Täällä kun jotkut oli sitä mieltä, et pitkätukkaiset miehet o kaikki todella naisellisia, ni mites tämän miekkosen kohdalla?

k
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mä tiedän kaks miehen näköstä pitkätukkamiestä; toinen oli se päähenkilö siinä Viimeinen mohikaani -leffassa ja toinen on se mies, joka teki Jone Nikulan kanssa sitä jotain äijäilyohjelmaa. En nyt vaan muista nimeä.
hynynen.. jepjep :headwall:
No onk se sun mielestä naisen näkönen? Vai muuten ööö? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mä tiedän kaks miehen näköstä pitkätukkamiestä; toinen oli se päähenkilö siinä Viimeinen mohikaani -leffassa ja toinen on se mies, joka teki Jone Nikulan kanssa sitä jotain äijäilyohjelmaa. En nyt vaan muista nimeä.
hynynen.. jepjep :headwall:
No onk se sun mielestä naisen näkönen? Vai muuten ööö? :D
no jos vertaa parrakkaaseen naiseen..
ihan äijä se on..tosin kyseisen ihmisen arvostus on hiukka nollan alapuolella, plagioi toisten sanontoja ja rehentelee tuntevansa parrakkaita motoristeja :D
 
e
Ää. Eipä ole. Turha "juupas-eipäs"-keskustelu.:D Sama kun mä sanoisin että kaikki siilitukkaset näyttää homoilta pikku inttipojilta.:/ Ne muuten näyttää. Jouni Hynystä ei kanssa kyllä kovin naiselliseks voi sanoa. Eikä MArco Hietalaakaan. Ja onhan noita vaikka kuinka monta. Eri asia on sitten jotku Jonne Aaronit tai vastaavat. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ää. Eipä ole. Turha "juupas-eipäs"-keskustelu.:D Sama kun mä sanoisin että kaikki siilitukkaset näyttää homoilta pikku inttipojilta.:/ Ne muuten näyttää. Jouni Hynystä ei kanssa kyllä kovin naiselliseks voi sanoa. Eikä MArco Hietalaakaan. Ja onhan noita vaikka kuinka monta. Eri asia on sitten jotku Jonne Aaronit tai vastaavat. :)
jonne aaroni erottaa naisesta vain housujen pullotuksesta... :whistle:
ei sentäs, voipiolla hepulla hieno tulevaisuus jos pää kestää.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
http://attuworld.com/wp-content/uploads/2009/03/long-haired-man-460x690.jpg

tää voi taas olla ihan mitä vaan :eek:
Hyi saatana. :D no toi nyt ei oo ihan pitkätukka mun makuun. :D

ps. Eikä se tokio hotellin teinipoikakaan, ihan söpö tyttö. :/

 
Rukoilijasirkka
Luulen ettei Jeesus ole oikeasti tuon näköinen. Sehän oli juutalainen ja seppä, ei se voinut olla mikään narukäsi sinisilmä. Mut varmaan sillä oli osittain palmikoidut, puolipitkät ja hoidetut hiukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode:
http://www.metalsucks.net/wp-content/uploads/2009/09/DimmuBorgir2007e-Small.jpg

Tässä myös varsinainen neiti, oikein pikku tyttönen sanoisin :D
No ei tää nyt kyllä neiti ole, mutta ei mikään äijäkään. Naurettava lähinnä. :xmas:

Älkääkä nyt ymmärtäkö väärin, monet pitkätukat toimii kuin tauti. Itse asiassa allekirjoittaneelle on olemassa vain kahdenlaisia Miehiä: kaljuja ja pitkätukkaisia. Loput on sit vaan jotain välimallin jätkiä. :D
 

Yhteistyössä