tänne ovulaatiotesti kuvia.

Siis APUA!

Mä testasin eilen illalla liuskalla ja totesin, että se siitä. Alempi viiva oli tosi haalea. Mutta nyt kun katson näitä kuvia, niin melkein samaltahan se näytti kuin tuo Sunflower11 liuskakuva! Tänään aamulla kun testasin, ei mun mielestä tullut ollenkaan viivaa. Eli olisko se nyt sitten mennyt ohi?

Pitäisköhän vielä testata Clearbluen digillä?

En oo ennen testaillut, niin en oikeasti tiedä tästä mitään, luulin että sen alemman viivan pitäis olla tosi tumma.

Onko kellään kokemusta, kestääkö Clearbluen digin patteri miten kauan? Jos siis nyt teen testin ja totean sen negatiiviseksi ja alan odotella menkkoja, joiden jälkeen aloitan testauksen uudelleen, niin onko patteri palanut jo loppuun siinä vaiheessa?

Toisaalta sama kai se on kun pitää sitten ostaa uusi laite jos ei heti bongaa ovulaatiota.

Mä vielä eilen illalla mietin, että pitäis tehdä digitesti, mutta annoin sitten olla ja nyt harmittaa! :(
 
Sunflower11
^ mä käytin digiä kolmessa kierrossa muistaakseni, eli n. 2 tikkua per kierto ja kesti ihan hyvin :)

Voi se olla että on mennyt, tai sitten ei :) Kuinka tumma se testi viiva oli?
Mulla tulee välillä viivaa ja sitten haalenee ennen kunnon ovisplussaa.
Onko sulla niitä testejä vielä? voithan iltasella tehdä uuden liuskan, jos tummaa niin testaat digillä samasta?
 
Nyt on jo kp 22 ja eilen oli siis 21, mutta oli ihan selkeät ovulaatio-oireet eilen. Illalla testasin seitsemän aikaan ja 4 aikaan aamuyöllä kun heräsin vessaan, tein aamutestin jossa ei tuota ohkaista viivaa näkynyt.

Oli se viiva tosi haalea, mutta kyllä sen selkeästi myös erotti.

Ehkä pitää vaan sitten odotella jos ei illalla näytä ollenkaan toista viivaa.

Huoh!

Mä alan testata joka päivä seuraavien menkkojen jälkeen, koska kroppa on vielä hiukan sekaisin e-pillerien jäljiltä ja mulla ei ole hajuakaan koska mun ovulaatio tulee, mutta ennen pillereitä oli niin epäsäännölliset menkat, että voi tulla koska tahansa.
 
No niin, testasin äsken liuskalla. Eilen siis tuli illalla haalea alempi viiva, tänään aamulla ei tullut mitään. Nyt illalla tuli haalea viiva ja kokeilin myös Clearbluen digiä. Hymynaamahan sieltä mua katseli!

Eli onko siis NYT se hetki? Nyt heti vaiko vasta huomenna?

Esitän nyt tosi tyhmiä kysymyksiä, mutta näyttääkö Clearblue tota hymynassua siinä oviksen aikaan useampana päivänä? Koska en tiedä oliko ovulaatio jo eilen, ainakin kivut oli ja se haalea viiva myös liuskassa. Toisin sanoen onko mahdollista että noin 48 tunnin hedelmällisin aika alkoi jo eilen vai näyttääkö tuo testi hymynaamaa vain ja ainoastaan ennen?

Entä hyödyttääkö ryhtyä tosi toimiin heti kun näkee hymynaaman? Vai pitääkö siitä jotenkin odotella seuraavalle päivälle tms?

Mä en tiedä, oon ihan hämmentynyt!
 
hmm.. ei taaskaan edellisellä kierrolla käyny tärppi... =( tällä kierrolla aloitin tikuttelun jo kp10 (viime viikon torstai), negaa näytti, kp 11 eli seuraavana pvänä perjantaina näyttikin yllättäen vahvaa plussaa, ja yhä edelleen näyttää vahvaa plussaa (neljättä pvää), nyt kp14.. toivottavasti ei vaan ole merkki mistään häiriöstä, jotain sellaista vähän lueskellut =( ei ole aikasemmilla kierroilla näin pitkään plussa näkynyt, tsägällä 2 pvää vaan. kierrot mulla on sen 28-30 pvää...
 
Viimeksi muokattu:
Esimerkki ovisnegoista: Kp19 aamupäiväpissa, ei hymynaamaa CB digitestissä (ylempi vaaleanpunakorkkinen liuska irrotettuna vertailun vuoksi), mutta apteekin oma ovulaatiotesti (alempi sinikorkkinen) lähenee jo kontrolliviivan tummuutta. Eilen alkoi semmoiset limat, ettei ole ennen nähty.

Onkohan apteekin oma herkempi testi, osaako joku sanoa?

 
Ainakin tuon Clearbluen digitaalisen ovistestin herkkyys on 40 mIU/ml.
(lukee pakkauksen mukana tulevassa ja netistä löydettävässä esitteessä)

Apteekin omasta en tiedä.



Tuossa mun testit 16.3.12, YK 11.

Ylempi muistaakseni Wondfon testi ja toka Pregcheck.
Sitten vielä Clearbluen digitaalinen ns. "purettuna".

Veikkaan, että sulla Pippurihäntä on ovisplussa ihan nurkan takana :)
 
Aijaa.com - 10680887

6 ja 7 päivät meni näemmä väärinpäin, mutta ihan samanvärisiä ne muutenkin on. Täm päivänen näyttää tummimmalta, mutta on ainoa, joka ei ole kuivunut. Kaikki tällä hetkellä siis samanvärisiä.

Tarkottaako tämä nyt, että ovulaatio on tulossa vai onko ihan normaalisti tän väriset viivat aina O: En ole koskaan aiemmin tehnyt. Testit tehty eri aikoina vuorokaudesta.

Voiko näihin testeihin tulla siis täysin negatiivisia?

En haluais että ovulaatio olis tulossa vielä :whistle: Viikon päästä aikaisintaan. Mulla ei ole säännöllinen kierto, koska stressin ja alipainon takia menkat tuli miten sattui. Nyt kaikki taas hyvin ja viime kierto oli jo aika normaalinpituinen.
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86: Oikeassa olit! Tänään pärähti Hymynaama kp20 :)



Onkohan suorastaan laitonta olla tästä näin iloinen? Mitään kun tämäkään ei takaa tietenkään, mutta ekakertaa kun tuon näkee, niin kyllähän se sykähdyttää. Mun kroppa toimii vielä näillä vuosilla (vm-77) ainakin tän osalta niin kuin pitää... Ei muuta kuin jatketaan harjoituksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja memsie
pancakes Näyttäisi, että viiva on vahvistumassa koko ajan :) Voi olla, että sieltä plussa pärähtää muutaman päivän päästä tai sitten ei? Vaikea tietää, miten kroppa käyttäytyy.

Testeihin tulee myös täysin negatiivisia, mutta esim. mulla todella harvoin oli niin (PCO-tyyppiset munasarjat).



Ohessa mun tikutukset Pregcheckeillä viime syksynä, jolloin sain kp 22 ihka ensimmäisen oikeaoppisen ovisplussan =)

Pippurihäntä Kyllä sitä ainakin itse oli ihan liekeissä ekasta oikeasta ovisplussasta ja sen jälkeen jaksoi aina innostua muissakin kierroissa :) Kyllä se plussa on sitten niin selvä, kun se tulee :)

Tärppionnea!! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
hmmmm...perjantain inseminaatiota varten tein tänään ovulaatiotestin, varmuuden vuoksi kaksi, eri merkkistä.
Tulokset olivat eika erilaiset molemmissa.
Toisessa selkeästi tummempi kuin toisessa. :confused:
Haaleampi viiva tuli Sofien ja tummempi Wondfo:n testillä. (kuva kuivuneista testeistä).

Taidan kuitenkin luottaa enemmän tuohon haaleampaan versioon kun kiertokin on vasta vaiheessa 13/30.
Jännä juttu että eri merkkiset testit antaa näin erilaisia tuloksia.
Varmin olisi varmaan tehdä digitaalinen testi...?
Huomenna uusi yritys. :)

 
Viimeksi muokattu:
Muokkasin tuota viestiäni kun huomasin että toinen testi olikin Sofie, haaleampi testi siis.. :whistle:
Ehdin jo luottaa haaleampaan testiin, toivottavasti inssi ei mene piloille sen takia.
Mielestäni toisenkaan testin testiviiva ei ollut ihan niin tumma kuin pitäisi olla juuri oikean hetken positiivisessa testissä.
No, kysäisempä lääkäriltä. :)
 
Heissan! Testailen ovista davidin luiskilla, ekaa kertaa ikinä mitään. Onkohan ihan normaalia, että menkkojen jälkeen tuli tosi haalea viiva n. 4 päivänä, mutta nyt viimeiset 4 päivä ei edes pientä häivähdystä? Ylihuomenna olisi laskennallinen ovulaatio, muttei nyt siltä vaikuta =(
 
Naapurin tyttö

Tämmöinen tuli 14.8. ja luulin sitä negaksi koska menkat myöhässä oli tasan 2 viikkoa, sitten hetken päästä tein digin:


Tänään on nyt sitten kp 46/29 ja dpo 1

Hassulta tuntuu että meni näin, jäi tavallaan menkat vaan välistä koska ovulaatio on tasan sillon kun pitäskin :D

Nyt sit piinaillaan...

Mulla meni tuo ovis juttu sillai että 13.8. näytti testi negaa. eli liuskaan tuli tosi haalea testiviiva ja digiin ei hymynaamaa.
Sitten tosiaan 14.8. tuli tuo ovisplussa n. 14.30 ja sitten illalla se olikin jo nega.

Eli todella nopea lh huippu.
 
Clomien jälkeen pidin taukokierron ja sisaret, tämä nainen taitaa ovuloida ilman lääkkeitäkin!
Toissapäivänä lääkärissä ultrassa (kohdun ulkoisen epäilyn jälkeinen tarkastus) näkyi oikealla monta pienempää follia ja vasemmalla kaksi johtofollia, jotka olivat 11*11mm ja 11*12mm, tänään siis (jos lääkärin ennusteet pitävät paikkaansa, eli 2mm/pvä) olisivat follit 15*15mm ja 15*16!
Tässä kuva ovulaatiotesteistä:



Pari päivää, niin pitäis ovulaation olla silloin aikaisintaan, jotta munarakkula olisi sopivan kypsä..
 
  • Tykkää
Reactions: jessix
Tämän aamun tuotoksia. Mää nyt tungen tänne näitä kusitikkujani, viiva kuin viiva, ihanaa nähdä sellasia miltei vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen. :)
Tummuu tummuu, vaikkakin vielä on pitkä matka, jotta viiva olisi tasavahva kontrollin kanssa :)

Yllä eilinen (kuivana tosin) ja kaksi alimmaista ovat tältä aamulta - pregcheki ja digi.

 


Heippa. Multa poistettiin tiistaina ehkäsyimplantaatti ja lapsi sais tulla. Menkat ei kuitenkaan alkaneet ja alotin tikuttamaan ovista tossa perjantaina, tässä suora pe-la-su aamuilta. Mitäs luulette, oisko ovulaatio kenties tulossa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä