SYYSMASSUT '07 elokuussa

pakko kommentoida niistä synnärin verkkotopeista että mun mielestä tosi karseita! otan omat liivit mukaan.
pitäis kai sairaalakassia pakata mut jotenki ei vaan innosta, noi edelisen raskauden 42+1 viikot jotenkin tuoreessa muistissa.
mutta mulla on tänään kiva päivä tiedossa, siskolla on viiminen lomapäivä ja me lähdetään hämeenlinnaan shoppailemaan ihan kaksin :) onkin kiva piristää itseään kun on tää loppuodotus yhtä tuskien taivalta, jos ei muuten niin tunteet pinnassa :headwall:
 
:wave: :wave: :wave: Täällä kans pukamien kans taikinoidaan, oli esikoiseltaki sama vaiva mutta nyt on vaan pahentunu. tuntuu et vaikka niitä puikkoja työntää korviin niin ei vaiva helpotu, no yritetään tämänki vaivan kans elää(ei oo vissiin muita mahdollisuuksia)

Mua naurattaa vieläki, viikko sitte mies lääkäri sano mulle ku uinti juttuja tiedustelin et ei kannata sitä uintia viimesille viikoille harrastaa ku vedessä synnytys saattaa käynnistyä ihan huomaamatta ja saattaa kuulemma huomaamatta syntyä veteen :LOL: :LOL: :LOL:
kysyin sitte et ootko kokeillu noita synnytys juttuja koskaan, et en oo kyllä eläessäni kuullu et vauva huomaamatta syntyis. niinku ny suihkuun lähtisin vedestä ja altaasta ruvettais huutelemaan et "hei keneltä on pudonnu vauva veteen". VOI TAIVAS, oikein miehen kommentti.

täällä taitelen esikoisen uhman kans, on suhteellisen raskasta. eilen oltiin harjottelemas pyöräilyä ja se sai yks kaks päähänsä että mun pitäis sitä kantaa. sitte tultiinki tunti 15 min puolen kilometrin matkaa. kauheita raivo kohtauksia, hakkas, potki, löi ja kiros, ja minä sain pidettyä etten hermostu, en kyllä ymmärrä kuinka se kävi. no kaks kohtausta sain ja jaksoin hoitaa mut sit loppu voimat. soitin miehelle et tulee hakemaan, oltiin jo ihan kodon vieres mut ei vaan enää jaksanu. en sitä tosiaankaan kantanu mut pidin kiinni ja seisomassa. on jo jotenki niin voimakas ja siinä sitte pukamat pitkällä
roikuin maahan päin ja roikotin rimpuilevaa lasta. kädet vaan tärisi ja kävely ei enää oikein onnistunu,loppu illan sit olin ihan pois pelistä kunnes hampaiden pesusta kauhea raivari ja sitte poikaa vietiinki ja kovaa.
sitte siinä hermojeni kans taistelin hetken kunnes kontin suihkuun ja kuurasin koko suihku ja sauna tilan. nyt on kyllä suht hakattu olo. no parempia päiviä odotellessa..

suuret onnittelut kaikille jotka ovat jo onnellisesti jakautuneet!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mam84:
Mutta nyt vähän mammat himmaatte tahtia! Sovitaanko että me joilla on la eka päivä, niin synnytettäis ennen... se ainakin sopis mulle!! ;) Tuntuu että mä kohta lokakuussa täällä yksin kirjottelen, kun meikän kropassa ei tapahdu MITÄÄN!!!!!
Nukun huonosti kaikki yöt (lue: en siis nuku lainkaan) kun jokapaikkaan sattuu (lähinnä mahaan) närästää niin että tuntuu kuin ruokatorvi olis tulessa! MIKSI TÄMÄ LAPSI EI HALUA LASKEUTUA JA LIEVITTÄÄ TUSKAANI?!?!?!?!?! |O
Mä oon jo ihan kypsä! Siis ihan oikeesti, mun pitäis jaksaa tän mahani kans hyöriä ton esikon kans mut kun en jaksa ja ipana potkii niin ylös koko ajan, että ei mitään toivoo oo laskeutumisesta, kiinnittymisestä puhumattakaan. Mä en vaan kestä. En kestä,en kestä,en kestä,en kestä!! Mä en hanki enää yhtäkään ipanaa, en enää IKINÄ!!! (vannomatta kuitenkin paras!) Minä, joka olen yleensä positiivinen ja optimistinen, tiuskin kaikille, olen väsynyt ja ahdistunut, olen aivan kerta kaikkisen VÄSYNYT!!! en jaksa,en jaksa,en jaksa,en jaksa.... et sillee...
Pliis, lähettäkää mulle oikein paljon suppareita, että mun olo helpottuis! Kiitos!

ps. anteeksi purkaus... moni kyllä varmaan tajuu :D

t. raivokohtauksen partaalla oleva mam84 ja "pippuri" (eli aasi!!) rv. 39+5
Tää on kuules ihan kun mun kirjottamani!!!

Mäkin innolla odottelen, että tulis edes muutama supistus ja että tämä laskeutuis.. Ottaisin mielelläni vastaan jo niitä kamalia liitoskipuja että tietäis jotain tapahtuvan...

Mut mut.. Ei tunnu missään :headwall: :headwall: Ja sama asai, koita nyt ton kaks-veen kanssa tehä jotain hiekkakakkuja :ashamed:

RäpäRällä ja Nestori 39 tasan :heart:
 
mikä viime yö! Ysiltä illalla rupes supistelemaan ja 10min välein suht säännölisesti. Joskus yöllä kahden aikaan maha oli ihan sekaisin ja oli kyllä ihan sellainen olo että lähtö tulee.. No sit ne loppu. Tänään taidetaan kokeilla 3 ässää, jos vaikka tässä pääsis vielä tämän vko:n puolella tositoimiin. ;)

t.rmamaja rv38+1
 
Huomenta! Mulla alkanu vaivaamaan virtsatietulehduksen tapainen kirvely alamahassa ja virtsan jälkeen. Jokainen joka joskus on taudin sairastanut tietää oireet :whistle: Olenkin menossa labraan antamaan näytettä..
Mut neuvolantäti vinkkas, että voihan se olla jo käynnistyvää synnytystäkin!? :eek: Onko kenelläkään mitää kokemusta/tietoo asiasta? Mulla nimittäin ollu virtsatietulehdus varmaan sata kertaa ja tunne kyllä oireet, mut ku ei ole noita aikasempia synnytyksiä nii ei siitä taas tietoo.. :ashamed:

T. Hanna rv 39+1
 

Yhteistyössä