*** Syksyn musaketju***


Niin hieno, niin hieno :)(y)

Videon alla on hyvä kysymys, tarkoittaa tietty tällaisten helmien jälkeen.

footerotica2 kuukautta sitten
I have one little question: WHAT happened to music?
Hyvä kysymys. Esim, mä olin vaipoissa kun tuo biisi tuli. En siis varmaan täysin pääse samalle levelille sun kanssa, jos olet kuunnellut tota biisiä esim. ekojen ihastusten aikaan.
Musa on muuttunut kovin noista ajoista, niin hyvässä kuin pahassakin.
Aina ei enää itse tarvitse osata laulaa tai soittaa - eli musa on vähän kuin fuskausta, eikä kuulosta kaikkien korvaan hyvältä, totutulta.
Mutta, koneillakin saa kivan kuullosta.

Ei nyt tämän kummoisempaa saa ulos puoliuinuvista aivoista.:D
Ei vaan malta nukkua kun teen musalistaa...paljon oopperaa, pianoa, viulua ja vähän saxoa ja huilua.:love:
 
Hyvä kysymys. Esim, mä olin vaipoissa kun tuo biisi tuli. En siis varmaan täysin pääse samalle levelille sun kanssa, jos olet kuunnellut tota biisiä esim. ekojen ihastusten aikaan.
Musa on muuttunut kovin noista ajoista, niin hyvässä kuin pahassakin.
Aina ei enää itse tarvitse osata laulaa tai soittaa - eli musa on vähän kuin fuskausta, eikä kuulosta kaikkien korvaan hyvältä, totutulta.
Mutta, koneillakin saa kivan kuullosta.

Ei nyt tämän kummoisempaa saa ulos puoliuinuvista aivoista.:D
Ei vaan malta nukkua kun teen musalistaa...paljon oopperaa, pianoa, viulua ja vähän saxoa ja huilua.:love:
Hianoo, säkin tykkäät monipuolisesti musasta.

Toi valinta ei kyllä liittynyt mihinkään naissuhteeseen. Se on vaan niin hieno biisi ihan itsessään, niin kaunis, niin monimuotoinen, niin melodinen, niin ainutlaatuinen. Ihan oma itsensä, ei voi sekoittaa muihin, aahhhh.

Tulee kuunneltua lähinnä näitä aikuispoppikanavia, niiltä tulee ilahduttavan paljon upeaa ja melodista kasarimusaa. Ja kyllä kokoajan tulee uutta loistomusaa, mun tänpäivän huippuartistit on Sia ja Ed Sheeran.

Laitetaas toinen vastaavanlainen sykähdyttävä biisi kanssa.

Aika hauskaa kun meidän mopoikäinen sälli on ennen kuunnellut vaan napeistaan, niin en oo oikein tiennyt, että mitä sieltä nyt tuleekaan.

Nyt kun räplää autotallissa kajarit kybällä päällä omia spotifyitään, niin olipa ylläri, kun Reetun Tsingiskaani kuului :LOL::LOL: Lastenlauluja hän ei ikinä halunnut kuunnella.

Yleensä kylläkin tulee ihan tuntemattomia nykyteinijumputuksia, eivät aukea. Mutta kyllä toi oli huippu huvittavuudessaan.

 

Yhteistyössä