Tänään tapahtunutta...

  • Viestiketjun aloittaja "mävaan"
  • Ensimmäinen viesti
"mävaan"
Miehellä oli eilen töissä joku tärkee kokous, jonka jälkeen oli sit tämmönen ruokailu tms. vapaampi ohjelma järjestetty. Mies sitten soitti siinä klo 17 aikaan, että nyt loppu tuo virallinen kokous ja alkaa se ruokailu, joka kestää n. 2-3h... fine.

kello 21.00 soitin sitten ja kysyin , että missäs ukko menee ja oli edelleen niissä samoissa kemuissa, kuulemma jälkiruokaa ootellessa...

sitten heräsin ite n.23 aikaan, eikä ukko vieläkään himassa. Lähetin sit txt että "aikas pitkänkaavan mukainen jälkiruoka." vastaus: ei sun tartte mun takii valvoo. en sit enää vastannu siihen mitään.

noh. klo 01.00 soitin sit taas ja kysyin mitäs v*ttua ja baarissa se oli. kova hälinä taustalla..

kello 02.00 ukko sit saapui himaan, hieman päihtyneenä.... vielä kehtas yrittää saada pesää, leikisti nukkuvalta emännältään..

tänää aamulla sit klo 07.30 lähti kyl reippaasti taas töihin. Mökötin. pidin mykkäkoulua.... :(
olin aivan raivoissani, koska mulla viel tänään laskettuaika ja vähän niinku hälytystilassa lähdön kanssa, niin toinen vetää viihteelle...

no tänään sitten ukko tuli ajoissa kotiin ruusupuskan kanssa ja tajus visiin olleensä täys mulkku. empä nyt sit enää osaa olla vihanenkaan....

jatkaisitko sä vihanpitoa vai liehuttaisitko rauhan lippua tässä tilanteessa... ?
 
en olis pahemmin viitsinyt herneillä alunperinkään, tosin mun mieheni olis ilmoitellut, et baariin mennään, ja mulle olis ollut ok, laskettu tai ei...älä jaksa siis, vaan ole tyytyväinen, et tajus mokansa ;)
 
Mä en edes oleta, että mies tulee mistään työpaikan jutusta aikaisin kotiin. Tai ehkä joo aikaisin mutta vasta aikaisin aamulla. :D Mutta olisin mäkin suuttunut, jos laskettu aika silloin olis. Normaalissa tilanteessa ihan ok. Mut ei kai sitä enää tarvii olla möks, jos mies jo pyysi anteeksi.
 
Mököttäjä
Tollaihan sen pitää mennä. Jos mokataan
Niin pyydetään anteeks. Mä en välillä ymmärrä mistä tulee se tarve pitkittää mökötystä vaikka toinen on jo pyytänyt anteeks.
 
"mävaan"
niin siis en mä vihanen enää ookkaan... en oikeen ees osaa olla vihanen. ja normaalisti tuokin ois ollu ihan ok, mutta nyt nää mun hormoonit viimisillään heittelee pahemman kerran, etten oikeen tiiä omista tunteista.....
 

Yhteistyössä