitsinpimpulat! (En muista kyllä mistä tämä olikaan)

Siis tekis mieli alottaa yritys, kun kerta muutki. Kävisköhän tämä se sama, mitä ite käytti lapsena..että ku "kaikilla muillakin on" B) Voi kamaluus. Miten minä maltan mieleni huhtikuulle...ja toisaalta jos miehelle passais jo aiempi, mutta jotenki ois kiva kun ois noita istumatunteja tehty alta poies..toisaalta mistäs minä tiedän, että akuanko se yritys kestää. Siinä ohjelmassa oli, että 15xkk seksiä ja yritys kestää keskimäärin 3.5kk. (Eikö olekki hauskoja nämä mun pohdinnat :D )..jotenki sitten toisaalta sen tähden haluaa siirtää, kun pohdin noita autoasioita ja noita reissuja. Että miten ne järjestää. Oon nyt ihan takertunu näihin juttuihin, mitä miehet pohtivat vauva-asioissa.

Noh, onneks tulee lumi ja kaikki. Sitten on niin kiva fiilis, tykkään lumesta. Ja voi vitsit, kun näkisitte miten mun koirat tuolla lumessa oikeen tykkää :heart: Toinen metsästää lumihiutaleita ja mönkii kuin sammakko lumessa, toinen taas hyppii ja pomppii kuin kumipallo sekä piehtaroi :heart:

JOululahjoja..apuva, ei ole yhtään. Ei edes sitä lahjapaperia :LOL: Mutta oon suunnitellu jo vähän kaikkea, että mitä tulis ostettua. Ja mullahan on huomenlahjan ostot, kaasojen jutut jne. Mitäs muute nolette kaasoille ostaneet lahjaksi, kun ovat avustaneet?

Just ku kehuskelin, että on mennyt se pahin vauvakuumeilu kesän mukana, niin se iski sitten taas. Noh, toisaalta mulla on ens kuussa se erikoislääkäriaika, että jos mulle tulee se nielurisaleikkaus niin se varmaan onneksi auttaa tässä kuumeilussa..

Mites noissa leikkausajoissa, kuis ajoissa ilmoittavat? Eikös Perämaan emännällä ainakin ollut, ettei mitään kuulu? Kun jotenki ois kiva, kun sais sen ajan vaikka sitten oiski puolen vuoden päästä, kunhan tietää et se on sit sillon..
 
Mä en ole ostanu vielä joululahjoja, suunnitellut kyllä olen mitä ostan. Pitäs kai jo aloittaa :whistle:

Metsätähtönen: Oi kunpa näkisinki ne koirat :heart: Mulla on kaksi kissaa, mut kotona on ollu koiria, ja voi että kun ne on niin ihania!
 
Mulla otettiin viikko sitten kierukka pois.. ja nyt ootellaan miten käy =) En viitti vielä näin alkuvaiheessa laskee mitään kiertopäiviä ym.. enkä niistä oikeestaan ymmärrä juuri mitään :ashamed: . Oon aikasemmista kahesta tullu heti raskaaksi, mut eihän sitä voi tietää miten nyt käy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Waaka: karkeasti sanoten ovulaatiosta 12- 14 päivää kun menkat pitäs alkaa tai sit ei ala ja on raskautunut=) Eli se on se aika... Korjatkaa joku jos sanoin nyt ihan väärin.
Mulla olis just sillai et viime kierto 26 ja nyt tikuttamalla sain oviksen kp 24 joten edn odota menkkoja nyt heti alkavaksi, vaan joskus siellä kp 36-38 tienoilla... Tein jopa huvikseen (niin pirun malttamaton kuin olen!) raskaustestinki mutta negaahan se näytti... Sunkin tosiaan kannataa vielä innolla odotella, jospa käy samoin kuin poikasi kanssa =) Plussa tuulia!
Nii mikä aika?
sori oon vähän väsyny ku tullu valvottua 3 peräkkäisenä yönä oman ja pojan flunssan takia.Kuhan ei ois possunuhaa.. :ashamed:
 

Yhteistyössä