**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
Hyvä, hyvä Orion- josko oireet pitäisivät paikkansa :heart: Musta tuntuu että olisi tullut lisää autettavia, jos olisit yrittänyt siinä tilanteessa pysähtyä :/ Ja jos siinä jo joku oli, niin eiköhän ole apua saanut. Ikäviä tilanteita kuitenkin :(

Noooo- JJ-t :whistle: ?
Mulla aikas selkee nega :kieh: :(
Mutta miksi ihmeessä siinä testissä, juuri testiviivan kohdalla oli sellainen "kynnellä vedetty viilto" :eek: En edes katsonut kun pipetoin, huomasin vasta kun rupesin tutkimaan kasettia :snotty:
Eihän se varmasti vaikuta lopputulokseen, mutta raivostuttavaa silti, kun häiritsee että josko kuitenkin :ashamed: Näin vielä unta että tein tosi selvän plussan ja juuri kun sitä katselin, niin heräsin. Tuli ihan sellainen :headwall: olo, et ei taas voinut olla unta :ashamed:

Tänään siis soitan labratuloksista, että josko papa- vastaus olisi tullut. Että jokohan sitä saisi asiat rullaamaan :/ Jos ne vihdoinkin ottaisivat mut sinne gynellle :snotty:

Onnea kaikille muille tänään testaaville :heart: Muitakinhan oli kuin mä ja
JJ-t :saint:
 
pahoitteluja Luru negasta! :hug: mutta jospa se pian plussaksi muuttuisi viel :)

Mä heräsin näi aikasin.. yleensä aina herään vast puol yhentoist mais :D mies läks töihi jo viideks ja joutu herää puol neljält.. huh huu, mie jaksais ko se nukku vaa kolmisen tuntia :/

Kyl se täti sit kummiski viipy ainaski ees eiliseen asti ko sillo oli tosi kovat viimoset kivut ja sit tul kunno vuotoo viel sillo mut ny näyttäs et loppuis.. ni ei se ois ollu tääl kestittävänä ko kolme pvää.. outova..
 
Testasin taas negan. Mietin tässä, että seuraavassa kierrossa rupean varmaan syömään niitä Terolutteja. On tietty mahdollista, että ne estäis oviksen, mutta tuskin sitä tulee muutoinkaan. Jospa niillä sais sitten kierron tasottumaan. Gyne suositteli ja kirjoitti, että söisin kp 14-28. No tuskin se ottaa jos ei annakkaan..

Luín myös jostain, että vaikka on pco, niin ensimmäiset puol vuotta e-pillereiden jälkeen ois vielä hyvät mahkut raskautua. Oon aina luullu, että vain ekat pari kuukautta. Mukavaa!
 
luru ja linna :hug: negasta. tääläkin testattiin nega :( no arvattavissahan se olikin, liian aikasta! liian malttamaton kun olen :kieh: jospa sitä nyt jaksais viikonlopulle odottaa, toisaalta tuntuu että täti pärähtää kylään hetkenä minä hyvänsä :headwall:
 
Ihanaa, tänään tasan kuukausi Thaimaahan lähtöön :heart: Olen kyllä niin loman tarpeessa...

Tänään sain varmistuksen et torstaina on 9.00 ultra ja sit tiedän taas enemmän et saanko clomit vai en...

Pahoittelut kaikille negan testanneille :hug: Kyllä ne plussat sieltä vielä meille kaikille tulee =)
 
Linna Varmaan aika yksilöllistä toi että miten pitkään ehkäisyn jälkeen on kohtuu hyvät mahdollisuudet. Mulla tuli 3 kiertoo ihan normi mittasia (30-32) ja sit venähti. Että periaatteessa ois varmaan ne 3 just ollu semmosia joista ois ehkä voinu raskautua. Mut eipä osunu ei.. Huonoa tuuria. :D
 
Mä oon vähän miettiny tätä omaa juttua... Ihan varmasti on syynsä sille etten ole vielä raskautunu. Järjellä ajateltuna se on ihan hyväki! Viime kierrossaki vielä maalasin (maalinkatkut ei varmaan kovin hyvästä olis ollu..) ja sit seki, että mä jaksan olla raksalla apuna, ei ois ollu kovin hyvä jos syntyis keskelle rakennusprojektia, eihän siinä välttämättä olis lapsi juuri ollu isänsä kans tekemisissä.

Mut nyt ei ois enää oikein semmsia syitä miks en "vois" raskautua. Maalaushommia mulla vielä tosin tulee vähäsen, mutta periaatteessa sen voi hoitaa joku muukin, ja kun ne tarvii maalata vasta keväällä/kesällä, niin sen voi tehdä ulkona joten se ei niin paljoa haittais.
Jos nyt raskaana olisin, niin kun lapsi syntyis, ois talo jo valmis. Tai ainaki hyvin pitkälle valmis, mitä nyt jotain viimeistelyhommia ehkä ja varaston sisätyöt, jolla ei niin kiirettä.

Eli ois jo sopiva aika. :D :heart:
 
TaikaSäde: limojen perusteel aattelin viime kierrosta et ovis ois ollu kp 11 koska sen jälkeen tuntui kuiva kausi ja sitä ennen vv oli tahmeaa ja paksua.. Mut kananmunan valkuaisen oloista vuotoa oli kp 15 ja 18, ja ovis oli kp18 jolloin myös kn oli auki ja huulimainen.
 
okei... kn:ää sun ois kannattanu myös seurata :) jos nyt tunnustelet niin millainen se on? onko huulimainen? ovis siis tapahtuu limapäivien viimeisenä pvänä, joten pupuilua vain ahkerasti :) Eli limojen perusteella yleensä tietää oviksen vasta jälkikäteen, eli silloin kun se on jo tapahtunut.
 
tokihan sitä niinkin sanotaan. Mut en mä tiedä, mul ainaskin ku tosi hyvin pesee kädet ni ei mittään oo tullu mut toki se voi tulehtua helpostikin. Tiedä sit. Ja eikös jos suojakäsineil koittais ni sillonha sen ei pitäis tulehtua? Tosin ehk ois parempi olla ronkkimatta varmuude vuoks mut ko sekin kertoo paljon ni ei millää viihtis :p
 
Harvemmin olen tähän pinoon kirjoittanut mut ajattelin ilmoittaa et miut saa poistaa tästä listasta!

Kaksi selvääkin selvempää testiä tehty ja molempiin pamahti samantien kaksi komeaa viivaa! :) :heart:

Yk 3 oli kun tärppi kävi ja onnesta soikeina ollaan! :)
Toiv. kaikki menee hyvin ja vauva pysyy matkassa!

Ja niistä raskausoireista, mulla ei ole mitään pysyviä, mut poskien kuumotus on jotain aivan järkyttävää. Sekä aika ovulaatiosta eteenpäin oli ns. "märkää aikaa" vaikka yleensä olen kuiva ko sahara.
Kohdunnipukka oli oviksen jälkeen koko ajan todella pehmeä, nyt pari päivää sit on noussut ylemmäs ja on todella kova sekä kiinni, lämmöt päälle 37, kun yleensä ovat alta 36.

Plussatuulia kaikille muillekin!
 
Mut jos sinne voi pesemättömän (tarkoitan ettei just ennen pese) vehkeen laittaa, niin miksi ei sitten kättä? :D Tietty kannattaa huolehtia ettei ole liika pitkät kynnet, eikä likaa kynsien alla tai muuallakaan sormissa. Eikä kuitenkaan hirveesti ronki.

TaikaSäde Mä en huomaa ovislimoja ollenkaan, ja todistetusti kuitenkin ovis on ollut. Mä oon kyllä muutenki niin kuiva että :|
 
Hakaneula on muuten semmoinen nikki, joka kyllä jää mieleen! Täällä on niin paljon porukkaa, että väkisinkin menee joskus nikit ihan sekaisin.. Minä esim. usein sekoitan miraclen ja kiharapään, vaikka molemmilla on kivat ja helposti muitettavat nikit. Johtuu varmaan siitä, että saapuivat palstalle aika lailla samaan aikaan ja molemmat ovat tuoreessa parisuhteessa ja kait melko nuoria (vai muistanko ihan väärin?). Joka tapauksessa hauskia nää nikit, kertoo varmaan paljon enemmän ihmisistä kuin oikeat nimet. =)
 
no huh huh mikä keskustelu tuos yhessäkin ketjussa.. asiallisesti sanoin jutuista ja sit vain heiton laitoin ku tos yhes ketjussa yks laittoi itse ensin asiasta.. mut joo, meit on moneksi.. ärsyttää vain kun asiallisesti oon aina koittanu jokaiselle jutella enkä kenenkään tunteita pahoittaa tai muutenkaan olla töykeä.. mut juu, ette varmaan ymmärrä jos ette lukena sitä viestiketjua.. mut oli silti pakko purkautua :D
 

Yhteistyössä