tässä minun mieheni kuva.

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
No ei hää yhtään ruma ole :D Miä täs oottelen et tuo David Caruso soittelis että päästäis naimisiin mutta hää on vissiin kiireinen mies kun ei oo vielä pirautellu? :xmas:
Juu siis, mutta kö hää on elatusvelvollinen mun tytölle kun niillä on ihan samanvärinen tukkakii niin mun kultsipuppelikii sanoo että David on sen isä. :heart:
No ei se kato haittaa, hää on vissiin siementään kylvänyt vähän sinne sun tänne ja ex-vaimojakkii taitaa olla muutama mut kato sitä se teettää kun ei ole sitä oikeaa (minua) vielä tavannu :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Janita:
tässä sen näkee kun kaikki asiakkaat avohuollosta laitetaan kadulle,sitten ne pyörii täällä.Ottakaapa rvat hyvät ne aamulääkkeenne!
Voi pärse mä tiesin, mun rautalitku on vielä ottamatta.. kiitti en olis muistanu ilman sua. * tarjoo mukillisen*
Mäkin aina unohdan ton mun Kalcipos pillerin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janita:
tässä sen näkee kun kaikki asiakkaat avohuollosta laitetaan kadulle,sitten ne pyörii täällä.Ottakaapa rvat hyvät ne aamulääkkeenne!
ai. auttaako ne lääkkeet myös ylitsepääsemättömään kuolauksen eritykseen, himoon, silmien säkenöintiin, hikoiluun.. ym. intohimoon miehiämme kohtaan?
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Mun hani... tää on vähän vanha kuva kyllä, on opiskellut sittemmin lääkäriksi.

sä ootkin mun äitipuoli vai? House on mun rakas isäni.
Joo. Äläkä usko mitä ne Grimmin pirulliset veljekset ovat musta kirjoittaneet. Olen mitä lempein ihminen myös lapsipuoliani kohtaan. *silmät kirkkaina loistaen vannoo*
 
Janita
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Janita:
tässä sen näkee kun kaikki asiakkaat avohuollosta laitetaan kadulle,sitten ne pyörii täällä.Ottakaapa rvat hyvät ne aamulääkkeenne!
ai. auttaako ne lääkkeet myös ylitsepääsemättömään kuolauksen eritykseen, himoon, silmien säkenöintiin, hikoiluun.. ym. intohimoon miehiämme kohtaan?
Rva hyvä katsoo mitä lääkettä suuhunsa laittaa-kannattaa ottaa tiettyyn tarpeeseen ja jos ei näe etikettiä purkissa pistele menemään joka purkista.Auttaahan ne kuitenkin johonkin.
 

Yhteistyössä