Tästä palstasta on tullut tylsä

Miä
Niin on. Ensinnäkään miä en enää tunnista kuin muutaman nikin, kaikki vaihtaa niin tiuhaan tahtiin sitä. Jutut on yleensä aivan ihmeellisiä :snotty: Vaikka miä en ole palstaillut kun kolmisen vuotta niin on ikävä "vanhoja hyviä aikoja".
 
IhanaValo
Mie en oo täällä niin pitkään palstaillut että olisin muutosta huomannut..
Teijän pitää tehdä semmoisia aloituksia, mitä oli aiemminkin..vai onko se nikeistä/henkilöistä kiinni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
mitä tääl sit ennen puhuttiin???!!!
No ainakin mielenkiintoisempia juttuja, joskus sai nauraa vedet silmissä. On niitä aikoja.

:xmas:
Niin, ja sit aikasemmin täällä ei ollu semmosta yleistä lynkkaus-mielialaa, mikä tuntuu nykyään vallitsevan joka ketjussa. Siis että tuomitaan jo mielipiteiden perusteella, ja yhden kimppuun hyökätään kun susilauma...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie en oo täällä niin pitkään palstaillut että olisin muutosta huomannut..
Teijän pitää tehdä semmoisia aloituksia, mitä oli aiemminkin..vai onko se nikeistä/henkilöistä kiinni?
En mä oikein tiedä mistä se on kiinni. :/ Onhan täällä toki väkikin vaihtunut, mutta silti paljon samoja nikkejä.
 
Mää en kyllä uskalla täällä enää aloittaa mitään "syvällisempiä" juttuja, edes yleisellä tasolla. Olen palstaillut vasta muutaman kuukauden, mutta en pidä siitä, kuinka täällä helposti mennään henkilökohtaisuuksiin. Nyt oma kommentointinikin on just sitä itseänikin inhottavaa linjaa "tsemppiä" "voi itku" "voimia vaan", eli sisällöltään köyhiä. Ei uskalla ei. Eli hömppälinjalla mennään, mitä syön aamiaiseksi -meiningillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
:wave: valitettavasti, liian harvoin täällä joku juttu jolle saa vedet silmissä nauraa
Jos joku yrittääkin pitää täällä hauskaa, tulee ketjuun harmaita vinkumaan ja valittamaan :|
Juu,tään oon huomanna itekin.Haukutaan ja parjataan meitä mustia minkä keretään,siis oikein nettiherjausta konsanaan...Ite ,kun yrittää vähän huumorilla asiota ottaa niin heti on jonkun piikki lihassa :eek:
 
mutta
eix tän pitäs olla palsta jossa voi just lapsista jnejnenje kysellä...ainakin ite jos oon joskus kysynyt itse aiheesta eli LAPSISTA ni harvoin kukaa vastaa..mut sitku on joku aihe " missä järjestyksessä sinun kirjasi ovat kirjahyllyssä" ni kyl niihin vastataan!!??!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
eix tän pitäs olla palsta jossa voi just lapsista jnejnenje kysellä...ainakin ite jos oon joskus kysynyt itse aiheesta eli LAPSISTA ni harvoin kukaa vastaa..mut sitku on joku aihe " missä järjestyksessä sinun kirjasi ovat kirjahyllyssä" ni kyl niihin vastataan!!??!
Sitten tämä vasta tylsäksi menisi, jos täällä puhuttaisiin pelkästään lapsista.
:snotty:
 

Yhteistyössä