** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Esikoista Enteilevät



Arcatha.............kp 1/28...................yk 13......KYS
toivova-84........kp 4/25-29................yk 4
Nanniina........kp 8/28-32......yk 2 (km 07/08)
Ouska....kp 13/40....................yk 7
kiharapää..........kp 22/32-35.................yk 13
Kulta-Marie.......kp 34/30-35...................yk 1
Johanna83...kp tjot/31.......yk 5....KOKS



Toista Toivovat



Vilinäiti......................kp 3/43.....................yk ??..........TYKS
minime......................kp 6/30.....................yk 8
mariq..........................kp 8/28-36................yk18...........L-PKS
Tuulia79.....................kp 9/32................yk 10............PHKS
mama-84....................kp 11/26-28.................yk 24...........SATKS
MasterPiece...............kp 22/28-35.................yk 3...........Oyks
Selis.................kp 25/30-34.......................yk 6......TYKS






Kolmatta Katselevat


Pakanamaan Kartta......kp 4/30..............yk ?
mymmyryy...............kp 19/27............yk 1
Jennyli.....................kp 20/32........yk 3......Tays
hellu77.............kp 22/30-35................yk 1...Jorvi





Neljättä Toivovat


Jonna-................kp 7/27-33....yk 10
Päppä........................kp 8/25-30.......yk 21.........PHKS
Rouva Pikkumyy.........kp 12/30..............yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Viidennestä villiintyneet

marika73.......kp ??/??.....yk ?
taaperotx4....kp 23/31.....yk 2......TYKS
Millukka...kp 31/30........yk 13 (km 05/08)





Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 24/24-26....yk 1


Seitsemättä kuumeilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??............yk ? (km 02/08)



Taustajoukoissa mukana:

Ezmeralda
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85
Sini74



:heart: Haamuilijat :heart:









:heart: Plussanneet :heart:


Linduu..........................5.5.2009...........yk 5
emiliana..................10.5.2009......yk 5
Lehmis........................30.4.2009......yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009..................yk 2.............TYKS
superheppuli...........17.4.2009......yk 1.....KOS
miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
nti..............................1.4.2009..................yk 9.............PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009..............yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009..............yk 3.........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3

Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8......KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6.......phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





 
noh, elämäähän tämä vain on :)

Toivon kovasti, että joulukuun neljäs tulee nopeasti ja päästään sinne kysiin.
Ensimmäisenä kysyn mahdollisuutta aukiolotutkimukseen..
Klamydian sairastaneena huolettaa ihan hel**tisti suoraan sanottuna :(
 
minime aloitin aiheesta keskustelut http://kaksplus.fi/keskustelu/t1191338#m12836698

En tiedä kauanko se ehti olla minulla.. Aloitin seurustelun silloisen "ehdokkaan" kanssa huhtikuussa 2007, jätettiin homma sikseen elokuussa 2007. Nykyiseen avomieheeni tutustuin syyskuussa 2007 (ai miten niin nopeaa toimintaa :D ) Tuossa vaiheessa klamydia oli jo pois hoidettu.

Olisikohan ollut kesäkuuta kun mulla klamydia todettiin.. Menkkamaista vuotoa oli ollut enemmän ja vähemmän tuossa vaiheessa vissiinkin kuukauden päivät ellei peräti pidempään. Eli en osaa varmuudella sanoa tuliko se tuolta huhti-elo-mieheltä vai oliko ollut jo pidempään.. :/
 
Arcatha laitatko mut vielä tonne kuudetta kuumeilevat kohtaan.jotenkin ei vielä tahdo uskoa haamuun ja ei olisi pitänyt kertoa vielä olleskaan kun jollakin meni nokka kippuralle asiasta,ei todellakaan ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.Minusta nämä ketjut ovat juuri sitä varten että tänne saa kertoa ilot ja surut.eli vaikenen taka-alalle hetkeksi että tunteet jäähtyy täällä :ashamed: .Tuli todella paska fiilis kun luin mariq kommentin.ja tänään ollut muutenkin ollut tunteet pinnassa.
Ezmeralda suuren suuri lohtu halaus :hug: .Arcatha ja :hug: .
Arcatha,laitan sulle yv:tä tässä illalla tai huomenissa viimeistään.
Ihania ihmisiä silti olette kaikki ja kaikille tasapuolisesti :hug: .
 
Illalla nukkumaan mennessä sai ottaa särkylääkettä kun alavatsalla kouristeli..

Nyt aamulla vessaan mennessä pieni määrä tuhrua alushousuissa, eli tänään se taitaa tulla.. Noh.. onhan tässä aikaa..

Ei millään tekisi mieli lähteä koululle kun nyt aamusta jo koskee mahaan ja päähän.. Mitähän se on kahden aikaan iltapäivällä.. :(
 
Arcatha iso :hug: myös täältä! Kyllä minäkin olisin sinulle jo nyytin suonut :heart: Onneksi kuitenkin tunnut olevan positiivinen ihminen etkä lannistu vaan uutta kiertoa kohden mennään hyvillä mielin?! =) :hug:

Velmuliina varovaiset onnittelut (vaikka varmaan oon jo onnitellutkin ;) ) :flower: :heart: Harmillista että pahoitit mielesi mariqin sanoista :hug: Älä kuitenkaan katoa mihinkään taustailemaan!! Välillä niitä huonoja päiviä tulee toisille eteen mutta suurin osa täällä kuitenkin elää iloiten myös toisten onnesta :heart:

).( Tänään alkoi Terolutkuuri. Tärppiin en jaksa uskoa :ashamed: En tiedä mitä uskoisi, lääkäriä vai ovistestiä?!
Ajatelkaa,käytin tässä kierrossa digitaalista ovistestiä joka on vielä turkasen kallis!! Tuo testi näytti mulle ekaa plussaa kp10!! Gynellä kävin kp14 eikä mitään ovista ollut ollut vaan vasta tulosillaan!! Lääkäri epäili follikkelin koosta (14mm) että ovis olisi maanantaina eli kp 18 mutta ovistesti näytti plussaa heti kp15 :eek:
Meillä meni hempeilyt sitten plörinäksi ja vasta sunnuntaina hempeiltiin eli ovistestiin nähden liian myöhään :ashamed:
Mutta sunnuntaina mulla oli kn ihan apposen auki,olis sormenpää sisään mennyt :x Onko täällä muita jotka tutkii tuota kohdunnupukkaa ja kuinka se käyttäytyy ovisaikaan?
Lauantaina oli nipistelyjä vas.munasarjassa ja su-ma sellaista poltetta. Nyt ei oo enää mitään ja kn mennyt kiinni!
Lämmöt menee ihan omaa rataa,välillä alle 36.5 ja välillä yli 37 (samana päivänä ) mutta sellaista kuumotusta on ja nännit/rinnat ovat tulleet aremmiksi!
Tyypillisiä siis oviksen jälkeisiä oireita mutta sitä en tiedä koska se ovis sitten oli!! |O

Me puhuttiin isännän kans eilen inseminaatiosta ja luultavasti silletielle tässä lähdetään! Mulla kun on näitä kierto-ongelmia ja ovuloimattomuutta sekä mies ei ole seksuaalisesti kauhean aktiivinen niin stressihän tässä tulee...vallankin kun ovis on monta kertaa kuussa testienkin mukaan :LOL:
Maksaahan se mutta jotenkin uskon että se myös rauhoittaisi sillä kiertoa seurataan tarkasti ja vauvansiemenet tulisi sitten varmasti oikeeseen aikaan matkaan ;)

Mulla on muuten kans ollu Klamydia,en tiedä kuinka kauan iti mutta oireina mulla tuhruvuoto,vatsakipu ja lopulta kuume ja pahoinvointi! Olen kuitenkin tullut 2 kertaa raskaaksi (toinen km) tuon jälkeen.
 
Huomenta!

Arcatha: Ei oo mukavaa tuollainen! :hug:

Jotensakin huonosti nukuttu yö takana, niskat kipeänä. Näin outoja unia ja heräilin vähän väliä, tyttökin näki painajaisia. Eilen näin erästä naista, joka on raskaana. Hän valitti jatkuvalla syötöllä kaikista raskausvaivoista ja muutenkin voivotteli oloansa. Hieman kirpas, mutta osasin ottaa jutut neutraalisti toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :) Ei se oo multa pois jos joku ei halua/osaa nauttia raskausajasta.

Sit oon miettiny, että kun meillähän on jo noita yrityskiertoja oikeasti jo 12-14 (oli se tauko välissä) niin voiskohan lääkäri vielä edes harkita mitään avunantoa? haluaisin että miehen siittiöt tutkittaisiin. Miehen kanssa ollaan kyllä sovittu, että ehkä sitten kun on vuosi tauotonta yritystä takana. :saint:

Velmuliina: kyllähän täällä saa kaikki tunteensa ja uutisensa kertoa! :)
 
minime kyllä pääsette hoitoon jos haluatte!! Tuo on jo tarpeeksi pitkä aika vaikka taukoa olisikin ollut välissä. Julkiselle puolelle on vaan pitkät jonot mutta sitten kun sisään pääsee niin alkaa tapahtua ;) Yksityiselle pääsee taasen nopeastikin mutta maksaa!
Eikä niille lääkäreille tarvii tauoista puhua vaan sanoo yrittäneensä ihan oikeesti yli vuoden ;)
 
Jennyli Ovistestit näyttää plussaa noin 1-2 päivää ennen varsinaista ovista :) Ultra taas näyttää sen hetken tilanteen. Eli ihan oikein tuo meni jos lääkäri sanoi että ovis on vasta kp18 ja ovistestiin tuli plussa kp15. Se LH-hormoni mihin noin testit reagoi on nimenomaan se hormoniryöppy mikä tulee ENNEN kuin munasolu irtoaa. Testien ohjeissakin lukee yleensä että plussaa 24-48 tunnin päästä on yleensä ovulaatio.

Ja ennen kun haukutte mut... :) Niin mä olen kyllä seuraillut tätä pinoa vaikka en vielä virallisesti listalla ole ollut. Olen Happiness mutta vaihdoin nikkiä. Ilmoittauduin tuossa jonkin aikaa sitten taustailemaan mutta en vielä listalle koska meillä ei ollut vielä yritystä. Olen myös tuolla entisessä Kesän jälkeen aloittavissa- pinossa :D

Vieläkään ei olla varmoja alkaako yritys kunnolla mutta kp:t voi laittaa eli 18/33-37 ja yk 1. Seksiä on harrastettu ilman ehkäisyä vain kerran tässä kierrossa joten en kauheasti pelkää (tai toivo, en osaa vielä päättää ) raskautta. :ashamed:

Joten, jos teille sopii, liittyisin ihan virallisesti tähän pinoon :) :wave:
 
joittenkin kirjoituksesta pitäis ilmeisesti tajuta että vain joitain asioita saa sanoa ja vain jotku ...siis jos jotain tuntee pitäs vain hymyillä, niinkö? ja vaan plussa uutisia toitottaa..ei muita tuntemuksia.olkoot ihan sama, vaikken täällä edes ole.

enivei kp 8
 
Jennyli: kyllä mä uskoisin että teillä on mahikset! ;) Mun mielestä omiin tuntemuksiin tulee luottaa enemmän kuin ovistesteihin, ja jos lääkärikin vielä arvioi tulevan oviksen! Mä käytin ovistestejä 2 kiertoa ja saimme miehen kans molemmat tarpeeksemme niistä; mulla ne näytti plussaa monta kertaa kuussa (testailinkin ihan tarkoiteuksella ihan urakalla, että saisin varmistuksen tuntemuksille). Kyllä se plussaa näytti silloinkin kun tunnistin oviksen. Miehen kans päätettiin, että tikut lentää mäkeen! :) Ja noista meidän hoitosuunnitelmista vielä, tosiaan helmikuussa aletaan vasta tosissaan harkitteen, että lähdetäänkö hakemaan apuja lääkäriltä. Ne on rankkoja ne hoidot ja haluan olla täysin varma että kestän ne ennen kun lähdetään tutkimuksiin.

Pistin miehen syömään sinkkiä ja foolihappoa! :D Sinkki parantaa testosteronin tuotantoa miehillä, ja sitä kautta siittiöiden tuotantoa. Syön itsekin nuo samat vitamiinit, sinkki myös vahvistaa limakalvoja.

Mulla alkoi ihan hirveästi tekemään mieli tortilloja! :p Joten mun on PAKKO lähteä tytön kans kauppaan ostamaan tarvikkeet, syödään sit vähän niinkun iltapalaksi! :) :)
 
mariq: Saa sanoa omat tunteet, mutta musta on suorastaan melko tylyä, että sanot: prkl ensimmäisellä tai toisella yk:lla plussaavat! Sehän oli tarkoitettu suoraan näille vasta plussanneille, eikö? Myönnän itsekkin että plussauutiset (tuli ne sitten palstalta tai tutuilta) usein kirpaisee (kateutta) ja muutaman kerran olen sen takia itkenytkin, mutta ei se toisen raskaus ole minulta mitenkään pois! kovasti voimia teille, onhan teillä tuota yritystä jo ollut ihan tarpeeksi pitkään! :hug:
 
Jonna-: oon kuullu, ja eilen kattelin just netistä vähän että mitä siellä tehdään. Silloin kun tuo tyttö oli vauva ja sillä oli masuvaivoja niin terapeutti kävi kotona hoitamassa muutaman kerran. Oli aivan ihana täti ja tyttö nukkui aina käsittelyn jälkeen tosi hyvin ja piereskeli ihan hirveesti! :D Eli oli mun mielestä jotain hyötyä. Ai niin ja synnytyksessä kätilö osas vyöhyketerapiaa, mä osasin rentoutua vasta kun se oli painellu korvista niitä pisteitä, musta se autto paaljon paremmin kun epiduraali! ;) Toivoisin että mahdollisessa seuraavassakin synnytyksessä olisi vyöhyketerapiaa osaava kätilö, koska ainakaan epiduraalia en halua enää ikinä! :x
 
Esikoista Enteilevät



Arcatha.............kp 2/28...................yk 13......KYS
toivova-84........kp 5/25-29................yk 4
Nanniina........kp 9/28-32......yk 2 (km 07/08)
Ouska....kp 14/40....................yk 7
Cyanide.......kp 19/33-37.....................yk 1
kiharapää..........kp 23/32-35.................yk 13
Kulta-Marie.......kp 35/30-35...................yk 1
Johanna83...kp tjot/31.......yk 5....KOKS



Toista Toivovat



Vilinäiti......................kp 4/43.....................yk ??..........TYKS
minime......................kp 7/30.....................yk 8
mariq..........................kp 9/28-36................yk18...........L-PKS
Tuulia79.....................kp 10/32................yk 10............PHKS
mama-84....................kp 12/26-28.................yk 24...........SATKS
MasterPiece...............kp 23/28-35.................yk 3...........Oyks
Selis.................kp 26/30-34.......................yk 6......TYKS






Kolmatta Katselevat


Pakanamaan Kartta......kp 5/30..............yk ?
mymmyryy...............kp 20/27............yk 1
Jennyli.....................kp 21/32........yk 3......Tays
hellu77.............kp 23/30-35................yk 1...Jorvi





Neljättä Toivovat


Jonna-................kp 8/27-33....yk 10
Päppä........................kp 9/25-30.......yk 21.........PHKS
Rouva Pikkumyy.........kp 13/30..............yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Viidennestä villiintyneet

marika73.......kp ??/??.....yk ?
taaperotx4....kp 24/31.....yk 2......TYKS
Millukka...kp 32/30........yk 13 (km 05/08)





Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 25/24-26....yk 1


Seitsemättä kuumeilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??............yk ? (km 02/08)



Taustajoukoissa mukana:

Ezmeralda
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85
Sini74



:heart: Haamuilijat :heart:









:heart: Plussanneet :heart:


Linduu..........................5.5.2009...........yk 5
emiliana..................10.5.2009......yk 5
Lehmis........................30.4.2009......yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009..................yk 2.............TYKS
superheppuli...........17.4.2009......yk 1.....KOS
miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
nti..............................1.4.2009..................yk 9.............PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009..............yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009..............yk 3.........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3

Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8......KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6.......phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
anteeksi mariq jos sain sut suuttumaan. en pahaa tarkoittanu. kyllä tosiaan olin listoilla joskus. seitsemän kuukauden yrityksen jälkeen tärppäsi ja poika syntyi elokuussa. sen takia tänne edelleen joskus kirjoittelen kun täällä on muutamia kirjoittelemassa jotka oli silloinkin kun itse listoilla olin.. ainakin arcatha,kiharapää, vilinäiti ja muitakin.

anteeksi vielä kommenttini ja hyvää jatkoa kaikille. voikaa hyvin ja toivon kaikille pikaista raskautumista. tasapuolisesti
Onnittelut pojasta näin jälkikäteen :flower: :flower: :flower: :heart:

Juu, listalla mäkin roikkunut. Yritys ollu enemmän tai vähemmän aktiivista. Pitäny taukoa kun alkoi liikaa vaikuttamaan elämään listojen kyttäys, ovistestit yms. Mutta nyt taas kun kierrot palautunu edes suht kunnollisiin päiviin niin yritysintoakin on enemmän. Tosin mun PCO:n takia on epätodennäköistä että meillä luomusti tärppäis mutta ainahan niitä ihmeitä voi tapahtua. Esikoinenkin luovutuksen ansio, lopettettiin hoidoissa käynnit, 5 clomipilleriä ja kas, tärppi :D Poika iloinen ja reipas 3v. :heart:
 

Yhteistyössä