*** Syksyn musaketju***

Tää on aika jännä ku viis yrittää rämpyttää samaa reikää!:D
Tää oli hieno näin esitettynä (y)

Saakeli kun täytyy tunnustaa, että tykkäsin alkuperäisestä, mutta heti sen jälkeen kun näin sen videon, niin en enää tykännyt.

Se mimmi on ihan nätti ja kaunisääninen, mutta kun siinä jäbässä on jotain tiettyä, mitä näen itsessäni (en kerro mitä), niin alkoi oikeasti ärsyttämään se tyyppi ja koko biisi :ROFLMAO::LOL:

Selittäkää psykologit :geek: :ROFLMAO: Ei, en kuitenkaan ollenkaan inhoa itseäni, olen ihan tyytyväinen tähän kokonaisuuteen ja elämääni kyllä.
 
Tää oli hieno näin esitettynä (y)

Saakeli kun täytyy tunnustaa, että tykkäsin alkuperäisestä, mutta heti sen jälkeen kun näin sen videon, niin en enää tykännyt.

Se mimmi on ihan nätti ja kaunisääninen, mutta kun siinä jäbässä on jotain tiettyä, mitä näen itsessäni (en kerro mitä), niin alkoi oikeasti ärsyttämään se tyyppi ja koko biisi :ROFLMAO::LOL:

Selittäkää psykologit :geek: :ROFLMAO: Ei, en kuitenkaan ollenkaan inhoa itseäni, olen ihan tyytyväinen tähän kokonaisuuteen ja elämääni kyllä.
Toki orkkis on paras, mutta paras cover esitys mitä olen tuosta biisistä koskaan nähnyt oli voffissa, yritän just ettiä!

Enpä lähde arpomaan miks et ukosta tykänny, melko loogista kuitenkin on se, et nainen viehätti enempi, streitti mies kun mitä ilmeisimmin oot.:D
 
Shanialla olivat sekä ääni, ulkonäkö että elämänasenne kunnossa.

Tiesitkö, että Shania on julkaissut kappaleistaan eri kulttuurialueille sovitettuja versioita?
Olen minä näitä innokkaasti kuunnellut, mutta en ole ajatellut sen kummemmin, että biisit olis tarkoitettu juuri jollekin tietyille kulttuurialueille.
 

Yhteistyössä