Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Miehet!!

Meil oli kaveripiirin vitsinä pitkään pleikka kolmonen ja se kuinka se tappaa pari suhteen :LOL:

Meillä oli tänään pojan synde pippalot ja porukkaa ravannu koko päivän! Jossain vaihees katoin et pojat jotain autopeliä pelaa pleikka 2 ja sit mä aloin hetken päästä ihmettelee ku ei niitä näy... No isithän siellä istu soffal ja pelasivat :D
 
Zophie En olisi vielä huolissani. RR vielä ok, kun alapaine ei lähellä sataa ja proteiinitkin stixillä on oikeesti plussalla vasta sitten kun se oikein helahtaa vihreeksi. Jos vähänkin tarttee miettii, et onko se +1 vai ei niin se on yleensä vielä ok. Mutta toki, jos olo hiemankin outo niin mielummin soitto...
 
On se vaan niin että jokaisessa miehessä asuu pikku poika, mitä tulee peleihin ja koneisiin!! Kyllä mäkin aikas paljon koneella olen, mut eipä täällä kukaan siitä nurise, kumma juttu :)

Voiskohan edes muutama suppari iskee nyt et pääsis vauhtiin... LA koittaa noin 2 tunnin kuluttua!!
 
  • Tykkää
Reactions: Hassel
Yhdyn pleikka terrorisointiin! Täällä kanssa pelattu melko ahkerasti. Tosin me pelattiin paljon yhessä. Mä vaan kyllästyin jossain vaiheessa. Kännykkäpelit vois kans kieltää lailla! Mun puhelimessa on muutamia pelejä ja heti kun silmä välttää niin mies on pelaamassa sillä ja sit multa on jatkuvasti akku loppu :headwall:

Huomaa, että täyskuu lähenee, kun alkaa suppareita ilmestymään ihan urakalla!

Tiikkonen, täällä sama homma. Tai kyllä se olin minä joka kellistettiin :p . No, kutaa teki oikein pohjanmaan kautta, mutta ainuttakaan supparia ei vielä oo kyllä tullu. Jospa ne yöllä...?

Heh ja nyt illan ratoks jollotellaan sängyssä vanhoja iskelmiä...ollaanko me vanhoja vai pää pehmenny lopullisesti? :LOL:
 
Näyttäs olevan monella samaa iltatouhuilua ku täällä,paitsi pelaaminen alko vasta nyt ja kyseessä on xbox,ei onneksi pelaa ku yleensä silllo ku mie olen jo nukkumassa ja päivällä pelataan yhessä lego batman on aikasta kiva ja sitä pelaa poikakin ku täällä on,legopelit on muutenki hyviä!
jotenki kummasti ku tulin tänne sivuille niin heti tuli napakampi suppari,kiitoksia! :D illan on edelleen kyl 15-30min välein suppareita tullu mut ei sellasia KIPEITÄ =/ mut nyt mie jätän tuon ukon tuohon pelin maailmaan ja lähen sänkyyn yrittään unta ja ei varmaan kauaa mene et matti vie!
 
Jiimii, täällä kans Lego-pelit on pop. Ei me muita oikeestaan pelatakkaan. Muksut ainaki tykkää, kun saavat apua vaikeissa kohissa. Mut tosiaan pleikka kolmosella.

Tiikkonen, mulle riitti se yks siideri. Tässä tilassa vielä kaamee kapula...ei kiitoooooos. Tosin vois lähtee johonki tanssimaan. Se varmaan auttaski vauhdittamaan suppareita. Ainaki oltais näky baarissa...muumijumppaa :D

Hassel ja Tepsukka 40+2
 
  • Tykkää
Reactions: Hipsunen
Huomenta!

Täällä ne supparit ja nippailut loppu sitte ku nukkumaan meni.. no jos ne alkais sitte päivän mittaa uudeellee.. toivossa on hyvä elää :)

Yöllä nukkuessa vasemmalla kyljellä sattu aivan jumalattomasti kääntyminen ympäri.. sattu ihan hel... :$
Sitte ku vihdoin pääs oikeelle kyljelle ja siitä vaihto puolta tai nous ylös niin ei mitään ongelmaa.. mietin että onkohan tuolla vaemmalla puolella tapahtunu häpyluu/lantio alueelle jotain :O Siis aivan hirveetä kipuu..
No huomenna neuvolaan ellei tänään tuu lähtö niin kyelenpä sieltä..

Onko kellään muulla ollu tai tullu nyt arpien kohdalle näppylää joka kutisee vähän väliä aivan sikana? Aijemmassa raskaudessa ei ollu mitää mutta nyt nää näppylät levii ympäri vatsaa :O

O&O + pikku jäppinen 40+1
 
huomentaaa!! :wave: täälläkin supistukset hävis jonnekin, et se siitä! no, jospa se täysikuu sit.... :p

rrrrasittavaa....! miun vasenta tissiä/nänniä kutittaa ihan jumalattomasti!! mut mitenkäs sitä sit raavit..?! :kieh:
 
Jepjep, tänään sitten stixin tulos nega joten hyvä etten eilen soitellut synnärille.

On teillä ollut illalla taas sekavat tunnelmat täällä :D :D

Mä alan luopua toivosta, ei tapahdu mitään vaikka mitä tekisi. Ja imetysliiveistä muuten, tilasin silloin ne Emma Janen "sopii kuppikoolle B-F" ja pienethän nekin oli. Agrimarketiin käy tieni seuraavaksi....

O&o, mulla on sellaista pikkunäppylää ollut selässä jostain keskiraskaudesta asti, ärsyttävää ja kutisee ajoittain, kai se jotain hormoninäppyä on :confused:
 
Täällä kans 40+0 POKS vaan!

Sori omanapainen supervalitus, mutta EN jaksa enää...

Sattuu joka paikkaan, mulla kädet kutisee ja on ihan turvoksissa ja haavoilla, jalat on ihan turvoksissa, mahassa on huono olo ja sit toi vauva punkee mun peppureiästä ulos ja on saanut aikaa niin kipeät peräpukamat, että tuntuu, että mun perse olisi täynnä neuloja..Voi v**tu mä sanon kyllä tätä oloa. Itkulla se tämä aurinkoinen sunnuntai alkoi ja esikoinen kattoi ihan ihmeissään, että mikä äitillä on.. Sillä nännihieronnalla oon saanut kyllä hyviä supistuksia, mutta samalla myös mun tissitkin on niin kipeet ja maitoa on alkanu tulemaan, ettei siinäkään ole mitään järkeä...tissit huutaa hoosiannaa vaikka vauvaa ei ole edes lähimaillakaan imetettävissä...plaah!

Anteeks valivalivali-viesti ja toivotaan kaikille kaunista synnytyspäivää ja piiiitkiä lehmän hermoja näiden oireiden kanssa!

MioMio ja masukki 40+0
 

Yhteistyössä