!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Iloksi noita pieniä plussia tulee (ainakin mulle), mutta eipä ne elämää kaada, antaa vain uutta potkua persuksille :LOL: ja mikä tärkeintä, edelleen oot alta 90kg :)
Mulla taas ollut herkutteluvaihde päällä, lapsi mahataudissa/kuumeessa ja ite odotan jo omaa vuoroani... Joten saapa nähdä onko täälläkin tulossa ens viikolle plussatulos, vai kuinkahan käy.. paljolti riippuu siitä pääseekö yhtään liikkumaan, ja jos tuo tauti iskee niin sit ei pääse zumbaan :( mutta tämä vain on tätä elämää!

Tervetuloa naksos :flower:tänne mahtuu kyllä keskustelemaan :) ja kiva saada lisää juttuseuraa!
Tervetuloa siis takaisin myös sarp-pa! :flower:

Nyt katsomaan tuliko pikku miehen vaippaan jotain... ei nää taudit kyllä kivoja ole :(
 
Huomenta!

Mä taisin jostain syystä puuttua viikon 4 tuloksista, mutta tässä nyt tulosta viikolle 5

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 74,0 kg
Pudotus viikossa: - 1,5 kg
Pudotusta yhteensä: -12 kg
Siis ihana viikko =) Mä olin kauhuissani, että mitä tulee, kun tosiaan olin itse kipee ja lapset sairasti, viikko istuttiin vaan sisällä. Mutta näköjään hyvin kävi, kun syömiset pysyi vaan aisoissa. Nyt olen tosi motivoitunut jatkamaan urakkaa. Kuukauden tavoite (alle 75kg) tuli täyteen ja Helmikuun tavoite voisi olla alle 72kg... Koska mulle käy aina niin, että tälläsen isomman pudotuksen jälkeen tulee aina yksi huonompi viikko ja muutenkin, yritän olla laittamatta liian isoja tavotteita. Mutta 3kk ja 12kg, olen erittäin tyytyväinen.

Tuo samainen 3 kuukautta on kulunut myös erostani, tai siis siitä kun mies ilmoitti, että ero tulee, ja kyllä se vaan niin on, että pudonnut paino on parantanut itsetuntoa ihan hurjasti...

Mutta keveää viikkoa kaikille, ensi maanantaina jännityksellä palataan =)
 
Moikka :)

nöpö80 ensinnäkin pahoitteluni puuttumisesta listalta. Jotain on tapahtunut, että oon sekoillut päivitellessä :) Voin käydä litanian kurkkimassa jossain vaiheessa ja päivittää sitten.

Ja Onnittelut Upeasta suorituksesta! Ihan varmasti on tehnyt hyvää itsetunnolle tuo painonpudotus! Tsemppiä sinulle jatkoon! Ja onnea elämään muutenkin :)

Miiuliini85 kyllä tämä sellaista jojoilua on viimeaikoina ollut, ettei tosikaan. Tänään näytti taas hyvältä tuo lukema, mutta harmittavasti tänään olisi yhdet synttärikemut käytävänä ja pahoin pelkään, että pöydät notkuu herkkuja. Täytyy yrittää pitää jonkinlainen kohtuus mielessä herkkupöydän ääressä, että torstaihin mennessä olisi sitten ne turvotukset poisteltuna.

Minulla olisi tänään ollut salipäivä, mutta synttäreiden vuoksi siirtyy sali huomiseen. Se on siinä mielessä vähän huono, kun torstaina on punnitus ja tuo sali tuppaa minulle keräämään nestettä.. Mutta...
Katsotaan nyt. Voihan sitä käydä vaakalla vaikka huomenna ja ottaa huomisen lukeman sitten, ellei tosiaan ihan mene syömiseksi tänään.

Ensiviikolla pitäisi olla elämäni ensimmäinen koeputkihedelmöitys, mikäli kaikki vaan menee hyvin. Maanantaina ensin punktio ja sitten keskiviikkona siirto.. siis jos vaan tosiaan kaikki menee putkeen. Tällähetkellä on vähän sellanen tunne, että lääkkeet turvottaa. Minulla on munasarjoissa kasvamassa yhteensä lähes 20 munasolua ja olo saattaa loppuviikkoa kohden käydä aika tukalaksi...
Mut niin pitkään tässä kuntoilen, kun vaan olot antaa myöden :)

Oikein paljon tsemppiä kaikille teille kanssalaihduttelijat :) Tästä keveämpänä taas kohti kevättä!!
Ihanan aurinkoista päivää ja höyhenenkevyttä helmikuuta!
 


VIIKON 5 TULOKSET

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:60,7kg
Pudotusta viime viikosta:-0,2kg
Pudotusta yhteensä:8,7kg
Tavoite:54kg

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 74,0 kg
Pudotus viikossa: - 1,5 kg
Pudotusta yhteensä: -12 kg

iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (2.2) 88,4 kg
Pudotusta viikossa -1,5kg
Pudotus 2011 yht. - 3,1 kg
2010 - 20,7 kg

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 87,7kg
pudotusta viikossa -1kg
pudotusta yhteensä -2,7kg
pudotettu 20kg vuonna 2010


Susimieli


Naksos

65.1kg
pudotusta viikossa -500g
kokonaispudotus -800g
tavoite 57kg

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Pudotus viikossa: -
Tavoite: 65

Yhteispudotus 4,7 kg

 
Viimeksi muokattu:
Siirsin tämän viikon listan tälle sivulle, niin on helpompi seurata.

Päätin pitää tänään punnituspäivän ja tuloksen laitan kohta taululle :) Tänään on salipäivä ja sen vuoksi sitten en taida huomenna pitää punnituspäivää, (tai kai siellä vaakalla on käytävä seisomassa mielenkiinnosta...).

Olen tässä kypsytellyt ajatusta päässäni, että tämän alkuvuoden ja kevään tavoite olisi sellainen 5-10kg. Eli vielä enintään -7,7kg kesään mennessä. Tuo -10 kg tälle alkuvuodelle on sinänsä aika kova tavoite, mutta en aio siitä ottaa stressiä. Toive olisi kuitenkin saada pois yht 5kg. Silloin pääsisin alle 30 BMI :)

Nyt vauhti ei ole ollut mitenkään kova, mutta tällä kk vauhdilla tuo 10 kg tavoite täyttyisi.

Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (2.2) 88,7 kg
Pudotusta viikossa -1,2kg
Pudotus 2011 yht. - 2,3 kg
2010 - 20,7 kg


Tsemppiä muillekin kovasti :) Ja mukavaa loppuviikkoa!
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:60,7kg
Pudotusta viime viikosta:-0,2kg
Pudotusta yhteensä:8,7kg
Tavoite:54kg

Oon kyllä positiivisesti yllättynyt. Pe, la ja su meni aivan totaalisesti mässäilyksi. Oltiin viikonloppu siis reissussa ja en kattonut yhtään mitä söin. Meni kaikkea mahollista rasvaista ja makeaa niin paljon ku uppos..ja kohtuudessa en muistanut pysyä, vaikka vakaa aikomus oli. Olin ihan varma, että plussaa on ainakin kilo, mutta että miinusta 200g :O Ehkä sitten veden juonnilla ja liikunnalla sain niitä viikonlopun pöhötyksiä pois. Mutta oon ihan huippufiiliksissä nyt tuosta pienestä miinuksesta :D niin paljon mukavempi jatkaa urakkaa kun ei tarvi jo kertaalleen pudotettuja alkaa uudelleen pudottaa.

Tervetuloa mukaan Naksos ja sarp-pa! Mukava kun saadaan uutta seuraa ja juttukaveria! Nöpöllä valtavan hieno viikkopudotus, onnittelut siitä! Kyllä se painonpudotus itsetuntoa nostaa.

Crosstrainer on lojunut käyttämättömänä kodinhoitohuoneen nurkassa ja maanantaina raahasin sen makuuhuoneeseen, jotta tulis enemmän käytettyä. Nyt oonkin alkuviikon polkenut sillä ja tarkoitus ois et joka päivä, jollon en käy jumpassa tai liiku muuten, niin sillä polkisin. Hieman mukavempi on kyllä polkiessa katella ikkunasta ulos kuin kodinhoitohuoneen kaappeja ja pyykkivuorta..Jospa sitä nyt tulis aktiivisesti käytettyä.

Viikonloppuna innostuin vuosien jälkeen hiihdosta. Miehen kans käytiin hiihtelemässä ja se se vasta on kokonaisvaltaista ja tehokasta liikuntaa, varsinkin tällaisella kunnolla! Sitä ois ajatus alkaa myös harrastamaan silloin tällöin.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
iloksi hieno pudotus sulla! :flower: ja hyvältä kuulostavat tavoitteet, koska pitäähän niitä tavoitteita olla! :)

nöpölle ei voi muuta sanoa kuin Wau!! :) mahtava pudotus sullakin!! :)

Sairastuinpa minäkin tähän mahatautiin :( ei kyllä kivaa!! Tosin oon jo voiton puolella, vaikkakaan ruoka ei oikein maistu vieläkään.

Rimpsu olis tällainen:

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 87,7kg
pudotusta viikossa -1kg
pudotusta yhteensä -2,7kg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli pudotusta viikossa tuli kilo. Ja se on vain ja ainoastaan tuon mahataudin "ansiota".. Eli nyt kun tästä selviää, pitää tehdä kaikkensa ettei ensi viikon lukema olis plussaa :ashamed:
Tuli kyllä ähmättyä tuota suklaata ja herkkuja maanantainan varsinkin, ja varmasti olis tullut plussatulos tälle viikkoa ilman tätä tautia..
Se hyvä puoli siinäkin oli, että kun oksensi suklaata ma-ti yöllä, niin eipä taida tämä nainen hetkeen laittaa mitään suklaata suuhunsa :LOL: jääkaapissa oleva suklaa mitä poikaa varten siellä on, etoo mua aivan uskomattomasti.. en kyllä muista koska suklaa olis mua etonut ;)
Joten jos tää pysyy näin, että suklaa etoo jatkossakin, niin mun painohan putoaa ihan silmissä :LOL:

Tsemppiä kaikille, nyt pitäs yrittää jotain ruokaa ruveta laittamaan pojalle, ja jospa itsekin sais/uskaltaisi jotain tuonne mahaan laittaa :)
 
mida kummasti antaa lisätsemppiä se, että kun luulee että kaikki on mennyt ihan päin p:tä, niin sit saakin edes pienen miinuksen :) ja sullakin jo tosi hieno yhteispudotus!! :)

Voi saapa nähdä pääsenkö ite tänäkään talvena hiihtämään.. haaveena on ollut, mutta saa nähdä jääkö vain haaveeksi.. niinkuin mida sanoikin niin se on ihan uskomattoman tehokasta liikuntaa :)
 
Heissan! Heti alkuunsa meinasin jo unohtaa että olin liittynyt tähän ketjuun kun noita pieniä sairastelijoita on ollut tässä hoitaminen...

Mutta onneksi muistin sentään käydä puntarilla :D

Eli paino tänäaamuna
65.1kg
pudotusta viikossa -500g
kokonaispudotus -800g
tavoite 57kg

Ja ympärysmitatkin näyttäs pikkihiljaa milli milliltä menevän alaspäin :)
Herkuttelut pysyny toistaiseksi haloinnassa mikä tuntuu kyllä työvoitolta!!!!!!!!!!! Tänää on karkkipäivä ja olen luvannut itselleni yhden tummasuklaa-patukan. Oikeestaan toivon että pystyisin oleen syömättä sitä kerralla vaan nautiskellen pitkin viikonloppua pala kerrallaan ...
Nähtäväksi jää :D
Mut nyt aamupuurot tarjolle ja siivoushommiin!!! Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Naksos
 
Moikka :) Onnittelut pudotuksesta Naksos !

Lisäilen sinut tuonne listaan myös :)

Ja korjaan samalla omaa lukemaani, kun kävin "virallisena" punnituspäivänä torstaina uudestaan vaakalla ja se näytti 88,4 kg, eli vielä -300g keskiviikon lukemasta :)
Tänä aamuna vaaka näytti 88,1, mutta sitä lukemaa en tuohon vielä ota.. se oli taas epävirallinen tulos.

Laihdutusprojekti saa taas jatkua täyttä häkää, kun lapsettomuushoito jouduttiin keskeyttämään :( Positiivista on se, että ehdin pudottelemaan painoa sitten ennen seuraava hoitoa ja sillä ehkä sitten parantamaan mahdollisuuksia.

Nyt päivittämään:)
 
Iloksi hienoa että paino laskee ja tosiaan vaikka ei se varmasti ole mukava asia etä joutuukeskeyttämää hoidot niin nyt voi ainakin antaa sen painon tippuu rauhassa vähän aikaa. MInäkin käyn välipäivinäkin puntarilla, en vaan pysty oleen ettenkö kävis viikkoon katsomass tilannetta.... Jännä oli vaan että tänäaamuna vaaka näytti vielä -500g vähemmän ku eilen vaikka söin sitten vähän enemmänkin herkkuja kuin sen yhden tummasuklaapatukan...noloa... mutta siis joo ja join vielä pari oluttakin... ihmeellistä, mut en noteeraa tämän aamuista mitenkään, vaan perjantain punnitukset merkataan. Mut hyvää viikonlopun jatkoa kaikille teille!!!

Naksos
 
Sunflower11
Heippa! Iloksi miulle vinkkasi tästä ketjusta :)

Ilmoittelen vaikka maanantaina tarkempia tietoja, jos sit uskaltaisin puntarille :/
Tavoitteena olisi paino sinne 67kg, mikä oli ennen esikoisen odotusta..
 
Kiva kun Sunflower11 löysit tänne :) Minä oon ainakin tykännyt siitä, että tänne pääsee hehkuttamaan onnistumista... ja sitten toisaalta täällä myös sitten "joutuu" tilittämään ne mässäilynsä, jos on heittänyt plussan puolelle viikkosaldo.

Eli tervetuloa :) Ja Maanantaina tai minkä päivän nyt valitset punnituspäiväksesi, niin ei muuta kuin litaniaa luettelemaan.
Minä olen täällä päivitellyt tuota listaa, kun edellinen päivittäjä laihtui ja pääsi meidät jättämään :D
 


VIIKON 6 TULOKSET

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:59,5kg
Pudotusta viime viikosta:-1,2kg
Pudotusta yhteensä:9,9kg
Tavoite:54kg

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 73,4 kg
Pudotus viikossa: - 600 g
Pudotusta yhteensä: -12,6 kg

iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (2.2) 88,5 kg
Pudotusta viikossa +0,1
Pudotus 2011 yht. -2,5 kg
2010 - 20,7 kg



Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 88,5kg
pudotusta viikossa +800g
pudotusta yhteensä -1,9kgkg
pudotettu 20kg vuonna 2010



Susimieli


Naksos

alkupaino 65.9kg
paino nyt 64.5kg
viikkopudotus -600g
kokonaispudotus -1.4kg
matkaa tavoitteeseen 7.5kg


Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80

Sunflower11
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 76,8kg
Tavoitepaino: 67kg


Yhteispudotus 3,2 kg

 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Noniin, nyt on puntaroitu ja aiheutettu itselleen osittainen shokkitila.. Huh, kai se vaan täytyy tosiaan ottaa niskasta itseään kiinni ja aloittaa, ei muuta voi :D

Pituus: 167cm
Aloituspaino: 76,8kg
Tavoitepaino: 67kg (näin alkuun ainakin)

Tästä se sitten alkaa.. Tiedossa olis illaksi ainakin juoksulenkkiä..
Ruokavaliona pidän karppausta, tai ainakin osittaista. Joskus varmaan suon itselleni täysjyvää ja varmaan kerran viikossa pidän pienen herkkupäivän etten vallan masennu :D

Tsemppiä kaikille panoin pudottamisen kanssa!
 
Sunflower11 se shokki voi olla hyvästä.. se laittaa liikenteeseen :) Nyt sitten vain kovasti tsemppiä painonpudotukseen :) Ja minä suosittelen, että vaikka sitten niitä plussaviikkoja tulee, niin kannattaa silti käydä täällä ilmottautumassa. Se motivoi kummasti, kun painon kehitystä seuraa jossain :)

Itselläni on torstaille jännitystä, kun lauantaina kävin alhaisimmassa painossa tähän mennessä ja sen jälkeen on sitten tullut syötyäjasyötyäja syötyä ihan kaikkee muuta kuin on pitänyt. Nyt sitten täytyisi alkuviikon aikana hankkiutua eroon turvotuksista ja nesteistä :) Onneksi alkoi arki ja rutiinit. Eiköhän se syöminenkin tästä tasoitu päivärytmin myötä :)

Tsemppiä muillekin :)!!
 
Sunflower11
iloksi: Jep! Ja sekin et naisia kun ollaan, tuo paino tuppaa nousemaan mulla ainakin parin kilon verran ennen kuukautisia. Toivottavasti tosin ei niistä tarvisi kärsiä piakkoin :D

Mulla alko taas tämä hirveä päänsärky. Mä tuos ennen joulua päätin aloittaa karppauksen ja laihduinkin 5kg, päänsärky johtui kun jätin pepsin pois (tuli juotua 2l päivässä).. Nyt oon sit cokista juonu välillä ja huomaa.. Mut pidän pääni ;)
 
nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 73,4 kg
Pudotus viikossa: - 600 g
Pudotusta yhteensä: -12,6 kg

No niin, nyt oli sitten tällänen vähän vaatimattomamman pudotuksen viikko, vaan tosi tyytyväinen olen tähänkin... Välillä meinaa vaan tämä oma malttamattomuus käydä ylivoimaiseksi, kun pitäis se 10kg laihtua mielellään yhdessä yössä =)

Mukavaa, että pinoon on tullut myös uusia nimiä. Vaikka itse olen huono kommentoimaan, niin käyn kumminkin aina pinoa lukemassa ja toisaalta myös se että on johonkin "tilivelvollinen" pitää kädet irti herkuista... Kun on niiiiiin kauan painonsa kanssa jojoillut, kun nyt minäkin olen, niin ei millään kehtaisi myöntää taas kerran epäonnistuneensa...

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
nöpö80 tiedän niiiin tuon tunteen! Nimimerkillä. kaikkimullehetitännenyttälläsekunnilla tai räjähdän.

Ja Tuohan On Erinomainen viikkopudotus! Onnittelut siitä!

Tsemppiä myös jatkoon!

Itse jännittän täällä torstaita,kun on tullut syöpöteltyä viikonloppuna. Saa nähdä paljonko siitä synnistä jää kannettavaksi ;)
 
Hyppäsinpäs heti aamutuimaan vaa'alle

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:59,5kg
Pudotusta viime viikosta:-1,2kg
Pudotusta yhteensä:9,9kg
Tavoite:54kg

Jepulis! Nyt on sitten se 60 kiloa alitettu =) ja oon omalla kymmenluvullani. Hyvä fiilis kyllä.

Oon nyt liikkunut ihan innoissani, kun koko tammikuu meni liikkumatta. Crosstrainerilla oon polkenut, hiihtänyt, jumpassa käynyt jne. On se liikunta kyllä ihanaa, mä oon ihan ku eri ihminen nyt kun pystyy taas urheilemaan. Ja vaikkei se niin kauheasti painonpudotukseen vaikuta, niin sen huomaa, että pienet herkuttelut ei heti kostaudu vaa'an lukemissa, kun liikkuu. Tälläkin viikolla kolmena päivänä lankesin herkkuihin.. runebergin torttuihin, karkkeihin, jätskiin..ja luulenpa, että jokapäiväisen liikunnan ansiosta tuo pudotus oli noinkin iso noista lipsumisista huolimatta.

Kyllä tää laihdutus kannattaa! Päivä päivältä on enemmän sellanen olo, että alkaa pian olemaan omassa kropassaan. Tähän asti kun on peiliin kattonut, niin on ollut sellanen olo, että oma pää, mutta kenen vartalo.. :rolleyes: Nyt alkaa näyttämään jo vähän tutummalta =)

Nöpö, juuri sopiva tuo sinun viikkopudotus :flower:. Mielellään joo sais kyllä hävitä kaikki ylimääräinen yhessä yössä, mutta hiljaa hyvä tulee..

Iloista loppuviikkoa kaikille!
 
Onnittelut mida mahtavasta pudotuksesta :) ! Ja uudesta kymmenluvusta! Hieno saavutus.

Oma punnituspäivä huomenna pelottaa, kun turvotus vaan jatkuu. Hitto, että sillä syömisellä on pitkät jäljet.
Lauantain tilanne oli niin mielettömän hieno, että ajattelin ainakin siihen pääseväni torstaiksi... Mutta huonolta näyttää. Tänäaamuisessa epävirallisessa punnituksessa paino oli vielä plussalla. Ja turpea oli jatkuu teki mitä vaan..
En tiedä sitten voiko tämä johtua saamistani lääkkeistä...?

Noh, mutta huomenna sitten viisaampina.

Tsemppiä kaikille ja onnittelut vielä hienoista miinuksista!
 
Sunflower11
Onnea hienoista tuloksista!

Tsemppiä iloksi huomiseen punnitukseen.

Mä käväsin eilen puntarilla, ni näytti et olis päivässä tippunut 600g.
Sitten eilen mies meni ja raahasi minut arnoldsiin ja ne donitsit on TAIVALLISIA :D Yhden söin, enkä kadu :D Annan kyllä itselleni luvan herkutella joskus, koska jos kieltäydyn totaalisesti niin siinä on kyllä varma repsahdus mulle tiedossa.
 
Pikaisesti ilmoittamaan oma rimpsu, niin kauhea työhässäkkä että hyvä jos tämän ehtii kirjottaa :/

Mutta siis:
Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 88,5kg
pudotusta viikossa +800g
pudotusta yhteensä -1,9kgkg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Siis on tää tuskaa. Paino pysyi tuon mahataudin jälkeen tuossa 87,jotain kohdassa.. mutta nyt kun menkkoja odottelen pian alkavaksi, niin turvotusta taas kerääntyy :( on tää niin tyhmää. Mutta toivotaan että ens viikon lukema olis taas pienempi!

Tervetuloa sunflower! :) :flower:
 
Minun tulokseni tältä viikolta on harmittava +100g.
Lauantaina olin vielä niin iloinen, kun ajattelin, että hyvät miinukset on tulossa.. mutta ei. Niin se vaan tämä paino heittelee...

Lauantain tulos olisi ollut -800g joka olisi ollut jo tosi hyvä.. mutta ei.
Itse tässä tietysti on tullut syötyä, joten itseäni voin vain syytellä..

Mutta alla rimpsu.
Ensiviikolla sitten paremmin :)

Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (2.2) 88,5 kg
Pudotusta viikossa +0,1
Pudotus 2011 yht. -2,5 kg
2010 - 20,7 kg
 
Hei vaan!! Tuli tuossa mieleeni sellanen asia että olen ainakin itsestäni huomannut vuosien varrella että mitä hoikempaan kuntoon pääsee niin ne kierron aiheuttamat turvotuksetkin on hieman vähäisempiä :) et ei niin hirveesti sitte välttämättä enää sitä plussaa tule niillä viimeisillä kiertopäivillä. No tämäkin asia on yksilöllinen joillakin turvottaa enemmän ja toisilla vähemmän. Mulla on kanssa vielä sen verran ylipainoa jäljellä että sen turvotuksen huomaa ihan selvästi varsinkin jaloissa. Nilkat turpoaa... Huominen punnitus jännittää...niinku monilla on näyttäny tällä viikolla jännittävän :D
Olen kyllä yrittänyt syödä ihan kiltisti mutta liikkuminen on jäänyt vähälle kun meinaa flunssaa tulla eikä uskalla mennä jumppaileen.
Eilen tuli voittaja fiilis kun olin kaupassa ja hirvee himo iski että pitäs ostaa suklaata... kassalla kun on niitä patukoita aina... olin jo ottamaisillani sieltä, mutta sitten onneksi tyttö kysyi jotain ja siinä hänen kanssa juteltuani tajusin mitä meinasin tehdä. Jätin ne suklaat sitte kauppaan!!!!!!!!!!!
Mut nyt alkoi kuuluu sellasii ääniä että meidän pienimmäinen levitti just kaikki värikynät lattialle mitä rasiasta löytyy joten täytynee mennä siivomaan.
Tsemppiä vaan kaikille!!!
 

Yhteistyössä