???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Muistuttelen tampereen tapaamisesta pikkukakkosen puistossa to klo 10!!!

Toivottavasti saataisiin vielä lisää tulijoita =)

Tällä hetkellä tulossa:
Rosmariini
nanna-80
MamMam



Omaa napaa:

Täällä ei mitään muutosta olossa, edelleen jatkuu tajuttoman raskas olo jaloissa, inhottavaa! Muutenkin on ihme lonkkasärkyjä tullut, myös tuntuu tuolla nivusissa kipeeltä :/ . No eiköhän se tästä.. ei kai sitä ihan oireetonta raskautta olekkaan ;)

Vielä en ole aikaiseksi saanut vietyä kelan papereita, no ensviikolla ne sit viimeistään kiikutaan kelaan. Muutenkin ollaan ajateltu heinäkuussa alkaa laittaan vauvan juttuja valmiiksi, eli ei sillä sellainen kiire ole.. siis sillä äitiyspakkauksella, kuhan heinäkuuksi tulisi =) .

MamMam ja pikkanen rv 24+0
 
Moiks kaikille!

Mä tulin just ultrasta ja mun pää on ihan sekasin... Masussa olikin TYTTÖ, eikä Poika niinkun olin kokoajan kuvitellu ja puhunnu kaikille , että poika sieltä tulee... :eek: :ashamed:
Joka tapauksessa kaikki oli kuitenkin ihan ok, aortta näytti hyvältä ja koko likka muutenkin, sain samalla ajan jo viikolle 36, loppuraskauden ultraan. No selvishän ainakin, että miks takapuoli on ku seittämän leivän uuni, niin kuulemma sanotaan, että tyttö leventää. :/ Meilläkin muutto tulossa perjantaina joten ei äksöni lopu ihan lähiaikoina!

Hannis ja entinen Sulo 24+1

PS. Päivittäjä saa laittaa listaan Neidon ;)
 
Nyt alko tää oma olo tuntua niin pahalta, että soitin neuvolaan. Raskausmyrkytystä epäilivät ja heti huomenaamulla labraan ja siitä suoraan lääkärille. Ja lopuviikon laitto heti puhelimessa sairaslomalle.

Olsi nyt vaan tästä kuumuudesta johtuvaa eikä mitään muuta
 
Meille tuli tänään postissa paketti vauvanvaatteita. Huudettiin siis huutonetistä. Paketti painoi hiukan yli 3kg, että voitte siitä kuvitella vaatteiden määrän :D Hintaa paketille tuli postikuluineen noin 40e eli yhdelle vaatteelle ei paljon hintaa jäänyt. Lisäksi voitettiin yks toinenkin vaatehuuto, josta taitaa olla tulossa vielä isompi paketti, joten noita pikkuvaatteita meillä alkaa olla :whistle: Tosin molemmat paketit on sinivoittoisia väreiltään, vaikka paljon on neutraaliakin. Pitää luottaa siihen, että niitä prinsessahepeneitä saadaan lahjaksi, jos tulokas onkin tyttö..

Joe
 
Päivitykset tehty jälleen!
tilanne:
Tyttöjä: 14
Poikia: 15
ja tää tilasto löytyy nyt sitten myös etusivun listalta joten sieltä vain katsomaan ketä kiinnostaa =)

omassa olossa ei mitään ihmeitä, lasken enää päiviä kun työt loppuu.. :whistle:

 
Huomenta!

Ensin maanantain neuvolakuulumisia. On ollut sellaista matalalentoa muutama päivä, etten ole tännekään oikein ehtinyt. Kolmas neuvolakäynti nyt siis takana ja juhannusviikolla on sitten lääkärinla.
Paino: +394g/vk
Verenpaine: 130/72 (yläpaine nousussa..)
Hb: 119 (sain neuvon ottaa Multitabsin 2xpäivässä tai rautaa joka toinen päivä)
Sf: 21cm
Vauvan syke 132-136

Kysyttiin terkalta niistä perhe/synnytysvalmennuksista. Täällä Joensuussa niitä järjestää vain sairaala ja se sama valmennus pyörii joka kerta. Kesäaikana valmennuksia on vain kerran kuussa. Toivomus kuulemma on, että osallistujat olis viikoilla 32-35, mutta meidän ainakin täytyy mennä silloin kun valmennus on eikä paljon viikkoja katsella. Valittavana on siis heinäkuu tai elokuu. Syyskuun puoliväli voi mennä turhan tiukille..

Tyttö/poika tilanne tais olla täällä aika tasan. Jännää :p Itsellä ei edelleenkään ole tunnetta mihinkään suuntaan, tai sitten se tunne vaihtelee päivittäin.

Todettiin eilenillalla, että meidän pitäis varmaan kohta hommata se hoitopöytä. Alkaa olla noita vaatteita niin paljon, että pitäis saada ne jonnekin. Säilyyhän ne tietysti pahvilaatikossa makkarin lattiallakin vielä, mutta..

Väsyttää.. :( Lauantaihin asti pitää vielä jaksaa töissä ja sitten on kolme vapaata. Pitää nyt nämä aamupäivät ottaa hyvin rauhassa kotona ja lepäillä.

Joe ja pieni 22+6
 
aamupäiviä =)
Taas pitkästä aikaa jaksaa rustailla kuulumisia. Joka päivä tulee kyllä muiden jutut lukaistua.
Hohhoijaa, pakkailemaan pitäisi alkaa :( ei huvita yhtään.... muutto on siis jo 1.6.... kiire tulee jos en saa itestäni irti! plääh...
Onnex säästyn siltä kantamisurakalta :whistle:

OMA NAPA: Vauva voi hyvin, ainakin potkuista päätellen =) liikkeet näkyy hyvin jo masun päälle ja välillä tuntuu että niitä tulee ylävatsalla asti! Saas nähdä mitä neuvolantäti sanoo kohdunmitaksi :whistle: Massu on aikas iso ja töröttää tossa edessä... on myös aika ylhäällä... takaapäin katsottuna ei uskois että raskaana onkaan :D
neuvolassa saa sit taas tietää noi muut jutskut... hempasta ei oo hajuakaan mut luulen et aika alhainen kun tuntuu et hengästyy jo ajatuksesta.
Närästys on vaivannut koko raskausajan enemmän tai vähemmän. Tällä hetkellä jokapäivä ja varmaan pahenee mitä pidemmälle mennään! inhaa...
yks ilta oli niin pahana että mahaan sattu ja piti oksentaa että olo helpottuis. onnex se sit meni ohi ja aamulla kaikki taas ok. Rennien suurkuluttaja minäkin siis vaikkakin kohta tarvii ottaa järeämmät lääkkeet käyttöön... Gavisgon on hyvä nestemäinen ja sitä voi myös raskaana ollessa käyttää!!
Mielialat vaihtelee kuin vuoristoradassa...välillä itkettää ja välillä ketuttaa kaikki mahdollinen. raivokohtauksia saan helposti, etenkin mies on varpaillaan

:ashamed: Kiukkupussi taidan olla...
Kuulumisia taas neuvolan jälkeen :) Muori lähtee nyt pakkailuhommiin...

Mamu82 & touhutoukka 23+2


..masukuva tulee profiiliin heti kun muistan sen ottaa..... :D
 
Kylla sita sais haveta- etta ensin laittaa ittes listoille eika sitten kirjoittele!

Mutta kun huomasin etta olen kai(?) teistavanhin iski nolous...
:ashamed:
No kuitenkin, taalla meno vatsassa on kans aikas hurjaa; eilenkin laitoin tv:n kaukkarin vatsalle ja kylla neiti sen kauniisti rymisti sangylle! Nauratti niin miesta kuin itseenikin :D
Nega puolena on ainoastaan neitosen viihtyminen kovin alamasulla; ei paljon voi liikkuakaan ja autossa olo pidemman paalle ahdistaa...

narastyksesta ettei kauheesti ole vaivannu; mutta mulla onkin ollu piima-himo alusta asti! Valilla menee litra paivassa, ja se on kylmana tosi raikastava myos helteella!
turvotuksia ei paljon ole ollu, hiukan sormissa iltaisin ja jos olen liikkunu enemman kuin pitaisi?! Helle on meillapain jo alkanu, mutta viihdynkin sisalla enimmakseen...

Eipa taas muisti pelaa mita piti kommentoida? Katsotaan mitas sain aikaseks kun noita tummennuksia yms yritin kayttaa... Kivaa tuo tasapuolisuus syysvauvoissa; minakin luulin poikia olevan enemman?!
Voikaa hyvin -levinia ja Hope rv 23+4-
 
balik harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:11 Levinia kirjoitti:
Mutta kun huomasin etta olen kai(?) teistavanhin iski nolous...
:ashamed:
Voikaa hyvin -levinia ja Hope rv 23+4-
Voi Levinia :hug: ei noita ikiä kannata niin tuijottaa, koska kaikki me ollaan kuitenkin niin erilaisia oli ikä mikä hyvänsä =)

Luulen että vaikka minullekkin laittaisi 15 vuotta ikää lisää niin luulisin silti olevani 22 :D
Mielestä se nuoruus/vanhuus on kiinni!

Alahan nyt vaan rohkeasti kirjoitella kuulumisia kun meitä on täällä niin monta jotka oikeasti lukevat kaikkien kirjoitukset päivittäin ;) niin ei mene kirjoitukset hukkaan

omaa napsukkaa..

Huomenna olis sitten neuvola lääkäri edessä. Meillä on lääkäri vaihtunut ja nyt kuulemma joku nuori mies henkilö :D
Hih, siitä onkin piiiitkä aika kun on viimeksi ollut jalat auki muulle kuin omalle miehelle :LOL: :LOL: :LOL:

Pikkuinen potkii ja möyrii masussa hirmusesti ja masu alkaa olla aika iso jo. Koko masu nytkähtää kun hän päättää alkaa kääntymään tai potkimaan, siitä tulee niin ihana ja rakastava tunne (hymyilee sisäisesti)

Uusia äippävaatteita tuli taas ostettua H&Mltä, siellä on niin kivoja paitoja.

Töissä istun ja pidän taukoa kun jalat ei kestä muuten iltapäivään asti. Itsekkin jo odotan että työt loppuvat kesäkuun lopussa kun jään pois 1kk ennen äippälomaa.

balik ja pikkuinen 25+3

 
balik harmailee
Tulipahan tässä taas mieleen että toukokuukin lähestyy loppuaan ja aika metsästellä taas niitä halukkaita syysmassujen päivittelijöitä.

Eli onko kesäkuun päivittäjäksi halukkaita?

Eli ko. henkilö avaa sitten 1.6 (mieluiten aamusta jo, että ensimmäiset pääsevät kirjottelemaan ;) ) "Syysmassut kesäkuun" pinon ja pitää huolta että jokaisen tiedot tulee päivitettyä sen kuun ajalta ;)

ps. jos toukokuu lähestyy loppuaan niin se tarkoittaa että syyskuisten pinon ekoilla on enää 3kk lähtölaskentaan ;) :whistle:
 
Moi vaan Levinia! Sää mikään vanha oo! Mä ja äitivm70 ainakin ollaan vasta 37v. Vaikka olo tuntuu melko vanhalta nyt, kun paino on noussu ja supistelee heti jos liikkuu, niin kyllä tuntuu raihnaiselta. Onko meitä vielä muita tämän ikäisiä?
Kamalasti jännittää huominen lääkäri, että onkohan paikat auennu tai jotain muuta vähemmän kivaa. Pelottaa jos joutuu sairaalaan.
Poitsu potkii ainakin siihen malliin, ettei sillä tunnu olevan hätää. kun nyt viittis pysyä mahassa potkimassa.
Jode ja Onni 25+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:11 Levinia kirjoitti:
No kuitenkin, taalla meno vatsassa on kans aikas hurjaa; eilenkin laitoin tv:n kaukkarin vatsalle ja kylla neiti sen kauniisti rymisti sangylle! Nauratti niin miesta kuin itseenikin :D
Meillä ei kauko ihan vielä ole kyytejä saanut, mutta jumpautetaan silti joka ilta että jos se vaikka jo kuukauden päästä lentäisi :LOL:

Ostin bolan, siis sellaisen liikkeessä hiljaa soivan kaulakorun. Sen ääni kuulemma rauhoittaa lasta kohdussa sekä synnytyksen jälkeen esimerkiksi rinnan päällä. Voi joistakin olla huuhaata, mutta on tämä minusta oikein kiva asuste muutenkin. Alunperin tässä oli musta muovinauha mutta vaihdoin sen pitkään hopeiseen ketjuun. Heiluu helpommin ja on nätimpi. Tätä menoa meidän vauvasta tulee kellonsoittaja :D
Niin ja hankinpa soivan pehmolelunkin tulevaa vauvansänkyä varten. Sitäkin on tullut soiteltua masun päällä.


Maarja ja vaava 25+4
 
Voi ihanainen
Jode; kylla niin pienesta on kiinni ihmismielen autuus; tuo 'vanhana' olemisen tunne ei kylla muuten oikein tunnu, vaikka esikko on jo 15v ja kakkonenkin teini-ian kynnyksella, mutta kun tosiaan listaa seuraa niin huh huh; en kylla haluiskaan olla 'uudelleen' 20-kymppinen !! :heart: Hih hii...

Eli kun tama on meidan perheen 'viimeinen' neiti, niin olisin halunnut raskausajan oleen seesteisen ihanaa odotusta! Mutta aina ei sita saa mita haluaa; olen jo kiitollinen etta ylipaataan olen raskaana ja vauva voi hyvin! Mulla siis viime vuonna oli tuulimuna- ja kaks keskenmenoa, joten hyvilla mielin mennaan. Viela syon tukostaipumukseen (oletettuun sellaiseen) babydisperiinia, mutta se kuulemma lopetetaan vasta rv 38? Noista vaivoista viela etta mullahan oli iso hematooma melkein kaks kuukautta, ja valuin siis kuin seula ja olin taydellisessa vuodelevossakin ja piikittelin hormooneja ihan kaikkien edesta! Mutta se on ohi onnellisesti ja vauvalla siis kaikki hyvin. Nostokielto jai paalle ja on taatusti loppuun asti, kun vauva on paa alaspain jo 'asemissa' ja pukkailee kovin alaspain!
Onneksi olen kotiaiti, vaikka hommia taallakinriittaa noiden neljan vanhimman jutuille!

Paivittajalle viela etta mun kohdan ? kohtaan synnytyspaikasta laittaisitko mieluummin 'ulkomailla'.
Voikaahan hyvin, ja Balikille ihan omat halaukset aktiivisuudesta ja mukavista jutuistakin!

-levinia ja hope rv 23+4-

 
Tänään kävin sitten taas äippäpolilla ja olipas maailman turhin käynti sitten; se lääkäri ei katsonut vauvaa ollenkaan ultralla vaan pikaisesti mittas kohdunkaulan pituuden ja sanoi että kiitos ja näkemiin. Ovella lähtiessä sitten kysyin siitä kokoavion tekemisestä ja seuraava aika äpolille on rv32 ja sitten rv37 jolloin arvioidaan koko ja mahdollisesti käynnistetään jo. Rv32 tehdään sokerirasitus ja koko arvio. Kyllä käynnistä jäi paha maku kun sekin maksoi ja en edes saanut vauvaa nähdä :headwall: :headwall: , no, pitää yrittää kestää kun muutakaan ei voi.

Perjantaina saadaan jo avaimet uuteen kotiin ja sitten päästään kantelemaan tavaroita, pitää vaan koittaa olla kantamatta mitään ja pitäytyä työnjohtajan roolissa. yöksi jäädään heti kun voidaan.

Nyt ois puoli tuntia töitä jäljellä ja sitten 4vp:tä ihanasti pääsee rentoutumaan mikäli ei ota huomioon muuttoa...

äippä ja poju 23+4
 
Hei kaikille,

vähän kuulumisia kerron, luen kyllä aktiivisesti, kirjoittamaan innostun harvemmin. :ashamed:

Olen nyt ollut reilun viikon sairaslomalla ja äippälomaan asti mennään näin. Muuten kaikki on ok, mutta ne hiton liitoskivut vaan vaivaavat - liikkuminen tosi hankalaa. Kaksi ensimmäistä raskauttani oli melkein oireettomia, että nyt pelkäänkin mitä kaikkea tässä raskaudessa eteen tuleekaan.. Masu ei onneksi ole mikään hirmujätti - ainakaan vielä, että sen kanssa pärjään ihan ok.

Tänään on taas äitipoli, yhä kahden viikon välein tyttöjä seurataan ja mitataan siellä. Aina jännittää sinne meneminen, pelkään ettei kaikki enää olisikaan hyvin.

Aurinkoista kevätpäivää kaikille,

Päivi rv22+4 ja nirppu&kirppu
 
suvis
Heips!

Vieläkö mahtuu mukaan?
Eli täällä olis vielä yks syysmassu: 26v. ja esikoista oottelen.
LA olis 16.9. ja synnytyspaikkana KOKS.

Jonkin verran olen taustalla teidän muiden jutustelua jo seuraillutkin mutta en oo aiemmin saanut tekstiä aikaiseksi :ashamed:


Terveisin: suvis ja napero 23+4
 
Tervetuloa suvis!
No olipas tyly kohtelu äippä81:lle. Toivoisihan sitä että vauvaa edes vähän ultralla näytettäisiin, kun lääkärikäynti on kuitenkin melko kallista touhua.
Päivi75 mä kanssajännitän sun kanssa tänpäiväistä lääkärikäyntiä. Nyt tuntuu jo niin pelottavalta sinne meno, että mä pakkaan varalta kassin valmiiksi, jos vaikka passitetaan sairaalaan. Olisihan sitä toivonut, kuten Leviniakin, että tämä raskaus olisi ihanaa aikaa. Viimeksi oli aika hankalaa, mutta sen ymmärtää, koska lapsi oli monivammainen ja aiheutti kaikenmaailman vaivoja, mm. supistelua ja verenvuotoa ja valtavaa kipua kyljissä, koska lapsivettä oli niin paljon. Nyt odotellaan tervettä lasta, joten olis toivonu että tää menee vähän helpommin. Ja meilläkin tämä jää viimeiseksi. Jos seuraavan tuloon menisi yhtä kauan aikaa, mä olisinkin sitten jo 47-vuotias! Ei kiitos. Sen ikäisenä kuuluu olla mummi.
Jode ja Onni-poika
 
Juhuu, mitä syysmammat.. Ihanaa ihanaa ihanaa... Siis että pienen pieni nyytti on masussa ja se potkii mua kylkiluihin niin että välillä on hankala olla mitenkään päin :D
Oltiin eilen perhevalmennuksessa. Aikas kiva paketti tietoa. Mielenkiintoinen luento. Seuraavalla kerralla synnytysvalmennusta.. kesäkuun 12. päivä. Loistavaa.. :D

Kyllä raskaus on ihanaa aikaa.. Ei ole ainakaan krapulaa ja tupakka on jäänyt monta kk sitten pois (pystyy taas hengittää) ja kesälomaa mielinmäärin.. Tietty toi elokuu on varmaan tuskaa, mutta minkäs sille mahtaa.. B)
Aurinkoa (nyt kyllä pilvinen ja kylmä sää) ja lämpöä on tulossa ja paljon.. Omien tietojen mukaan (huhu kiertää niin lehdissä kuin kaupungillakin) että vuosisadan kuumin kesä tiedossa. :eek:

Vai menee nuo pojat ja tytöt tasan.. No hyvä hyvä, on sitten meidän pojalle tyttöystäväehdokkaita. :LOL:
Eiks olekin (loppujen lopuksi ainakin) mennyt aika ihan nopsaa? Eihän meillä ole kuin noin kolme kuukautta jäljellä.. Ne on kuitenkin varmaan ne tuskaisimmat????

Onko kenelläkään kokemusta TYKSistä?? Minkälainen meno ja meininki siellä on?
Tähän mennessä olen kuullut ihan hyvää siitä, paitsi yhdestä hoitsusta ja lääkäristä.. Tai ehkä niillä vaan oli huonot päivät. (ja kuulemma vaan nuoria äitejä kohtaan.. itsekin "vasta" 23v.)...

How ever.. Paljon kaikkea hyvää alkukesään ja toivotaan että raskaudet menevät hyvin kaikilla. :heart:

T, Pia rv 25+0
 
Miimari harmaana
Jos minä nyt oikein laskin niin nyt taitais olla Poikia 16 ja tyttöjä 14kpl tulossa,harmi kun osa ei oo ilmoittanut mitään..No Pärjätään me näilläkin :D Mutta muistakaa,mulla on maailman surkein lasku pää :LOL:
 
päivitykst tehty jälleen.
tervetuloa suvis :flower:

höh, mulla alkaa vissiin lahoomaan pää kun viimeksi ei ollut aikaa kommentoida mitään ja nyt en enää muista mitä kaikkea piti kirjoitella.. no, ehkäpä tämänkin voi laittaa raskauden piikkiin :whistle:

huhuilen myös halukkaita kesäkuun päivittäjiä!! voin kyllä jatkaa jos kelpuutatte ja muita ei ole tarjolla ei sen puoleen, tää on ihan kivaa hommaa :D

tuosta sukupuolen ilmoittamisesta, omalta kohdalta sen verran että me ei miehen kanssa haluta tietää kumpi on tulossa joten meillä ei edes tietoa, ja lahdessa sitä ei ole tapana edes kertoa ultrassa kun täällä ei kuulu rakenneultra edes noihin minne automaattisesti pääsee..
minusta on kiva arvuutella omasta olosta kumpi siellä masussa asustaa, ja se synnytyksessä kun on rankka urakka ohi saa tiedon sukupuolesta, se tunne on ihan mahtava :heart: sen takia jaksaa kyllä odotella :)

täytyypä tässä tuulettaa, että työpäiviä on jäljellä 25, ihanaa!!! :attn:
alkaa vain selkä ja lonkat olla niin kipeenä että en tiedä miten päin jaksan sinnitellä loppuun asti, mutta päivä kerrallaan.. supistuksia tulee tiuhempaan kuin ennen mutta ei vieläkään hälyyttävän paljoa ja painontunne alapäässä on myös näemmä pysyvää.. levolla onneksi hieman helpottaa, ja maanantaina selviää sitten onko alakerrassa kaikki hyvin kun äippäpolille on aika..

mutta nyt kai pitänee siirtyä taas taustalle kun alkaa pyörimään jutut oman navan ympärillä liiaksi..

umayya+mörri 23+6 :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:09 umayya kirjoitti:
päivitykst tehty jälleen.
tervetuloa suvis :flower:

höh, mulla alkaa vissiin lahoomaan pää kun viimeksi ei ollut aikaa kommentoida mitään ja nyt en enää muista mitä kaikkea piti kirjoitella.. no, ehkäpä tämänkin voi laittaa raskauden piikkiin :whistle:

huhuilen myös halukkaita kesäkuun päivittäjiä!! voin kyllä jatkaa jos kelpuutatte ja muita ei ole tarjolla ei sen puoleen, tää on ihan kivaa hommaa :D

tuosta sukupuolen ilmoittamisesta, omalta kohdalta sen verran että me ei miehen kanssa haluta tietää kumpi on tulossa joten meillä ei edes tietoa, ja lahdessa sitä ei ole tapana edes kertoa ultrassa kun täällä ei kuulu rakenneultra edes noihin minne automaattisesti pääsee..
minusta on kiva arvuutella omasta olosta kumpi siellä masussa asustaa, ja se synnytyksessä kun on rankka urakka ohi saa tiedon sukupuolesta, se tunne on ihan mahtava :heart: sen takia jaksaa kyllä odotella :)

täytyypä tässä tuulettaa, että työpäiviä on jäljellä 25, ihanaa!!! :attn:
alkaa vain selkä ja lonkat olla niin kipeenä että en tiedä miten päin jaksan sinnitellä loppuun asti, mutta päivä kerrallaan.. supistuksia tulee tiuhempaan kuin ennen mutta ei vieläkään hälyyttävän paljoa ja painontunne alapäässä on myös näemmä pysyvää.. levolla onneksi hieman helpottaa, ja maanantaina selviää sitten onko alakerrassa kaikki hyvin kun äippäpolille on aika..

mutta nyt kai pitänee siirtyä taas taustalle kun alkaa pyörimään jutut oman navan ympärillä liiaksi..

umayya+mörri 23+6 :heart:
Taas ilmaisin asiani idioottimaisesti! :headwall: Tarkotin tuolla ettei moni ilmoita kaikkia juttuja niin lähinnä sitä mones lapsi on tulossa jne.En sitä sukupuolta niinkään :D Ja ymmärrän senkin ettei kaikki halua tietää sitä sukupuolta tai sit sitä ei oo ultrassa nähty =) Eli minä se lahopää taijan taas olla ku niin epäselvästi asiani ilmaisen :ashamed: Onko muuten muista tullut ns.horiskoja??Ettei aina taho muistaa asioita?Minusta on tullut ihan täys dementikko!Kyselen mieheltäkin samoja asioita moneen kertaan ja tietenkin ite muistan etten oo kysynyt,että oon vaan aikonut :LOL: Ja sit kun mun pitää noita rautatabletteja popsia niin en oo aina muistanut ottaa niitä ja jos jossakin välissä ne tabletit muistan niin sitten en uskalla ottaa ku ei oo mitään muistikuvia että joko oon ottanut :headwall: Viime viikon keskiviikkona hain apteekista uuden satsin ja otin samantien yhen niin nyt ei siis voi unohuksia käydä ku voin laskea montako oon ottanut ja montako päivää on mennyt :D On noita sattunut paljon paljon muitakin mutta en jaksa alkaa kirjottamaan kaikista :D Ai niin PULLALLE onnea tytöstä =) Tänään mietin tuota LA:ta ja huomasin että ei oo kauaa aikaa enää siihenkään! :eek: Aika juoksee ku hirvi,eikä perässä pysy!Mahakin kasvaa kovaa vauhtia.Neuvola ois vasta olikohan se nyt 30pvä.Saa nähä ottaako ne hb arvot että näkis onko tuo rauta vaikuttanuut.Ei mua ainakaan enää väsytä niin paljon enkä oo koko ajan ihan kalpeakaan =) Meillä vaihtuu vissiin neuvolatäti kohta ku viimeksi se oli ekaa kertaa(uusi)mutta vanha vielä kävi pyörähtään siinä.Harmi vaan ku entinen oli tosi mukava,no ei se uuskaan niin paha ollut mukava sekin :D Mutta eipä tässä kait tämän kummempia taaskaan :D
T:miimari ja itikka 24+2(olikohan se?) :headwall: Eihän sitä aina voi muistaa :LOL: Ai niin,sen verran vielä että kuulin eilen vähän vauva uutisia,kaveri oli tehny eilen testin ja plussahan se oli pamahtanut ruutuun :D Lissää kummilapsia tulossa meitsille,kohta niitä on sitten 4kpl :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Meidän pitää antaa meidän koira pois :'( se ei osaa olla yksin kotona, vaikka olemme ties mitä tehneet. Käytösterapiaa ja lääkkeitä, homeopatiaa ja muutama muukin konsti on kokeiltu... mutta kun ei niin ei :( Tosi paljon aikaa ja energiaa sekä rahaa on laitettu koiraan, on parisuhde ja odotus kärsineet koiran aiheuttaman stressin takia. Nyt on koiralle hakusessa uusi koti omakotitalossa (koira haukkuu ja ulvoo yksin ollessaan, joten kerrostalossa sitä on mahdotonta pitää). Vaikka tuntuu surkealta, niin samalla helpottaa. Kun koira saa uuden kodin, pystymme keskittymään kokonaan vauvaan. Ehkä sitä sitten jaksaa niitä vaatteita ja vaippoja hommata, kun ei aika mene murehtimiseen. Nyt ei tosiaan ole pahemmin jaksanut mihinkään keskittyä.

Tänään on Deep Purplen keikka, olemme menossa sitä katsomaan. Pitää pysytellä kaukana kaiuttimista, ettei lapsi saa traumoja B) muksulla on kyllä outo musiikkimaku, taannoin tuli radiosta Motörheadin version Metallican Enter Sandmanista ja kysäisin juniorilta, että kumpi on parempi, alkuperäinen vai Motörheadin versio, potkaise kerran, jos Mötikät on parempi, kahdesti jos Metallica. Juniori laukaisi yhden, selvästi tuntuvan potkun :D siinä sitä ollaan, ei ole edes teini, ja jo menee sukset ristiin musiikin suhteen. Saa nähdä, miten on asiat viidentoista vuoden kuluttua...

tiksu ja uffe (22/21)
 

Yhteistyössä