+++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

Sunflower11
Täällä kp 29/26-33. Odotellaan. En edes mieti sitä testaamista.. Odottelen vaan menkkojen alkua.. Kaksi viimeisintä kiertoa oli 27pvän mittaisia et siihen nähden vasta päivän myöhässä mut kuten näkyy, pisin kierto on ollut 33pvää :D
 
Kyllä täällä tulee vuotoa ihan kunnolla eli selvä peli. Ei tässä mikään muu auta, kuin jatkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Katse suunnataan siis tuleviin IVF hoitoihin ja keskityn odotellessa karppaamaan. Aloitin elokuussa ja tavoitteena on saada 10kg pois jouluun mennessä. Puolet siitä on jo pudonnut eli ihan hyvin on toiminut =)

DingeLiDong: Toivottavasti on vain harmitonta tuhrua! Peukkuja b=)d

Sunflower: Ooh! Jännää! Plussaonnea ihan kilokaupalla!
 
Barbamama:EIIIIKKKÄÄÄÄÄÄÄ tosi epäreilua,oon niin pahoillani :hug:...Peukkuja ja Tsemppejä kaikille....Toivottavasti tulee vielä monta plussaa tässä kuussa:heart:... meille ei tullut tää SE kuukausi,vaan nyt on menossa KP 3...
 
Onnea plussanneille!!!!:heart:

Pahoittelut kaikille vuotelijoille ja erityisesti Barbamamalle :hug:

Tänne voi päivittää kp3:wave: Alottelin uutta clomikiertoa nyt vain puolikkaalla tabulla päivässä koska folleja kuitenkin oli kymmenkunta joista 3 isoa edellisessä kierrossa. Eikös tuon vaikutuksen pitäisi jotenkin viipyä seuraavaankin kiertoon joten parempi ottaa nyt tämä kierto varman päälle. Josko saisi sen aukiolon tehtyä tähän kiertoon, jää nähtäväksi.

Kiitos kaikille TOSI PALJON tsempityksistä:heart:
 
APUA täällä alkaa taas "mielikuvitus" laukata..ekaa muksua odottaessa rinnat kipeyty ja miule kaikki sano että se johtuu oviksesta,no sit ku ne oli 2 viikkoa kipeet ni tein testin ja tsädäm plussa tuli,no nyt on viikon ollu rinnat kipeet ja turvoksissa jopa mieski kysy et onko siun rinnat kasvaneet? =) ja menkkoja odotan alkavax vasta 2.10. tai sit ku on päällä tää itsetutkiskelu ni se tekee rinnat kipeex ;) jos nyt kävin näin onnellisesti että nää samat merkit pitää paikkaansa ni tähän meni saman aikaa yrittää ku ekaakin eli ku ois yritys 5 lähteny käyntii ni oliki jo tärpänny..:D
toivossa on hyvä elää vielä 2 viikkoa :D
 
Kiitos kaikille tsempistä :) Toivotaan nyt että ois ihan harmitonta, tänään ei oo vuotanu onneks enää. Ja aamulla testailin vielä niin viiva oli vahvistunut, että jospa se tästä.

Hyvältä näyttää sulla Sunflower, itse en pystyis olla testaamatta tuossa vaiheessa :D
 
täällä taasen,olin pikku reissulla ja ollut kiirettä hirmuisesti:) jokatapauksessa taitaa vieläki olla tuota tyhjennysvuotoa pillerien jälkeen eli en vielä odottele ihmeempiä,hiljaa hyvä tulee varsinki ku tuo nuorimmainen tulee vuoden ensi kuulla niin en vielä hätäile mutta saa toki tulla jos on tullakseen pikkuinen,mä kyllä vannoin n.vuos takaperin ettei ikinä enää....öhöm...näin tää mieli tekee tepposet ja olihan tuo miäskin halukas uuteen yritykseen:)
 
Sunflower11
DingeLiDong: voit arvata et oon "aikoinaan" testaillut paaaaljon aiemminkin.. Varmaan tän yrityksen aikana raskaustestejä mennyt 10-15kpl :saint: Mut oon tullut siihen tulokseen et se negan näkeminen tuntuu raskaammalta kuin menkkojen alku.. :D
 
Voisko nää päivät mennä nopeemmin!

Testasin siis aamulla (kp 26/27-31) ja jotain olin MUKA näkevinäni, en edes tiedä oliko siinä väriä.
Mä haluun jotain muita testejä. Mulla on vaan nyt noita kymppisiä? davideja.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi omanapaisuuteni, mutta IIIK kun nyt jännittää!!

).(
Tein testin perjantaina kp25 ja se oli puhdas nega. Tein uuden testin eilen kp27 negahan sekin oli...vai oliko?!

Toisesta pinosta kopsasin, kun oli PAKKO tännekkin tulla hämmästelemään/panikoimaan!!
Mä oon täällä nyt ihan helisemässä...se siitä lunkista asenteesta!! Huomasin eilen, jollon olin viel ihan vakuuttunu siitä etten oo raskaana, et mua etos kokoajan. No niin etos viime kuussakin ja raskaana ei oltu, ni en reagoinu tilanteeseen sen enempää. Sit yöllä sängyssä mietin, et hetkinen mä en syöny ostamiani sipsejä juuri yhtään?! Mä oon siis sipsi hullu ja esikoista odottaessa yksi hyvin hämmentävä oire oli se ettei sipsit maistunu. Sillonki ostin sipsejä vaan tottumuksesta, mut en syöny niitä ku aina vaan muutaman pussista. No mietin, et ehkä tääki nyt oli vaan joku outo oikku, mut silti ajatuksia heräs! Aamulla sitte otin vessan jemmasta eilen (mieheltäni salaa) tekemäni testin ja olin viemässä sitä keittiön roskiin ja pitihän sitä kurkata ja siinä keittiössä huomasin siinä näkyvän haamulaisen :eek: Katoin sitä sit uudestaan vessassa ja vessan valossa ei erotu mitään eli nyt en tiiä onko roskis haamu vai "oikea" haamulainen?! En tiedä sitten onko mielikuvitusta vai mitä, mutta tänään etominen on vaan pahentunut!! Olen ihan hämilläni nyt, koska esikosta ei tällästä etomista ollu alussa, mutta tissit oli kipeät heti alussa?! Nyt on sit tätä etomista niin, että vaik oli kauhee nälkä ni ei pystyny syömään, ku ihan vähän, ku sit alko tuntuu et kaikki pakkautuu ruokatorveen ja tulee koht ylös!! Nyt on kyl toiveet tosi korkeella ja pelkään tätiä :stick: Aikasemmin olin ihan varma, ettei tässä kierrossa nyt viel oo voinu tärpätä!
Nyt ois kyl aika hassua, jos raskaana oisin ku mun mies otti perjantaina muutaman liikaa ja humala päissään alko selittää, et miten mä voin olla raskaana, ku hän ei varmaan voi saada ees lapsia! Mä siinä sit selitin, et no enhän mä ees oo raskaana ja se selviää sit aikanaan saatko lapsia vai et! Miehellä on jotenki paineet asiasta, ku haluis niin kovasti lapsia ja tietää et mä haluan!! Josko se sittenki tiesi, et oonki raskaana :LOL:
 
Tiuhti83 ja pillipöllö Jänniä aikoja teillä :) Toivottavasti tärppää :) Tais olla muitakin joilla sama tilanne..

Omaa napaa: Menkat onneksi viimeinkin ohi. Greippejä ja greippimehua oon yrittäny joka päivä syödä, onneksi vielä maistuu (saa sitten nähdä milloin ne alkaa ällöttää, yleensä kun en niitä ihan kauheesti syö). Ovistestitkin on odottelemassa kaapissa. Mietin vaan milloin kannattaisi alkaa testailemaan. Kierto on vaihdellut, keskimäärin ollut kuitenkin noin 30-32 päivää. Oisko ehdotuksia..? Nyt siis kp 8. Viimeeksi ovistestejä tuli käytettyä silloin kuin viimeeksi yritettiin lasta.. Ja nyt jo yk 6.. Sais jo hiljalleen napata... Mein esikoisia "tehtiin" aikanaan 15 kiertoa, toivottavasti nyt ei mene yhtä pitkään.. Ja toivottavasti ylipäänsä saadaan vielä lapsi...
 
Moi kaikille!

Ja tsemppiä yritykseen, onnea plussanneille ja voimahalit niille jotka ovat joutuneet pettymään.. :hug:

Täällä tänään H 5+0 ja raskaustestissä testiviiva kontrollia vahvempi. Kieltämättä olen tosi innoissani, mutta pelkään silti siirtyä odottajiin. Meillä on se matka tässä ihan hollilla, täytyy varmaan sitten sen jälkeen mennä yksityiselle varhaisultraan. Sinne niskaturvokeultraan on tosi pitkä aika odottaa jos kaikki ei ole kunnossa. Vaikka toivonkin niin kovasti, että kaikki on kirpulla hyvin :heart:

Kiitos teille kaikille onnitteluista, olette ihania. Siksikin täältä pinosta on niin vaikea lähteä, teitä tulee ikävä! Vaikka toivonkin, ettei tähän pinoon tarvitse hetkeen palata.

Macy Gray kyseli kystasta ja ovulaatiosta. Yleensä oletetaan että kysta puhkeaa siinä vaiheessa kun vuoto alkaa. Vuoto on yleensä runsaampi kuin tavallisesti. Kysta häiritsee hormonitoimintaa ja sekoittaa elimistön uskomaan että se kasvattaa yhä sitä munarakkulaa, josta kysta on muodostunut. Siksi se ei samalla kasvata muita munasoluja, tarvitaan ensin vuoto ja sitten kasvatustyö alkaa alusta. :)


Kissendaal ja kirppu H 5+0 <3
 
Laitan nyt tännekkin tän saman "tilanne" päivityksen, ku tonne pikku kakkos haaveisiin...
Omaa napaa vaan siis!
Olin kuitenkin illalla varma, et kyl ne menkat sieltä yöllä tulee, mut ei! Tää on nyt siis pisin kierto mitä on ollu vuosiin (aiemmin toi kp29 on tullu, et 28-29 yöllä alkanu)...johtuukohan vaan jännityksestä?! HUOH!! On tää piinailu tuskallista! On ihan sellaset menkka tuntemukset, mut ei vaan tätiä näy! Torstaina viimeistään on pakko testata, ku perjantaina pitäis mennä kuvauttaa hampaat ja sinne ei voi mennä, jos on salamatkustaja kyydissä! Tänään ei ainakaan viel oo ollu sellasta etomista, kun eilen! Ei hitsiläinen kai se on pakko testata jo huomenna!!

Tiuhti83 kp29/26-29 yk2
 




KUUMEILEVAT
Nimimerkki...Kiertopv:t...Ikä...Toive...Yritys
iloksi................ kp 88/ ?..............28v......1.lapsi.....yv 5+
Minttu76............kp59/34.......................................
mirkku76...........kp58/............................3.lapsi.....yk2
Tuuska..............kp58/28..............25v......3lapsi.....yk8
Tyllerömamma...kp47/28-31..................2.lapsi.......yk 5
pikkumy............kp38/28..........25v........1.lapsi......yk12
macy gray.........kp33/32-35......31v........2.lapsi......yk21
marica30............kp31/31-33.....30v.........4,lapsi......yk3
Sunflower11.......kp31/33........................3.lapsi.....yk9
iltatähti-80..........kp31/25-28.......31v........4.lapsi.....yk9
MolliMelooni........kp29/28...........33v........2.lapsi.....hyk1/OI
Tiuhti83..............kp29/26-29.......27v........2.lapsi......yk2
pillipöllö..............kp27/27-31........24v........2.lapsi......yk2
Sanmar82...........kp26/27-29........29v.......1.lapsi......yk3/15km4
DingeLiDong........kp26/25-30,......33v........4.lapsi......yk1
Astral..................kp25/28-30.......30v........4.lapsi......yk1
rontti1.................kp23/30-31........27v.......2. lapsi.....yk4
Tiituliini................kp11/28-29.........35v........1.lapsi......yv4
Kati82..................kp9/28-37.........29v........3.lapsi......yk6
Metku..................kp9/22-27.......................3.lapsi......yk6
Jensar..................kp5/35...........32v........2.lapsi......yk17/19ku1
Barbamama35......kp3/23-28.........35v.......3./4. lapsi..yk14




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Laurelle & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Tyllerömamma & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & iloksi & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83



PIINAILIJAT

DingeLiDong.......dpo13
Sanmar82............dpo11
marica30..............dpo3




HAAMUILIJAT
DingeLiDong
Tiuhti83
pillipöllö




PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 SYYSKUU:
LepikonHeta....4.9.....kp29/30-32...3.lapsi.....yk3
Tuulia81.........8.9.....kp34/29-34...2.lapsi.....yk2
kissendaal.....10.9.....kp33/28-35...2.lapsi.....yk5





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi viestissä boldattuna ja eri värillä, kiitos. =)

Listalla käytettyjen lyhenteiden selitykset sekä linkit elokuun pinoon ja odotuspuolelle etusivulla.

Syksyisiä plussatuulia!

 
Huhhei. Olipa taas hetki välissä päivityksissä. Ollaan oltu koko perhe todella ikävässä flunssassa, joka jatkuu mulla edelleen sitkeästi aiheuttaen hengenahdistusta ja unettomuutta.

Onnitteluja ja pahoitteluja tasapuolisesti kaikille niitä kaipaaville. :flower: & :hug: Vaikka juuri päivitin tuon listan en kuollakseni muista, kelle on tapahtunut mitäkin. :ashamed:

Huhuilen noita listan yläpäässä pitkään keikkuneita. Tulkaahan kertomaan kuulumisia, Minttu76, mirkku76, Tuuska, Tyllerömamma ja pikkumy!

Omia kuulumisia ei juuri ole. Terokuuri on lopuillaan ja kohta alkaa toivottavasti uusi kierto.
 
Mä sit haksahdin ostamaan tollasen viikkonäytöllisen digin :ashamed:
Mä en ymmärrä miten sitä onkaan nyt hurahtanu ihan täysin, ennen ei ollu muuta ku pari testiä apteekissa eikä mulla tullu mieleenkään ostaa ku vaan se 1 testi ja sekin sit ku oli menkat väh. viikon myöhässä :D

Nooh, mut aamulla aion sillä testailla, katotaas mitä se sit sanoo :)

Pikaisia paranemisia MolliMeloonille! Ja onnea huomenna testaaville :)
 
kissendaal > Kiitos vastauksesta! Googlettelun perusteella oletin kystan jo poksuneen, sillä mulla oli aika kova kipukohtaus, johon juilinnat loppuivat. Sen jälkeen tuli ovisoireita ja nyt toisen (erilaisen) kipukohtauksen jälkeen on kipuillut tuo vasen puoli (kysta oli oikealla). Hämmentävää. Valkovuotoa lorahteli reilummin heti sen ekan kipukohtauksen jälkeen ja lukemani perusteella se täsmäisi kystan poksumiseen. Googlettelemalla kuitenkin saa pään melkoisen pyörälle, joten koitan olla enemmälti ajattelematta kehoni toimintaa ja odotella kierron vaihtumista. Vaikka kysta olisikin jo poksunut, en oikein jaksa uskoa ovuloineeni oireilun täsmäämisestä huolimatta. Kehonihan elää ihan omaa elämäänsä.

Lapsella taitaa olla korvatulehdus. :( Täytyy yrittää itsekin mennä nukkumaan, että jaksan aamulla soitella hänelle lääkäriaikaa. Plussatuulia, tarrasukkia ja voimahaleja, jokaiselle tarpeen mukaan!
 
Hei ja anteeksi hiljaisuus! Muistelin päivittäneeni tilanteen jo tännekin, mutta laitoinkin sen tuohon pikkukakkosten pinoon. ollaan vielä parhaillaan reissun päällä, joten palstailu on jäänyt nyt vähemmälle.

Kp 7 / 28-40 nyt täällä, ja käyntiin starttasi yk6. Kiitti, mulle riittäisi jo! Taas jäi luteaalivaihe alle 10 päivän mittaiseksi, ja pettymys oli tosi suuri kuukautisten alkaessa. Vieläkin ottaa päähän, mutta kyllä se taas tästä. Ei taideta tehdä näillä hormoneilla lapsia, ei.

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta taas mennään, niin ei ehdi olla koneella pidempään.

Onnea, tsemppiä, pitkää pinnaa ja halauksia niitä tarvitseville! :)
 

Yhteistyössä