**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
Orion mut ei kai sulla viel ole toivo menny? Ei se lämmön mittaaminen mitenkään "varmaa" ole kummankaan, oviksen tai raskauden "toteamiseen" :) Lämpötilaan kun vaikuttaa niin moni muukin asia. Kerta menkatkin poissa, niin sitten odotellaan vain :saint:
Mikä sulla on olo? Mulla kans olisi pitänyt tänään olla tätskän vierailupäivä, mutta toistaiseksi poissa- toivottavasti pysyykin :kieh:

Mites pian oviksen jälkeen sitä vuotoa kannattaisi odotella? Ajattelin vain kun haaveilin lähteä uimaan lasten kanssa, että uskaltaisikohan sitä :snotty: Tänään siis 35/35..Laskin tuon 35 kierron pituudeksi ihan sen ovisplussan mukaan...Elikkä se eka päiväkö lasketaan "plussapäiväksi"? Kun näytti 2pv plussaa..Huoh vaan..

Tuosta kn kokeilusta: mä taidan jättää kokeilut sikseen- viettää napukka niin omaa elämäänsä, etten taida enään ronkkia :/ Nyt on ollut oviksesta asti kaukana, hiukka auki ja pehmeä. Kunnes eilen koveni ja tuli alaspäin- ei tosi ole vieläkään sellainen "nenä"..Ota nyt tuosta selvä :kieh:

Kiva kuulla sustakin Tikru =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Pamu k: Kiitos! :hug: Kieltämättä nyt on kyllä tainnut jäädä mulla epähuomiossa taka-alalle tuommoinen juttu että teillä tällä hetkellä ehkäisyt käytössä. Viititkö kertoa vähä tarkemmin, sillai lyhyesti (ku en milllään jaksais kahlata kaikkia aivuja enää läpi :ashamed: ) ? Kiitos jo etukäteen :saint: !

Heips, hyvää ja liukasta laskiaistiistaita!!
Pulkalla on mäkeä laskettu ja pullatkin syöty :p

Sirpula, mulle / meillä meni toisenkin kerran, heti perään siis kesken, alussa noilla ns. riskiviikoilla, n. rv 6.
Ja kun tämä km tuli heti edellisen km perään, niin Gyne käski yhden kierron ehkäistä ja sit taas uutta yritystä kehiin.
Mälsää, mutta ei voi mitään, eikä tarvi tutkia tms. ku meillä onneks nämä kaksi murua jo on.
että maaliskuussa sit taas tositoimiin, nyt vaan harjoitellaan...vai pitäiskö sanoa kuivaharjoitellaan!! :LOL: :LOL:
...ja jopa ihmeen ahkeraan....

palaillaan!

 
Luru Parissa viime kierrossa (aamu)lämmöt on näyttäny ihan oikein sekä oviksen että menkat. (Toisessa varmistettiin ovis verikokeella.) Siksi uskallan ennustaa nytkin lämmöistä. Perjantainahan mulla vasta menkkojen pitäis alkaa. Voihan tässä vielä pieni toivo olla, mutta aika epätodennäköinen. Ennemmin luulis lämpöjen vaan nousevan entisestään jos ois raskautunu?

No, eipähän ainakaan tartte yllättyä kun menkat tulee...

Pamu k Meillä kans siirtyy varsinainen yrittäminen vähintäänki maaliskuulle. Kun pidän tuota taukoa clomeista, ois yhtä todennäköinen kuin 7 oikein lotossa että ovista tuolla välin tapahtuis. No, eipä tartte ainakaan jännätä...eikä varsinkaan kytätä oireita, mennä "väkisin" peittoja pöllyttelemään tm. :D
 
Khimaira
Voi kun sulla Orion kuitenkin tärppäisi :heart: Vaikka lämmöt ovatkin olleet sun kohdalla luotettavat, niin silti keho voi toimia toisin :whistle: Et mä toivon sulle sitä plussaa :D

Mammutti-Mamma :hug: Voi sentään :(

Siis täh? Mä laskin ihan miten sattuu :eek: Tänäänhän mulla on se 14 vrk oviksesta :eek: :eek: Miten mä näin väärin saatoin laskea :ashamed: Noh, anyway- tätskä ei ole vielä tullut, ei ole edes sellainen olo, mutta kerkeehän se :saint:

Pamu Ihana asenne sulla- kaikesta huolimatta =) Siitä mä en ole ihan varma, et voiko siitä käyttää nimitystä kuiva harjoitella :whistle:
 
Mammutti-Mamma
no voihan räkä!!!

Luru, thanks, ei tässä kato oikeen muutakaan voi...
jokos oot saanut Gyne ajan? vai vieläkö ne pompottaa sua?


miracle, ihana juttu, muista olla onnellinen.
yksi tärkeimmistä asioista Naisen elämässä on se, ett vierellä on kunnon MIES. ja se ns. oikea.

:heart:
=)
 
Khimaira
Ihanaa miracle :heart:

Pamu Lääkärin piti soittaa jo eilen, ei ole vieläkään soittanut :snotty: :kieh: Arvaa vaan soitanko huomenna tulikivenkatkuisen puhelun :kieh: Mahaakin oudosti polttelee, tänään tuntui siltää että tulisella veitsellä olisi pistelty :$ Josko sitten huomenna sais selvyyttä asiaan :/
 
Kiitos kaikille! Ei kyl ees paljoo ketuta vaikka ehdinkin jo hiukan ajatella että entäpä jos... Tää alkukierto vaan on niin helkatin tylsää aikaa ootella :headwall:
Minäkö malttamaton !?! :D

Luru Lude: Sano sille lääkärille kova sana! *kivi* Tollasii noi lääkärit välillä on...

Täällä on herkuteltu jo monta päivää laskiaispullilla ja tänään oltiin töistä lasten kanssa liukurimäessä, lapset sai hurjat vauhdit! Oli kiva katella kun temmelsivät lumessa. Omatkin olivat illalla ulkona peuhaamassa, tosin olivat ihan litimärkiä kun tulivat sisälle. =)
 
Mammutti-Mamma: Ei muuta kun kärsivällisyyttä taas uuteen kiertoon!

miracle: Voi ihanaa! Yritän oikein muistella tässä, miten oli silloin ekoina vuosina, yllättelikö se mies mua. Tuskin ainakaan kovin usein. Nykyään ei sitä ainakaan kovin usein tapahdu. Toisaalta vuosien varrella se on oppinut tuntemaan mut niin hyvin, että osaa kyllä hyvin yllättää silloin kuin se tapahtuu. Vaistoaa mielialasta, koska tämä nainen tarvitsee suklaata! Siis ihan vain silloin tällöin :D

Täällä meillä käy hirveä pauke, kun tänään on tuo kiinalainen uusi vuosi. :eek:
 
Heipparallaa! :wave:
mitäs tänne kuuluu?? en päässyt lukemaan jostain syystä 89 sivua, pääseekö muut sinne?? täällä menossa 10+4, ja ultraan pitäisi päästä viikon tai kahden päästä, hirmuisesti tekis mieli jo päästä ja että näkis että kaikki on kunnossa! Olette aina mielessä, mut on vähentyny täällä käynti, ei tuol toises ketjus oo niin hyvii "tuttui" ku te täällä!!
mutta kertokaa kuulumisia, olitte kirjoitelleet niin paljon etten taida jaksaa lukea kaikkia.... laiska ku olen!!
 

Yhteistyössä