**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

Kuuma kuuma kuuma... Tää on kyl niin karseeta, sais sit jo ilmat viiletä tai jotai... Mutta nyt valmistautumaan miehen serkun rippijuhliin lähtöä varten (millään ei jaksais mitää aurinkoisia pihajuhlia, varmaan pyörryn siel)!!!

mama ja kääpiäinen 36+5
 
Mii onnea matkaan!! Tuu sitten kertomaan kuulumiset kun nyytiltä ehdit ja oma vointi antaa myöten.

Ihana ilma taas! Pitää nyt nauttia ja kerätä auringonsäteitä talteen talven varalle, kun kohta ne helteet onki sitte ohi. Tosin ei muakaan haittais, vaikka sisällä olis viileempää edes yöllä...

Pitäsköhän paistaa lettuja. :p

Rosehip ja pampula 35+5
 
Hienoa, että Mii26:stakin kuului vihdoin! Kaikki ollaan varmasti hengessä mukana! Tuut sitten ilmotteleen et miten sujui jne. Kun ehdit ja jaksat! Tsemppiä kovasti :heart: :) :flower:

Mehut höyrystetty, hyvää tuli!! Ens vklp mies meinas hakee lisää marjoja mökiltä, innostui niin paljon tosta hommasta! Ja mikä ettei!

Edelleen ikävä olo: Ihan kamalan kuuma, vituttaa, itkettää(eikä mitään hajua miks), supistaa, selkä kramppaa, KUUMA, jalkoja särkee - olin mä makuulla tai seisaalteen,,,, Mitäs vielä mistä valittaa? En tiiä... Ihan karsee olo taas. Itkettää vaan ku toivoo, et tää olis pian ohi. Ei jaksa enää näitä turvotuksia ja kipuja ja kramppeja......
 
Miille tsemiä :heart: :heart:

Voi video sanon minä!!!!! Mie oon ihan kypsä... :'( Sattuu joka ikiseen paikkaan, mitenkään ei oo hyvä olla, kuuma on ja ahistaa. Nyt on 2 päivää tuntunu siltä että välillä joku jurskauttaa sukkapuikolla tonne pimsaan ja syvälle sinne, sattuu ihan sikana ja samalla sit meinaa joko ala ruumis krampata, mistä se johtuu ?! ei oo ees esikon aikaan moisia tuntemuksia ollu :headwall:

Ollaan nyt monta päivää oltu metästämässä katto tuuletinta. Koko kuopio on kaluttu läpi ja kaikkialta se o loppu. Niin kiven sasässä ovat nyt, mut tänään, vihdoin ja viimein, mentiin maxikodintukkuun ja napattiin viimonen näytillä oleva malli suoraan katosta mukaan ja saatiin viel ale hinnalla se :heart: jes nyt on hiukka parempi olla, makkariinki ostettiin sellanen tötterömallinen tuuletin, aivan huippu juttuja!!! meillä nimittäin nyttenki sisällä n.28 astetta lämmintä ja yks se tippuu vaan toho 26 asteeseen et eipä paljon hurrata.

Yöt on tuskasii, joudun herää vessaan vähintään 2 kertaa, mut yleensä ramppaa vessassa 3-5 kertaa yössä. Paksu tyyny pitää olla 2 kerroin haarovälissä et pystyy nukkuu, kylen kääntöön menee piiiiitkä aika ja sekin on täynnä huohotusta :/ jep, VALIVALIA on tää mun juttu :( soriii....

Pari viikkoo ku viel jaksais ja sit alottas kunnon rääkin ja pääsis synnyttää.. se ois haave :heart:

Kiitti moi

zeny 35+2 (Rankkaa olla mä :kieh: )
 
Paljon voimia Miille!

Vessassa täälläkin ravataan öisin useita kertoja yössä, mutta eipä se oikeastaan haittaa. Nukahdan samantien kun saa päänsä tyynyyn, jos siis on saanut illalla unta eikä vaan pyöri sängyssä :/
 
En ole varma mut mun mielestä toi sukkapuikkojuttu on sitä kun vauva joko työntää päätään tai sittten peppuaan kohdun suulle..
mulla sama juttu ja tekee välil tosi häijyä.. :$

Äippä35v ja Nuppu32+6 :flower:
 
nuppu mulla se baby sit vissii päätään työntää, liekko se sit tarkottaa sit et alkaa kiinnittyy tai tulee alemmas ja kanava lyhentyy?! hitto vie, toista kertaa raskaana enkä tiiä mistään mitään :LOL: :LOL:
 
Anrikalle paljon onnea :flower:
ja Miille tsemppiä =)

Huomenna alkaa mulla perhe- ja synnytysvalmennus, toivottavasti olis mielenkiintoista :p
Neuvolassa kävin viime torstain eli rv 34+1 ja kaikki ok, sf 31cm ja painoa taas tullu pari kiloa (huoh mihinköhän lukemiin kerkeää viel nousta nyt siis oli jo 101kg)

Ja yöhikoilua on ihan kiitettävästi, mut ei onneks niin paljo kun miehelläni :D

Vauvalle on tullu ostettua ja saatu sukulaisilta niin paljon söpöjä vaatteita et hukun niihin ja en viel osaa päättää mitä sille pukisi kotiin tulon kunniaksi... :p

Heissu rv 34+4
 
Mii tsempit täältäkin! =)

Sukkapuikko tökkii muakin välillä, tosin tuntui että rv25 paikkeilla sitä oli enemmän kuin nyt (toistaseks) :eek: mutta i so feel you kellä sitä tuntuu..

Tänään on ollut ihan eilisen vastakohta - oon ollut rannalla hakemassa viimesiä kunnon satseja sitä d-vitamiinia, eikä edes tehnyt tukalaa! Kahlailin vedessäkin joka oli mukavan vilposta, tuntui että jalat tykkäs siitä vaan hyvää.

Sitten leffan ja fazerin marjasuklaan kimppuun.. nam :p

kerttuneiti ja puru 34+5 tms :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zeny:
Nii onko muilla samaa tunnetta et joku työntäs sukka puikolla sisään?
Siin samalla mulla tuntuu siis et kramppaa koko ala ruumis ja samalla supistaa. :attn:
Mulla on...en ihtekään oikei tiä mitä se on, mutta neuvolassa viimeks ku puhuin, se sanoi että luultavasti supistus työntää päätä lantioon, jolloin se vihloo lantioluihin ja tosiaan, ihtelki tuntuu silloi et kaksinkerroin taipuu tai että jalat meneee linkkuun. Kipu tosi kova ja vihlova ja tosiaan tuntuu tuol "pimpparassa" :LOL:

Voisi kyl hyvinkin ajatella et tuota olisikin, koska mulla kuulemma vauva nyt laskeutunut ja sen huomaa, ny mahtuu yli kämmenen verran jo tohon tissien ja mahan väliin, eli maha tipahtanut.

rv 35+3
 
Zeny - I hear you! Samaa valitustekstiä mullakin ollut tuolla jo aikaisemmin... Heh, mut eiköhän tässä vaiheessa saa jo valittaa jos siltä tuntuu!!! Ja joo, niitä vihlomisii ym on kans tullu aika ajoin, kun poika on "aktiivinen" tuolla alapäässä.... Eli kait se sitten päällä puskee sinne? Veikkaisin, että johtuu siitä, et sieltä tulee niin kova paine, että tuntuu ihan ulkona asti pitkin toosaa? :D

Eilen tuli sit sellanen supistus, että oksat pois. Oli pakko pysähtyy keittiön pöytää vasten nojaan, ja jotain siinä varmaan ulisin samalla... Kesti vielä ihan kohtuu pitkään koko homma... Ja sen jälkeen varmaan 10min paikat ihan helkkarin puutunu ja arat! :eek: Tulihan siinä sit itkukin sen perään, kun ei vaan jaksa... Muutenkin niin kamalan kuuma ja turvonnu olo ja sit viel tollasii supistuksii tulee... Mä vedin kunnon itkupuuskat siinä sitten, mies vaan tuli halaan ja oli hiljaa. Sit se itku loppu, ja niiskutin että "aletaas ny syömään, mulla on ihan kamala nälkä".... Jotenki alko naurattaan ny jälkikäteen koko tilanne :LOL:

Hui - tulipas kylmät väreet ja perhosia, kun mietin, että n.40min kuluttua Mii26 on siellä sektiossa, ja sitten on vaavi pihalla!! JÄNNÄÄ!!! Vähän olis outoo, jos iteki tietäis niin tarkkaan, että koska se tulee. Vaikka en kyllä missään nimessä haluu sektiota, vihoviimeinen vaihtoehto!

Tänään sitten meni taas viikot POKS... Viikon ajattelin hautoa tätä kullannuppua, ja sit saa riittää. Tasan viikon päästä sais tulla ulos! Prkl... Vaikka eihän se niin mene :) Mutta sais mennä. Viikon päästä ajattelin siivota kämpän - imuroida ym. Jos vaikka vähän avittais asiaa :LOL:

Huomenna sit se eka perhevalmennus. Ens viikolla toinen... Eikä mee yhtään tiukille? Tosi hassuu, et näin lähellä LA:ta toi laitettu,...


Roona+Tahvo PoKsUu 36+0
 
Huomenta!

Viime yö meni pipariksi kuumuuden ja kai osittain jännityksen takia. Nukuin ehkä 4h. Tänään on se Kättärin synnytystapa-arvio tuossa parin tunnin päästä. Jotenkin se on taas hermostuttava juttu kun esikoista odottaessa se tehtiin tosi myöhään (rv38+) ja silti kaikki meni ihan päin peffaa (vaikka ihana ja terve tyttö syntyikin). Mä olin valmistautunut jo siihen että lähden julkisilla mutta kun mietin sitä tämän päivän ramppaamista niin pakko lähteä omalla autolla. Jos vaikka Kättärin jälkeen taas Ikeassa pyörähtäis hakemassa vielä pari juttua jotka pitää saada huomenna aamuyöstä kotimatkalle lähtevien Amerikan sukulaisten laukkuun. Saa nähdä miten käy...

Olkkis ja Ötzki 36+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
Huomenta!

Viime yö meni pipariksi kuumuuden ja kai osittain jännityksen takia. Nukuin ehkä 4h. Tänään on se Kättärin synnytystapa-arvio tuossa parin tunnin päästä. Jotenkin se on taas hermostuttava juttu kun esikoista odottaessa se tehtiin tosi myöhään (rv38+) ja silti kaikki meni ihan päin peffaa (vaikka ihana ja terve tyttö syntyikin). Mä olin valmistautunut jo siihen että lähden julkisilla mutta kun mietin sitä tämän päivän ramppaamista niin pakko lähteä omalla autolla. Jos vaikka Kättärin jälkeen taas Ikeassa pyörähtäis hakemassa vielä pari juttua jotka pitää saada huomenna aamuyöstä kotimatkalle lähtevien Amerikan sukulaisten laukkuun. Saa nähdä miten käy...

Olkkis ja Ötzki 36+1
Tsemppiä! Meillä ei mitään tuollasta ole TAYSissa, joten ylihuomisen lääkärineuvolan sanaan on uskominen, sen jälkeen ei kai oo enää mitään... :(
Sullakin enää viikko ja sit alkaakin se oikee "odottaminen" :)
 
No jos nyt jotain tarkempaa aikataulua Ötzkin ulostautumisesta saan niin luulen että aika alkaa mateleman heti. Mulla kun ei silleen oo enää mitään isompaa tekemistä millä sais ajan vikkelästi kulumaan.

Rimpulakissa: Jos näet Kättärin äippäpolilla mustiin pukeutuneen naisen jolla on Harlem Jazz t-paita päällä niin tuu nykäseen hihasta. Se olen minä. :D

O&Ö
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
No jos nyt jotain tarkempaa aikataulua Ötzkin ulostautumisesta saan niin luulen että aika alkaa mateleman heti. Mulla kun ei silleen oo enää mitään isompaa tekemistä millä sais ajan vikkelästi kulumaan.

O&Ö
Sama homma. Pitäs varmaan kyllä keksiä jotain, muuta ku tässä koneella istuminen... Aivot jo muutenkin sen verran lahonnu tässä vikan kolmanneksen aikana.. Ja tää aika matelee ihan liian hitaasti jos joka päivä vaan kotona istuu ja päivystää koneella...
 

Yhteistyössä