Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Terve!

Jee, tämmöinen on viimein auki. :D Elokuun alkuun on sovittu suunnittelu käynti ja ensimmäinen hoito on sitten toivottavasti syyskuussa. Meille tehdään joko IVF tai ICSI. Miehen siittiöt on just siinä rajalla, että kannattaako IVF tehdä. Voi olla, että ei munasolut hedelmöity vaikka ovat siinä maljalla siittiöiden kanssa. Tämän takia taidan itse toivoa heti sitä ICSI:ä ettei mene kerätyt munasolut hukkaan.

Kovasti odotan syksyä ja näitä tehokkaampia hoitoja. Ihanaa kuitenkin lomailla kesä hoidoista. Pitää nyt vaan rentoutua ja nauttia olosta. :)



TOIVOJAT:

Nimi..................................Hoito........................Punktio- Siirto, aika

shenda81 .............................. 1. IVF 1. PAS ........................... vk 32
Nalle76 ................................... 1. IVF (l) ................................. vk 32
Tirlittan1968 .......................... 2. IVF (p) ................................ vk 33
Amelie80 ............................... 1. ICSI / 1. PAS ........................ vk 33
Pikku-Tintti ............................. 2. ICSI (l) .......................... vk 33/34
viksi ......................................... 1. IVF (l) ........................... vk 33/34
Isis ......................................... 2. IVF 2. PAS .......................... vk 34
Minni79 .................................... 1. IVF (l) ................................ vk 34
Silja-Leena ............................ 1. ICSI 1. PAS .......................... vk 34
wattu ..................................... 1. ICSI (p) .............................. vk 35
dream09 ................................ 3. IVF (l).................................. vk 35
Eena ....................................... 1. IVF (l) ................................ vk 35
Vadelmaunelma ..................... 1. IVF/ICSI (p)......................... vk 35
Nipsu74 .................................. 1. IVF 1. PAS ...........................vk 35
astrid ...................................... 1. IVF/ICSI (l) ........................ vk 35
Peppiina78 ............................ 1. IVF (p) ................................ vk 36
JäsenJ .................................... 1. ICSI (l) ............................... vk 36
Electra ................................... 4 ICSI (p) ................................ vk 36
Nele ....................................... 1. IVF (p) ................................ vk 36
onnenkukka ........................... 2. ICSI (p) .............................. vk 36
Sannuli-81 ............................. 3. IVF (p)................................ vk 37
Miimi78 ................................... 4. ICSI (p) ......................... vk 37/38
Inia ......................................... 1. IVF (l) ................................. vk 38
Taikapapu .............................. 1. IVF (l) ................................ vk 39
Elenia ..................................... 1. IVF (p) ...............................vk 40
hemu80 ................................. 1. IVF (p) ................................ vk 43
Plamsu75 ............................... 2. IVF .......................... heinä-elokuu
Jannika07 .............................. 2. IVF 1. PAS ......................... elokuu
Irene80 ................................. 1. IVF 1. PAS ................. elo-syyskuu
Tytti82 ................................... 1. IVF /ICSI ......................... syyskuu
Rosetta .................................. 1. IVF/ICSI .......................... syyskuu
aurin-ko ................................. 1. IVF 3. PAS ....................... syyskuu
sininata .................................. 1. IVF/ICSI ......................... syyskuu
anna1979 .............................. 1. IVF .................................. syyskuu
Kaneli-07 ................................ 2. ICSI ............................... syyskuu
pohtijatar ............................... 2. IVF (p) ............................ syyskuu
eevi-antero ............................. 1. IVF 1. PAS ...................... syyskuu
Sharlin ................................... 1. ICSI ......................... syys-lokakuu
idaliina .................................... 2. ICSI ........................ syys-lokakuu
pirpana74 .............................. 1. IVF 1. PAS ........................ lokakuu
sade83 ................................... 1. ICSI (l) ........................... lokakuu
minttu1 .................................. 2. IVF 1. PAS ........................ lokakuu
Äititär ..................................... 1. IVF .............................. marraskuu
Piiuli-74 .................................. 1. IVF (l) .......................... marraskuu
Kristiina76 ............................. 4. IVF 1. PAS ............................ syksy
aitiliini83 ............................... 1. ICSI ...................................... syksy
Linnia .................................... 1. IVF ....................................... syksy
Tao74 .................................... 3. IVF ....................................... syksy
dreamer78 ............................ 1. ICSI 1. PAS ........................... syksy
Bluemami ................................ 1. ICSI 1. PAS ......................... syksy
annamaria83 ........................... 2. ICSI ................................... syksy

muoks. siirsin listan ensimmäiselle sivulle.
 
Heippa,!

Ihana pino tosiaan! Meilläkin kesätauko menossa inssien jälkeen ja ekaan ivf /icsiin olen tilannut suunnittelukyännin elokuulle. Elokuussa luultavasti tehdään vielä yksi inssi ja siten syyskuussa tositoimiin. En halua enää pitkittää järeämpiin hoitoihin lähtemistä ja otin oikeuden omiin käsiin ja tilasin sen suunnitteluajan. Lääkäri alustavasti aikaisemmin puhui että syksyllä voidaan katsoa ivf /icsiä, joten toivottavasti ovat sitä mieltä että voimme niihin siirtyä. Meillä tuli tuulimunaraskauden jälkeen juuri vuosi yritystä täyteen, joten nyt ollaan sitten virallisesti lapsettomia.

Meillä sama juttu Taikapapun kanssa, että ollaan sillä hilkulla, että tehdäänkö ivf / icsi. Itse jotenkin toivoisin ivf:ää, se tuntuisi luonnollisemmalta, mutta kumpi tahansa käy.

Nyt pitäisi hetkeksi siirtää ajatus pois lapsenteosta ja nauttia kesästä, mutta katsotaan mite onnistuu. Toivottavasti tämä aika menee nopeaan vaikka toisaalta pelottaa kauheasti ne tunteet, mitä mahdolliset epäonnistumiset tuo tullessaan. En usko että olen vielä niin syvällä käynytkään tämän asian kanssa.

Jatketaan taas...

 
Heippa!

Minäkin voisin pinoutua porukkaanne! Taustoista sen verran, että lapsettomuutta meillä takana nyt 3 vuotta. Keväällä oli ensimmäinen IVF ja tuoresiirrosta pärähti elämäni ensimmäinen plussa testiin. Onnea ei kuitenkaan kauaa kestänyt vaan keskenmeno todettiin rv:lla 9+2. Pikkuinen oli lopettanut kasvunsa viikolle 8+0. Kesätauon jälkeen olisi siis tarkoitus siirtyä ensimmäiseen passiin (pakkasessa 13 pikkukaveria), joka ajoittunee elo-syyskuun vaihteeseen, kunhan ensin saan tämän kierron kohdilleen. Hoidossa ollaan Tampereen Väestöliitolla.

Tässä taustaa näin pikaisesti, mutta palaillaan! :wave:

Hyvää päivän jatkoa kaikille!
 
Moikka!
Meilläkin on syksyllä luultavasti icsi tulossa, riippuu nyt mitä miehen sperman kontrollinäyte sanoo. Piti antaa se tänään, mutta koputin kuulemma just väärällä hetkellä oveen ja puihin meni. Saa mennä yksin sitten antamaan ensi viikolla. Lapsettomuutta takana kaksi vuotta ja tähän asti on hoidettu vain lääkkeillä. Ollaan oltu julkisella puolella tähän asti, mutta nyt siirtymässä yksityiselle, jotta hommat menis vähän nopeammin. Tänään viimeksi itkeskelin tätä asiaa, joten ehkä syytä ottaa kesä vaan ihan rennosti. Nyt mulla kp 43 ja testi nega, joten kiertokin on varmaan nyt lopullisesti sekaisin.
Hyvää kesää kaikille, olen kylläkin nyt heti viikon matkoilla ja poissa palstalta.
 
Moikka!

Meillä kanssa syksyllä alkaa IVF-hoidot. Julkisella puolella kun ollaan niin jonoa on puol vuotta. Syyskuun loppupuolella on suunnittelukäynti. Lapsettomuutta takana 3 vuotta. Inseminaatioita tehtiin viime syksyn ja tämän kevään aikana 5 kpl, joista tuloksena vain negaa. Tänään alko taas menkat eli kp1 ja mieli on taas maassa, mutta eiköhän se tästä taas....

Ihanaa kun vihdoin tällainenkin pino aloitettiin =)
 
Moikkista kaikille!
Voisin hypätä tähänkin pinoon, vaikka olenkin tuossa kesän pinossa. Meillä lapsettomuutta takana kolme vuotta. On tehty 6 inseminaatiota ja 1. IVF:n tuoresiisrto sekä yksi PAS nyt keväällä. Meillä selittämätön lapsettomuus; pientä häikkää ovulaatiossa, myoomia ja kohdun limakalvo tahtoo kasvaa liian paksuksi,... Limiksen ja polyyppiepäilyn vuoksi olen menossa 11.6. kohdun tähystykseen ja mahdollisesti kaavintaan.
1. IVF:n toinen PAS suunniteltu siis elokuulla. Meillä vain kaksi alkiota pakkasessa ja pelkäänkin etteivät ne selviä sulatuksesta joten on jo varauduttu uuteen IVF:ään syksyllä. Tuohon ekaan passiin jouduttiin sulattamaan viisi alkiota ja vain yksi priima yksilö selvisi muttei sitten kiinnittynyt onnettoman paksuun, nesteiseen ja "syheröiseen" limakalvoon.
Tsemppiä kaikille ja nautitaan nyt kesästä että sitten syksyllä jaksetaan taas piinailla!
:heart: :heart: :heart:

Päivitys 11.6.2009...
Kohdun tähystys peruuntui menkkojen vuoksi. Tottakai tässä epäonnen keskellä kaikki mikä on mennäkseen, menee pieleen... Sain uuden ajan vasta 16.9. joten PAS menee johonkin lokakuulle ehkä...
Jotenka jos joku tekee listaa niin mulle voi laittaa
1.IVF:n 2. PAS lokakuussa
Vetäydyn taukoilemaan palstailustakin.. hermolepo kaikella lailla tekee ehkä hyvää.. Hurjasti jaksuja ja tsemppejä kaikille kohtalotovereille!!
:heart: :heart: :heart:
 
Helou :wave:
Tuun tänne tuolta kevään hoitopinosta. Profiilitiedot päivitetty eli sieltä voi lukea mun hoitohistoriaa :) Elokuulla toivon mukaan yritettäs pakkasalkion siirtoa, pakkasessa meillä yksi BB2-luokkanen eli toiveet ei oo korkeella... mut yritetään sano mummo hangessa ;)
 
Jaahans, josko minäkin sitten taas pomppaisin mukaan pienen tauon jälkeen. Hei vaan kaikille. :wave:

Taustaa sen verran, että kohdun ulkoisen jälkeen (jonka hoito epäonnistui), puuttuu putket, joten luomusti ei onnistu. 2. IVF hoitoa takana ja pakastin tyhjä. Kolmas ja viimeinen hoito alkaa 28.7. Synarelalla ja siitä sitten punktio ja siirto osuvat tuonne elokuun loppupuolelle. Kaikki tuntuu jo niin tutulta, kun on jo kolmas kerta. Toivottavasti nyt tärppäis.

Tsemppiä kaikille ja paljon voimia. d:)b

Erinomaisen ihanaa ja rentouttavaa kesää. :flower:
 
Tulin tänne ilmoittautumaan kun 2.IVF:stä tuli maanantaina nega. Pakkaseen jäi 8 kpl joita sitten tuossa elokuussa varmaankin sulatettaan. Pitkä taival takana ja tämä passi/passit on sitten meidän viimeiset. Hoidot loppuvat.
Takana on yksi KU joka tuli 1.IVF:n taisi olla 6:desta PASS:sista ja sitten PAS 7:mästä tuli KM...joten aikalailla on takki tyhjä :(
Nyt kuitenkin nautin kesästä(sateista tosin tällä hetkellä) ,auringosta enkä mieti näitä hoitoja.

Janski71 - Jos saan udella miten KU:n hoito epäonnistui? Mulla leikattiin oikeanpuoleinen johdin pois kun tuli tämä KU(joka on vihonviimeinen kaiken tämän rumban jälkeen) Ultrassa meillä sydän siellä sykki mutta oli mennyt vain pari milliä väärään kohtaan, jos olisi vähän peruuttanut niin olisi ollut oikeassa paikassa :ashamed: mutta se on mennyt eikä suremalla sitä takaisin saa. Tsemppiä sulle tulevaan hoitoon ! :hug:

Nauttikaa kesästä, auringosta, grilliherkuista ;) sekä tottakai jäätelöstä.
Palataan asiaan kunhan hoito taas lähestyy

-Jannika-
 
Heippa taas! :) Eli itsekin hyppäsin tuolta kevään hoitolaisista. Meillä lapsettomuuden syy on miehen vasektomia, joten vaihtoehtona meillä on ainoastaan ICSI tai PAS. Keväällä 2009 tehtiin ICSI, josta tuoresiirrosta tuli nega. pakkaseen jäi ainoastaan kaksi alkiota. Joten ei kovin paljoa ole niistä toivoa, mutta on kuitenkin. Toivottavasti jaksavat sulaa kunnolla ja kestävät myös sen. Mutta ei murehdita sitä vielä, vaan nautitaan kaikki kesästä. Ensi kesä saattaa olla jo toisenlainen ;) Kiva kun tulitte mukaan. On itselläkin parempi mieli kun tietää, että on muitakin samassa tilanteessa. =)
 
Huomenet :heart:

Kiitos Amelielle pinon perustamisesta =)
Kevään hoitolaisten pinossa olin mukana. Ensimmäinen ICSI takana, negahan siitä tuli. Aikaisemmin on tehty kuusi ovulaation induktiota, joissa kolmessa inssi. Hoidossa ollaan Väestöliitolla. Kesällä menen vielä käymään siellä ennen taukoa, koska seuraava ICSI tehdään pitkällä kaavalla ja sumut pitäisi aloittaa jo heinäkuussa ja resptit ja ohjeet saada tietty ennen sitä. Oletettavasti siirto olisi elo-syyskuun vaihteessa. Siis jos on jotain siirrettävää.... Viimeksi kehittyi vain 7 munista, joista yksi siirrettiin ja pakkaseen ei jäänyt mitään :/
Miehellä siittiöissä ongelmaa ja omakin hedelmällisyys on liene laskenut. Ainakin viime soitossa lääkärille mieli veti matalaksi, kun hän sanoi että kannattaa nyt VIELÄ yksi ICSI kokeilla. Viimeksi Puregonit oli jo isommalla annoksella eikä vaste ollut hyvä. Ja kuulemma alkion kehittymisessä pari ensimmäistä päivää ovat munasolujohtoisia. Tuli mieleen että säälistä kokeillaan, sävy oli jonkin verran pessimistinen. Mulla on FSH koholla, mutta arvo oli vielä alle 10. Pongasin että Tähtisäteella ja Sharlinilla oli samantyyppinen tilanne?

Mukava että pinoon on kertynyt väkeä, ei kun tulta päin jälleen :wave:
 
Hei vaan,

Jannika Luomuraskaus oli munatrovessa ja sain hoidoksi 2xmetotreksaattipiikit, joiden piti poistaa raskausaines torvesta. Niin kävikin, mutta aines abortoitui osittain vatsaonteloon, josta se olisi pitänyt poistaa, mutta sitä ei tehty, vaan jätettiin sinne. Vatsaontelossa raskaus jatkui ja lopulta repi munatorven ja tulehtui ja aiheutti kymmeniä kiinnikkeitä vatsaonteloon. esim. munasarjani on tällä hetkellä kiinnikepussissa, ja pienikin liike villtää mukavasti. :'( Että näinkin voi käydä. Kivuista kärsin heinäkuusta joulukuuhun asti. :headwall:

Mutta se siitä. Se on mennyttä ja nyt yritän sitten viimeisen kerran vielä tätä kautta. B)

Tsemppiä sinullekin. d:)b Sovitaanko, että nyt onnistutaan molemmat. :D
 
Hei taas ja kiva kun on saatu porukka hyvin kasaan!

Meillä lapsettomuuden syy on ainakin tällä hetkellä todettu miehen siittiöissä, joita ei ole turhan paljoa ja liikkuvat huonosti. Sen verran niitä kuitenkin löytyy että inssejä on kannattanut kokeilla. No huonoin tuloksin kuitenkin. Itsellä pitäisi olla kaikki kunnossa, ovuloin joka kierrossa ja kuukautiskierto säännöllinen. Mutta eikö se niin mene että ennen punktiota munasoluista ei oikein osaa sanoa mitään, joten en nyt kirkossa kuitenkaan kuuluta, että täällä päässä kaikki hyvin. No joka tapauksessa meidän yhteinen ongelmahan tämä on, eikä miehen vika.

Miten muuten lyhyessä kaavassa hoito etenee, viitsisikö joku kertoa. Eikö lyhyellä yleensä lähdetä liikkeelle, jos naisella näyttäisi kierto olevan kunnossa? Lääkäri joskus ohimennen minulle mainitsi, että tehtäisiin lyhyellä kaavalla. Jos meillä olisi punktio ja siirto syyskussa, niin aloittaisinko piikit elokuun kuukautisten aikana? Kiitos jos joku osaa neuvoa!

Onnenkukka, miksi teillä kokeiltaisiin enää yksi icsi? Eikö yleensä tehdä ainakin kolme (ja mahdolliset pas:it päälle)? No eihän se tietysti haittaa vaikkei enempää tehtäisi, te plussaatte ensi kerralla! Niin me uskotaan!
 
Hei vaan kaikille
täällä taas vaikka syksyllä manasin et mun lapsiluku ois täynnä kun ei se PASS onnistunut. MUtta kuinkas ollakkaan vauvakuume nostaa päätään koko ajan vaikka sitä kuin yrittää taltuttaa :whistle:
Taustaa: Tehty ICSI v 2003-2004 joskus.....sieltä tuorresiirrosta 1 tyttö, v.2006 tehty PASS josta tyttö. Ja viime syksynä kokeiltiiin viimisetkin alkiot pakkasesta mutta ei onnistunut :ashamed:
nyt ois siis tarkotus taas alottaa alusta koko touhu eli ICSI......moni varmaa ihmettelee et onhan sulla jo 2 lasta että miks ihmeessä alottaa taas koko tätä kauheata hoitorumpaa....joskus ihmettelen minäkin mutta kun se vauvakuume on niin kova =)
en tiedä kuuluisinko kesän vai syksyn pinoon kun suunnittelu käynti on nyt 19.6 mutta hoito varmaan menee syksyyn.....
lapsettomuuden syy on miehen siittiöiden vähäisyys sekä mulla kiertohäiriöitä ja mahdollinen PCO ( ei oo kunnolla tutkittu)
On muuten sydäntä raastavaa lukea joidenkin kokeimuksia ja yrityksiä...kyllä olette vahvoja mimmejä...tsemppiä kaikille hoidoissa....kyllä se joskus onnistuu...toivotaan niin!
:flower:
 
Heipä hei :wave:
Vannoin etten kesällä pyöri täällä mut ei näköjään osaa olla poiskaan. Meillä siis 3.IVF elokuussa(aivan varma en ole lasketaanko sitä kolmanneksi vai toiseksi kun ensimmäinen oli tarkotus olla inssi ja muniksia tuli liikaa siihen ni hypättiin kesken IVF:ään...tosin sillon ei ollu hoksittu et tarviin kasvuhormonia jotta hedelmöittyminen ois mahdollisat joten sillon ekalla ei päästy siirtoonkaan asti)Sekavaa sepustusta. Mulla ei oo menkat koskaan luomusti tullukkaan joten ihmettä en uskalla edes toivoa.

Tytti82 Minä oon ymmärtäny et jos kierto kunnossa ni alotetaan sumuilla...en tosin ole aivan varma. Lyhyessä kaavassa pistely mulla on alkanu kp2 ja siitä n. 10pv pistellään...välissä tietty pari kertaa käyään ultrassa ja rakkuloiden kasvun mukaan sitten jatketaan piikittelyä....riippuu siis onko sulla menkat elokuun alussa vai lopussa et onko elo vai syyskuussa..
 
Amelie-80 Kiitos, täällä ollaan!
Eli hyppäsin kanssa tuosta kevään pinosta. Just tänään olin lääkärissä ja munikset ei ollut vielä edellisestä hoidosta palautuneet.
Seuraava hoito elo-syyskuulla on ICSI..
Onnenkukka[b] oon kans Väestöllitossa. Mulla oli fsh 16, et se on tosi korkea. Muniksia tuli viime hoidosta yllättäen 19, mutta ykskään ei ollut hyvänlaatuinen eikä hedelmöittynyt eli siirtoon ei päästy.[/b]
 
Hello naiset!

Ajattelin vain lukaista tämän pinon läpi, mut tännehän minäkin taidan kuulua! Elokuun alkuun varattu suunnittelukäynti viimeistä IVF:ää varten. Taustoista pikaisesti: lapsettomuutta takana noin 7 vuotta. Viime elokuussa aloitettiiin hoidot eli yksi inssi, 2 IVF:ää ja 3 PAS-siirtoa, josta viimeisestä plussa, mutta keskenmeno 7+0. Nyt siis kesätaukoa ja pääkopan "korjausta" tän vuoristoradan jälkeen....



Janski Moi! Pakkohan mun oli tähän pinoon tulla, kun säkin oot täällä! :wave:
 
Mooooooi Tao ei ol totta, että sinäkin täällä :wave:
Monessako yhteisessä pinossa ollaan jo oltu... :headwall:
Olen pahoillani, että viimeksi sulle kävi niin kuin kävi, ei ole kovin reilua ei, mutta tämä viimeinen hoito on nyt meille kummallekin se ratkaiseva, eikös. :heart: Kumpikin plussataan ja pidetään se loppuun asti. :hug:

Ihanaa, mutta samalla kamalaa, että täällä oikeesti syntyy tuttuja. :LOL:

Tsemppiä ja haleja :hug: :heart:
 
Minäkin voisin tulla tänne =)

Meillä tulee yritystä täyteen 2-vuotta heinäkuussa. Meillä miehellä normaalimuotoisia simppoja 2% ja mie en ovuloi joka kierrossa. Julkisella puolella ollaan hoidossa. Kolme inssiä tehty tänä vuonna ja kaikista nega. Elokuussa suunnittelukäynti IVF/ICSI hoitoa varten ja syyskuussa alkaa sitten eka IVF tai ICSI hoito. =)
 
Minäkihän tänne pinoon kuulun. Ku ei onnistunut taaskaan. Olin tuossa huhti-toukokuu pinossa jossa on moni muukin ollut. Kiva kun täällä on tuttujakin.
No elo-syyskuussa meillä on ehkä vihoviimeinen 3. IVF joka tehdään pitkällä kaavalla,kokeillaan nyt sit sitä. 2. ivf:ssä ollaan päästy kahteen tuoresiirtoon + yks pas, siistoja meillä ei siis kovin montaa vielä...
Meillä kait ongelmana nuo pirun monitumaiset alkiot. lääkäri oli kyllä sitä mieltä että ei se vika varmaan siellä ole, mut ei voi tietää... Ekassa ivf tuli hyviä alkioita monta mut viimeks tuli vain 2. Muut oli monitumaisia eli roskiskamaa. Siis puregon lääke ei minulle sovi, lääkäri ainakin niin totesi. Onko meilla kokemuksia näistä??

Nyt nautin kesästä ja odotan lomaa. Reissataan kesällä ja rentoudutaan. Aloitan ensi viikolla vyöhyketerapian ja vitamiineja alan popsimaan =) Ompas sit kaikki kokeiltu. Ja ei nuista edellä mainituista ainakaan ole mitään haittaa.

Palataan viimeistää elokuussa!

Oikein lämmintä kesää kaikille!
 
Niin Tytti tuo lääkäri asian sanoi puhelimessa, että vielä yksi ICSI kannattaa yrittää. En tiedä tarkoittiko hän asiaa kuinka kirjaimellisesti. Menen tapaamaan häntä heinäkuun alussa joten eiköhän se selviä. Jotenkin sitä vain kuulee vastaavanlaiset kommentit hyvin herkästi ja itselleni tuli olo että lääkäri ei pidä onnistumisen mahdollisuutta kovin korkeana. Itse olen orientoitunut tekemään tämän ICSIN ja keskustelemaan sen jälkeen että kirjoittaisiko lääkäri lähetteen julkiselle. Olenhan vasta 33 joten en nyt vielä haluaisi heittää kirvestä kaivoon. Miehellä 0% normaaleja simppoja, mutta noita epämuodostuneita tai hitaasti liikkuvia on paljon. En tiedä saadaanko näillä soluilla mitään aikaiseksi, mutta voihan seuraavaksi katsastaa luovettuja siittöitä tai muniksia. :eek:

Meillä lyhyt kaava eteni niin että toisena kiertopäivänä aloitettiin Puregon pistokset, alkuun isommalla annoksella. 6 pvä oli muistaakseni ultraus ja pistoksia jatkettiin vielä 4 pvää ja jarru, eli orgalutran aloitettiin myös tuolloin. Sitten taas ultrattiin. Mulla meni hilkulle että päästiin punktioon asti, koska yksi solu meinas kehittyä suhteessa muihin liikaa. Ulrtan jälkeisenä päivän oli Pregnyl eli munasolut irroitettiin ja seuraavana päivänä oli punktio. Siirtoon päästiin parin pvän päästä.

No voi Sharlin, varmasti harmitti kun ette päässeet siirtoon :hug: On se kyllä välillä niiin väärin :(

Onko kukaan muuten käynyt akupunktiossa lapsettomuuden tiimoilta? :attn:
 
Janski Nyt vietetään rento kesä ja sit uusin voimin jatketaan syksyllä hoitoja. Jotenkin sitä on rennompi ote näihin hoitoihin, kun kaikki on jo niin tuttua. Näin sitä tosiaan on menty pinosta toiseen, mut nyt sovitaan et seuraava pino on odotuspuolella ja siellä myös sitten pysytään!! :D

Oon alkanu käymään vyöhyketerapiassa. Älyttömän rentouttavaa ja toki välillä mukavan kivuliastakin... Itse oon käyttäny jo jonkin aikaa raskausvitamiineja, jotka tais olla multivita-merkkisiä.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! B)
 
Hei vaan,

Näin tehdään Tao, ensin otetaan rennosti ja sitten vielä rennommin, eiköhän se sitten onnistu :) ja sitten nähdään tuolla odotuspuolella. On niin kiva käydä sielläkin välillä kurkkimassa, kun siellä on Ellastiina ym. samoista pinoista plussaneita. Se antaa jotenkin uskoa tähän hommaan. ;)

Mulla on kans raskausvitamiinit käytössä, olikohan multitabs tjtn, mutta muuten en ole ajatellut lainkaan tätä viimeistä hoitoa stressata. :kieh:

Sunnuntain toivotus täältäkin kaikille. :wave:
 

Yhteistyössä