Tahdomme laihduttaa VKO 2

Usi viikko taas edessä!!
Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän,tästä se lähtee!!!!!!!!Joka maanantai avataan uusi ketju,vaikka sillain että kuka kerkiää:)

Itse ainakin koitan saada vaikka aloitettua alkuun ainakin näitä pinoja,tästälähtien aamuisin.

Muistakaa ,aina parempi myöhään vaikka aloitella kun ei milloinkaan,joten tervetuloa kaikki :heart:




Henrietta

Pituus: 169cm
Paino: 5.7. 78,5kg :snotty:
paino:12.7.78,2kg
Tavoite: -10kg


afrikanpaprika


Lähtöpaino: 68,4kg
Pudotusta viime viikosta +-0
Paino nyt: 67,6kg
Tavoitepaino: 58kg


emma-elinda


pituus:166cm
lähtöPaino: 92kg
paino nyt: 90.4 :eek:
pudotus viime viikosta: - 1,6kg
tavotepaino: -5kg kerrallaan



haaveilija87

paino 8.7: 92,5kg
paino 12.7: 91,3kg


Mimmu1984
pituus 174
Paino 5.7 93
Paino 12.7 92,3
Alkutavoite -13, mutta siihen jos pääsee niin sitten uutta tavoitetta kehiin


Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,9
Pudotusta viikossa -300g
Pudotusta yhteensä 11,7kg




Hellehattu
Pituus 152cm
paino 12.7, 69kg
Tavoite 57kg :whistle:




Saanukka

pituus 170cm
paino 67kg 12.7.
tavoite 62kg


tyttö-nen

Pituus: 161cm
Tavoite: 65kg
Paino: 17.7 = 80kg
 
Joo eli ei kauheasti todellakaan pudotusta tullut,mutta vkl menikin sitten loppujen lopuksi ihan pyllylleen,hauskaa oli mutta pisteet jäi laskematta :ashamed:

Nyt uudella innolla uuteen viikkoon,onneksi ei ole mitään reissuja tiedossa lähiviikkoina :D

Tsemppiä kaikille :flower:
 
Minulla viikon saldo +-0, arvasin. Suht tiukkaa linjaa vedin mökkiviikonlopun, eli ei herkkuja, mutta muuten vähän rennompaa syömistä (ei kuitenkaan minkäälaisia övereitä ) ja minulla se ei todellakaan riitä painonputoamiseen. Nyt on 2 viikkoa harjoiteltua eloa ilman herkkuja ja makeaa, ja on aika kaivella raskausaikainen ruokavalio-ohje jääkaapin oveen. Sitä aloin tänään noudattamaan, katsotaan millaisia tuloksia saan sillä aikaan. Välillä tuntuu vaikealta, kesällä olisi tarjontaa niin monenmoisesta hyvästä, mutta ei auta.

Olen ollut aika naatti näistä helteistä. Mitään extraliikuntaa ei ole tullut harrastettua. Toivon mukaan pikkuisen viilenisi, niin jaksaisi käydä rullaluistelemassa ja lenkillä.

Eli

afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pudotusta viime viikosta +-0
Paino nyt: 67,6kg
Tavoitepaino: 58kg
 
Heippa! Mä olen itteeni niin tyytyväinen ku vihdoin sain itteeni niskasta kiinni!!! :D
Kunhan tää vaan pysyis vielä...Tosin, muutama mehujäde menny mutta ei oikeestaan muita herkkuja...

Alotuspäivä oli 8.7 ja alkupaino 92,5 ja nyt tänää aamulla 91,3..eli ei ihan viikkoa tullu täytee muuta kuiteskin..Pomppaan taas vaa'alla sit ens maanantaina ni tulis aina se maanantai sit vaakapäiväks
Eli pudotusta 1.2kg =)

Tsemppiä kaikille!!!!
 
emma-elinda

pituus:166cm
lähtöPaino: 92kg
paino nyt: 90.4 :eek:
pudotus viime viikosta: - 1,6kg
tavotepaino: -5kg kerrallaan

mä en olis kyllä uskonu että noin paljon lähtee.. tosin hikoilen töissä kun pistetty sika ( tehdasduuni ) kun on työvaatteet paksua kangasta.
tänään on rakkaan mieheni syntymäpäivät ja söinpäs mäkin mansikkakakkua kun teki mieli niin kamalasti. eipä kai toi ny niin paljon haittaa :saint:
hauskaa hellepäivää kaikille :flower:
 
Mimmu1984
pituus 174
Paino 5.7 93
Paino 12.7 92,3
Alkutavoite -13, mutta siihen jos pääsee niin sitten uutta tavoitetta kehiin

Helleviikko teki miun kohalla tehtävänsä, sillä ei oikein oo ollu nälkä,joten syötyä on tullut vähän, liikuttua vähän, mutta juotua sitäkin enemmän ja miulle kanssa on hyvin maistunu toi vichy. Herkuista on tällä viikolla tullut sorruttua jäätelöön (ja vielä pehmikseen), mutta jäätelö jos ois sellainen herkku minkä vielä itelleen sallis.

Wau, täällähän on painot lähteny putoilemaan ja jos ei putoilemaan niin miusta on aika hieno saavutus, että tälläsellä helteellä on saanu painon pysymään.. Tää kuumuus meinaan tekee turvotusta paljon!!

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Mäkin voisin liittyä tähän pinoon myös, kun meitä on vain kaksi pistepirkkoa tuolla, joten olis siis kiva jutustella muidenkin kanssa välillä :)

Eli tietoja:
Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,9
Pudotusta viikossa -300g
Pudotusta yhteensä 11,7kg

Nyt poika kutsuu, jatkan myöhemmin juttua :)
Tsemppiä kaikille!!! :)
 
Vautsi Miiuliini85, hienosti olet jo saanut pudotettua. Tsemiä jatkoon :)

Oonko ainoa, joka toivoo helteiden hellittävän.. :ashamed: Veto pois kaiken suhteen. Onneksi ei ruokakaan oikein maistu, joten aivan kurissa ja nuhteessa ollaan. Sais vähän viilentyä ja sitten vaikka taas lämmetä. Tälläiset pitkät helleputket on aika rankkoja.
 
Heippa kaikille ja wau Miiuliini mikä pudotus!! :flower:

Mä taas nautin näistä helteistä, kun saan olla vapaalla nyt nää kolme päivää..Mutta tuskalla odotan torstaita kun tarttee töihin lähteä. Nyt saan olla mökillä ulkona, ottaa arskaa ja välillä pulahtaa altaaseen...Kotona kerrostlo asunnossa taas oon ihan helisemässä...Mutta ehkä pikkuhiljaa sais viilentyä jo koirankin takia...

Tsemppiä kaikille jatkoon!!!
Psst..kokeilkaapas jättää hiilarit ihan minimiin niin vannon, että tippuu, ja rasvaa enemmän, eli ihan voita, kermaa, pekonia..eli ei muutaku karppaamaan, mulla ainakin tehoaa =)
 
Moi, mukana ollaan, nyt vaan pääsen tosi huonosti koneelle. Maanantain paino oli 86,1 kg, eli pudotusta 1,1, kg. Eilinen meni totaalisen läskiksi (ihme homma, mutta mulle uppoaa ruoka helteillä paremmin kuin "normaali"säässä!!!), joten uus tsemppi päälle.
 
Heippa! Ihanaa, ilma alkaa viiletä..

Hitsit, harmittaa!! Eilen sorruin yhteen jätskiin päivällä ja sit kamu tuli illalla kaffeelle mukanaan jädeä ja mansikoita ni tietty söin...No, tänään pikkuveli tulossa syömää ja pakkasessa odottaa päärynäjäde...Ja en tie pystynkö olee ottamatta ku muutenki niin pirun kuuma... :whistle: |O

Nooh....huomenna tulee tasan 1.viikko täyteen..kunpa olis muutama sata grammaa taa häipynyt maanantaista...

Nyt tekemään ruokaa; täytettyjä herkkusieniä, ulkofileepihviä ja fetasalaattia...NAMS!!
 
No JOO-O!!!Ei mun pisteily meinannu millään lähteä liikkeelle,ei sitten millään :snotty: otin radikaalit keinot pysäyttääkseni painon nousun /mässäilyn ja aloitin tänään aamulla nutriletin 5 pv:n tehostartin,siitä sitten katson millä jatkan ,on se ny perkkule jos ei ala tapahtua,motivaatio oli jossain,mutta luulen että se tulee kyllä takaisin kun paino hieman laskee edes :D


tervetuloa uusille/uudelle ,hienosti oot tiputtanut :flower:

Mulle kanssa tuntuis helteet jo riittävän,keittiöllä hellan ääressä on täyttä tuskaa....

Laittakaa pliis oma rimpsunne sillain valmiiksi nimeä myöten ettei se tartte kun kopsata mun tuohon aloitusviestiin jooko? :D
 
Huomenta kaikille.
Mulla loppuviikko meni ihan överiksi joten ei maanantaina ollu punnitusta ollenkaan..
Töissä menee hitsin hyvin mutta kotona sitte repsahtaa. Nyt turvotusta hillittömästi ja helteet vaan jatkuu, pitää vaan osata nauttia kesästä, talvella taas lärvistellään!
Nyt pitäis vaan saada tiukka linja ja lenkkiä kehiin!!! B) B)
Kuulostellaan

Tuo onkin hyvä juttu tuo -5kg tavoittelu, ei tunnu lukemat niin kamalilta minullakaan ja lopullinen tavoiteminulla 60-56kg, mutta 5kg erissä mennään! :p
 
Jaahas,se olis sitten jo torstai,ihan kamala viikko ollut töissä saanut juosta kun mikäkin ja niin kuuma.Nyt pidetäänkin kaikki herkuton viikonloppu eikö vaan? :D mä taidan sitten maanantain aloittaa pisteilyn taas kun tää kuuri loppuu.

TSEmppiä :flower:
 
Kävin vaa'alla kurkkaamassa ja alaspäin mennään, jee jeee :D
Vaikka eilen sorruinki jädeen..ja tänään :ashamed:
Mulla oli pitkät vapaat ja tänään meen iltavuoroon. Evääks otan ananaspurkin, tonnikalapurkin ja keitetyn kananmunan sekä raejuustopurkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:
Kävin vaa'alla kurkkaamassa ja alaspäin mennään, jee jeee :D
Vaikka eilen sorruinki jädeen..ja tänään :ashamed:
Mulla oli pitkät vapaat ja tänään meen iltavuoroon. Evääks otan ananaspurkin, tonnikalapurkin ja keitetyn kananmunan sekä raejuustopurkin :D
Hyvät eväät :flower: :D
 
Huhhuh! :D Olen edelleen iltavuorossa, mutta piti tulla kertomaan tän päivän kuulumiset ja syömiset..
Liikuntaa en oo harrastanu, paitsi koiran kanssa noin 20min. Niin kuuma, ettei vieläkää jakseta lenkille lähteä...

Noh, ne syömiset! Eli pelkästään jädeä ja töissä asukkaiden kanssa kebab salaatilla.
Ja muutama siivu vesimelonia,eikä siis mitään muuta :eek: Vettä oon juonu tosi hintsusti, ku unohrin :kieh: Mutta pepsi maxia ja kahvia menny senkin edestä...

Eväät jää siis tänne odottamaan varmaan lauantai-aamuvuoroa...
Huomennakin tulen aamuun, mutta joudun asukkaiden kanssa menemään yleiseen ruokasaliin ja syötävä niitä ruokia...Mutta paljon vaa salaattia... =)

Illalla en aio enää syödä yhtää mitään..
 
Ohhoh kun toi tomaattipasta onkin karseen makuista,nutriletin siis :x :x täytyy se toinen tomaattipasta vähän maustaa tai laittaa tomaattimurskaa sekaan...juustopasta oli ihmeen hyvää,kaikki muut menee tosta starttipaketista alas kun vettä vaan :D
 
Mie hyppäisin tänne ku tuo yks ketju jäikin hiljaseksi... Kopsaan tekstin sieltä tänne :)


Montaa kiloa ei olis (5-7) mutta sitäki tiukemmassa ovat Synnytyksestä 2,5vuotta ja tuossahan nuo viimeset vielä mukana riippuu. Jojoa on menny 64-69kg välillä vuoden verran Nyt siis lähtö 67. Ehkä enemmänkin..

Mikään aktiiviharrastaja liikunnan suhteen en ole, pyöräilyä ja lenkkeilyä (vähissä määrin) siinä ne
Mut ruokavalion kun saisi kohilleen ja makeat pois (melkein) kokonaan niin siitä se sitten lähtis.. Viime viikolla söin 5 suklaalevyä :p

Miulle voi laittaa tietoihin
pituus 170cm
paino 67kg 12.7.
tavoite 62kg


Mutta tämä on hyvä alku ku ryhmä valmiina ja muita samassa tilanteessa =)

Tsemppejä kaikille!!
 
Henrietta, täällä olis tarkoitus aloittaa myös se 5päivän nutrilett kuuri :) Saa nähä mite akan käy :D Mut nyt on kyllä pihistelly syömisissä sen minkä voinu, eli ei napostelua eikä makeaa ja kiloklubia käyttäny että näkee mitä sitä on tullu syötyä..
Eilen sorruin ja iltapalaksi söin kylläkin mcflurryn :p :snotty: Mutta jos vkonloppu olis rehuilla :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Mie hyppäisin tänne ku tuo yks ketju jäikin hiljaseksi... Kopsaan tekstin sieltä tänne :)


Montaa kiloa ei olis (5-7) mutta sitäki tiukemmassa ovat Synnytyksestä 2,5vuotta ja tuossahan nuo viimeset vielä mukana riippuu. Jojoa on menny 64-69kg välillä vuoden verran Nyt siis lähtö 67. Ehkä enemmänkin..

Mikään aktiiviharrastaja liikunnan suhteen en ole, pyöräilyä ja lenkkeilyä (vähissä määrin) siinä ne
Mut ruokavalion kun saisi kohilleen ja makeat pois (melkein) kokonaan niin siitä se sitten lähtis.. Viime viikolla söin 5 suklaalevyä :p

Miulle voi laittaa tietoihin
pituus 170cm
paino 67kg 12.7.
tavoite 62kg


Mutta tämä on hyvä alku ku ryhmä valmiina ja muita samassa tilanteessa =)

Tsemppejä kaikille!!
tervetuloa

:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Henrietta, täällä olis tarkoitus aloittaa myös se 5päivän nutrilett kuuri :) Saa nähä mite akan käy :D Mut nyt on kyllä pihistelly syömisissä sen minkä voinu, eli ei napostelua eikä makeaa ja kiloklubia käyttäny että näkee mitä sitä on tullu syötyä..
Eilen sorruin ja iltapalaksi söin kylläkin mcflurryn :p :snotty: Mutta jos vkonloppu olis rehuilla :D
Kiva jos aloitat:)kolmas päivä menossa täällä,tähän asti syömisten suhteen hyvin sujunut mutta kun nytkin vkl vapaa ja tekis ihan hirveesti mieli ottaa tuolta kaapista kylmä siideri ja istahtaa takapihalle :xmas:
 

Yhteistyössä