Tässäpä teille aika hämmästyttäviä testejä :o

"vilma"
:D Hauska

- Ei olla miehen kanssa psykopaatteja
-Sain 4f kirjainta, mies 3
- Ajattelin punaista kirvestä, mies mustaa vasaraa
-Ei onnistunut alkus kummalakaan pyöritys, kunnes mies tajus, että jos ajattelee vain jalan liikettä eikä keskity niin kutosen tekemiseen niin se onnistuu. :)
 
Kielitaidoton kyllä poimii kaikki äffät..., mutta muuten hyvä testi, osan olinkin tehnyt aiemminkin, mutta teimpä uudelleen. Ja luojan kiitos en ole psykopaatti vaikka pelkäsinkin omaa ajatustani sisaren tappamisesta, jotta saisi hänen miehensä. Ajatuksenakin jo aivan karmaiseva.
 
"tyyppi"
En ole psykopaatti, löysin heti 6 äffää, EN ajatellut punaista vasaraa(vaan sinistä vasaraa), enkä tajua, mikä idea tuossa vikassa jalanpyöritystestissä on kun se onnistui eka yrittämällä. Tästä voinee päätellä, että en ole murhaaja, olen nero, ajattelen jokseenkin eri tavalla ja minulla on hyvä kordinaatiokyky:)
 
JouRäps
Huh! En ole sarjamurhaaja ;-D
Ajattelin että tytön äiti oli jonkinlaisena jarruna hänelle hänen sairaassa mielessään ja että tyttö itseasiassa oli murhannut tämän. Seuraava töyssy, eli sisko tuli hänen ja söpön pojan väliin, joten sekin piti hoidella pois.
Löysin 5 äffää.
Ajattelin vihreitä pihtejä ja oikean jalan pyörittely myötäpäivään onnistui kutosen piirtämisen yhteydessä.
Jee!..kait? :p
 
"mama"
Olen nero, ajattelen kuin tappaja, mutta kuitenkin samalla tavalla kuin 99% ihmisistä. :D Mitä tämä kertoo yhteiskunnasta?? :D

Eli ensimmäinen oli todella helppo ja looginen ajattelumalli. Löysin heti ekalla yrittämällä kaikki 6 F-kirjainta, mutta ajattelin heti punaista vasaraa. Ja viimeistä en onnistunut erottamaan toisistaan, toki saattaisi hetkeksi onnistua kovan harjoittelun jälkeen, mutta sitten seuraavalla yrittämällä menisi kuitenkin jo taas sekaisin.
 
Mä oon ainakin hiton kärsimätön, hyppelin ekan testin läpi niin että luin vastauksen niin etten ehtinyt edes miettiä koko kysymystä.. Nyt mua ärsyttää kun olisin halunnut tietää vastauksen.. plaah..

Löysin 3 äffää ja ajattelin punaista jakoavainta :p
 

Yhteistyössä