***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***



Tässä ketjussa tuntojaan ja tuskansa jakoivat, ja vihdoin ovat jakautuneet:

28.05. sohvi-04.................24+0.....650g.................................Tyttö
05.08. Anrika...........(3.).....32+4.....2204g.....45,8cm.....KS..Poika
10.08. Mii26.............(1.).....35+5.....3740g.....51cm...............Tyttö
20.08. Faith..............(5.).....38+1.....2835g.....48cm...............Poika
21.08. Roona82......(1.).....37+4.....2960g.....47cm...TAYS..Poika
26.08. Vivid..............(1.)...................3235g.....49cm...TAYS..Poika
27.08. Hemppu81..(2.).....38+6.....3690g......49cm....OYS...Tyttö
29.08. Hiljaisuus.....(3.).....38+5.....4040g.....51cm....OYS...Tyttö
01.09. heisku..........(4.).....38+6.....3140g......47cm...MKS...Poika
01.09. Tige.........................38+2.....3740g......51cm...............Poika
02.09. Tintti83.........(1.).....40+3.....2975g......48cm....KÄT...Poika
03.09. Tyttönen.......(2.).....38+2.....2900g......48cm...TAYS..Tyttö
04.09. TiiuHtii..........(2.).....39+3.....3770g......52cm.......LS...Poika
04.09. jooseppi...........................................................................Tyttö
06.09. Usvatähti......(1.).....40+2.....3865g.....51cm....OYS...Tyttö
06.09. odottava ja...(1.).....39+5....3422g...50,5cm...............Tyttö
.............onnellinen
06.09. Tepa75.........(4.)..............................................................Tyttö
07.09. Idella.............(3.).....38+6.....3600g.....49cm................Tyttö
08.09. mama-84......(2.).....41+0.....3460g.....51cm..SatKS...Tyttö
08.09. Tikrutar82....(1.)....................3054g.....50cm.....Ekks...Tyttö
08.09. Kerttu............(2.)....................3130g.....50cm...TYKS...Tyttö
09.09. Viivi09..........(1.)...............................................................Poika
09.09. Naksos.........(4.)...................................................OYS...Tyttö
10.09. olkkis74.......(2.)....................4300g.....52cm.....KOS...Poika
11.09. zeny.............(2.).....................3900g....51cm......KYS...Poika
11.09. VempulaVimpula.................3200g.....50cm................Tyttö
11.09. Cummastelija...(1.)...............3100g....47cm.........JS...Tyttö
13.09. MillionNights-82..(5.)..39+3..3975g..52cm................Tyttö
13.09. Helinä83.....(1.).....................3330g.....50cm..TAYS...Tyttö
13.09. bebes..........(4.).....................3740g.....52cm...............Poika
14.09. Rimpulakissa...(2.)...............3425g.....50cm.....KÄT...Tyttö
14.09. Rosehip.......(1.)........40+5...3230g.....52cm................Tyttö
15.09. Nuppu09................................3878g....51,5cm.............Tyttö
15.09. uneksija85...(1.).......39+1...3930g.....52cm..TAYS...Poika
15.09. miimumaija..(1).....................3610g...49,5cm....Kät...Poika
15.09. Aria.........................................3460g.....52cm...............Poika
16.09. Elämänilo3..(3.)....................3385g.....51cm....OYS...Tyttö
16.09. Heissu..........(1.)....................4040g.....54cm................Poika
16.09. jenniS...........(2.).......39+5....3200g.....47cm....KOS...Poika
16.09. zuttu..............(1.)....................3080g.....49cm.....LKS...Tyttö
17.09. kerttuneiti.....(1.).......40+2....3560g.....53cm..TAYS...Poika
19.09. merbau.........(4.)....................4785g.....53cm..PHKS...Poika
21.09. Millukka........(5.).........41+5..3772g...50,5cm...............Tyttö
22.09. Aamutaivaanranta...(3.).......3500g.....50cm......tyks...Tyttö
24.09. Jellona84.....(3.)........39+6...3645g.....50cm...TAYS...Poika
24.09. vauvakuume83..(1.).39+6...3585g.....48cm........LS...Tyttö
25.09. dada..............(1.)....................3140g.....47cm.....KOS...Tyttö
26.09. Micade..........(3.)........39+0...3580g....50cm.................Poika
29.09. Hensku00..................41+0....3910g....51cm.................Poika
02.10. Virtahepo.....(3.)........41+5....4880g...52,5cm.PHKS..Tyttö
02.10. inka85........................40+4....3640g....50cm.................Tyttö
02.10. fiksu............................41+0....4252g....52,5cm..............Poika
02.10. dindei......................................4070g....53cm..................Poika
03.10. Kristelle...................................3510g...50cm..................Tyttö
04.10. Aurinko73...............................3825g.....51cm................Tyttö
06.10. ninja85....................................3430g.....50cm................Tyttö
07.10. Aavalan tyttö..........................3550g......51cm................Tyttö
08.10. yonnazzz................................3590g......50cm................Tyttö

Sydäntenmurskaajien vauvakeskustelua täällä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1515392




Menetyksen matkan varrella kokeneet :'( :
Rakkaimpani, mamamaalta, Metsätähti, Jennyli, Sokruli, MAM2, Kokovartaloväsymys, Sinimarja, Siiri S, Shaken, tiitu87, Nöttiäinen



Syyskuun Sydäntenmurskaajat löytyy myös FACEBOOKISTA
Laittamalla yksityisviestiä nimimerkille Usvatähti, saat lisäinfoa miten pääset mukaan.

Syyskuun jännääjille on myös kaksplussan sivuilla oma kerho!
Se löytyy täältä: http://kaksplus.fi/kerhot/
Etsikää nimellä: Sienimetsä -09,

Se on salattu kerho, eli sinne ei ole asiaa jos ei ole salasanaa, joten kyselkää salasanaa YV:llä ja pistäkää sen jälkeen sieltä jäsenhakemusta jos kiinnostaa kirjoitella vähän enemmän privana, ja laittaa kuvia ym.






Tästä kaikki alkoi.... Eli keskusteluketjut aikajärjestyksessä, ekasta joulu-tammikuulta aloittaen:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1271654 (25.12.2008-7.1.2009)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1283421 (7.1-30.1.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1307923 (29.1-28.2.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1336975 (28.2-1.4.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1367999 (1.4-30.4.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397235 (30.4.-31.5.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1425551 (31.5.-30.6.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450393 (30.6.-31.7.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1477451 (31.7-31.8.09)
 
NONI
Sainpahan aikaiseksi...

SYNNYTTÄNEIDEN listalla on aukkoja, en muista nyt, mutta joku puuttuis vielä tosta? Jos laitatte mulle YKSÄRIÄ syntyneistä niin pääsen ne päivittään tohon lisaan kun ehdin...!!! Onnea Hiljaisuudelle!

Ja muutenkin, jos jotian aukkoja tuossa niin ilmoitelkaa. Ei oo aikaa kahlaa kaikkia keskusteluja läpi ny...

Pidetään tää palsta ny siistinä ja jätetään kaikki rutinat ja ruikuttamiset yksäripuolelle... tai facebook-statuksiin, ihan miten kukin haluaa... Mutta vauvajuttuja tänne :heart: :heart: :heart:

Hyvää syyskuuta mammoille, kyl nyt on jo jännää!!!!

:heart: :flower:

Roona
 
Kiitos Roona =)

Supistuksia ollu tänää tiheesti välillä mutta sitte tullu taukoja.. kivuttomia tosin.. selkää särkeny silloin tällöin..
mut nyt jos laittaisin koneen kiinni ja menisin aikasin nukkuu tänää ku tuli tosiaan herättyy 4.00..

Huomiseen :wave:

 
Vihdoinkin meidän kuukausi :D

Onnea vauvan saaneille :flower:

Joku kyseli edellisessä ketjussa hikoilusta,täällä hikoillaan :wave: jotakin aivan karmeaa,kun yhtä äkkiä kaatuu hiki päälle.Saunaa on tyhjä lämmittää,silloin ei nukuta yöllä.
Joku kyseli siitä vyöhyketerapiasta,ajattelin kokeilla ja aika on varattu viikolle 38 eka kerran,siitä sitten seuraavalla viikolla on aika.Mulla lievitti synnytyskipua aika hurjastikkin,kun normaalisti olen ollut aika kipeä ja en ole ilman puudutuksia selvinnyt.Viime kerta meni nopeaa ja kivuttomasti.
Viikkojen suhteen en ole varma auttaako,kun viimeksi tehtiin tasan 40+0 ja limatulppa tuli osissa 40+2 jälkeen,synnytys käynnistyi 40+6 ja syntyi sitten sille vuorokaudelle.

Sinkkuelämää katsomaan,kun muksut nukkuu ja mies töissä
POKS 36+0 tänään (näköjään olen väärän päivän ilmoittanut LA:ksi kun on 28.9 neuvolan mukaan)
 
moikka,

kiitos Roonalle taas uudesta pinosta. kiva ku jaksoite sen tehdä vaikkakin olet varmasti aikas väsynyt kaiken kokemasi jälkeen.

Huominen jännittää ihan mielettömästi, jos vaikka joudun jäämään sinne :eek:

Toivottavasti olen huomen iltana kertomassa naisitenklinikka kuulumiset

Jooseppi & Möykky 38+5
 
POKS POKS 37+0 :heart: :heart: :heart:

Olin päivän veke koneen ääreltä ja tekstiä on tullut ihan hirmuisesti. Kun viestejä lueskelin niin ajattelin, että tätä ja tätä kommentoin mutta katsotaan miten tässä nyt käy... puolet varmaan unohtuu :D .

Hanjuu kiitos eilisestä kirjoituksesta koskien imetystä. Se oli oikeesti tosi hyvä kirjoitus ja antoi ainakin mulle hirmuisesti uskoa ja luottamusta tulevaan. Ja varsinkin siihen, että heti ei kannata luovuttaa vaikka ensin maitoa ei tulisikaan. Kiitos :flower:

Aurinko73 minä käyn edelleen hieronnassa kerran viikossa ja meinaan jatkaa sitä jakautumiseen asti. Auttaa ainakin minun selkäsärkyihin ja se on viikon kohokohta kun pääsee siihen pedille hoidettavaksi. Kylkiasennossa tapahtuu ja SE ON IHANAA, suosittelen!

Jellona84 minulle kävi viime viikolla neuvolassa hassu juttu tuon hempan kanssa. Itselläni on ollut koko ajan hyvä hemppa, alimmillaankin 120 ilman rautakuureja. Ja nyt yhtäkkiä se näytti olevan vaivaiset 110 ja neuvolantätikin sitä 10 sekuntia ihmetteli. Sitten hän muisti ettei puristanut alkuun nesteitä sormenpäästä riittävästi pois (mulla on jonkin verran turvotusta) joten otti näytteen uudestaan siten, että antoi monta tippaa tulla ensin paperille. Hah, lopputulos oli se, että hemppa on 130! Eli siellä sormenpäässä on ihan oikesti nestettä joka "laimentaa" hemppaa!!! Musta tää on jotenkin hirmu hassua ja ainakin mulle uusi tieto :kieh: .

Vaatteista mä en oikeestaan odota muuta kun housujen ostoa. Yleensä inhoan sitä puuhaa mutta nyt olen vedellyt noilla samoilla mammafarkuilla koko kesän (siis silloin kun säät ovat pitkiä housuja vaatineet) joten vähän jo tympäisee. Varsinkin nyt kun ilman viilenevät eikä hameet oikeen enää riitä lämmittämään. Tosin voi olla, että mulla menee aika nopeesti vanhan vaatteet kun kiloja ei ole tullut kuin se 4 koko raskauden aikana. Mutta onpahan hyvä syys ostaa uusia vaatteita :whistle: .

Kaipaan lasillista kylmää valkkaria ja sitten kunnon hikijumppia ja juoksua. Oikeestaan muuta en kaipaakaan. Pelkään ennemminkin sitä, että tuun kaipaamaan tätä masua. Musta tää on vaan jotenkin niin ihana :heart: :heart: :heart: .

Jooseppi tsemppiä huomiseen!

Eiköhän tässä tällä kertaa juttua ihan riittämiin, uskoisin ainakin :LOL:
Cummastelija 37+0

PS. Niin, ja kiitos Roonalle että jaksat vielä pitää ja päivittää tätä palstaa vaikka siellä kotonakin riittää nyt puuhasteltavaa =)
 
Kiitos Roona :hug: :flower:

Meidän kuukausi! :D Ihan uskomatonta että oikeesti on jo syyskuu :eek:

Mulla tullut tänään kanssa kipeitä ja ei kipeitä supistuksia.
Nyt vaan odotellaan ja ihmetellään että mitä tässä tapahtuu.
Alan jo tavallaan olemaan malttamaton.

Nyt vähäksi aikaa sohvalle telkkarin ääreen.
Jos vaikka jo huomenna saisi nukuttua vähän pidempään :saint:

Bebes & Salamatkustaja 39+1 :heart: :heart:
 
*38+5* jeejee.. 1. syyskuun kirjoittaja :D se on siis meidän kuukausi! tää yöheräily alkaa käydä hermoja raastavaksi. nyt oon taas ollut ½ h hereillä ja klo on puoli 3. kävin veskissä ja menin takaisin sänkyyn.. ja tuttu juttu: uni ei sit enää tuu. ei muuten, mutta alkaa tekemiset loppua yöaikaan. pitäisköhän kuunnella neuvolasta saatua "synnytä rentoutuneena" cd:tä.. ekan kerran kuunnellessa ei menny montaa minuuttia, kun nukahdin, heh!

mutta sit täytyy iloitakin; mies lopetti reissuhommat ja on nyt 4 vkon "kesälomalla"! ja mikä parasta... hän aloittaa päivätyöt! ehkä mun tähän astisen elämän paras juttu :heart: en kyllä vieläkään usko, et tulee olemaan kotona muulloinkin, kun perjantai illasta sunnuntai päivään. siis nukkuu OIKEESTI mun vieressä joka yö...

koitetaan tää kuukausi pitää riita- vapaana ja tsempataan toisiamme... viimeset viikot alkaa olla käsillä


:hug:
 
Täällä on sitten "toinen" syyskuun kirjoittaja :D

Tänään virallisesti meidän neiti täyttää 2-vuotta.
Olisi se "helppoa" synttäreiden kannalta jos pikkuinen syntyisi nyt :whistle:

Mä muuten sain nukuttua nyt. Heräsin ekan kerran puoli seittemän ja nyt sitten nousin
vasta 7.20. Ihanaa :D

Bebes & Salamatkustaja 39+2 :heart: :heart:
 
Huomenta!

KIITOKSET ROONALLE! :flower:

Joo tosiaan syyskuu...ja mä näin niiiiiin ihme unta viimeyönä.. :D
Näin et käytiin äitpolilla tai jossain alakerran tarkastuksessa kuitenkin,
ja siellä sanottiin et kanava on hävinnyt olemattomiin ja oon 2 sormellle auki :D

Mä sit yöllä ootin ku heräilin taas sen 100 kertaa, et jeba jee, jos sitä tää enteilis jotain
ja pääsis lähtemään...mut ei :ashamed:

Eilen koko illan vihlo sukkapuikkomaisesti...et siitä kait se uni tulikin..jospa se ois ees jotain tehtäväänsä siellä hoitanut...

esmeralda- ja pikku mies 40+1
 
Kiitos Roonalle pinosta, vaikka varmasti siellä kotona riittää jo muutakin tekemistä kuin netissä roikkuminen. :heart:

Se on sitten meidän kuukausi!!! On tätä odotettukin! :)

Mä heräsin jo ennen seiskaa ja oon tässä surffaillut netissä siitä asti. Vauva mylläsi eilen illalla mahassa ihan älyttömästi monta tuntia ja noita sukkapuikkovihlontoja tuntui vähän väliä. Mitä ne siis on? Painaako vauva päällä jotain kohdunkanavaa, vai mitäh? Onneksi vauva siitä rauhoittui ja sain taas nukuttua hyvät yöunet.

Parin tunnin päästä lähdetään hakemaan vaaville pinnasänky ikeasta ja syödään samalla aamiainen siellä. :D Sitten jatkuu kodin raivaaminen, vieläkään ei oo valmista...

Ihanaa syyskuuta kaikille!

Rosehip ja pampula 38+6, viikot vähissä!
 
Huomenta !

Siis aika mieletöntä että nyt on jo syyskuu ! Vastahan sitä oli raskaus ihan alussa,kyl aika menee sit huisin nopeesti.
Mulla ol eilen illalla aikas kovia suppareita,meni sit ohi onneks, en mä ny ihan viel oo valmis :eek:
Cummastelija: Hierojalla jolla olen käyny on sellanen pöytä raskaana oleville,mahalle on siis paikka kanssa mut vaikee sanoa pystynkö olemaan siinä asennossa.. :) Mut pitänee kokeilla..
 
Mitä kaipaa enen mahaa :D Siis vaikka mitä :D :LOL:
-Sitä että pystyis leikkaa varpaankyntensä ilman onkelmii ja laittamaan kengät/sukat jalkaan
-Omia ihania pieniä vaatteita, tosin ne oli niiiiin pieniä että tuskin mahtuu enää, mutta oottaa innolla että pääsee ostaan uusia kuteita eikä tartte pitää näitä yksiä ja samoja hosuja ja paitoja joista maha vilkkuu :D
-Energiajuomaa
-Sitä ettei tosiaan tartte miettiä että missä pääsee heti vessaan :D
-Mun polvet on niin *askassa kunnossa että ehkäpä niitäkin helpottais ku paino lähtis päältä pois =)
-Autolla ajaminen on hieman mukavempaa ilman masua

Mä voisin jatkaa tota listaa vaik kuin pitkää :LOL: :LOL:

Hitto ku yöllä supisteli, ihan koko ajan taas.. menin maate nii oli silloi jo muutama kipee ja sit yöllä heräsin niihi kipeisee :/ Onneks ne rauhottu siitä :) en haluu iha vielä mihinkää ja vähiten yöllä :) huomenna pitäs mutsin tulla nii sitte sais luvan alkaa tulee :D
Tänää neuvolaa =)

Viivi ja 37+3
 
Roona :flower: =)

Syyskuu ja syksy, ihanaa! =) Nyt vois kyllä mun puolesta alkaa tapahtumaan jo jotain muutakin, kuin pelkästään kipeitä supistuksia. Esikoisen 3v synttäritkin lähestyvät uhkaavasti. Pitäisi niitäkin alkaa suunnittelemaan.

Muffa 38+6 =)
 
Syyskuu :heart:

Nyt ei mene enää kauaa kun me loputkin poksumaan aletaan :)
Toivon hartaasti et pääsisin kohta masusta eroon ja pienen nyytin syliin :heart:

MÄ kaupaan omia vaatteita ja sitä et pääsisin ostaa itelle edes yhdet uudet housut :) ja ja ja ja.... kaiken näköstä. :kieh:

Roona kiitos paljon pinosta :flower:

Nyt ei oo mulla paljon sanottavaa... :/

zeny 38+4
 
Ihanaa, syyskuu!! Kiitos Roonalle jälleen uudesta pinosta! Ja heti kun muistan, niin synnyttäneiden listalta puuttuu Faith + poikavauva. Kai se oli poika.. Selaan hetken päästä vanhan pinon läpi ja palaan sitten varmistamaan ton tiedon.. :D

Täällä bongattu muutama kipeä suppari heti aamusta ja tupa kaipais imurointia.. TAAS! Mistä ihmeestä tämä kaikki hiekka ym. kulkeutuu sisälle?? :kieh: En uskaltanut saatella eskarilaista pyöräillen supistusten takia, vaan olin laiska äiti ja vein lapset autolla.. :whistle: No, jos tämä tulokas on yhtä "hätäinen" kuin isoveljensä, niin mulla on sitte tänä iltana kahdeksan maissa vauva sylissä.. Yritin tälle aamulla puhella, että saisit vielä muutaman viikon viihtyä yksiössäs, kun oikein touhusi supistusten jälkeen tuolla masussa. :D Vaikka itellä onkin melko kurja olo, flunssa pukkaa päälle ja nyt on kipeytynyt toinenkin lonkka.. Ne on ihan kosketusarat!! Täytyy huomenna neuvolassa niistä mainita. Sormet ihan nakit, turvoksissa näin aamusta.. Eilen kyllä jäi veden juonti turhan vähälle.. VALI VALI.. :saint:

Mitä kaipaan ennen mahaa.. Varpaankynnet olis mukavampi leikata ilman tätä kumpua, samoin sukkien ja kenkien jalkaan laitto helpottuu huomattavasti, kun lapsukainen "jalkautuu".. Lasillinen valkoviiniä maistuis kyllä täälläkin. Kivutonta olotilaa kaipaan myöskin :/ Ja tietysti sitä, että sais rutistettua noi isommat lapset oikein kunnolla syliinsä :heart: Huh, ny mua alkaa itkettää.. :'(

Tiedän kyllä, että kaipaan vielä jossain vaiheessa tätä mahaakin.. Koko odotusajan kun on jotenkin asennoitunut siihen, että tämän jälkeen meidän lapsiluku on todellakin täynnä. Vaikka niinhän sen piti olla kakkosenkin jälkeen.. :whistle: En vain jaksa uskoa, että mies haluais tämän jälkeen vielä lisää lapsia.. Se kun ajattelee tätä asiaa niin materialistisesti, jää auto pieneksi ja talosta loppuu huoneet ym. :D Onkohan kaikki miehet sellasia?

Nyt mä tsekkaan ton vanhan pinon ja sen Faithin vauvan tiedot.. Palaan pian :)
Micade 35+3
 
Kiitos teille... Pitäähän tää pino pitää pystyssä kun tän homman on kerta aloittanut :D
Mä en tosiaan kauheena ainakaan tällä hetkellä ehdi/jaksa tulla lueskeleen kaikkia juttuja, joten YV:t on kova sana jos on jotain asiaa tai listalle merkattavaa. Toki yritän aina silloin tällöin tulla selaan juttuja, mut nyt on mun maailman napa kyllä niin tuo pieni rakas poika, varsinkin kun on kauheet mahavaivat, haluaa kaiken huomion antaa hänelle :'(

Tsemppiä poksumisiin, laittakee mulle tosiaan yksärillä tietoja jos asiat muuttuu!!! :D

Hikoilusta sen verran., et kun imetys lähti käynytiin, täällä on kuin vaihdevuodet -kuumia aaltoja ja kamala hiki kokoajan, vielä pahempaa kuin raskaana ollessa!! Siis haiseekin jo ihan karseelle, pitäs kokoajan olla suihkussa! |O
 
Mä NUKUIN, tää on niin IHANAA. En edes muistanut miltä tuntuu vedellä sikeitä ilman että selkää jomotti ollenkaan. Aina kun heräsin vaihtamaan kylkeä niin hymyilin vaan ja mietin unen pöppörössä, että EI SATU :LOL: Enkä edes tiedä mistä moinen kivuton yö johtui, mutta ei sillä väliä... pääasia ettei sattunut, tähän voisi vaikka tottua!

Hitsin hitsi, pukkaa kunnon flunssaa päälle. Kurkku on ihan törkeen kipeä ja pää sellainen "paksu". Kuumetta ei mittarin mukaan ole vaikkakin siltä tuntuu. Ajattelin varuilta pirauttaa puolilta päivin neuvolaan ja kysellä että miten kandee toimia ja koska mennä lekuriin. Ihan vaan varalta kun tuo possutauti kummittelee takaraivossa ja riskiryhmäänhän tässä kuulutaan.

Eipä kummempaa kuin mukavaa tiistaita kaikille!
Cummasteli 37+1
 
Löysinhän mä sen, mutta en edes yritä linkittää sitä tänne, kun oon niin kätevä nois lainauksiskin.. :D

Faith on kirjottanu 28.8., että poika syntyi 20.8. rv:lla 38+1. 2835g ja 48cm.

Ja nyt mä meen viltin alle sohvalle maata ja yritän taikoa tämän flunssan olemattomiin.. :/
 
Kävin tos su tosiaan kokeilee vyöhyketerapiaa (tuttu joka osaa jotenni ne hommat) ja sai aikaan kipeitä supistuksia jotka kuiten sit hiipuivat pikku hiljaa. Sen jälkeen kuiten supparit sattuneet menkkajuilintana alavattalla lähestulkoot jokainen joka tullu, mut niit tulee sillei harvakseltaan. Silloi tällöi jotai hommaillessa. Grr...

Noh, huomenna menen sitten ihan ammattilaiselle käsiteltäväksi. Niin moni sanonu että ainakin ellei ole synnytystä käynnistäny (ei sen välttämättä viel tarvikaan mulla kun viikkoja vasta 38+4) mutta ollut paljon nopeempi ja helpompi ja kivuttomampi synnytys edes. Siittä siis ihtekin haaveilen, vaiks ainahan se sattuu. :LOL:

Huomista odotellessa... =)

cummastelija meil neuvolassa sanoivat et siihen asti ei tarvi mitää erityistä ennen kui jos nousee yhtäkkiä korkee kuume nii sit soittaa suoraan tk:n päivystysajanvaraukseen ja kysyä mitäs tehhä. Kuulemma sit sielt ohjaavat et aloitetaanko heti lääkitys possulunssaa vastaan ja käydäänkö ottattamassa kokeet et onko sitä possulenssua. =) Mut soittele neuvolaan nii ei tarvi ihteksee mietiskellä. =)

Roona siit hikoilusta!! :LOL: Jep, ihte muistan kanssa et sitä tosiaan hikos synnytyksen jälkee melkee ku saunas olis istunu. :headwall: Epämiellyttävää ku lisäks siihen viellä liivinsuojista välittämätön maitosuihku joka tursus paitojen ja suojien lävitse vähän väliä. :kieh: :kieh: Saapa nähhä onko tästäkin samanmoista maidon ja hien tursuumista. (kylpä kuulostaa nii kiehtovalta) :kieh:
 

Yhteistyössä