Tästä palstasta on tullut tylsä

vieras
Jokaisella palstalla taitaa olla parasta ennen -pvm. Ehkä se alkaa olla nyt käsillä täällä. Tarkemmin tarkoitan sitä, että jos täällä on vuosikausia pörrännyt, niin totta kai samat aiheet toistuvat. Ja väki kun vaihtuu, niin tuntuu, ettei enää olekaan se sama vanha kiva jengi kuin ennen. Sama tapahtuu myös irl, esim. harrastajaporukoissa. Itse pitää uusiutua ja/tai sopeutua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Rajis,laitas nyt pystyyn se meitin mussutusketju odottajille B)

Toki sinne saa muutkin tulla puhuu lööperiä :whistle:
Mää en millään jaksaisoon niin laiska. :ashamed: Toisaalta, jos kaikki muutkin on yhtä laiskoja, niin saahan sitä ihmetellä palstan tylsyyttä. :LOL: Kaikki vaan odottaa että joku toinen järjestää äksönii. :LOL:
 
Joo tylsäks on muuttunu. Ja se on kyl totta et toi lynkkausmeininki verottaa ainaki jonkin verran, koko ajan ja kaikesta ei jaksais kuunnella vittuilua. :/

liian laiha/lihava, isot tissit/pienet tissit, yh/aviossa, ihan mitä vaan, kaikesta. Mikään ei oo koskaan hyvin, kaikesta pitää nälviä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
eix tän pitäs olla palsta jossa voi just lapsista jnejnenje kysellä...ainakin ite jos oon joskus kysynyt itse aiheesta eli LAPSISTA ni harvoin kukaa vastaa..mut sitku on joku aihe " missä järjestyksessä sinun kirjasi ovat kirjahyllyssä" ni kyl niihin vastataan!!??!
Argh. No anteeksi että kysyin sitä kirjahyllyasiaa :headwall:
Tuolla on sulle kymmenen eri aluetta, missä keskustellaan "vain" lapsista. Tämä Mitäs nyt on ainoa (toisinaan) värikäs poikkeus, pjaskanjauhantaa ja arjen asioita. Mitä vaan. Lapsikeskustelut menee helpommin tuonne vauva-, taapero tai koululaisosioon.
 
hus
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:wave: Olen. Monesti käy just niin kun nyt, olen kirjautunu sisään, mutten kommentoi mihinkään, luen vaan... Tosi tylsiä aiheita täällä nykyään.
Hittoakos se pph palstalla tähän aikaan tekee? Lapsia hoitamaan siitä ja ulos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:wave: Olen. Monesti käy just niin kun nyt, olen kirjautunu sisään, mutten kommentoi mihinkään, luen vaan... Tosi tylsiä aiheita täällä nykyään.
Hittoakos se pph palstalla tähän aikaan tekee? Lapsia hoitamaan siitä ja ulos!
Mistäs sie tiiät jos toinen on vaikka vapaalla, on sairaslomalla.. ööh.. äitiyslomalla. Käsittääkseni Sisu on raskaana
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Niinpä.Voi niitä hyviä vanhoja aikoja.. :'( :snotty:
Sano muuta ja säkin oot maastoutunut,ettei sua paljon täällä enää näy :/
mä oon kans ihmetellyt mihin SE OIKEA pintelin on hukkunut, kun sillon tällön näkyy vaan latteeta jutustelua :D :D
Kissa sitä,kissa tätä :/

:xmas:
 

Yhteistyössä