Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja totuudentorvi
  • Ensimmäinen viesti
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Fang ann mun mielestä ei esitä täydellistä. Töllin ruusakaan ei, sehän kans valittaa löysää mahaa :D tuota stellaa en edes tiedä.
Töllin ruusa ei ehkä, mutta fang-ann esittää. Tai no kyllähän fang-ann ruikuttaa ja valittaa välillä miten sen superihanatäydellinen poika oli vaikea pienenä, mutta nythän ei ollukkaan kyse lapsista.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Fang ann mun mielestä ei esitä täydellistä. Töllin ruusakaan ei, sehän kans valittaa löysää mahaa :D tuota stellaa en edes tiedä.
Töllin ruusa ei ehkä, mutta fang-ann esittää. Tai no kyllähän fang-ann ruikuttaa ja valittaa välillä miten sen superihanatäydellinen poika oli vaikea pienenä, mutta nythän ei ollukkaan kyse lapsista.
Näkojään oliki kysymys koko perheestä. Voi se silti olla fang-ann, ku ap ei välttämättä oo lukenu edellä mainittuja fangin viestejä.
 
Turkilmas
Ohhoh mikä ketju taas :eek: . Oli kuka tahansa tämä nikki josta ap valittaa, niin on se nyt kumma jos toinen ei saa olla onnellinen. Ja tosi typerää tulla viljelemään tänne pieniä vihjeitä ja sitten täällä toiset arvuuttelee kenestä kyse.

Mä en voi muuta sanoa kuin että tällä palstalla näemmä on joku, jonka kateus jäytää omia luita ja niveliä. Voi sua raukkaa :hug:
 
Turkilmas
Juu täytyy vielä lisätä että eipä tule mullekaan yhtä ainutta nikkiä mieleen joka hehkuttais vaan omaa ja perheensä erinomaisuutta. Kai nyt jestas sentään jokaisella joskus tökkii ja jos ei töki, niin hemmetin hyvä. Mutta vaikka pää höyryten mietin ja fundeeraan, niin ei totta tosiaan tule mieleen yhtään tuossa suhteessa ärsyttävää nikkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Alkuperäinen kirjoittaja husta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Kevätaurinko tulee väkisinkin munkin mieleen :LOL:
Ei se voi olla täydellinen kun ei oo edes ittelleen ammattia hankkinu tohon ikään mennessä B)
eikä ainakaan profiilikuvan perusteella, vaikka sanookin meikkaavansa joka päivä.
Mutta AIKOO hankkia, jahka kerkiää ;)
Mahtaa olla kiirettä. Kyllähän sitä sitten 40 v vielä ehtii, pari penskaa vie niin saa loikoilla kotona B)
Juu ehditäänhän me miehen kanssa vaikka viis muksua tekemään ennen ku täytän 40v.
Ja ehtiihän sitä vielä nelikymppisenäki ammatin hankkimaan. ;)
Ei oo mikään kiire hankkia ammattia ku on niin kiva elää miehen siivellä. :xmas: :p
Pitää vielä lisätä...

Ylläri että nää kaikki kommentit on taas harmailta. :LOL:
Että te jaksattekin vaivata päätänne siihen että million mä opiskelen itselleni ammatin,koska mä teen lisää lapsia,mun meikkauksesta ja millon teen mitäkin. :D Huvinsa kullakin. Jos ei muuta sisältöä elämässä ole niin voi voi.

Mieskin luki tän ja sano että voi hyvää päivää ja nauroi :LOL:
Lisäsi vielä että harmaiden muroihin on joku tainnu kusta tänä päivänä. ;)
 
totuudentorvi
Kevätaurinko, kyse ei ole sinusta! Minusta olet mukava palstailija, etkä hehkuta onneasti jatkuvasti kuten tämä toinen nikki. Pelkkää onnea ja autuutta ja ihanaa ihanaa :LOL:
 
Harmaa joka ei syö muroja
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Alkuperäinen kirjoittaja husta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Kevätaurinko tulee väkisinkin munkin mieleen :LOL:
Ei se voi olla täydellinen kun ei oo edes ittelleen ammattia hankkinu tohon ikään mennessä B)
eikä ainakaan profiilikuvan perusteella, vaikka sanookin meikkaavansa joka päivä.
Mutta AIKOO hankkia, jahka kerkiää ;)
Mahtaa olla kiirettä. Kyllähän sitä sitten 40 v vielä ehtii, pari penskaa vie niin saa loikoilla kotona B)
Juu ehditäänhän me miehen kanssa vaikka viis muksua tekemään ennen ku täytän 40v.
Ja ehtiihän sitä vielä nelikymppisenäki ammatin hankkimaan. ;)
Ei oo mikään kiire hankkia ammattia ku on niin kiva elää miehen siivellä. :xmas: :p
Pitää vielä lisätä...

Ylläri että nää kaikki kommentit on taas harmailta. :LOL:
Että te jaksattekin vaivata päätänne siihen että million mä opiskelen itselleni ammatin,koska mä teen lisää lapsia,mun meikkauksesta ja millon teen mitäkin. :D Huvinsa kullakin. Jos ei muuta sisältöä elämässä ole niin voi voi.

Mieskin luki tän ja sano että voi hyvää päivää ja nauroi :LOL:
Lisäsi vielä että harmaiden muroihin on joku tainnu kusta tänä päivänä. ;)
Sua jäi ilmeisesti kuitenkin vaivaamaan tämä asia koska piti päästä vielä lisäilemään ja mainostamaan että äijjälleskin piti näyttää ja luettaa :LOL: Vittu mikä surkimus! Mutta plussaa että myönsit eläväsi miehes siivellä!! :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Kevätaurinko, kyse ei ole sinusta! Minusta olet mukava palstailija, etkä hehkuta onneasti jatkuvasti kuten tämä toinen nikki. Pelkkää onnea ja autuutta ja ihanaa ihanaa :LOL:
Saatko sä tästä juupas-eipäs-leikistä ja jatkuvasta arvuuttelusta jotain tyydytystä? Eipä oo mitenkään lapsellista typerä leikkisi: "mä en tykkää yhdestä tyypistä mutta en kerro kenestä, lällällää" :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa joka ei syö muroja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Alkuperäinen kirjoittaja husta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Kevätaurinko tulee väkisinkin munkin mieleen :LOL:
Ei se voi olla täydellinen kun ei oo edes ittelleen ammattia hankkinu tohon ikään mennessä B)
eikä ainakaan profiilikuvan perusteella, vaikka sanookin meikkaavansa joka päivä.
Mutta AIKOO hankkia, jahka kerkiää ;)
Mahtaa olla kiirettä. Kyllähän sitä sitten 40 v vielä ehtii, pari penskaa vie niin saa loikoilla kotona B)
Juu ehditäänhän me miehen kanssa vaikka viis muksua tekemään ennen ku täytän 40v.
Ja ehtiihän sitä vielä nelikymppisenäki ammatin hankkimaan. ;)
Ei oo mikään kiire hankkia ammattia ku on niin kiva elää miehen siivellä. :xmas: :p
Pitää vielä lisätä...

Ylläri että nää kaikki kommentit on taas harmailta. :LOL:
Että te jaksattekin vaivata päätänne siihen että million mä opiskelen itselleni ammatin,koska mä teen lisää lapsia,mun meikkauksesta ja millon teen mitäkin. :D Huvinsa kullakin. Jos ei muuta sisältöä elämässä ole niin voi voi.

Mieskin luki tän ja sano että voi hyvää päivää ja nauroi :LOL:
Lisäsi vielä että harmaiden muroihin on joku tainnu kusta tänä päivänä. ;)
Sua jäi ilmeisesti kuitenkin vaivaamaan tämä asia koska piti päästä vielä lisäilemään ja mainostamaan että äijjälleskin piti näyttää ja luettaa :LOL: Vittu mikä surkimus! Mutta plussaa että myönsit eläväsi miehes siivellä!! :D
Eipä mua jääny vaivaamaan.
Mä oon saanu niin paljon paskaa niskaan palstailu aikanani että tää ei tunnu missään. Enkä ota palstailua niin vakavasti.
Niin kuin toiset jotka jaksaa päätänsä vaivata toisten lastenteolla ja opiskelulla.
Huvittaa vaan.
Ihan miten sä haluut tulkita. :p
Voi mikä surkimus olen. Nyyh. :'(
Mä oon ottanu ton miehen siivellä elämisen täältä ku
joku mun perskärpänen on niin sanonu. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Kevätaurinko, kyse ei ole sinusta! Minusta olet mukava palstailija, etkä hehkuta onneasti jatkuvasti kuten tämä toinen nikki. Pelkkää onnea ja autuutta ja ihanaa ihanaa :LOL:
Saatko sä tästä juupas-eipäs-leikistä ja jatkuvasta arvuuttelusta jotain tyydytystä? Eipä oo mitenkään lapsellista typerä leikkisi: "mä en tykkää yhdestä tyypistä mutta en kerro kenestä, lällällää" :headwall:
Tulee kieltämättä ala-aste mieleen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Olen siro ja laiha ja minulla on pitkä ja paksu tukka ja me olemme rikkaita ja meillä on täydelliset lapset ja seksielämämme on täyttä kiimaa kymmenen vuoden jälkeen.

Pst. Yleensä ne kehuvat itseään eniten, jotka ovat epävarmempia ja joiden elämä on kulissien takana täyttä helvettiä. Mutta missä kuplassa kukakin koittaa elää... :LOL:
fleur?
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Saatko sä tästä juupas-eipäs-leikistä ja jatkuvasta arvuuttelusta jotain tyydytystä? Eipä oo mitenkään lapsellista typerä leikkisi: "mä en tykkää yhdestä tyypistä mutta en kerro kenestä, lällällää" :headwall:
Hahhah. Keskustelupalsta on tarkoitettu keskusteluille. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Jollei ole illassa muuta tärkeämpää tekemistä, käyn bongailemassa kyseisen nikin turinointia ja täydellisen elämänsä hehkuttamista. On se vaan ihanaa kun ei koskaan ole mitään ongelmia. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Kelpaa siinä itse olla laiha ja nauttia kun miehet vislailee perään ja kehuu tukkaa :LOL:
 
ei oo kaikki sulla hyvin
Kannattasko sun ap aikuistua ihan oikeesti?

Koita saada omaa elämääs kondikseen, ettei tarvi muille olla kateellinen ja vielä kaiken lisäksi kytätä mitä jotku kirjoittelee jossain netissä.
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo kaikki sulla hyvin:
Kannattasko sun ap aikuistua ihan oikeesti?

Koita saada omaa elämääs kondikseen, ettei tarvi muille olla kateellinen ja vielä kaiken lisäksi kytätä mitä jotku kirjoittelee jossain netissä.
Kiitos että välität. Minulla on tällä hetkellä asiat ihan o.k :).
MUTTA en arkaile kertoa, jos joskus kaikki rahat meneekin maksamattomiin laskuihin ja välillä syödään hiukan heikommin. Meillä ei myöskään aina mene makuukammarissa täydellisesti. Uskallan sen kertoa, toisin kun tämä rouva täydellisyys. Itsekehu haisee tänne asti :LOL: Vitsit kun joku vaan ON niin hyvä ja täydellinen :).
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo kaikki sulla hyvin:
Kannattasko sun ap aikuistua ihan oikeesti?

Koita saada omaa elämääs kondikseen, ettei tarvi muille olla kateellinen ja vielä kaiken lisäksi kytätä mitä jotku kirjoittelee jossain netissä.
Kiitos että välität. Minulla on tällä hetkellä asiat ihan o.k :).
MUTTA en arkaile kertoa, jos joskus kaikki rahat meneekin maksamattomiin laskuihin ja välillä syödään hiukan heikommin. Meillä ei myöskään aina mene makuukammarissa täydellisesti. Uskallan sen kertoa, toisin kun tämä rouva täydellisyys. Itsekehu haisee tänne asti :LOL: Vitsit kun joku vaan ON niin hyvä ja täydellinen :).
Mitä se sulta on pois jos jollakin menee hyvin? :eek:
Onko joku sulle täällä tilivelvollinen jos tykkää kirjoittaa iloisia asioita elämästään tai on tyytyväinen jopa siihen ja tyytyväinen myös omaan ulkonäköönsä?
Miksi tänne pitäs kirjoittaa että jäipä nyt laskut maksamatta tai syödäänpa huomenna pelkkää makaroonia?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Tyypillistä palstaa. Kuulet olevasi ihan mahdottoman kateellinen jos kerrot reilun mielipiteesi itserakkaista ihmisistä :LOL:
Onko sun mielestä todella reilu mielipide jättää kertomatta kenestä puhut? Mun mielestä tässä ei oo kyse muusta kuin naurettavasti provosoinnista ja lapsellisesta käytöksestä. Ja jos kertoisit ketä tarkoitat, niin sulle voitais myös selventää miksi sä olet väärässä.

 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Tyypillistä palstaa. Kuulet olevasi ihan mahdottoman kateellinen jos kerrot reilun mielipiteesi itserakkaista ihmisistä :LOL:
Eiku saisinko mä vastaukset noihin mun kysymyksiini?
Itserakas ihminen tuskin on jos sillä menee hyvin ja on tyytyväinen elämäänsä! Täällä tarvi aina kitistä joka asiasta.Muttu btw ne vastaukset.
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Itserakas ihminen tuskin on jos sillä menee hyvin ja on tyytyväinen elämäänsä!
Nimenomaan. Normaalilla ihmisellä menee joskus hyvin, joskus huonosti. Se on ihan inhimillistä, että joskus lapset huutaa ja kasvaa miinuskäyrillä :D. Se on ihan luonnollista, että joskus on ongelmia. Mutta tällä tyypillä on kultalusikka ängettynä niin syvälle ahderiin, että se ei sieltä ihan hevin putoakaan :whistle:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Itserakas ihminen tuskin on jos sillä menee hyvin ja on tyytyväinen elämäänsä!
Nimenomaan. Normaalilla ihmisellä menee joskus hyvin, joskus huonosti. Se on ihan inhimillistä, että joskus lapset huutaa ja kasvaa miinuskäyrillä :D. Se on ihan luonnollista, että joskus on ongelmia. Mutta tällä tyypillä on kultalusikka ängettynä niin syvälle ahderiin, että se ei sieltä ihan hevin putoakaan :whistle:
Kuka sulle on _tilivelvollinen_ ja miksi täällä pitää kirjoittaa _tympeistä_ asioista myös?
Onko täällä joku sääntö että pitää raportoida kaikesta maan ja taivaan väliltä? Kato kato, etpä osaa vastata noihin ylempiin kysymyksiini.
 

Yhteistyössä