Tän sivun ensimmäinen PINO!

Vastaan taas koska ootte niin hiljasii ;)
Meillä on olkkarissa miehen itsetekemä kello, varmaan siks kun se niin haluu :D
ETTE VASTANNU MUN KYSSÄRIIN! :whistle: Et missä oot hyvä?

Ja mun mielestä kana oli ensin :wave:
 
Henska
Minäkin kuulun tähän pinoon :) Meillä ei ole olohuoneessa kelloa, kun on vieläkin hiukan kesken mein olohuoneen sisustus ku ollaan asuttu täällä "vasta" kaksi kuukautta...

Mikä on lempivärisi? Minun on punainen ja sininen
 
liima
Vitsivie...mitenhän mä nyt taas tänkin kämmäsin...taisin siis lukea vaan ton ekasivun...kylmää mieluummin nickin kans kun ridgeltä voi tipahtaa...sit uusiksi...mitä toivoisit itsellesi joululahjaksi?
 
Minä taisin kans lukea vaan ekaksi ton ekan sivun :ashamed:
Toivoisin joululahjaksi jonkun hienon korun miehelltäni.

Ja mun kyssä oli: Mitä teette kun vietätte romanttista aikaa yhdessä miehenne kanssa. (jotenkin noin vissiin muotoilin sen tonne aikasemmin :p )
 
Meidän romanttinen ilta olis varmaan kunnon rauhallinen ateria kaksin ravintolassa ja yö hotellissa.Kotona kaikesta muistuttais vaan tekemättömät työt...Mun kysymys on: Mitä aiot tehdä huomenna? Mä painun nyt nukkuun :)
 
Roze Harmaana
TÄnne minäkin =)

Mitä teen huomenna? Hmm..se taitaa jäähä nähtäväx, mutta luultavasti koulujuttui oikeen urakalla ja hikihatussa.

Entä mikä on kaikista mieluisin vaatteesi?Miksi siitä tykkäät?
 
Janska
Pinossa ollaan...palstaillut vaan vähän aikaa...

Huomenna aion lähteä ystävää ja ystävän muksuja tapaamaan ton oman nappulani kanssa!

Kyssä seuraavalle: koska olet viimeksi nukkunut TOSI HYVIN? ;)
 
Shaina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 08:56 Janska kirjoitti:
Pinossa ollaan...palstaillut vaan vähän aikaa...

Huomenna aion lähteä ystävää ja ystävän muksuja tapaamaan ton oman nappulani kanssa!

Kyssä seuraavalle: koska olet viimeksi nukkunut TOSI HYVIN? ;)
Viime pe-la yön nukuin tosi hyvin! Kaikkiaan 9 tuntia, kerran annoin pojalle tutin :)

Seuraavalle kysymys: Mihin haluaisit lähteä lomalle?
 
tännehän minäkin kuulun ja mulle ei edellinen olekaan laittanut mitään kysymystä, joten eipä vastaustaskaan tule ;) !
Kysytääs vaikka semmoista, että kuinka kauan olet "seurustellut" miehesi kanssa?

Tuo tuli ekaksi mieleen, kun meillä oi justiinsa lauantaina 11v.yhdessäolopäivä ;) !!
 
Äiksä83
:wave: :wave: :wave: toivoisin että saisin joulun jälkeen viettää mieheni kanssa kahdestaan viikonlopun kylpylässä. =) ja kysymys seuraavalle:mikä on kauneinta maailmassa mitä tiedät??
 
Lasienkeli75

Kysymys: miksi itkit viimeksi?

Kiukusta..Puolukkasankko levällään lattialla, kukkaruukku kumollaan, kaakaopurkki samoin ja viel yks pesi päätään wc:pöntös jota EI oltu vetästy..Jee jee!!

Mikä on parasta teidän joulussanne?
 
Viidakkovekara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 14:35 Lasienkeli75 kirjoitti:
Kysymys: miksi itkit viimeksi?

Kiukusta..Puolukkasankko levällään lattialla, kukkaruukku kumollaan, kaakaopurkki samoin ja viel yks pesi päätään wc:pöntös jota EI oltu vetästy..Jee jee!!

Mikä on parasta teidän joulussanne?
Minä täällä :wave: Joulussa parasta se,että vietettää se rauhallisissa merkeissä äitini luona,ei viinaaa,ei väkivaltaa,rauhaa ja lapsen iloa =)

ois jo joulu...


Mikä on elämäsi tärkeimmässä asiassa tärkeintä?
 
maitomaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:04 BABYLIN kirjoitti:
Tärkeintä on minulla se et vauva voi hyvin ja et terveys kestää.

Paras kokemus/elämys??
Tulee kans tähän pinoon :wave: Paras ja ikimuistoisin kokemus on synnytysx2.Ärsyttävintä sinussa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 16:08 maitomaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:04 BABYLIN kirjoitti:
Tärkeintä on minulla se et vauva voi hyvin ja et terveys kestää.

Paras kokemus/elämys??
Tulee kans tähän pinoon :wave: Paras ja ikimuistoisin kokemus on synnytysx2.Ärsyttävintä sinussa?
Hyppäänpä pinnoon. Ärsyttävintä mussa on varmasti jääräpäisyys.

Minkälaine oot vanhana?
 

Yhteistyössä