**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791177]Ei tähän vihkoa tarvita. Asiat jää mieleen, kun niitä lukee.[/QUOTE]

no sitten sulla aika tylsää elämää:) kun mulla ei ikinä jää niin paljon mielessä toisesta nettipersoonasta ja vielä niin paljon. Hae kulta pieni elämää
 
"vieras"
no sitten sulla aika tylsää elämää:) kun mulla ei ikinä jää niin paljon mielessä toisesta nettipersoonasta ja vielä niin paljon. Hae kulta pieni elämää
Venakko: sinä et muista muista kirjoittelijoista mitään, koska et ole kiinnostunut mistään muusta kuin omasta navastasi (tai vaginastasi).

Sinusta taas muistetaan paljon koska ei ole ketään toista yhtä provosoivaa kirjoittajaa joka paljastaísi elämästään niin paljon ja vielä omalla naamallaan. Olen lukenut tätä palstaa muutaman vuoden ja muistan ilman mitään tiimarivihkoja kaikki nuo asiat jotka toinenkin listasi ja paljon muutakin.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791349]Venakko: sinä et muista muista kirjoittelijoista mitään, koska et ole kiinnostunut mistään muusta kuin omasta navastasi (tai vaginastasi).

Sinusta taas muistetaan paljon koska ei ole ketään toista yhtä provosoivaa kirjoittajaa joka paljastaísi elämästään niin paljon ja vielä omalla naamallaan. Olen lukenut tätä palstaa muutaman vuoden ja muistan ilman mitään tiimarivihkoja kaikki nuo asiat jotka toinenkin listasi ja paljon muutakin.[/QUOTE]

en muista kenestä mitään, kun en kerki muista.. vaikka luen välillä ja välillä jopa vastan... mulla on muut ajatukset ja enemmän kiinnosta mun ja perheen elämää, en pystyy elää ja muista miten joku palstalainen joskus kertoi, mitä mä jopa teen sen tiedon kanssa?:O
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25791034]Milannalla ei ole faneja. On vain ihmisiä, jotka hullun venakon ansiosta tuntevat oman elämänsä hallinnan olevan edes joten kuten handussa.[/QUOTE]
Tämä on niin totta!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791364]Ammattini kautta mulla on tuo ominaisuus. Ja monen vuoden opiskelun tuloksena asiat vaan jää mieleen sen enempää pinnistelemättä.

Sitähän sinä et voi tankotanssijana tietää.[/QUOTE]:LOL:
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791399]Muistamiseen ei tarvita aikaa. Siihen joko pystyy tai sitten ei.[/QUOTE]

nyt mun muisti jo haukutaan:D


sorry mutta mulle riitä omien asioiden muistaminen
 
"Vieras"
Emmä tiiä, mutta se saattaa häritä, että äidistä on ongittavissa aika paljon muutakin tietoa, kuin pelkät lastensa kuvat. Vai haittaisko sua, että voisit lukea omasta äidistäsi kaikkea kivaa faktaa, kuten esimerkiksi vaginaaliset terveystiedot?
No jos rehellisiä ollaan, niin ei haittaisi! Ei ne mua juurikaan kiinnostaisi, mutta en mä nyt siitä mitenkään kärsisikään.
Jotenkin en osaa suhtautua kaikkeen, niin haudan vakavasti. Voisin kysyä että miksi ketään kiinnostaisi kaivaa mun äidin vaginaalisia tietoja esiin vuosikausien päästä? Ja jos joku sen vaivan jaksaa nähdä, niin miksi se ketään kiinnostaisi ja jos kiinnostaisi, niin miksi sen pitäisi vaikuttaa mun elämään sen enempää?

Mutta olen kyllä samaa mieltä, että ihan kaikkea tietoa ei nettiin tarvitse työntää, kuten nimiä, osoitteita jne. Vaikka jos joku ne haluaa selville saada, saa kyllä jos ikinä olet nimesi mihinkään netissä kirjoittanut ( fb jne.)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791413]Et mitään. Sinua ei kiinnosta mikään tieto, ellei se koske SINUA.[/QUOTE]

Miks mun pitää ronkkia muiden elämää? En ole vielä noin sairaas kun joku täällä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25791428]Sinua naurattaa, jos joku on opiskellut pitkään, kituuttanut vähillä rahoilla ja lopulta valmistunut hyvään virkaan? :O[/QUOTE]

et oo enää tosissaan:D
 
"Miisa"
[QUOTE="vieras";25790770]Ja - vaikka ovatkin jotain koekuvia - ammattilaisen ottamissa missä tahansa kuvissa näkyy kuvaajan nimi/firma.[/QUOTE]

Niin näkyy, ja jos on harrastelija, niin ainakin kuvan muokkauksissa signeeraa kuvan jotenkin.
Ja kyllä mun kavereiden kuvat on todella laadukkaita, vaikka ei oo edes AMMATTIkuvaajia, vaan harrastelijoita. Aina on kuvissa merkinnät, päiväykset jne.. Vaikka ois vaan lusikka kuvassa, niin se merkataan.
 
"vieras"
[QUOTE="Miisa";25791851]Niin näkyy, ja jos on harrastelija, niin ainakin kuvan muokkauksissa signeeraa kuvan jotenkin.
Ja kyllä mun kavereiden kuvat on todella laadukkaita, vaikka ei oo edes AMMATTIkuvaajia, vaan harrastelijoita. Aina on kuvissa merkinnät, päiväykset jne.. Vaikka ois vaan lusikka kuvassa, niin se merkataan.[/QUOTE]
Venakko ei hokannut tuota vaan räpsi kuvat ite kännykameralla (mikä selittää epäkelvot kuvat) ja keksi koko mallitoimiston.
 
KILPA
No mun mielestä on eriasia laittaa kuvat palstalle, missä KAIKKI ne näkee, kuin esim facebook josta ihan jokainen ei osaa niitä kaivaa. Varsinkin jos kuvat on piilotettu ja näkyy vain kavereille tai tietyille ihmisille.
HArva osaa piilotettuja kansioita netistä kaivaa..
 

Yhteistyössä