**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25790894]Uups. Unohdin, että Anatolia tietää kaikesta kaiken.[/QUOTE]
Sullahan (tai jollain muulla vieraalla) tässä tuntuu olevan jotain salattua tietoa Milannan alapäänkäyttötiheydestä. Mä tiedän vain sen minkä hän on kertonut, enkä koe tarvetta sitä kyseenalaistaa.
 
"Vieras"
Mä en kyllä ymmärrä tätä ylihysteerisyyttä siitä että lasten kuvia on netissä. Ja miten se ketään normaala ihmistä häiritsee, jos löytääkin kuvan itsestään lapsena? Tietty olettaen että ne kuvat on ihan normaaleja, vaatteet päällä jne. kuvia.
Samalla logiikalla, sitä lasta ei saa kuvata urheiluseurojen yhteiskuviin, mihinkään mahdollisiin lehtikuviin/juttuihin.
 
Bookkaaja
Koekuvia eikä muutenkaan yleensä mallitoimiston portfoliokuvia laiteta kuvaajan nettisivuille, vaan sinne mallitston nettisivuille (pofokuvat). Mitä ihmeellistä näissä kuvissa nyt on? Tosi kivoja ovat. Mallitoimistojen nettisivuilla on satojen lapsien vastaavia kuvia. Koko netissä vastaavia siis satojatuhansia. Näkyyhän lapsia koko ajan lehdissä ja mainoksissa, joidenkin äitien lapsia ovat. Kyllä sai aloittaja törkeitä haukkumisia.
 
"vieras"
Sullahan (tai jollain muulla vieraalla) tässä tuntuu olevan jotain salattua tietoa Milannan alapäänkäyttötiheydestä. Mä tiedän vain sen minkä hän on kertonut, enkä koe tarvetta sitä kyseenalaistaa.
Päättelin siitä epänormaalista kyseisen toosan pesusta. Miksi muuten ihminen kuuraisi römpsäänsä saippualla sisältäkin ja monta kertaa päivässä?

Ja tämän tiedon hän on järkevänä ihmisenä kertonut netissä.
 
[QUOTE="vieras";25790952]Päättelin siitä epänormaalista kyseisen toosan pesusta. Miksi muuten ihminen kuuraisi römpsäänsä saippualla sisältäkin ja monta kertaa päivässä?

Ja tämän tiedon hän on järkevänä ihmisenä kertonut netissä.[/QUOTE]
Tuo tieto on multa mennyt kokonaan ohi :D ja yritän parhaani mukaan unohtaa sen nyt, kun asiasta tiedän.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25790943]Mä en kyllä ymmärrä tätä ylihysteerisyyttä siitä että lasten kuvia on netissä. Ja miten se ketään normaala ihmistä häiritsee, jos löytääkin kuvan itsestään lapsena? Tietty olettaen että ne kuvat on ihan normaaleja, vaatteet päällä jne. kuvia.
Samalla logiikalla, sitä lasta ei saa kuvata urheiluseurojen yhteiskuviin, mihinkään mahdollisiin lehtikuviin/juttuihin.[/QUOTE]

Mun tyttöni ei tykännyt, kun olin laittanut hänen vauvakuvansa tänne jossain kuvaketjussa. Kuvan otosta oli kulunut 20 vuotta.

Otin opikseni ja pahoittelin hänelle tyhmyyttäni.
 
[QUOTE="vieras";25791001]Ihme ettet palstalla asuvana huomannut aloitustansa aiheesta. Ketju oli kuitenkin monisivuinen.

No, ehkä tosiaan oli parempi, ettet huomannut - et menettänyt mitään.[/QUOTE]
En yleensä lue niitä aloituksia, jotka ei kiinnosta, ja joista ärsyyntyisin.

(ja suosittelisin samaa myös monelle muulle täällä, etenkin Milannan "faneille" )
 
Venakko Milanna
Ai oletko tosissaan että mä hinkan alapään monta kerta äivässä:LOL: ei hevetti SAIRASTA. Täällä joku ajattelee niin kuin itse halua ajatella, luulotauti?

Mä pesen itseä aamulla ja illalla. Sorry kun lapsesta asti tottunut tähän, en voi elää ilman suihkua päiväkään, enkä halua olla kuin sika
 
Bookkaaja
Ja kyllä, 2plus ja vauva ja meidänperhe-lehtikin käyttää kuvissaan mallitstojen listoilla olevia lapsia. Lopettakaa lehtien lukeminen siis heti. Ja koe&pofokuvissa (kuvan päällä) ei kyllä yleensä ikinä lue kuvaajan nimeä, vaan jossain kohtaa nettisivulla tai lehdessä. Eikä välttämättä lue ollenkaan, riippuen toimiston&kuvaajan yhteisestä sopimuksesta.
 
Voe
[QUOTE="Vieras";25790943]Mä en kyllä ymmärrä tätä ylihysteerisyyttä siitä että lasten kuvia on netissä. Ja miten se ketään normaala ihmistä häiritsee, jos löytääkin kuvan itsestään lapsena? Tietty olettaen että ne kuvat on ihan normaaleja, vaatteet päällä jne. kuvia.
Samalla logiikalla, sitä lasta ei saa kuvata urheiluseurojen yhteiskuviin, mihinkään mahdollisiin lehtikuviin/juttuihin.[/QUOTE]

Emmä tiiä, mutta se saattaa häritä, että äidistä on ongittavissa aika paljon muutakin tietoa, kuin pelkät lastensa kuvat. Vai haittaisko sua, että voisit lukea omasta äidistäsi kaikkea kivaa faktaa, kuten esimerkiksi vaginaaliset terveystiedot?
 
[QUOTE="vieras";25790952]Päättelin siitä epänormaalista kyseisen toosan pesusta. Miksi muuten ihminen kuuraisi römpsäänsä saippualla sisältäkin ja monta kertaa päivässä?

Ja tämän tiedon hän on järkevänä ihmisenä kertonut netissä.[/QUOTE]

Minultakin tuo tieto on jäänyt välistä. Ehkä siksi että harvoin jaksan näitä ap:n ketjuja avata, varsinkin kun niillä on jo pituutta ja aloituksessa jo kerrotaan niiden sisältävän alapää-asiaa.

Mutta muuten, kuvittelisin että jos ihminen on kovin neuroottinen terveysasioissa -minkä kuvan olen ap:sta muissa keskusteluissa saanut- niin varmaan se lisää riskiä ylilyönteihin myös alapään hoidossa. Ei tarvi mitään sen traumaattisempaa olla sillä alueella.
 
"vieras"
Ai oletko tosissaan että mä hinkan alapään monta kerta äivässä:LOL: ei hevetti SAIRASTA. Täällä joku ajattelee niin kuin itse halua ajatella, luulotauti?

Mä pesen itseä aamulla ja illalla. Sorry kun lapsesta asti tottunut tähän, en voi elää ilman suihkua päiväkään, enkä halua olla kuin sika
Me kaikki, jotka emme pese toosaamme saippualla sisältä, olemme sikoja.
Tämä selvä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791086]Me kaikki, jotka emme pese toosaamme saippualla sisältä, olemme sikoja.
Tämä selvä.[/QUOTE]

Mä en pystyy ilman saippua sen pestää, vaikka kaikki hyödylliset bakteerit lähtee, ei kiinnosta, mä tunnen itseä puhdaksi jos käytän saippua, myös miehen edessä
 
"vieras"
Emmä tiiä, mutta se saattaa häritä, että äidistä on ongittavissa aika paljon muutakin tietoa, kuin pelkät lastensa kuvat. Vai haittaisko sua, että voisit lukea omasta äidistäsi kaikkea kivaa faktaa, kuten esimerkiksi vaginaaliset terveystiedot?
Minä tiedän venakosta hänen itsensä ansiosta:

- hänen/hänen miehensä/exänsä nimet ja ammatit
- asuinpaikkansa
- lastensa nimet
- nykyisen miehensä "firman"
- miehensä sukulaisen kuoleman ja miten se tapahtui
- äitinsä nimen ja taloudellisen tilanteen
- Milannan "bisnekset"

Ja paljon muuta. Näitä tietoja minun ei ole tarvinnut etsiä - eipä olis ollut kiinnostustakaan - itse, vaan ne ovat tulleet ketjuissa ilmi muiden taholta. Osa on - järkevää kyllä - poistettukin.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791149]Minä tiedän venakosta hänen itsensä ansiosta:

- hänen/hänen miehensä/exänsä nimet ja ammatit
- asuinpaikkansa
- lastensa nimet
- nykyisen miehensä "firman"
- miehensä sukulaisen kuoleman ja miten se tapahtui
- äitinsä nimen ja taloudellisen tilanteen
- Milannan "bisnekset"

Ja paljon muuta. Näitä tietoja minun ei ole tarvinnut etsiä - eipä olis ollut kiinnostustakaan - itse, vaan ne ovat tulleet ketjuissa ilmi muiden taholta. Osa on - järkevää kyllä - poistettukin.[/QUOTE]

Onko sulla joku Venakko Milanna vihkokin vielä olemassa;)... Mutta on kiva tietä ettei sulla oo oma elämää, kiitos tiedosta:xmas:
 

Yhteistyössä