+++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

Moikka!

Onnittelut plussanneille :) Hienoa, että plussia tulee.

Minä nyt vaan jauhan omiani, kun en oikein ole ajantasalla muiden tilanteista. Enköhän minäkin pikkuhiljaa aktivoidu tänne ja pääse porukkaan mukaan, kunhan alkaa nämä lapsentekoasiat taas vähän kiinnostamaan..


ON: Täällä lähestytään pikkuhiljaa kp1:stä.
Teroluteilla on käynnistelty uutta kiertoa ja nyt on 8 tablettia syötynä. Eilen alkoi kivut ja vaalea vuoto. Tänään on sitten ollut jo viitteitä kunnon vuodon alkamiseen.

Eli lähipäivinä varmaan sitten saa vaihtaa minulle sen kp 1:n
Tänään kiertopäivä on 84. Se tarkoittaa sitä, että olen koko kesän saanut olla vapaasti ilman vuotoja tai mitään! Se oli ihan huippua :D

Seuraava hoito vaan kolkuttelee kolmen kuukauden päässä ja sen takia täytyy sitten saada kierrot käyntiin. En tiedä kauanko tässä olisi mennyt, jos en olisi noita teroja alkanut syömään.

Seuraavaan kiertoon otetaan clomifen mukaan. Luultavasti kierto silti kuitenkin venähtää, mutta käsittääkseni se ei sitten haittaa. Clomifen-kierron jälkeen aloitetaan hoidot, ensin nenäsumutteella ja sitten vuodon jälkeen piikittelemällä.


Tsemppiä ja plussatuulia ja onnea kaikille tilanteisiinsa :) Toivottavasti plussia alkaa satelemaan !
 
Sunflower11
Iloksi, hyvä että kierto lähtee käyntiin ja saat kierrot "kuntoon" ennen seuraavaa hoitoa! Aina minä jaksan samaa jauhata, mutta edelleen toivon koko sydämestäni teille plussaa! :)
KEsä ilman vuotoja olis kyllä ollut kiva juttu :)
Meillä varmaan aika lähelle menee nää kp:t sitten kun mulla pitäs tässä viikonlopun aikana alkaa.. valitettavasti!
 
Heippa,oon taustalla seuraillu menoa täällä. Jätin pillerit pois kesäkuussa ja vauva on ollu haaveissa. Nytpä sitten eilen 15.9 sain plussan testiin,apteekin herkällä testillä lävähti melkeen heti vahva punainen viiva tikkuun :) kaks pvää menkkojen oletetun alkamispvän jälkeen tein testin.
 
täällä testattu nega, tää kierto tosiaankin meni pileen, ovista aloin tikuttamaan kp 12 lähtien tähän päivään asti.. se näyttää kp 16 eteenpäin selvää viivaa, mutta yhtään plussaa en ole saanut. no tänään tein sen kyllä aamupisusta ja vasta aamupisusta näyttää plussaa..eli en oo tainnu ovuloida ollenkaan tässä kierrossa,ei oo kyllä ollut sitä kipukohtaustakaan joka tulee aina kun ovis on oikealla puolella. nyt vasemmassa muniksessa ollut vain pienen pientä jomotusta ja sitäkin ihan kuinka sattuu.. nyt parina päivänä ollut eniten ovis tuntemuksia:O

ei ois kyllä eka kerta kun näin kävis, nimittäin viime raskaudessa kävi niin että edelliset menkat alkoi 21.5 ja ja testi näytti haalean plussa 29.6..mutta ainut suojaamaton yhdyntä oli 18.6..ja rv 13 ultrassa viikot siirty taaksepäin ja sitten ne passas hedelmöitys ajankohtaan! eli silloin ovis ajankohta oli vasta kierron lopussa..

mutta nauttikaahan viikonlopusta:D
 
Moi kaikki! :)

Täällä ollaan vieläkin ihan pyörällä päästään. Kahdeksas testi tänä aamuna :)D) oli jälleen vahvistunut. Nyt on dpo 17, pregcheckillä testiviiva ei ole ihan kontrollin vahvuinen vielä. Täytyis penkoa noita kuvapinoja ja ettiä että millon muut on saaneet yhtä vahvat viivat 25mIU testillä, esikolta muistelisin sen tapahtuneen vasta n. rv5+

Joko pillipöllö on testannut? :) Maricalle onnea matkaan, jospa nyt taas on kyseessä SE KIERTO! Iloksille tsemppiä hoitoihin ja Jasuliinille onnea plussasta! :)

Kissendaal ja pieni rakas kirppu H 4+3 (??)
 
En mä vielä oo! :D Koopeet vasta 23/27-31. Ihan älyttömästi vaan noi testit häiritsee tuolla kaapissa, huutelee mun nimeäni siellä :D Jospa nyt ainakin sunnuntaihin tai maanantaihin malttais.
Jos ois tärpännyt, niin siitä "eka"kerrasta ois 12pv. Ja viimesimmästä 6pv. Eli täytyy ainakin 2-3pv odottaa vielä, sit ehkä saattas testissä näkyä jotain :)

Kuviteltujakaan oireita ei oo muutaku nännien arkuus.
Tosin eipä mulla ollut esikoisestakaan kun pientä aamupäiväpahoinvointia joskus rv 4-5 :)



Jasuliinille onnea plussasta!

Maricalle tsemppiä uuteen kiertoon :heart:


Ja Kissendaalille vielä uudestaan onnea :heart:
 
ON: Täällä menkat tuloillaan eli ei muuta kun jatkoja miettimään (clomit, aukiolo, inssi, 2 IVF/ICSI) Niin sika pettynyt taas kerran kun toiveet oli katossa. Mutta jospa nuo miehen veijarit nyt parantaisivat laatuaan tulevaisuudessa ja ihmeen saisimme kokea vielä:heart:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti:wave:
 
Pillipöllö mulla samoin poltteli testit kaapissa, ja jostain syystä päädyin eilen (JO, dpo8 vasta) tekemään testin :ashamed: . Testiajalla näkyvissä oli selkee viivanpaikka, testiajan jälkeen oli tullu väriäkin. Mutta, oon ennenkin saanu Pregcheckillä väärän plussan joten en tuohon perusta yhtään mitään, huomenaamulla varmaan testailen uudestaan jos muistan ostaa testejä :)
 
Jensar: Iso lämmin :hug: Mä niiiiiiin toivoisin sulle sitä plussaa! Pidän peukkuja b=)d

Iloksi: Ihana kuulla susta pitkästä aikaa =) Onnea hoitokierrokselle!

Onnea plussanneille ja tsemppiä negan tai tädin kohdanneille!

Täällä ollaan aika sekavissa tunnelmissa. Olin ihan varma koko viikon, että täti kurvaa paikalle. Toivo alkoi kuitenkin nostaa päätään, kun päivät kuluivat ja tänä aamuna testasin Pregcheckillä haamun. Se on tosiaan ihan haamunen vielä, mutta ainakin jotain yritystä on. Luonnossa näen ihan väriä viivasessa ja se on vain vahvistunut kuivuttuaan.

[url=http://aijaa.com/v.php?i=003438697957.jpg]Aijaa.com - 8697957.jpg[/URL]

Uudemmille tiedoksi, että nyt on menossa yk 13 ja viikon päästä olisi ollut ensimmäinen aika IVF hoitajalle. Siksi tähän ei oikein meinaa edes uskoa. :O Vielä jännäillään ja testaillaan varmaan uudestaan monta kertaa... En siis todellakaan siirry vielä plussanneisiin, mutta katsotaan...
 
Barbamama, mielettömästi onnea!!! Ihan selvä viiva! Mullakin tais olla yk 13 kun tärppäs pysyvästi. Tosi ihanaa :)

Ja heti perään Jensarille pahoittelut. Voi sua. On kyllä tarpeettoman pitkä tuo teidänkin tie :( Voisko se aukiolotutkimus auttaa?
 
Kiitos onnitteluista! Eihän tästä vielä tiedä, kun päiviäkin on niin vähän, mutta ihanaa saada edes se haamu vihdoin =)

Amalia Armas: En peruuta vielä meidän aikaa sinne IVF hoitajalle. Se olisi reilun viikon päästä. Katson ainakin ensi viikkoon alkaako viiva vahvistua. Ottaisi hieman päähän, jos tämä menisi heti kesken ja olisin ehtinyt peruuttaa kauan odotetun ajan. Saa siis nähdä miten tässä käy...

Viola: Toivotaan, että 13 olisi minullekin se onnen numero =)

Sunflower: Pidä toivoa yllä loppuun asti. Ei sitä tiedä vaikka samanlainen ylläri tulisi sinnekin. Peukuttelen sen puolesta! b=)d Olisi niiiiin ihanaa siirtyä yhdessä tuonne odottajien puolelle.
 
Barbamama35 > Ihan selvä haamuhan tuo on. :) Onnea ja tarrasukkia! :flower:

marica30 > Joko plussa tai melkein plussa. Mulla Sofin liuskoilla tuollainen oli plussa, pregcheck-liuskoilla melkien plussa. Jälkimmäisillä siis tuli yhtä vahvat viivat sitten, kun oli oikea plussa. Vauvapölyä ja tarrasukkia! :D

Jensar > :hug: Tuttu tunne. Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti tuo piina vielä iloksi muuttuu, mahdollisimman pian. :)

Kissendaal > Onnea! :flower: Aika monta testiä olet tehnyt. :D Ei varmaan itsellänikään jaa yhteen tai kahteen sitten joskus. On sitä vaan niin vaikea todeksi uskoa.

iloksi > Vuodoton kesä on varmasti ollut mahtava juttu. Toivottavasti pääset pian nauttimaan 9kk:n vuodottomuudesta. Tsemppiä hoitoihin!

Onko kenelläkään tietoa voiko folli kypsyä samaan aikaan, kun toisella puolella möllöttää kysta? Ovisoireita oli ja nyt on lämmötkin ylhäällä käytyään ensin normaalissa. Flunssa ei lämpöä enää nostele, sen verran toipunut olen jo onneksi ja töissäkin jaksanut käydä ihan hyvin. Keskiviikon ja torstain välisenä yönä oli kummallinen kipukohtaus, joka kesti 5-10 min. En tarvinnut särkylääkettä ja nukahdin helposti uudelleen. Mistähän tuossa on voinut olla kyse, kun kystakin poksui jo aikaisemmin, hieman ennen ovisoireiluja? Rinnoissa on tuntemuksia ja väsyttää ihan hirveästi. (Olen valmis unille jo klo 21 vaikka normaalisti valvon arkenakin helposti puoleen yöhön aamuherätyksestä huolimatta. Kahvikaan ei oikein käynnistä, vaan olen aivan poikki päivän jälkeen) Kiertopäivät lähestyvät loppulukemia, joten alan jo odotella vuotoa. Usko luomuplussaan on nollassa, mutta jännäilen nyt huvikseni kehoni toimintaa tätiä odotellessa.
 
Barbamama Erittäin näkyvä haamu! Mahtavaa!

Jensar Tsemppiä ja jaksamista hoitoihin. Toivotaan, että teilläkin jo inssillä onnistuisi!

Iloksi Paljon voimia ja uskoa tulevaan! (vaikka ei se mikään uskon asia olekaan ;) )

Mukavaa syksyä kaikille, onnittelut plussanneille ja jaksamista kaikille!
 
En itsekään meinaa uskoa mut cb digi kertoi aamulla että raskaana ollaan..huhuh :O Tein ensin liuskatestin ja kun siihen tuli haamu niin dippasin ton digin perään. Pitänee testata vielä alkuviikosta et onko viiva vahvistunu..
Mä olen nyt ihan sekasin ja lamaantunu, pitäs siivoo ku vieraita tulossa mut mä vaan istun ihan lamaantuneena :D Miehellekään en oo vielä kertonu ku nukkuu viel..
 
  • Tykkää
Reactions: Tuulia81
Onnea kissendaal ja DingeLiDong! :flower:

Kiitos kaikille onnitteluista! Se onni ei tämän kauempaa kestänyt :'( Tänä aamuna testiin tuli enää haalea haamu ja aavistin mihin se johtaa. Vuoto alkoi juuri äsken.

Mulle voi siis päivittää huomenna kp 1/23-28 ja yk 14.
 

Yhteistyössä