Tahdomme laihduttaa!!!

voihan paska sanon minä... tänään oltiin kyläilemässä iäkkäämmän mamman kotona joka oli leiponu jos jonkinnäköistä herkkua ja tuputti niitä enkä kehdannu olla ottamatta ettei mummeli loukkaannu :kieh: :LOL: no huomenna uusiksi.

jos ittestäni kerron sen verran että olen 32v ja mulla on mies ja kaksi lasta. poika 8v ja tyttö 6v. aina olen luullu että olen kamala läski eukko mutta löysin tossa neuvolakortin pojasta niin paino oli 65kg josta olisin suuresti kiitollinen tällä hetkellä. aika hemmetisti elopainoa tullut sittemmin.. :(
tsemppiä kaikille =)
 
Täällä taas! :wave: Oltiin pari päivää reissussa ja vasta maanantaina alan katsomaan mitä suuhun lykkään. Ostin eilen uuden vaa'an, ja lukema oli hirveä. Tän aamun paino oli 87,9 kg :headwall: :headwall: :headwall: Viimeksi kun oon punninnut itseni (toukokuun lopulla), näytti vaaka alle 80 kiloa, eli 8 kiloa tullut reilussa kuukaudessa!!! Mahtaakohan lähteä yhtä nopeasti, kun on tullut? :whistle:

Maanantaina ilmoittelen minäkin lukemia, nyt lähdetään mökille, joten ens viikkoon! B)
 
Iik kohta se maanantai on jo edessä... :eek: sitten katsotaan paljon on tullut massaa kerättyä sitten viime kerran....painoin 72 kun olen viimeks käynyt vaakassa,ehkä puoli vuotta sitten |O

Paljon te olette pitkiä??Itse olen 169cm
 
Miten tuon painonpudotuksen ilmoittaisi? No, mulla pudotusta

-0,8kg, 67,6kg (68,4kg).

Mä ilmoitan vaikkas noin tai sitten jos joku keksii erilaisen. Vai onko se niin justiin.. No, tuosta ainakin itse näkee kehityksen. Suluissa siis paino, mistä on lähdetty liikkeelle ja toisena tämän hetkinen paino.

Innolla odotan teidän muiden tuloksia. Hiljaista on ollut palstalla, toivottavasti tänään moni innostuu tulemaan kertomaan kuulumisia! :)
 
Moi!
Mulla aamupaino oli 90,6kg ja pituutta löytyy 169cm, joten painoa on mistä lähtee..
Ens viikon lukema toivottavasti ainakin pari kikloa keveempi kuin nyt.
Meikä on kans sellainen herkuttelija mutta totaalli kieltäytyminen ei onnistu! Nyt yritetään kohtuudella.
Hyvä kun on töissä ei kokoajan kyttää kaappeja..
Kuulumisiin!
 
Ei vitsit.mä en pääse alkuun, en sitte millää..OIKEESTI!JA IHAN PAKKO OIS :'( :x |O
Olois niin pal hyviä motivaattoreitakin, mutta ei...Mä en tajua, miks ihmisellä pitää olla näin heikko itsekuri?
Oon kohta lähdössä mökiltä töihin ja maha ihan turvonnu..sain ahdettua farkkuhameen päälle, mutta näyttää kamalalta :ashamed:
 
Motivoisiko yhtään, jos mietitte terveysvaikutuksia? Mulla tämä diabetesuhka on nyt sellainen tekijä, että aika hyvin motivoi.. Kävin vielä aiemmin lukemassa diabeteksestä ja enhän minä sellaista tautia itselleni tahdo. Eli yritän tehdä omasta puolestani kaiken mahdollisen, ettei sitä tulisi ja katsotaan riittääkö se!

Ja ensimmäiset päivät ja viikothan ne on aina pahimmat. Joka heikko heti hammasta purren koittaa muuttaa se mielihalu energiaksi tehdä jotain muuta.. Ja jotain touhutessa (esim. jotain kivaa tekemistä ) ne mielihalut unohtuu hetkeksi. Ettei jää vaan toimettomana istumaan ja odottamaan, milloin ei enää voi vastustaa jotain hyvää. Ja purkka suuhun! Minusta se on hyvä keino. Lasi vettä.. Lasi marjakeittoa. Tässä joitakin minun "helpotuksiani" :saint:
 

Yhteistyössä