SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

vaahteranlehti Onnea paljon plussasta :heart: ja :hug: vaikean tilanteen johdosta. Koittakaa oikein todella puhua asiat halki. Kaikesta huolimatta iloitse pikkuisessa elämänalusta sisälläsi. Varmasti asiat kääntyvät parhainpäin.

primrose Meidän tytöt on 3v4kk ja 1v5kk eli ikäeroa 1v11kk. Nyt olisi tulossa reilu 2v. Me ollaan annettu lapsien tulla heti kun on tullakseen, mutta pitkät imetykset 1v5kk ja 1v3kk aiheuttivat tuollaiset ikäerot. Tyttöjen ikäero on ollut oikein passeli. Mitään mustasukkaisuutta ei ole ollut ja nyt jo leikitään kovasti yhdessä. Tapellaan myös :) . Viimeaikoina on monesti ollut tilanteita, että molemmat tahtovat samaan aikaan äidin huomioin ja mustasukkaisuutta ilmenee. Toivonkin kolmoisen sekoittavan juuri tätä pakkaa, mutta sehän vasta käytäntö näyttää.

gisella Iso tsemppi lopetukseen. Pidä vain vauva mielessä niin varmasti onnistut. Tahdonvoimaa!! Itse lopetin, kun esikoista aloin odottaa. Olin tuprutellut jo 15 vuotta lähes askin päivässä. Olen ollut nyt neljä vuotta polttamatta.

Hyvät yöt kaikille. Jospa menisi itsekkin jo petiin. Kummasti alkanut aikaisemmin unettaa, vaikka normaalisi alan nukkua puoli yhden maissa.
 
Olivia: Tuo ei oikein onnistu, enkä ole varma ymmärisnkö oikein. Pidetään tuo lista 5 sivulla, ja käyn päivittämässä sinne, niin ei vie sitä tilaa niin hirveesti. :)

gisela: Laastareita ei suositella raskauden aikana, nyt vain otat itseäsi niskasta kiinni, hävität kaikki tupakkatuotteet kodista.Ja kerrasta pois, osta mandariineja, banaania,porkkanoita, tavallista purkkaa, ja aina kun tulee oikein paha himo, niin syöt vaikka mandariinin. Poikkea kaikista rutiineista, mitkä voi pahentaa himoa. Tee asiat eri järjestyksessä. Käy seisoskelemassa ulkona, ja syö vaikka purukumia sen aikaa. Ihan kaikkea kannattaa kokeilla. Ja tiedän mistä puhun. Itse 17 vuotta tupakoinut,(en raskauden aikana). Ei ole todellakaan helppoa! Yksi juttu on myös iskostaa takaraivoon joka kerta kun mieli tekee, kauhukuvia pienestä vaavista, joka ei saa henkeä masussasi, joka on täynnä savua. Mulle tuli siinä vaiheessa yleensä itku, ja kirosin itsekkyyttäni.

Vaahteranlehti: Voi sinua :hug: Miehet!! Ei koskaan ole oikea hetki, jos sitä noin ajattelee. Meillä mies mietiskeli oikeaa hetkeä 3 vuotta, ja sitten "laitoin katin pöydälle" ja sanoin joko nyt, tai ei ollenkaan. (Tietoisena siittä,että mieheni kyllä poti vauvakuumetta) Itse olen myös työttömänä, ja mieheni töissä. kaksi edellistä on syntynyt molempien työttömyysaikana, ei se helppoa ollut rahallisesti, mutta päivääkään ei olla kaduttu.

Paljon Onnea Kaikille Plussanneille :flower: Ja edelleen jos listalle tahtoo, niin laittakaa tietonne tyyliin:
Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....Synnytyssairaala
 
gisela: Minäkin poltin esikoista odottaessa alussa. Heti plussattuani päätin, että lopetan tupakoinnin, ei se kuitenkaan heti kerrasta loppunut. Mulla oli kuitenkin koko ajan tunne, että lopetan ja niinhän se hiljalleen loppuikin. Mulla oli ihana terveydenhoitaja, joka ei saarnannut eikä painostanut. Vaikka alkuraskaudesta jonkun tupakan poltinkin, syntyi terve ja hyvän kokoinen poika :) Nyt olen ollut n. 2 vuotta polttamatta ja edelleenkin tulee välillä (harvoin kylläkin) mieleen, että olispa ihana vetää kunnon savut, että ei kai siitä koskaan täysin eroon pääse.

Asutaan vähän niin kuin keskellä ei mitään, joten synnytyssairaalan saa valita, joko OYS, OAS ja KPKS. En ole vielä tässä vaiheessa asiaa ajatellut, mutta esikoinen syntyi OAS:iin ja tod.näk. tämä toinenkin. Mutta lopullinen päätös tulee sitten ajallaan.

Tsemppiä kaikille parisuhdeongelmien kanssa painojoille, toivotaan, että saatte puhumalla asiat kuntoon. Me nähdään miehen kanssa niin harvoin, että ei viitsitä tuhlata aikaa riitelyyn. Onneksi ei enää kovin pitkään mene kuin uusi talomme on valmis ja päästään taas saman katon alle kaikki.
 
Kivaa, että täällä on vilkasta keskustelua! Ensikertalaisena sitä lukee mielenkiinnolla kaikkea ja uutta tulee netissä vastaan koko ajan. Kuten foolihappo. Onko joku syönyt sitä ravinnon lisäksi vielä tabletteina?

Kiitos tupakointi-kommenteista. Minulle on selvää, että se on lopetettava. Näin alkuvaiheessa vain ja vieläpä kun ei ole juurikaan raskausoireita, on hieman hankala sisäistää, että tuolla masussa joku kasvaa. Olen ihan suunnattoman riippuvainen tupakasta. Lopettamista olen vuosien aikana yrittänyt kahdella eri lääkityksellä, purkalla, tableteilla jne jne ja aina olen epäonnistunut. Ajattelin kuitenkin laastareita nyt kokeilla, jos pääsisin niillä alkuun. Olen vasta 5.viikolla, joten ajattelen, että muutaman päivän - max. viikon laastarin käytön haitat on varmaan pienemmät kuin tupakoinnin. Tänään soitan neuvolaan, katsotaan mitä he tuumaavat.

Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Ihanaa kun on tullut näin paljon uusia, onnea plussista ja tervetuloa! Kovin vilkkaana käy keskustelu, olin vain eilisen poissa ja kauheesti lukemista, nice.

Vitamiineista: itse syön multivita raskaus ja imetys-tabuja, joissa on foolihappoa päivän annos plus runsaasti muutkin vitamiinit mitä odottava tarvitsee. Apteekista kovasti suositeltiin.

Mielestäni sitä raskauslaskuria ei saa pysyvästi profiiliin, en ole ainakaan keksinyt tapaa siihen. Jos joku on niin jakakaa ihmeessä tietonne :whistle:

Minäpä lähden kohtpuoleen viemään pissanäytettä neuvolaan, saa nähdä paikankin ihan ekaa kertaa. Palaillaan!

pilpa

 
Heipparallaa !!
Onnea uusille tulokkaille! :)

Gisela-- Mä kans polttanut paljon ja ollu tupakkiin toosi koukussa. Yritin lopettaa viime syksynä monta kertaa vauvan teko yritysten takia. En saanut aikaseks. Aina sorruin. Kun tein raskaustestin ja se oli positiivinen, poltin viimesen askin loppuun ja päätin etten polta. Enkä ole polttanu vaikka mieli on tehny. Ehkä myös se auttaa asiaa että mieheni lopetti nuuskan käytön tukeakseen minua. :) Onnea yritykseen!

Mun pitäs kans lähtee apteekkiin ostaan vitamiini pillereitä!

Kolmena peräkkäisenä päivänä on nyt ollu oksettavaa oloa, mutta en oo oksentanu. Eikä se oksettava olo oo kestäny kovin kauaa. Epämiellyttävä tunne!

Just varasin neuvolankin, 26päivä sinne sitte.

Angelico 5+2
 
Vitamiineja olen napsinut jo pari viikkoa, lisäksi olen koittanut syödä noita vihreitä rehuja ja ruisleipää.Appelssiinimehua menee purkki päivässä, olen huomannut,että vie tuota ällötystä pois, ja samalla auttaa orastavaan ummetukseen :LOL: Neukkuajan sain myös varattua tänään,sinne siis 28.1. Sanoi että lääkäri voisi tutkia samalla(jos ehtii), tai sitten laittaa varhaisultraan ajan,tuon Km.n vuoksi.

Mamma1976 & Iltatähti 5+3
 
VAAHTERANLEHTI ONNEA plussasta ja halit tilanteeseenne :hug: En jaksanut selata kaikkia kirjoituksia,mutta oliko teille nyt eka lapsi tulossa ja onko mieskin toivonut vauvaa ennen tuota plussaa?Eli oliko raskaus suunniteltu? Voihan mieheen iskee "kramppikuume" tosta uutisesta ja jospa sekin siihen sopeutuu jonkun aikaa pohdittuaan.Mulla on yhdet tutut jotka on jo pitkästi yli kolmikymppisiä ja ne on tosi lapsirakkaita,mut mua niin ärsyttää et ne siirtää ja siirtää lapsentekoa RAHAN takia.Ei voi ymmärtää.Niillä ois varaa huolehtia lapsesta ku jossain kehitysmaissakin hökkeleissä huolehditaan ja nuilla on kuitenki oma talo,työpaikat kummallaki ja ruokaa ja vaatteita löytyy.Mua niin harmittaa ku jotenki tuntuu et ne varmaan jää lapsettomiks kokonaan jos eivät ala tarttua toimeen :( Mutta tosiaan toivottavasti sunkin mies tajuaa ettei parempaa rahatilannetta kannata aina jäädä odottamaan,koska voi käydä niin ettei lapsia enään sit sakkaan. Itse kun lapsettomuudesta kärsiin niin ymmärtää nyt sen ettei lasten saaminen oo mikään yksinkertainen juttu.Että se tulis vaan heti ku haluaa.Mut voimia sinulle vaahteranlahti! Ei varmasti oo helppoo jos ite haluaa iloita ja mies sanoo noin.
Minä tein eilen päätöksen että käyn alkuraskauden ultrassa koska kävin lukemassa tuulimunaraskaudesta ja sit ku mulla on itellä ollu myös se kohdunulkoinen ja riskit siihen siksi suuremmat.Haluan siis varmistaa että raskaus on normaalissa paikassa ja alkio elää :heart: Varasin ajan tänään ja sain sen ensiviikolle.Enkä kadu päätöstäni yhtään koska nyt on ihanan levollinen ja huojentunut olo.Pian saan tietää onko kaikki niinkuin toivon eikä tarvii oottaa loppukuulle jolloin ei välttämätä tulis yhtään viisaammaksi jos sydänäänet ei vielä kuulu.Aamlulla oli taas mahtavan oksettava olo.Piättelin öksennusta pöydässä ja jouduin lopettaan syönninkin kesken.Hyvä merkki kai ainakin tuo et huonovointisuus voimistuu.Joku kyseli siitä vuodosta niin tosiaan mun kaverilla tullu sitä alkuraskaudessa ja raskaus jatkui ihan normaalisti ja hänen kaverillaan vuotoa tuli tosi pitkälle mut sai myös oikeaan aikaan vaavin.
ultraa odotellen rakkaudesta äiti ja aarre 6+2
 
Onnea uusille plussanneille!

Miä soitin myös äsken neuvolaan, vaikka alunperin tarkoitus oli vasta ensi viikolla soitella, mutta en jaksanut odottaa :D Eka neuvola on 4.2., mikäli kaikki menee hyvin. Sitä ennen yritän saada ajan alkuraskauden ultraan, vaikka se onkin yksityisellä vähän turhankin kallista lystiä - halutaan vaan varmistaa, että kaikki on ok.

Mua vähän kalvaa epäilys, että voiko kaikki olla hyvin. Esikoisesta aloin oksentamaan jo samana päivänä, kun plussa piirtyi testiin, ja oksensin joka päivä 1-5 kertaa aina rv 15 asti. Nyt vain ellottaa ja on koko ajan nälkä :ashamed: Toisaalta pitäisi vain muistaa, että jokainen raskaus on erilainen ja yrittää luottaa siihen, että kaikki on hyvin, mutta..

Kiva, että täällä on monta, jolla on reilu vuosikas kotona hoidettavana. Meijän neiti on syntynyt 20.8.2008 ja on ollut alusta asti hyvin temperamenttinen ja touhukas tapaus. Miäkin imetin esikoista pitkään, 1v2kk, ja kun kuukautisia ei alkanut kuulumaan, päätin lopettaa imetyksen. Ja ne kuukautiset alkoivat tosiaan vasta lähes 3kk imetyksen loputtua :eek:

Me kerrotaan raskaudesta läheisille ja kavereille varmaan vasta nt-ultran jälkeen, niin kuin edellisestäkin. Tosin voipi olla, että miun äiti arvaa jo sitä ennen, kun aavisteli jo eilen puhelimessa, että miä kuulemma salailen jotain :whistle: Noh, en myönnä enkä kiellä mitään..

Täällä oli puhetta myös ammateista ja mitä tekee tällä hetkellä. Miä oon ollut kotiäitinä esikoisen syntymästä lähtien, ja oon varmaan vielä niin kauan, että toinenkin on lähempänä pari vuotias. Työpaikkaa ei ole odottamassa, enkä edes tiedä, mitä haluaisin "isona" tehdä ;) Koulutukseltani olen DI. Koitetaan vain sinnitellä näillä nykyisillä varannoilla, mutta en miä alunperin ajatellutkaan, että lapsiperheessä kovin paljon ylimääräistä rahaa olisi. Jos nyt kaikki hyvin menee, niin esikoisen jäljiltä löytyy kaikki tarvittava "vauvakama", joten suuria hankintoja ei tarvisi edes tehdä.

Kivaa loppuviikkoa!

Jonspe ja Lilliputti 4+?

Muoks. Vitamiineista: miä oon syönyt esikoisen aikaan ja syön nytkin Multivita Raskaus ja imetys-vitamiineja, DeviSolia sekä Lacto7-maitohappobakteereita.
 
Voimia teille moumou ja vaahteranlahti! Meillä jotain samanlaista.
Minulla on aina ollut toiveissa 3 tai 4 lasta miehelleni olisi yksikin riittänyt. Mutta kolmas lapsi vaati melkein viiden vuoden ylipuhumisen ja vihdoin mieheni heltyi. Tämä kolmonen on ny vuoden ja 11 kuukautta pian. Ja nyt kaikeksi yllätykseksi sitten plussasin vaikka kierukka onkin ollut yli vuoden. Mieheni jaksaminen minulla ja oikeastaan suurin huoli. Juuri todettu vakava työuupumus ja kaikkea siihen päälle...
Tänään kävin sitten siellä lääkärissä tarkistuttamassa tilanteen ja tämä meidän vaavi on niin kovasti maailmaan tulossa että siellä kohdussa oli tukevasti. Ja vieläpä piruuttaan kiinnittyny ihan kierukan vieren. Eli vaikka epäilin, että kierukka olis poistunu kuukautisten mukana niin ihan paikoillaan oli, eikä paremmin olisi lääkärin mukaan voinut ollakkkaan. Lääkäri sanoi että kuulemma aika harvinaista, mutta mitä olen kuullu niin näinkin joskus käy.
Nyt onkin sitten jännät paikat kun jännätään viikonverran että kestääkö kyytiläinen matkassa kun kierukka poistettiin... Ensi torstaihin siis vielä kiperämmät olot...

Mutta helpotukseksi kun soittelin miehelleni uustiset, hän tuumas vaan että taitaa olla hänen häntäveikkonsa tavallisia supersiittiöitä, ettei ne mistään kierukoista välitä! Ja hän sanoikin ettei minua mihinkään halua pakottaa. Kun aina ollen sanonut että jos parisuhteessa lapsi on tullakseen niin tuskin aborttia pystyn tekemään, enkä haluakkaan!
Että näin! ;)
Tsemppiä muillekin! :heart:
 
Rakkaudesta äiti: Oletko varma, että ystäväsi ovat siirtäneet vauvan yritystä rahan takia. Monesti lapsettomuudesta tai vauvan yritykseen liittyvistä vaikeuksista ei mielellään puhuta ulkopuolisille, vaan keksitään joku muu syy miellummin miksi vauvaa ei kuulu. Vaikka kyllä varmasti monet siirtäkin yritystä rahan tms. syyn takia.
 
Mut voi poistaa listasta. Eilen alkoi se vuoto ja tänään tein clearbluen testin ja näytti ei raskaana. Ilmeisesti joku kemiallinen raskaus joka meni siis kesken ennen kun kunnolla alkoi. Muuta ei nyt osaa sanoa. Tsemppiä muille ja tarrasukkia pikkuisille!
 
Olen lueskellut tätä kasvavaa ketjua jonkin aikaa, mutta itse en tohdi ainakaan vielä muuten mukaan kuin taustalle. Tänään olisi 4+0, ja la. varmaan joskus syyskuun puolivälissä, mutta eihän sitä vielä tiedä, vaikka poiskin tulisi. Pahoittelut olivialle :hug: keskenmenosta.
 
Voi kamalaa, iso hali Olivialle! :hug: Hirvee juttu.

Gisele noi prisman testit on musta aika huonoja. Tai ne ovistestit on ok, ja toimii, mutta tosiaan tohon raskaustestiin sain tosi myöhään viivan aikaseks. Eli käy ihmeessä ostaan joku "parempi". Mun on pakko liputtaa kyl CB:n puoleen, ne on tosi tarkkoja.
Tupakoinnistakin oli puhe. Ite poltin ennen esikkoa 15 vuotta kans noin askin päivässä. Esikkoa kun alettiin tehdä, niin lopetin. Lopettaminen oli niin helppoa, että jälkikäteen harmitti, että miks edes poltin, jos en kerta ollut kiinni siinni ton vahvemmin. Esikon jälkeen rupesin juhlapolttajaksi (tosin eipä tullut monesti juhlittua, kun ekaks imetti ja nyt sit alkoi tää raskaus). Nyt oon tietty sit taas polttamatta. Täytyy tosin todeta, että monella on tosi vahva riippuvuus tupakkaan ja ymmärrän kyllä, että lopettaminen voi olla vaikeeta, vaikka motivaationa oliskin niin iso asia kuin tää raskaus. Eli tsemiä kaikille lopettajille!

Vaahteranlehti Kyllä sun mies tottuu ajatukseen. Anna sille aikaa, se on vaan "järkyttynyt". Moni mies voi järkyttyä, vaikka olis vauvaa yritetty jo hetken aikaa. Itekin oli fanaattisesti halunnut tulla raskaaksi, ja sit kun tikussa loisti plussa, niin tulikin kaikkee sellasta mieleen, että sitä ja sitä en nyt voi tehdä, ja sinne en voi mennä jne. Eli kun tietynlaisena nähty tulevaisuus sitten konkreettisesti heittää häränpyllyä, niin onhan siinä sulateltavaa.

Primrose Mä luulen, et mulla on jo enne 12 viikkoa kamala pötsi. Mulla jäi edellisestä (10 kk) melkoiset röllykät tohon mahaan, joten saatan näyttää muutenkin jo siltä, että pulla on ollut uunissa jo pitkän aikaa.... :LOL: Musta se on kyl vaan kivaa, kun vauvamaha alkaa kasvaa. En jaksais odottaa sitä.

Roosamaria 69 Mukaan vaan!

Jaha, ei kun ruokakauppaan termiitin kanssa
 
Jaksamisia Olivialle. Tiedän miltä tuntuu, kun ensin annetaan ja sit otetaan pois:(...
Tosta mahan kasvamisesta.. mäkin toisaalta odotan sitä vauvamasuu! Ite ku oon tällänen vähä pyöreähkö jo muutenkin niin on aivan ihanaa sit kun saa oikeesti olla luvan kanssa isomahanen ja saa suorastaan olla ylpeä siitä.Kerrankin ei tarvi miettii,et kuinka pahasti noi makkarat tursuaa minkäkin housun /paidan kanssa;)!
Tehän olettekin jo kovasti neuvola-aikojakin varailleet. Mä en ole vielä saanu aikasiks. Tää varovaisuus nostaa taas täällä päätään:(..Attelin ,et jos viikon pääst kun ollaa rv 7, sais tilattuu sit ajan..
primrose + toukka 6+0
 
Voi todella kurjaa Olivia :'( :hug:
_______

Kävelin tänään apteekkiin ja takas noin pari kilsaa joka ei muuten ole matka eikä mikään, mutta kotiin päästyäni olin aivan poikki ja hengästynyt kuin maratonin jälkeen :LOL: Todella huono kunto näin joulun jälkeen tai sitten asialla tämä alkuraskaus. Tarkoituksenani oli lähteä vielä tänään ikeaan, mutta eipä enää käy mielessäkään. Nyt ei jaksa kun levätä.
Onneksi vielä huominen vapaa ja sitten taas takaisin raskaan työn raatajaksi.

Apteekissa käydessä piti ostaa paracetamolia, mutta sorruin vielä yhteen raskaustestiin.. (olen 2 jo tehnyt mammaksin erittäin herkillä liuskoilla) Tänään sorruin apteekin omaan testiin ja sehän näytti sekunnissa kaksi viivaa :wave: että kyllä sitä varmasti raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! Mutta odotan enemmän kun mitään sitä varhaisultraa, jota en tosin vielä ole varannut. Kuitenkin se on tään kuun vikalla viikolla.

ON:
tänään alkanut tulla närästystä/etovaa oloa, en oikein tunnistä mitä tää on mut ilkeen tuntusta. Ajottain tissit erittäin kipeet ja turvonneet. Ja edelleen sitä palelua, ja se on suurin oireista.

pilpa

 
Anteeksi että tuppaudun ketjuunne mutta pakko oli tulla lueskelemaan teidän kuulumisia, itse olin vuosi sitten samassa tilanteessa teidän kanssa, jännitin pysyykö pikkuinen matkassa loppuun saakka. Nyt sylissäni nukkuu 3kk ikäinen poika.

Toivon kovasti että tekin vuoden päästä olette tässä samassa tilanteessa :heart: Poika nukkuu tosi paljon vielä mutta selvästi kuitenkin vähemmän kuin alussa, yrittää kovasti kommentoida takaisin kun juttelen pojalle, helistimeenkin jo yrittää tarttua eli tälläistä teillä ensi tammikuussa =)
Tarrasukkia toivottelen kaikille teille.
 
Olivia :( :hug:

mustikka Prisman testit ei tosiaan oikein tuntunut toimivan, mutta Clearbluella tulos oli selvä. Minuutissa jo ilmoitti "raskaana" ja hetken päästä "2-3". Nyt kun vaan kaikki menis hyvin..

Tänään ei ole väsyttänyt, mutta hikoiluttanut kyllä. Kainalot märkänä koko ajan.. :D
Ja sitten on ollut tuntemuksia mahassa, ei kipua vaan sellaista niin kuin painon tunnetta.
Kävin ostamassa nikotiini laastareita, mutta aloin hieman taas empimään. Enkä ehtinyt tänään soittaa neuvolaan soittoaikana. Huomenna täytyy hoitaa asia.

Primrose Mä olen kans iloinnut siitä, ettei mahaa ja makkaroita tarvitse sitten piilotella. Toisaalta kun on painoa jo valmiiksi, niin tuntuu ettei vauvamahasta tule keuhean nätti... ja hieman hirvittää painonnousu kun sitä on nyt jo ihan riittävästi. Mulla BMI 33...
 
Olivialle jaksuja :hug:

Hih, tuosta Giselan mainitsemasta hikoilusta tuli mieleen, että eilen huomasin yhden inhan raskausoireen.. Nimittäin jalkojen hikoilun :x Miulla ei normaalisti jalat ikinä hikoile, ja esikoista odottaessa se oli ihan kamalaa..

Ja mitä vauvamahaan tulee, niin miäkin odotan sitä innolla, tosin vähän pelottaa, miten tuo mahan arpi siihen reagoi.. Esikoinen syntyi siis hätäsektiolla ja pystyviilloilla. Tämän takia pääsen neuvolassa luultavasti vähän tiuhempaan seurantaan, jos kaikki nyt hyvin menee ja piiperöinen pysyy matkassa. Ja yhtä asiaa en raskaudesta kaipaa - turvotusta. Tosin oon melko varma, että se turvotus iskee meikäläiseen taas kesällä, jos syyskuulle asti selvitään :$ Miulle nimittäin pamahti +16kg edellisessä raskaudessa ihan vaan sen takia, että kroppa keräsi kamalasti nestettä.
 
Voi Olivia :'( Tulee niin paha mieli kun joidenkin kohdalle sattuu nuo keskenmenot :'( HALAUKSIA :hug: Itte oon täällä nyt ihan paniikissa.Tunteet on niin pinassa(hyvät kuin huonotkin)että suutuin tänään tytölleni niin kovasti että kiukuspäissäni hypin tasajalkaa(oli varmaan näky).Sen jälkeen sit alkokin mahakipu joka ei näy menevän ohi :'( Ja nyt pelkään että tuo raivari aiheutti mulle keskenmenon :'( Ajattelin nyt painua makaileen mut pelkään varmasti koko yön jokaista nipistystäkin.Vitsi kuin ahistava olo ja pelko :/
ROSETTA luulen että rahan takia kun niin ne ainakin kaikille väittää,mutta olen kyllä miettinyt tota lapsettomuus asiaakin ja niin "rohkeakin" olin että kysyin siitä koska ajattelin että vois haluta puhua mulle siitä ku mekin olemme kokeneet saman,mut tosiaan väitti etteivät ees yritä vielä kun ei oo hyvä rahatilanne.Harmi,oisivat varmasti hyviä vanhempia.
MERIPIHKA Onnittelut plussasta ja tervetuloa :heart: :flower:
ROOSAMARIA69 onnea plussasta :heart:
H-A-N-N-E kiva kuulla millainen meidän pikkanen olisi vuoden päästä =) Äkkiä se aika vaan menee minäkin olin vasta huhtikuisissa odottamassa ja nyt poju täyttääkin jo huhtikuussa kaksi vuotta :heart:
Nyt sitten makoilu hommiin ja toivomaan että tämä pieni ihmisen alku pysyy sisälläni.Pelko on kyllä nyt suuri kun mahakipu säteilee myös selkään niinku menkkojen tai synnytys supistusten aikaan :'(
 

Yhteistyössä