Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja totuudentorvi
  • Ensimmäinen viesti
ehhehehhee
Ap keksi vain hyvän keinon saada mammat täällä toistensa tukkaan kiinni, vähän vihjailuja ja padot on auki. Näin ei ap:n tarvitse mainita ketään nimeltä vaan kaikki tuovat ketjuun omat inhokkinsa arvailtavaksi. Aika kelmi.
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja ehhehehhee:
Ap keksi vain hyvän keinon saada mammat täällä toistensa tukkaan kiinni, vähän vihjailuja ja padot on auki. Näin ei ap:n tarvitse mainita ketään nimeltä vaan kaikki tuovat ketjuun omat inhokkinsa arvailtavaksi. Aika kelmi.
Höpöhöpö! En minä sitä nyt paljasta, sitten se muuttaa nikkiä ja minä jään kaikesta ihanasta paitsi :(.
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja KUKA KUKA KUKA KUKA:
Kuule tollaset jotka alottaa ja ei kerro loppuun on PAAAAAAAALJON ärsyttävämpiä kuin sellaiset joka kehuskelee. Että kakista ulos nyt vaan.
Voin kertoa, että ei ole. Itserakkaat on ihmisryhmä jota vihaan ja halveksin eniten. Ne, jotka joka käänteessä tuovat omaa erinomaisuuttaan esille ja sitä miten hyvin asiat on. Kun EI OLE murheita. On se vaan ihanaa :).
 
Hei
No tän ketjun loppupään luettua ei tartte paljon päätään pakottaa miettimällä kuka se on :LOL: aika säälittävää, jos täytyy tuolleen kehua, ihan ku se parantais ihmisarvoa :D

mäkin olen muuten onnellinen ja melko rikas, ei vaan kävis mielessäkään nikillä tulla kertoon rahoista tai orgasmeistä :D
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kuka se sitten on?
Tämä henkilö tietää sen kyllä itsekin, jos nyt rouva uskaltaisi astahtaa sen verran pilveltään alas, että sen myöntäisi itsekin. Vaan taitaapi olla turha luulo.
On se vaan ihanaa, kun nyt on hellekin. Saa tepastella pihalla menemään bikineillä, miehellä alkaa heti tekemään mieli ja täydellisiä lapsia ehkä voisi tehdä muutaman lisää :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Olen siro ja laiha ja minulla on pitkä ja paksu tukka ja me olemme rikkaita ja meillä on täydelliset lapset ja seksielämämme on täyttä kiimaa kymmenen vuoden jälkeen.

Pst. Yleensä ne kehuvat itseään eniten, jotka ovat epävarmempia ja joiden elämä on kulissien takana täyttä helvettiä. Mutta missä kuplassa kukakin koittaa elää... :LOL:
:whistle:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ai kuka muka? :eek: En ole törmännyt.

Miksi se muuten sua häiritsee? Ja oisko sulla sitten parempi mieli, jos sillä oikeesti oiskin elämnä helvettiä?
Henkilö tietää itse kenestä puhun, tai sitten on niin itseään täynnä, ettei tiedä.
Raivostuttavaa, kun IKINÄ ei muka ole mitään ongelmia, kirjoittelee joka ketjuun mikä on pistänyt silmään vain kehuja itsestään ja perheestän. Minäminäminä ja meidän täydellinen perhe.

pst. Täydellistä ei ole olemassakaan ja rivien välistä paistaa NIIN selkeesti tuo kulissien kannattelu...=D

Jaa, no saahan joku olla onnellinenkin ja tyytyväinen elämäänsä. En ole huomannut kuka se olisi, varmaan moneltakin tulee välillä positiivisia juttuja ja välillä vähemmän..
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, no saahan joku olla onnellinenkin ja tyytyväinen elämäänsä. En ole huomannut kuka se olisi, varmaan moneltakin tulee välillä positiivisia juttuja ja välillä vähemmän..
Saa toki olla. Itsekin yleensä olen. Mutta on minulla ongelmiakin ja vaikeita hetkiä, kuten ihan jokaisella muullakin ihmisellä. Se on elämää. Kenenkään elämä ei ole pelkkää onnea ja auvoa! Paitsi tällä nikillä. Jokainen minun silmiini osunut kirjoitus on pastillin väristä ihanaa ja aina se aurinko porottaa ja ulkonäkö on upea ja tukka ja kroppa ja mies ja talo ja auto ja lapset ja ja ja ...:whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, no saahan joku olla onnellinenkin ja tyytyväinen elämäänsä. En ole huomannut kuka se olisi, varmaan moneltakin tulee välillä positiivisia juttuja ja välillä vähemmän..
Saa toki olla. Itsekin yleensä olen. Mutta on minulla ongelmiakin ja vaikeita hetkiä, kuten ihan jokaisella muullakin ihmisellä. Se on elämää. Kenenkään elämä ei ole pelkkää onnea ja auvoa! Paitsi tällä nikillä. Jokainen minun silmiini osunut kirjoitus on pastillin väristä ihanaa ja aina se aurinko porottaa ja ulkonäkö on upea ja tukka ja kroppa ja mies ja talo ja auto ja lapset ja ja ja ...:whistle:
Vinkki:Älä avaa sen ketjuja :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, no saahan joku olla onnellinenkin ja tyytyväinen elämäänsä. En ole huomannut kuka se olisi, varmaan moneltakin tulee välillä positiivisia juttuja ja välillä vähemmän..
Saa toki olla. Itsekin yleensä olen. Mutta on minulla ongelmiakin ja vaikeita hetkiä, kuten ihan jokaisella muullakin ihmisellä. Se on elämää. Kenenkään elämä ei ole pelkkää onnea ja auvoa! Paitsi tällä nikillä. Jokainen minun silmiini osunut kirjoitus on pastillin väristä ihanaa ja aina se aurinko porottaa ja ulkonäkö on upea ja tukka ja kroppa ja mies ja talo ja auto ja lapset ja ja ja ...:whistle:
Hitto tää on jäänyt vaivaamaan mua, et ketä tarkoitat :saint:
Mul ei tule yhtään tollasta nikkiä mieleen!
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hitto tää on jäänyt vaivaamaan mua, et ketä tarkoitat :saint:
Mul ei tule yhtään tollasta nikkiä mieleen!
Ei varmaan tulekaan. Minullekin nikki oli aluksi yksi muiden satojen palstailijoiden joukosta. Pikkuhiljaa sitä vaan alkoi kiinnittää huomiota, kun kuka jutteli mistäkin asiasta, niin joka ketjuun tämä leidi vastaili vaan ympäripyöreästi tai itseään kehuen. Kenelläkään ei ole elämä pelkkää auvoa ja aurinkoa. Mutta tämä tulee palstalle aina vain kehumaan itseään. Tiedä sitten mikä helvetti on kotona kun ovat sulkeutuu...
 

Yhteistyössä