Tahdomme laihduttaa VKO 1

Aloitin nyt tähän ensimmäisen viikon ketjun :D Ajattelin itse merkata painon viikottain tuollalailla päivämäärän kanssa.Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän,tästä se lähtee!!!!!!!!Joka maanantai avataan uusi ketju,vaikka sillain että kuka kerkiää:)

Itse ainakin koitan saada vaikka aloitettua alkuun ainakin näitä pinoja,tästälähtien aamuisin.Punnitsin itseni kyllä aamulla mutta tulikin kiirus töihin niin en kerinnyt availemaan pinoa.

Ekaa päivää mennään nyt sitten pisteillä ja muistakaa ,aina parempi myöhään vaikka aloitella kun ei milloinkaan,joten tervetuloa kaikki :heart:

Henrietta

Pituus: 169cm
Paino: 5.7. 78,5kg :snotty:
Tavoite: -10kg

mandarin

pituus: 172cm
Paino 5.7 : 78kg.
Tavoite: 65kg

mammamammutti

pituus 160cm
paino 76kg

afrikanpaprika

pituus 163cm
paino 68,4kg

Ekan viikon tulos -0,8kg, tämän hetkinen paino 67,6kg.

glaudia

Pituus: 169cm
Paino 5.7. : 90,6kg

Mimmu1984
pituus 174
Paino 5.7 93

Kanteletar
pituus 167
Paino 5.7 :87,2kg

Nöpö
pituus: 158cm
paino; 83,5kg

Lumpe

pituus: 172cm
Paino5.7 :78kg
Tavoite: -10kg

emma-elinda

pituus.166cm
Paino: 92kg

Risella

pituus:163cm
Paino: 69,7kg

TSEMPPIÄ


 
Täällä yksi alottelija, johonki tuonne toiseen ketjuun laitoin enemmän infoa itsestäni mutta laihdutusaikeissa kuitenkin. Oli jo hyvä vauhti tuossa kesän alussa mutta vähän on taas höltynyt ote ja pari kiloa tullut lisää...Nyt kumminki uusi tempo päällä!

Eli
pituus: 172cm
5.7 paino: 78kg.
 
pituus 160cm
paino 76kg
Mun laihdutuksen aloitus loppui hyvin lyhyeen. Torstaina haalea plussa testiin,tänään vähän tummempi joten oottelen josko se viva tummenis vielä jakyselis sitte neuvolasta ihan kunnon ravitsemus ohjeet joiden avulla voisin odotusaikana hallita painoa. ekassa raskaudessa tosin laihduin 10 kiloa joten toivottavasti menis näin nytkin :)
 
Jokohan passais onnitella mammamammuttia :)

Minähän olen nyt viikon jo laihduttanut, tänä aamuna ensimmäisen viikon tulos oli -0,8kg. Eli lähtötilanne oli

afrikanpaprika

pituus 163cm
paino 68,4kg

Ekan viikon tulos -0,8kg, tämän hetkinen paino 67,6kg.
 
Moi!
Mulla aamupaino oli 90,6kg ja pituutta löytyy 169cm, joten painoa on mistä lähtee..
Nyt vasta aloitan
Ens viikon lukema toivottavasti ainakin pari kikloa keveempi kuin nyt.
Meikä on kans sellainen herkuttelija mutta totaalli kieltäytyminen ei onnistu! Nyt yritetään kohtuudella.
Hyvä kun on töissä ei kokoajan kyttää kaappeja..
Kuulumisiin!
 
Miekin voisin lähteä mukaan. Yrityksessä on kovasti vauva, mutta sitä toista viivaa odotellessa ei varmaan pahitteeksi olisi tiputtaa painoa =) ...ja sitähän on mistä tiputtaa!

Eli

Mimmu1984
pituus 174
5.7 paino 93
 
Kiva Henrietta, että viitsit avata ketjun.

Mun aamupaino oli tänään 87,2 kg. :( :ashamed: |O Ja vielä kuukausi ja viikko sitten lukema oli vähän alle 80 kg. Tietty tuo uus vaaka voi näyttää enemmän kuin vanha, mutta kutenkin painoa on tullut kesällä PALJON. Jo ihan vaatteista huomaa, kun kiristää ja krinnaa päällä. Niin joo, pituutta on vain 167 cm, eli pudotettavaa löytyy ihan rutkasti.
 
Nöpö
pituus: 158cm
paino; 83,5kg

Paino siis tasan sama kuin viime maanantaina, muhun nää helteet vaikuttaa niin että turpoan ihan valtavasti, mutta pakko uskoa, että kun nyt vaan jaksaa pisteensä laskea niin kyllä se painokin siitä laskee. Näin kun noita mun lukemia katsoo, niin onhan ne aika surulliset ja pudotettavaa on hurjasti, mutta ensimmäinen haaveeni on päästä 70-luvulle ja PYSYÄ SIELLÄ. Ei siis enää koskaan paluuta 80-luvulle.
 
Iltaa kaikki! :wave:

Kiva kun tuutte tänne "pinottelemaan" :D sanokaa jos jonkun tietoja on väärin tai haluutte muokata niitä.Mä mietin laittaisko tavoitepainonkin,joka on -10kiloa eli 68,5.Näkis vähän kuinka paljon matkaa,niinku sitä ei muuten tietäisi :LOL:

Tuo bulgarian uusi sitruuna maku on aivan järkyttävän hyvää!!Siitä menee pisteitä 3,mutta on sen arvoista:)

muoks.mulla on muuten pistelaskin jos joku tarvitsee pistetietoutta :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumpe:
Tulisin mukaan ketjuun. Elämäntilanteen takia ei aikaa juurikaan harrastaa liikuntaa, mutta jos syömisillä...
Eli pituutta 172, painoa 78kg. Tavoite ehkä 10kg
Tervetuloa :flower: meillä sama painotavoite,olen pikkasen sua pläskimpi kun oon lyhyempi :D
 
heippati. mukaan ketjuun hyppäisin jos vaan huolitte :D pituutta löytyy 166cm ja painoa 92kg :kieh: viimevuonna laihdutin tonne 79 kiloon mut ne on tullu korkojen kanssa takaisin. töiden takia en juuri liikuntaa muuta ehdi kun pyöräillä välillä töihin. tavoiteena ensin 5kg ja sit taas 5kg jne.. jos kuukaudessa sais aina ton 5 pois niin olisin tyytyväinen.

tsemppiä kaikille :flower:
 
Mulla varmaan tavoitepainoan ny aluksi se 65kg. Pääsis edes normaalipainoon.
Onko kukaan kokeillut niitä nutrilettti keittoja? Niillä kuulemma lähtee kiloja karisten pois.
Ite en oo kokeillu, ku jotenki tuntuu että kyl niitä kiloja pois saa muutenkin :) Noi on kuulemma kumminki aika kalliita laihdutusvalmisteita, mitä ainakin sukulaiset on sanonu. Ykskin sukulainen taisi kyllä niiden avulla laihdutta 20kg puolessa vuodessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
heippati. mukaan ketjuun hyppäisin jos vaan huolitte :D pituutta löytyy 166cm ja painoa 92kg :kieh: viimevuonna laihdutin tonne 79 kiloon mut ne on tullu korkojen kanssa takaisin. töiden takia en juuri liikuntaa muuta ehdi kun pyöräillä välillä töihin. tavoiteena ensin 5kg ja sit taas 5kg jne.. jos kuukaudessa sais aina ton 5 pois niin olisin tyytyväinen.

tsemppiä kaikille :flower:

Moi ja tervetuloa:)me ollaan mun mielestä ennenkin laihdutettu samassa ketjussa
:D

Jospa me tällä kertaa saataisiin painomme pysymään siellä alempana :flower:
 
Tulen porukkaan mukaan! 4 lapsen äiti ja ikuinen jojolaihduttaja. HUOH! Nyt olen lopettanut laihduttamisen ja yritän keskittyä terveellisempään elämään...jos se onnistuis.

Pituus 163cm ja paino nyt 69,7kg (toukokuussa aloitin ja painoin silloin 74,5kg) Tavoitepainoni olis 58kg. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
heippati. mukaan ketjuun hyppäisin jos vaan huolitte :D pituutta löytyy 166cm ja painoa 92kg :kieh: viimevuonna laihdutin tonne 79 kiloon mut ne on tullu korkojen kanssa takaisin. töiden takia en juuri liikuntaa muuta ehdi kun pyöräillä välillä töihin. tavoiteena ensin 5kg ja sit taas 5kg jne.. jos kuukaudessa sais aina ton 5 pois niin olisin tyytyväinen.

tsemppiä kaikille :flower:

Moi ja tervetuloa:)me ollaan mun mielestä ennenkin laihdutettu samassa ketjussa
:D

Jospa me tällä kertaa saataisiin painomme pysymään siellä alempana :flower:
joo ollaan laihdutettu yhdessä ennenkin. täytyy vaan toivoo että tällä kertaa ne kilot ei tulis takaisin :D

mä justiinsa tulin töistä ja aina silloin alkaa ihan hillitön mässy... töissä kun ei mulla ikinä ole paljon eväitä niin näinhän se kostautuu sitten. paitsi tänään en syönyt kun 1 ruispuikula viipaleen, jee =)

huomiseen :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Risella:
Tulen porukkaan mukaan! 4 lapsen äiti ja ikuinen jojolaihduttaja. HUOH! Nyt olen lopettanut laihduttamisen ja yritän keskittyä terveellisempään elämään...jos se onnistuis.

Pituus 163cm ja paino nyt 69,7kg (toukokuussa aloitin ja painoin silloin 74,5kg) Tavoitepainoni olis 58kg. =)
Me mennään hyvin samoissa mitoissa ja tavoitepainokin on sama :) Mihin sinä perustat tuon tavoitepainosi? Minulle tosiaan raskausdiabetes-neuvonnassa sanottiin, että ihannepainoni on 58kg. Siksi se on minulla tavoitteena. Enpä olekaan painanut niin vähän, kuin lukiossa viimeksi :) Tsemppiä sinulle ja toki muillekin! :flower:
 
Heippatirallaa :wave:

Tulin luontaistuotekaupan kautta kotiin ja nyt on tuollainen puhdistuskuurin kanssa,tuli lomalla niin paljon mätettyä kaikkea että ajattelin näin laiharin alkumetreillä aloittaa samalla tuollaisen:)

Mua harmittaa yksi juttu oikeastaan vaan...tekee mieli kylmää siideriä tai olutta kun on näin kuuma :D :D
 
Mä oo alkanu juomaan vichyä, parempaa ku vesi :) Ennen inhosin sitä mutta ny saatan juoda kaks puolen litran pulloa päivässä. Hyvää näin helteillä. Ja mikä parasta, pullossa lukee 0 kcal. :D Paljo parempaa ku nuo colat ja jaffat.
 
Voi ei :'(
Viikko takana ja tulos hiukan yli kilo tullut lissää :snotty: |O :ashamed:
Mutta, nyt on mökkeilyt ja lomat takana, joten tästä aloitetaan täysillä!
Jääkaapinkin täytin tänään sen mukaisesti ja nyt alkaa taas karppaaminen uudelleen!Kokeilen myös juttaamista, eli dieettiä, mutta mukautettuna..Luin, että joku oli sen avulla saanu 4vko:ssa 8,5kg pois :whistle: :eek: Ja sehän sopii mulle!! :D B)
 

Yhteistyössä