**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Mulla on kans ollu mahan kans ongelmii... joko ummetus tai ripuli. Nyt oon pari viikkoa ollu ilman rautatabuja (eivät kyl neuvolas tykkää, jos kerron, ku hemppa on alhanen) ja vatsa on normaali... ihana autuuus!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-84:
Mulla on kans ollu mahan kans ongelmii... joko ummetus tai ripuli. Nyt oon pari viikkoa ollu ilman rautatabuja (eivät kyl neuvolas tykkää, jos kerron, ku hemppa on alhanen) ja vatsa on normaali... ihana autuuus!!!
Mulla sama ongelma!! :kieh:
Ja raudat olen kanssa jättänyt aina parin viikon tauolle että maha jotenkin toimisi. Sitte kun et ota niitä olet ripulilla ja kun otat niin tulee ummetus :headwall:
Ei hyvä mitenkään päin :D

Mulla tänään mahaa poltellut? En tiedä närästääkö vai mitä?
Mutta ei ole kivan tuntuista ei :(
Tuntuu että haluaisin oksentaa mutta kumminkaan ei okseta!
Inhottava olo :headwall:

Pääsisköhän kohta jo nukkumaan |O

Bebes & Salamatkustaja 26+5 :heart:
 
Huomenia! :flower:

Tänään se sitten alkaa, meinaan mieheni kauan odotettu kesäloma!! :D
Kun siippani tuolta yövuorosta kömpii kotiopäin, niin suunnataan mökille viikoksi :p

Eilen Porvoossa kokopäivän retkellä, kyllä illalla jalkoja väsytti ja koko kroppa oli aika puuduksissa :wave: Museoissa ja Brunbergillä tuli käytyä..ihan kiva ja virkistävä retki :)

Mulla kans rautatbleteista tulee ripulia, joka on tosi kiusallista kun kaupungillakin pyörähtäessä pitäisi vessa löytyä joka kulman takana..En olekaan nyt kahteen päivään syönyt ollenkaan..

Eilen illalla käytiin Hyvinkään synnäriin tutustumassa. Hienot tilat kun juuri toukokuun lopussa olivat saaneet remontin valmiiksi, kyllä meidän kelpaa nyt vauvaa maailmaan pusertaa..

Ainiin..mulla kesti äitiyspakkauksen tulossa tasan viikko, eli sekä päätöksen teko, että laatikon tulo lähipostiin, tasan viikkoKyllä oli nopeaa palvelua täällä Hyvinkäällä..

Nyt pakkailemaan ja koiran kanssa lenkille, Poistun viikoksi luonnon helmaan ja palailen taas..

Äippä45v ja Nuppu23+4

=) =) =) =) :flower: :flower: :flower:
 
Huomenta :flower:

Täällä ei olla nukuttu sitten kello 03.30 jälkeen.. Ollut sellanen jalkapallo ottelu tuolla mahassa ettei ole yksinkertaisesti pystynyt nukkumaan. No tänään ois tarkotus lähteä reisuun että ainakin oon ajoissa hereillä =)

Nyt vaan odotellaan että menis aika nopeesti että pääsis lähtee.

O&O 26+4 :heart:
 
Täällä nukuttu niin ja näin! Klo. oli varmaan kaksi kun sain unta vauvan potkuilta ja kuumuudelta. |O :) Sitten heräsin taas yöllä siihen ihanaan suonen vetoon mikä tulee tuonne pohkeeseen |O :kieh: Se tekee nimittäin kipeää :(
Eikä mene millään ohi vaan saa ravata pitkin kämppää silmät ristissä :headwall:

Nuppu09 Hyvää Mökkireissua!

odottava ja onnellinen Hyvää reissua sinullekkin :D

Bebes & Salamatkustaja 26+5 :heart:
 
Ihanaa, kiitos Roonalle uudesta pinosta!
Mä pidin viikon loman töistä ja sitä myöten koneeltakin ja nyt meni hieman aikaa lukea ensin kaikki jutut läpi.. Mutta ette usko kuinka mukavaa oli lueskella juttujanne =)

Seksistä oli ollut keskustelua.. Meillä ei oikeastaan ole muuttunut miksikään. Alkuraskaudessa olin itse vähän haluttomampi kun oli niin raju pahoinvointi, mutta tiesin edellisistä raskauksista, että tää raskauden toinen kolmannes on mulle sellasta aikaa, että miehen ei tartte ku kattoo päälle, niin mä jo suurinpiirtein riivin vaatteet yltäni :D Ainut mikä on muuttunu, on asennot. :whistle: Suppareita ei ole ainakaan vielä ollut seksin yhteydessä. Mutta vinkiksi muille, että orgasmi on tavallaan kohdun supistelua, siitä voi olla hyötyä sitten syyskuussa synnytyksen käynnistämiseen :) Olen myös pistänyt tässä raskaudessa merkille yölliset orgasmit, muutaman kerran olen sellaiseen herännyt :whistle:

Muistamattomuus on edelleen ongelma.. Multa katos ihan tyystin mielestä, mitä muuta mun piti kommentoida.. Mä palaan, kun oon lukenu pinoa uudelleen.. Niin, ja kai mun pitäis vähän tehdä töitäkin ensi kun oon töihin raahautunut :D

Micade poksuilee 23+0
 
Eipä täälläkää kovin kummosia unia,vähän väliä vessassa ja liitoskipuja :/ plus kauhee myllerrys.Eilen neuvolalääkäri sano kun yritti sydänääniä kuunnella ettei vähään aikaan näin liikkuvaista kaveria oo tavannu,meni karkuun aina =)
Mie jo vähän oottelen ens viikkoa:miun lapset menee isälleen viikoks lomalla ja miehen lapsilla on äiti viikko...tiiän et ikävä kyl tulee,mut meillä on viimeset vajaa 2kk ollu kaikki lapset melkei koko ajan joten rauhottuminen on iha tervetullutta =)
Huoh,rahaa tulee ja menee,just sain ekat sairauspäivärahat kelalta,mut parin laskun jälkeen tili näyttääki taas samalta ku eilen :(
 
ummetusvinkki: mä löysin hämmästyttävän hyvän tuotteen: Spagulax (Reformilta). Samaa psylliumin siementä kuin vi-siblin, mutta helppoina rakeina (visiblin jää aina vesilasiin ja kaikkialle kiinni) ja jotenkin tehokkaamman tuntuista! Mulla ummetus on ollut ongelmana aina, joten paljo olen eri juttuja kokeillut... ja nyt mulla on ratakuurikin mutta käytän sitä yrttiliuosta, jonka pitäisi olla tehokkaampaa ja vatsaystävällisempää! :)
 
Huomenta!
Kylläpä oli taas tekstiä tullut, kiva oli luke heti aamutuimaan :heart:

Roona, kyselit itkuhälyttimistä, meillä on esikon ajoilta
DORO BM35+1 White/Purple itkuhälytin. On ollut hyvä ja kovalla käytöllä kun esikko tykkäs kovasti nukkua päikkyjä ulkosalla :)

Rintapumpuista, Meinasin ostaa jonkun halvan pumpun jos siihen on tarvetta, eli ihan käsikäyttöstä kattelin prismasta, taisi olla Emma merkkinen ja alle 20?.
Esikoisen aikaan oli mulla lainassa Ainun pumppu ja seklin käsikäyttöinen ja sillä pärjäsin hyvin :)

Hössötyksestä, Eli tääl kans yks höösääjä. Oon semmonen et kaikki mulle nyt heti suurinpiirtein :D Hirveesti tekis mieli mennä ostelee vauva juttuja, mutta kun me ei oikeen tarvita juur mitään, tai no jotain pientä tietty.

Sittereistä Meillä on Emma merkkinen sitteri ja ihan on hyvä ollut, tukeva,helppo pestä ja kevyt, eikä ollut kalliskaan :)

Vaunut/rattaat meillä on, Emmaljunga city crossit, siihen ostettiin lisäksi se citykoppa jonne pikkuinen pääsee köllimään :) Kuvaa laitan kun saadaan koppa kotiin saakka. Tehtiin siis varaus lastentarvikkeeseen kopasta, seisomalaudasta ja hoitolaukusta ja haku on heinä/elokuussa :) tuskin maltan odottaa :)

Sänkykin on jo kasattuna mein makkarissa, on kyll täynnä tavaraa, eli toimii "vauvavarastona" viel hetkisen. Pakko oli tuoda varastosta sisälle se kun ei mahtunut viedä tavaraa varastoon säilöön ennen ko ottaa jotain sielt pois :D

Kelasta, Me laitettiin paperit kelaan 18.5. Menin ihan kelan toimistoon ja kyselin että koska tulee, täti tuumas vaan että minäpä merkkaan tänne jo myönnetyksi paketin, menee 2 viikkoa. Noh, perjantaina 22 päivä tuli päätös että pakkaus myönnetty ja pakkaus saapui postiin 28.5 :) Nopeeta oli siis täälläkin toiminta. Päätöstä kyll rahoista ei ole kuulunut eikä näkynyt.

Täällä kans menny yöt pyöriessä, kuuma on ja pissittääki. Jos yöllä herään kesken unen on pakko mennä vessaan että saan uudelleen unta. Ärsyttävää |O
Masussa myllerretään kovasti eli kaikki on hyvin siltä osin. Mulla on tullut vissiin muutaman kerran supistuksia,mutten ole ihan varma, nimittäin esikon aikana en tuntenut supistuksia olenkaan, neuvolassa muutaman kerran täti tuumasi että odotellaampas hetkien ja jatketaan kohta, sulla näyttäs supistus olen päällä, minä hoomoilasena siin makasin ja tuumasin takas "TÄH AHA" :D
3 päivää enen synnytystä sit kärsin suunnattomista alaselän ja vatsan kivuista ja kun 3 päivänä KYSiin menin nii paikat oli 4cm auki ja sanovat sit että "sulla on ollut supistus koko ajan tavallaan että se ei ole "lauennut" " AhA |O :whistle:
Noh pääsen juttelemaan ja tarkastettavaks 18.6 kun on lääkärineuvola :)

Jahhas, tulipahan taas tekstiä hieman.

Nyt meen viettää sadepäivää neitosen kanssa, hmm, mitähän sitä sit keksis ku uloskaa viiti mennä kastelee itteesä :/

zeny ja pieni 26+0 *poks* :wave:
 
Uus päivä ja uudet kujeet.

Hyvin menny tähän asti tää aamu, tosin heti alkoi tuntua kiristelyä ja jomotusta kun yritin sievästi mikrokuitumopilla pyyhkiä (siis kuivapyyhintää)pölyjä ja hiekkoja lattioilta kasaan. Hitsi. Ei oikein tiedä että uskaltaako tässä nyt sitten ulkoilla tai mitään että äityykö tuo kohtu sitte kävelystäkin. Yön sain nukuttua kyllä tosi hyvin että silloin oli ilmeisesti kohdussakin rauhallista.

Oli niin ihana aamu.... menin aamukahville ja esikoinen (kohta 8v) oli kanssa herännyt. Yhtäkkii se alkaa tyhjentää astianpesukonetta...minä kattelin vähä että mitä nyt ja sitte kysin että mistä moinen inspis. Poitsu tuumas vaan että no kun äiti ei saa tehä raskaita juttuja.... :heart: :'( :heart: :hug: ... silloin aukes padot... siis että ne osaa olla kyllä niin ihania oikeella hetkellä!!!!! Oli kyllä aivan mahtava tunne!

No sitten taas tuo meidän 4v. neiti...... :kieh: tuntuu tekevän kaikkensa jotta äitin hermot olis koko ajan kireällä....tuo uhma samperi päätti just nyt tulla päälle.
Keskimäinen sitte muuten vaan väittää melkein joka asiaan vastaan... Onneksi myöntyy helposti =)
Mut nyt pitää mennä suunnittelee että mitähän sitä uskaltais touhuta...

Naksos & Miina 27+1
 
Huomenta-huomenta! Ihanaa, viileää sateista huomenta! Ilma on ihana! Siis: ei hiosta, ja siitepölyt peseytyy pois! JES! Mä nautin tästä :D

Mulla taas niin lahopää, etten enää muista mihin piti kommentoida... Ainakin ummetukseen: Mulla suolen toiminta hidastunu niin paljon, että kerran-pari viikossa vaan tulee. Alussa se oli ikävääkin, nyt siihen on jo tottunut. Silloin alussa se tosiaan oli niin inhottavan tuntuistakin, että kokeilin sitä Vividin mainitsemaa Levolacia... Se vasta KAMALAA olikin! Kyllä tuli niin luonnottomasti ja löysänä kaikki ulos pitkin päivää, että ei kiitos sitä enää. Täys pullo tuolla kaapissa seisoo. Hyi. Mielummin sitten näin, että paskotaan kerta viikkoon. Kompensoipahan tuota vessapaperin kulutusta kun kusella pitää ravata puolet useemmin :LOL:

Naksos: Toivottavasti noi sun supparit helpottais sillä levolla. Ja yritä olla stressaamatta :flower: Mulle kävi kans nii, että kun menin TRE kaupungin piirin lääkäripäivystykseen vklp vatsakipujen takia, eli oli se VTI, niin silloin se tk-lääkäri sanoi, että kohdunsuu pehmentynyt, ja mulla kuulemma supisteli. Tämä oli siis rv 19+6 Kyllä siinä vaiheessa meinas itku tulla, kun laittoi lähetteen TAYS äitiyspolille. Noh, siellä äitiyspolilla alan oikea lääkäri tutki, ja sanoi, että kohdunsuu ihan normaali, että kaikkki hyvin! Ultraskin vielä kun sanoin, että sikiö ollut hiljaisella tuulella sen vklp aikana. Vaihtoi myös reseptin, koska tk-lääkäri oli määrännyt vääränlaisia antibiootteja siihen pissatulehdukseen. Sitten se sanoi mulle, että ens kerralla sitten suoraan äitiyspolille, jos tulee jotain. Ja niinhän se Tampereella ainakin menee, että viikon 20+ jälkeen kaikki raskauteen liittyvät päivystyskkäynnit äitiyspolille suoraan. ONNEKSI.

Nuppu09, hauskaa mökkeilyä. On se ihanaa kun pääsee rentoutumaan...!

Ja itekin heräs kipinä lähteä jonnekin päiväretkelle vklp. Jos vaikka mieskin innostuisi. Vielä ei olla keretty aloittaa, mutta viime kesänä käytiin vaikka missä ja ihan hetken mielijohteesta aina. Tänä kesänä tarkoitus ainakin Hämeenlinnassa käydä, ihan siellä linnassa siis. Ja Turussa kanssa, kun siellä meidän suhde sai alkunsa viime kesänä. Matkan varrella on aina kiva pysähdellä ihme paikkoihin ja muuttaa matkareittiä ihan randomisti. Tuollainen yhdessä hömpöttely ja reissut tekee kyllä kummia parisuhteelle! Suosittelen lämpimästi kaikille. Ihana sitten vielä ens kesänä kun on poitsu matkassa... Voi mä niin odotan että saadaan tuo ihana mönkijä tuolta masusta oikeesti meidän elämään :heart:

Nyt mä taas liikutuin kovin kun aloin ajattelemaan poitsua Voivoi. :snotty: Pitää varmaan mennä viikkailemaan minikokoisia vaatteita mitä ostin eilen kirppikseltä :D

Roona+Tahvo 26+4

Ainiin, ja me ollaan nyt ehkä vihdoin löydetty sopiva etunimi! Kauan siinä kestikin, ja paljon sitä onkin pähkäilty! Nyt pitäs vielä toinen nimi keksiä, kolmas on jo päätetty ekana. Miten tää on niin vaikeaa? Mietin toiseksi nimeksi mun isän etunimeä, hän siis kuoli viime kesänä. Se olis tavallaan muisto papasta sitten pojalle, koko loppuiäksi :)
 
Tääl taitaa olla uusiutunu se hemmetin hiiva :kieh: Paketin ohjeessa oli kuurin pituudeksi 1-2vkoa ja miehän lopetin heti siihen viikkoon kun oireetkin helpotti ja 1 päivänä.. No nyt sit tais tulla takas, voi kele!

Nyt kelan sivuilla luki et miun sairaspvraha on käsittelyssä!!! Jee! Josko kohta olis toivoa siitä ä-pakkauksesta.. vastahan täs on kk ooteltu :|

Voi naksos, miultakin tirahti liikutuksesta kyynel kun luin ton astiakone jutun.

Täälki houkuttais joku pikku reissu :) On vaan tuo koiruus, sen mukaan ottaminen rajoittaa matkatouhuja joissain määrin, mut joskos sitä jotain keksis :p
 
Tää ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan ihanaksi tuota ilmaa sanoa. 7 astetta lämmintä ja vettä sataa. Ottaisin viime viikonlopun helteet takaisin tänne ihan koska tahansa! Mut toisaalta, pääsenpähän käyttämään iiihania kumppareitani. :D

Sokerirasituskokeessa kaikki sokereihin viittaava oli oikein mallillaan, mutta hemoglobiini oli laskenut 135->112. Eli nyt syödään sitten rautaa. Ostin tuota Obsidania ja ajattelin ottaa sen illalla ennen nukkumaanmenoa minimoidakseni mahdolliset päiväaikaiset mahaoireet. Syökö muut rautaa, mitä valmistetta ja mitä teidän vatsa on siitä tykännyt? Mulle apteekissa suositeltiin tuota Obsidania, eikä sitä ollut kuin 50 kappaleen paketteja, että parempi sopia sit kans!

Ootteko muut huomanneet silittelevänne masua spontaanisti, siis myös julkisilla paikoilla? Mun käsi hakeutuu masulle tiedostamatta ihan koko ajan ja paijailen sitä paikasta piittaamatta. Mietin vaan, että se mahtaa näyttää ulkopuolisista mielenkiintoselta, kun tästä mun masusta ei oikein voi vielä päätellä että onko se vauvamasu vai oonko vaan vetänyt liikaa grillisapuskaa jo alkukesästä. :D
 
J84
Heips!

Tänään oli aamusta neuvola ja kaikki oli hyvin :)

Paino + 1,600 eli 400g/vk (yhteensä 6,9 kg)
Paineet 100/59 (105/66)
Hb 129 (131)
Sf-mitta 26,5 (23)
Syke +140
Liikkeet ++
Turvotus -
Pissa puhdas
Tarjonta rt

Samalla sain ens viikkoa varten verensokeriseurantaan pistoneulat ja mittauslaitteen liuskoineen. Tulokset vien juhannusviikolla neukkutädille ja seuraava neuvola onkin vasta 6.7, jonka jälkeen käynnit jatkuvat 2-3 viikon välein. Ja ekaa TAYSsin kontrollia voi odotella tonne rv28 tienoille, jolloin saan hepariinilääkitykseen reseptin.

Itkuhälyyttimestä ja rintapumpusta, meillä on Phillipsin itkuhälyyttimet, jotka ovat olleet tarpeen ja pumppuna on toiminut Ainun käsipumppu. Ilman pumppua en olisi selvinnyt edellisessä raskaudessa siitä järjettömästä maitomäärästä joka mun tisseistä irtos. Pakkasessa oli monta litraa maitoa varastossa ja yhdessä vaiheessa olin jo 100 varma, että lähden luovuttamaan, mutta se sitten jäi.

Eilen tuli sit laitettua nuudelit päähän ja voi luoja, et yöllä kiristi päänähkaa, mutta nyt alkaa jo onneksi helpottamaan :) tosin kauheasti ei tee mieli kurtistaa otsaa, kun kiristelee...sain nopean kasvojenkohotuksen :D

Sit vielä tän päivän kuvaa, jossa näkyy myös mun uusien "hiuksien" latvat



Terkuin J84 ja Veeti 24+0
 
mullakin ollut ripuli jo kolme viikkoa,välillä ei vaivaa mitenkään ja sitten yhtäkkiä alkaa koskea älyttömästi mahaan ja sitten saa istua puoli tuntia vessassa.vaihdan nyt rautalääkkeen retaferista obsidaniin,toivottavasti vaiva helpottaisi.neuvolasta tuli kutsu uudelleen synnyttäjien perhevalmennukseen,kiva päästä katsomaan ketä muita samaan aikaan odottajia siellä on.
 
Huh huh mitä potkuja aamulla työmatkalla junassa. Sain niin paljon osumaa että meinasin pudota penkiltä. Vastapäinen matkustaja, nuori poika, katseli vähän kulmien alta. kyllä nauratti. Ei voi valittaa vaikka sattuu, ihana että liikkuu ja on voimissaan.

Mä otin viimeisimmän tatuointini tossa tammikuun alussa, pari päivää myöhemmin sain tietää olevani raskaana :kieh: Mun äiti tekee tatuointoja, joten niitä on ihan kivasti kertyny. Hirveä leimaamis-himo, mulla taas suuria suunnitelmia, mutta ne saa tosiaan nyt odottaa ainakin sinne syksyyn. Mietin että miten tatuoinnin otto sitten imetysaikana? Kun sen tulehdusriskin takia olen kuullut että kuitenkin vakavampi syy olla tekemättä tatuointia on ne musteessa olevat myrkyt, joista ei ole kauheasti tutkimuksia / tietoa. Musteet voivat sisältää suuriakin määriä lyijyä ja muita myrkkyjä.. :/ ?

Rintapumppuja olen minäkin katsellut. Netin keskustelupalsoilla pyörinyt ja niistä napannut sellaisen mieleipiteen että Aventin käsipumppu olis paras. Sitä Ainua haukuttiin musta paljon. Muista merkeista ei ollut paljoa keskustelua. Meinasin nyt siis tuon Aventin käsikäyttöisen pumpun. Nettikaupoissa näyttää olevan kaikissa tarjouksessa 49eur. Huuto.netistäkin katellut, mutta jotenkin en haluaisi ehkä sitä käytettynä ostaa.

Sitterinkin ostin sitten äsken huuto.netistä. Vähän alkoi harmittamaan jälkeenpäin, kun en kaupoista ollut edes katsellut niitä ja netistä ostamani on aika pliisu.. Nooh, ei kai kaikki voi olla niin "hienoa" :) Tai joo, katselin mä jotain sellaista tuudittaja ohv 169 eur.. ?? :whistle: Ehkä me pärjätään ilman sitä.

Näin eilen mun äitiä ja oltiin sen kanssa kaupungilla, ostin itselleni yli 350 eur uusia vaatteita!!! KÄÄK! Kaikki kyllä sellaisia mitä voi käyttää raskaudenkin jälkeen. Mutta ihanaa ku kerrankin löyty jotain. Äiti kanssa osti vauvalle kaikkea ihanaa pientä, bodyjä, sukkia, sukkiksia, tumppuja.. :heart: Sillä kesti vähän sopeutua ajatukseen että siitä tulee mummo 40 vuotiaana :LOL:

Itkuhälyyttimistä en tiedä mitään. Oon mä niitä katsellut, mutta en tiedä millainen sen tulisi olla. VINKKEJÄ!! Meille siis varmaan riittää joku ihan perus, mutta sitä kyllä pidettäis parvekkeellakin. Sit on kans niitä missä on se lämpomittari, onko tarpeellinen?? Mä katoin et Ikeallakin on myynnissä itkuhälyytin, se oli ainakin edullinen, mutta kuinkahan turvallinen. Mitä jos vaikka kärähtää vaunuissa ollessan :ashamed: Auttakaa avutonta tietämätöntä.

Mä oon kans sellanen lahoaivo nykyisin, en enää edes huomaa, oon niin tottunu jo siihen. Mutta esim eilen lähdin töihin ja unohdin laittaa takin päälle lähtiessä. Ja sateenvarjokin jäi kotiin. Kiva. :LOL:

Tulossa niin työntäyteinen viikonloppu, tänään festareille ja sit seminaariin la ja su. Puuh. Kadena kaikille mökkeilijöille :)

Aurinkoisempia kelejä odotellessa....

Miimu ja Masu 24+6 !!!
 
Jellona84 mäkin olen syönyt tota Obsidania muistaakseni viikolta 16 (tai jotain). Mulla tulee siitä maha tosi kipeeksi ja melkeen joka kerta niin huono-olo ja oksetus. Mäkin otan sen just ennen nukkumaan menoa ja varsinkin alussa maha oli vielä aamullakin kipeä.
Mulle neuvolassa sanottiin että kannattaa kokeilla jotain muuta valmisetta, mutta mullakin 50 kpl pakkaus ja uskollisesti ajattelin sen syödä ensin loppuun. Kun ei sitä tiedä aiheuttaako noi muutkin jotain oireita.
Mutta Obsidanilla hemoglobiini on ainakin lähtenyt nousuun (119 -> 105, 107, 112).
Toivottavasti sun vatsa sietäis sen paremmin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:
Tää ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan ihanaksi tuota ilmaa sanoa. 7 astetta lämmintä ja vettä sataa. Ottaisin viime viikonlopun helteet takaisin tänne ihan koska tahansa! Mut toisaalta, pääsenpähän käyttämään iiihania kumppareitani. :D

Sokerirasituskokeessa kaikki sokereihin viittaava oli oikein mallillaan, mutta hemoglobiini oli laskenut 135->112. Eli nyt syödään sitten rautaa. Ostin tuota Obsidania ja ajattelin ottaa sen illalla ennen nukkumaanmenoa minimoidakseni mahdolliset päiväaikaiset mahaoireet. Syökö muut rautaa, mitä valmistetta ja mitä teidän vatsa on siitä tykännyt? Mulle apteekissa suositeltiin tuota Obsidania, eikä sitä ollut kuin 50 kappaleen paketteja, että parempi sopia sit kans!

Ootteko muut huomanneet silittelevänne masua spontaanisti, siis myös julkisilla paikoilla? Mun käsi hakeutuu masulle tiedostamatta ihan koko ajan ja paijailen sitä paikasta piittaamatta. Mietin vaan, että se mahtaa näyttää ulkopuolisista mielenkiintoselta, kun tästä mun masusta ei oikein voi vielä päätellä että onko se vauvamasu vai oonko vaan vetänyt liikaa grillisapuskaa jo alkukesästä. :D
Mä en halua sitä turvotusta ja hiessä uimista takaisin! Sen takia nautin tästä ilmasta, ja allergiatkin helpottaa kummasti kun satelee... Ihana istua parvekkeella ja hengittää viileän raikasta ilmaa!

Mä silittelen masua aina kun poika hereillä, oli paikka mikä tahansa. Eilen sokerirasituskokeessa istuessani myös naurahtelin ja juttelin hiljaa sille. Mahtoi kanssaistujat hymyillä mun touhulle :D


miimumaija
Mä en jaksa uskoo noita musteiden myrkyllisyyksiä... Tai ehkä en vaan halua :D Mut... Jokaisen oma asia mun mielestä. Jotkut sanoo, että hiusvärit aiheuttaa syöpää ym. Niinkuin moni muukin asia tekee vaikka mitä. Mun syntini on tatuoiintimuste, heh...
Joo, ja se Aventin pumppu kuulostaa kyl hyvältä, mä ajattelin tosin sitä sähköversioo... Lypsykone :LOL:

Ikean itkuhälytin? Mahtaako sieltä kuulua muuta kuin rätinää? :D Mä en varmaan sellaista sortuis ostaan, mutta en kyllä muutenkaan asioi ikinä ikeassa, se paikka on mulla ollu boikotissa jo vuosia.

Noista hälyttinmistä on kyllä kans sellaset keskustelut netissä, että ota niistä nyt selvää. Mä ainakin haluan kyllä sen, varsinkin kun mies palaa takas töihin, ja jään yksin babyn kanssa. Ei tarvi niin paljon juosta kyttäämässä kun nukkuu... Tosiaan sitä Doroa oon kuullu kehuttavan. Ja mieskin nyökytteli kun luki sitä juttua minkä löysin siitä.

Ai että, taas kello jo noin paljon ja mä vaan istun koneella. Mut mitä muutakaan sitä tekis??? Mies tekee tänään kuulemma "vaan" 8h työpäivän, eli lähtee jo klo 15! Ohhoh.. pitää varmaan juhlistaa sitä jotenkin ! *katkeraa sarkasmia ilmassa* :headwall:
 

Yhteistyössä