***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

Tuleekohan viimeisimpänä vauvautumis uutisena..

Meille syntyi pieni rakas poika 2.10 klo.19.30 synnytys kesti 20,5h ja oli kestonsa puolesta melko voimatvievä. Rakas painoi syntyessään 4070g pituutta oli 53cm ja pipo 37cm.. Tuolla hän tuhisee tyytyväisenä ja niin on kovin onnellisia hänen äiti sekä isänsäkkin. Eli kyllä kannatti :heart: Tänään vasta kotiuduttiin..

Onnea myös muille vauvautuneille :flower:
 
Onnea kaikille jakaantuneille tasapuolisesti :flower:

yonnazzz se on kohta sunkin vuoro ja pääset kakkavaippojen vaihtoon =)

Synnytystarinaa en oo vieläkään jaksanu kirjottaa, ehkä joku päivä. Mutta kun kyseltiin miten synnytys lähti käyntiin, niin limatulppa lähti sillon aamulla ja sitä tuli pari kertaa illalla uudestaan. Ja klo 00 alko synnytys suoraan säännöllisillä supistuksilla. Eli alle vuorokausi limatulpasta =)

VK + Saara 12vrk
 
No olin jo melkein varma, että viime yönä olisi pääsyt mutta p****n v***t. Ei mitään merkkejä. Tuolla se masussa tyytyväisenä möyrii. EI oikein jaksa enää mihinkään mennäkään, kun tuntuu et jalat ja polvet ja mitkään muut osat ei kestä enää.
Mä oon niin varma, et tää painaa joku 4 kiloa AINAKIN jo.
TULIS ULOS, MIKÄ KESTÄÄ!?!?!?
Tänään 41+0
 
Niinhän siinä kävi, että su-aamun tuntemukset olivat niitä oikeita - vihdoinkin. Supistukset tihenivät ryminällä, salissa oltiin noin 14.30 ja tyttö maailmassa 16.04. Luomuna tuli maailmaan, painoa 4515g (se niistä kahdesta painoarviosta :LOL: ) ja pituutta 53cm. Eilen päästiin kotiin. Kirjoitan tarkemman tarinan synnyttäneiden pinoon.

yonnazzzille mielettömästi tsemppiä!!!

hanjuu :heart: typy 4vrk
 
Herranen aika, ONNEA KAIKILLE!!!

Nytkö se päättyi?

Tulipas haikea olo :'(

Pitäis varmaan sitten yrittää tonne etusivulle kahlaa kaikki syntyneet mitä on ilmoitettu, ja siivota loput pois listalta?

Ja nyt kaikki sit tänne: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1531622

KIITOS KAIKILLE!




Roona
 
Ihanaa, vauvat on maailmassa!! Onnittelut kaikille! :hug: :flower:

Kaikille myös kiitokset mukavasta matkasta halki odotuksen! Siirrytään yhtä ahkerina kirjoittelemaan tuonne vauvapuolelle :) Haikea olo tuli täälläkin :'(

Micade ja "Ukko-Pekka" 13vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micade:
Ihanaa, vauvat on maailmassa!! Onnittelut kaikille! :hug: :flower:

Kaikille myös kiitokset mukavasta matkasta halki odotuksen! Siirrytään yhtä ahkerina kirjoittelemaan tuonne vauvapuolelle :) Haikea olo tuli täälläkin :'(

Micade ja "Ukko-Pekka" 13vrk
:heart: :heart: Mullakans ihan tippa tuli linssiin kun näin nämä ja yhdyn edellisiin..ihanaa oli kanssanne matkaa taivaltaa..

Jatketaan matkaa nyt vauvojen kera..

Äippä35v ja Nuppu 3 viikkoa ja 3 päivää :heart:
 
Miten voikin näin haikea olo tulla... Se oli sitten siinä,se odotus ketju...
Kiitokset kaikille rustailijoille,paljon olen saanut täältä odtusaikana ja kuinka jännittävää olikaan lopussa seurailla koska/kuka seuraavaksi pääsee tosi toimiin...

Välillä olen täällä haikeana ajatellut raskausaikaa(josta niin paljon silloin valitettavaa oli).Se kun oli luultavasti meikäleisen viimeinen raskaus,lapsia kuitenkin on jo kolme kappaletta.Kyllä sitä masua vaan ikäväkin tulee...

Koneelle ei paljon ole nyt viikkoon kerennyt,tyttö on aika aktiivinen tissittelijä.Ja kun en ole imettämässä niin kotityöt ja isommat lapset kaipaavat huomiota. :D

Mutta joo,sinne vauvapuolelle tästä voisin minäkin ilmoittautua,taitaa vaan vanhasta tottumuksesta kahlata tänne sivulle :D

Mutta tsempit mammoille vauva arkeen ja kiitos ja kumarrus yhteisestä taivalluksessa kohti sitä!

Virtahepo ja muruliini 1viikko
 

Yhteistyössä