Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

Heippa!
Otsikosta voi jo aika paljon saada ilmi, mitä haen. :)
Uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei uusia ystäviäkin. Odotan esikoistani, jonka on ennustettu saapuvaksi 16.04.2011 ja olen 22v.
Olisi kiva vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevan kanssa, oli sitten eka tai kolmas lapsi, aluksi vaikka täällä tai sähköpostitse ja jos kiinnostusta riittää, niin vanhan kunnon etanapostin avulla :)
Lapissa asustelen, ja odottelen vastauksia :)
:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka täällä olis kanssa esikoista ootteleva 21.vuotias tyttönen vailla uusia ystäviä :)
Asun etelä-suomessa ja minulla on laskettuaika 3.8.11
Oisi kiva saada kavereita joiden kanssa viettää aikaa nyt ja myös lapsen syntymän jälkeen =)
 
Moikka moi!

Täällä huhuilee 22 vuotias yhden lapsen äiti Satakunnasta. Etsin myös uusia tuttavia joilla olisi pieniä lapsia. Voisi vaihtaa kuulumisia jne. Poikani on liki jo vuoden ikäinen.
Jos kiinnostuit niin laita mailia osoitteeseen: byne@suomi24.fi

ps. Onnea uudesta perheenlisästä!
 
Täällä myöskin marraskuussa esikoisen saava 22-vuotias neitonen espoon suunnilta, olen kotoisin muualta joten olisi mukava tutustua täällä suunnalla asuviin äiteihin/tuleviin äiteihin ja miksei muualtakin, viestiä saa laittaa :)
 

Yhteistyössä