Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
.vieras..
Alkuperäinen kirjoittaja järkeä kantsis käyttää;29468123:
Mitä ihmettä sä selität? Itse esimerkiksi olen 178 cm, painoa 60 kg. Painoindeksin mukaan en ole ylipainoinen (enkä kyllä muidenkaan mittarien mukaan). Farkkujeni tuumakoko on W28/29L34. Paidoista käytän usein jopa kokoa L, koska pienemmissä saattavat hihat olla liian lyhyet. Jos laittaisin S-koon päälleni paidoissa, niin näyttäisin ääliöltä; hihat jäisivät kyynärtaipeeseen, napitus ei rintojen kohdalta menisi kiinni ja napa vilkkuisi...

Mut joo, megaläskihän mä olen.
Se onkin harmillista, ettei pitkille ole omia kokoja. Lyhyille kuitenkin monesti löytyy näitä petite-mallistoja (mitkä ei ole pelkästään lyhyille ja laihoille, vaan lyhyille kaikenpaksusille).
 
Kaikki läskit ei oo lepposia. :D
Millä oikeudella sä haukut mua? Sillä oikeudella, että en peesaile sua alipainon ihannoinnis. Kummasti muuten sivuutat ne viestit joissa usiempi on kertonu käyttävänsä kokoa M ja olevansa normaalipainoonen... Onhan se tietysti kivempi väittää ylipainooselle vastaan ja väittää ettei tämä osaa kattoa ihmisten kokoa oikeen.

Oot kyllä melkoonen pelle tapaus. Mä en sulle enää vaivaudu vastaamaan.
 
.vieras..
Millä oikeudella sä haukut mua? Sillä oikeudella, että en peesaile sua alipainon ihannoinnis. Kummasti muuten sivuutat ne viestit joissa usiempi on kertonu käyttävänsä kokoa M ja olevansa normaalipainoonen... Onhan se tietysti kivempi väittää ylipainooselle vastaan ja väittää ettei tämä osaa kattoa ihmisten kokoa oikeen.

Oot kyllä melkoonen pelle tapaus. Mä en sulle enää vaivaudu vastaamaan.
Taitaa olla itsetunto aika heikoilla, jos kaikesta löytää haukkumista. :p Eihän tuo ollut kuin toteamus, mutta toki se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. :D
 
ap.
[QUOTE="Mii";29468079]Ap:n bmi on lievän alipainin puolella. Näkeehän sen kyllä laskemattakin. On totta, ettei ylipaino ole kaunista, mutta ei ole tuokaan..saati seksikästä..ihan sama mitä pukee..mutta kukin tyylillään.[/QUOTE]

Bloggaajan BMI, tarkoitit varmaan. Oma painoindeksini on 21, eli normaalipainoinen.
 
"jokunen"
Mä olen 165 cm ja painoa noin 66 kg, painoindeksi siis 24.24 eli normaalipainon rajoissa. Käytän pääasiassa kokoa M. Jotkut S-koon vaatteet mahtuvat myös. L-kokoa ei taida olla kaapissa yhtään. Ikinä en ole mieltänyt M-kokoa ylipainoisen kooksi. Sanoohan sen jo kokojen nimikin, medium. Muutaman kilon haluaisin laihtua, niin mahtuisi kaikki entiset vaatteet päälle, mutta en missään nimessä haluaisi painaa alle 55 kg. 56 olen painanut aikuisiällä ja silloin mulle kommentoitiin laihuudesta.
 
"Man"
Painoin ap:n linkkiä mutta se ohjasi varmaan väärään blogiin, sillä siellä oli kuva vain jostain pikkutytöstä? Ei ihan ole mun kauraa niinsanotusti :D

Kaipa joku mies tuollaisestakin viehättyy, on kyllä aika arvelluttavaa tosin koska nainen on tuosta aika kaukana.

Kyllä täysin hetero miehenä viehättää muodokkaat naiset ja tällä tarkoitan sellaista Kim Kardashian tai jennifer lopez tyyppistä muodokkuutta, että on lantiota ja tissiä. Kyllä se taitaa olla suurimman osan mieleen. naiset harvemmin vaan tätä tajuaa ja laihdutetaan naisten kanssa kilpaa jo valmiiksi luista persusta.
 
jooei
Itse olen nainen ja normaalipainoinen. Haluaisin ehdottomasti vähän lihaksia. Mielestäni sopivasti lihaksikas nainen on äärettömän seksikäs =) Tyyliin Salkkareiden Heidi.
 
"viera"
Aika erikoista, että ap valittaa muiden haukkuvan blogistin kroppaa, mutta samaan aikaan itse haukkui tuon kuvansa laittaneen. Ei ole näkynyt aapeen kroppaa, joten taitaa läski mamma löytyä peilistä. ????
 
"viera"
[QUOTE="viera";29468326]Aika erikoista, että ap valittaa muiden haukkuvan blogistin kroppaa, mutta samaan aikaan itse haukkui tuon kuvansa laittaneen. Ei ole näkynyt aapeen kroppaa, joten taitaa läski mamma löytyä peilistä. ????[/QUOTE]

ei pitänyt olla kysymysmerkkejä vaan;)
 
[QUOTE="viera";29468326]Aika erikoista, että ap valittaa muiden haukkuvan blogistin kroppaa, mutta samaan aikaan itse haukkui tuon kuvansa laittaneen. Ei ole näkynyt aapeen kroppaa, joten taitaa läski mamma löytyä peilistä. ????[/QUOTE]

Kuka täällä on kuvansa laittanut? :LOL: EI KUKAAN :D
 
tsemppiä
Hypoteesini oli, että kun postaan tuon tänne, alkavat mammat kiireesti selittämään, että "ruma on", ja "oma vartaloni on parempi". Ja näinhän siinä kävi. :D
No mikäs ihme siinä on? Yleensä ihmiset nyt on sen näköisiä, mistä itse tykkää. Niinkuin tuokin bloggaaja kirjoitti, että hänen vartalonsa on täydellinen _hänelle_. Niin myös minusta oma vartaloni on täydellinen minulle. Jos itse olet, ap, noin tyytymätön itseesi, että haluaisit olla jonkun toisen näköinen, niin aina voit tehdä asialle jotain. :)
 
plkä
Olipas kyllä harvinaisen kaunis nainen blogissa, olen kateellinen. Kauniit luonnonkauniit kasvot, jotka ei edes meikkiä tarvitse ja timmi kroppa. Tosin, muutama lisäkilo tekis vain hyvää. Mutta kaunis, kaunis todellakin!
 
  • Tykkää
Reactions: Pin
"vierailija"
[QUOTE="eee";29468116]Hassua, että pidät ihanteena omalle kropallesi ylipainoa. :O Ei sillä, toki makuja on monia ja jokainen saa päättää oman ihanteensa ihan itse, mutta jotenkin jännä juttu silti.[/QUOTE]

Niin, eikö olekin huisin jännä juttu että ihmiset tykkää erilaisista asioista. Että kaikki ei tykkääkään täsmälleen samoista jutuista kuin sinä. On se elämä vaan ihmeellistä :O
 
Pin
Onpas kaunis nainen!
Joissain kuvissa laittaisin pari kiloa lisää ja joissain juuri hyvä, riippuu siis kuvakulmasta! :D Mutta varmasti hyvä kroppa on luonnossa.
En edes jaksa lukea ketjua, voin jo kuvitella mitä tässä on kuusi sivua. :D
 
"nippa"
Olen saman pituinen, mutta en vois edes kuvitellakaan painavani 48kg. Olen painanut tuon verran 14v. ja silloin jo olin tämän mittainen. 3 lasta olen synnyttänyt ja ikää on 34v. Nyt tavoitteeni kolmannen lapsen jälkeen on takaisin 60kg:n.
 
Ööh niin
Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
Joo, siis minulle ei ole kyllä mikään ongelma myöntää jonkun naisen näyttävän hyvältä. Miksi olisi? Itse en harrasta kateutta. MUTTA olen mieluummin vaikka 10 kiloa ylipainoinen (kuten myönnän nyt olevani), kuin näyttäisin tuolta blogin naiselta. Minusta HÄNEN vartalossaan ei ole mitään kateuden aihetta. En nyt sano rumaksi, mutta ei yksinkertaisesti miellytä minun silmääni. Linkkaa muiden naisten kuvia, niin voin sitten taas miettiä, että olenko heidän vartaloistaan kateellinen. Tästä naisesta EN.

Niin, ja mitä kateuteen tulee... En oikeastaan ole kateellinen lähes koskaan. Tottakai tiedostan ja myönnän joillain olevan kauniimpia vartaloita kuin minulla itselläni. Entä sitten? Sellaista se elämä vaan on. Ei ole minulta pois.
 

Yhteistyössä