!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Sunflower11
iloksi: eihän tuo 100g plussa ole mitään :) Tsemppiä vaan seuraavaan viikkoon!
Tiedän kyllä että se plussa harmittaa, kun tahtoisi sitä miinusta vaan :)

Naksosille huomiseen punnitukseen tsempit!

Mun oli eilen syötävä pari näkkäriä :D Kattelin et niissä on vähemmän hiilareita kuin tuossa leivässä mitä meillä on. Pitäis ostaa taas sitä REAL-leipää, se on hyvää :) Mieskin lupas et vaihdetaan pastat ym. täysjyväksi et mie sit niitä joskus syön.
Parasta tässä on, et vaikka meillä on kokista kaapissa, mie en sitä oo juonut!!
 
iloksi ei ollut paha plussa! Kyllä se siitä taas laskee, meillä molemmilla :)

naksos kiva kuulla että on toivoa siitä, ettei turvotusta tule niin paljoa sitten kun painan vähemmän. Oli pakko laittaa että sitten kun, ei että sitten jos. Kun haluan viettää loppu elämäni huomattavasti pienempänä :)
Mutta kyllä sen huomaa että turvotusta oli, kun paino on pudonnut eilisestä jo 500g, eli nestettäpä se... :( mutta kun tämä uusi kierto taas alkaa, niin ei pariin viikkoon tarvitse turvotuksia pelätä :LOL:
vaikkakin sitten ovulaation aikaan taas sitä tulee... mutta tätä tämä naisen elämä tämän kokoisena tuntuu olevan.. :D

sunflower just noilla arjen pienillä valinnoilla sitä kannattaakin mennä eteenpäin :)
täysjyvää vain kehiin :)

Nyt taas töiden kimppuun, tsemppiä kaikille ihanaisille naisille! :hug:
 
Huomenta!!!

Pikaisesti ilmoittelen lukemia

Eli
alkupaino 65.9kg
paino nyt 64.5kg
viikkopudotus -600g
kokonaispudotus -1.4kg
matkaa tavoitteeseen 7.5kg

ei onneksi tämän viikon liikkumattomuus haitannut pudotusta... menis nyt vaan nopeesti tuo flunssanpoikanen pois niin uskaltais taas ahertaa jumpalla :))
 
Todellakin,tahdon laihtua!
Puntari antoi armottoman tuomion,noin 140kg 169 senttisessä varressa. Jotenkin sitä on tottunut itseensä ja kiloihinsa eikä ajattele olevansa niin iso vaikka todellisuus onkin aivan toinen. Olen monesti ihmetellyt että miksi pyykkiin menossa oleva paita on venynyt niin isoksi,auton penkki tuntuu pieneltä ja turvavyötä on hankala laittaa paikalleen. Noh,en ihmettele enään. Pyysin miestä ottamaan "varmuudeksi" kuvan että miltä oikeasti näytän alusvaatteet päällä,näky ei ollut kaunis eikä sitä mitä olin itse kuvitellut. Miten ihmeessä olenkin antanut itseni päätyä tähän kuntoon.
Kiloja on kertynyt lasten saannin jälkeen,10 vuoden aikana olen lihonut 60 kiloa!
Täytän kesällä 30 ja olisi aivan mahtavaa tilata juhliin kaunis mekko,pari kokoa pienempi kuin tämän hetkisten kolttujen..
Ostin tänään kuntopyörän ja puntarin,huomenna alkaa kamppailu läskiä vastaan :)
Josko se sitte on minun punnituspäiväni maanantai,laitan aamulla tarkat lukemat
 
Sunflower11
Punnitusta tänään.. : /

Pituus: 167cm
Aloituspaino: 76,8kg
Paino nyt: 76,8kg
Viikkopudotus: +/- 0
Tavoitepaino: 67kg


Et semmosta.. luulin jo et plussaa tuli ku innostuin leipomaan jne.. No, parempi onni ensiviikolla.

Tervetuloa KetkuPolkka! Tsemppiä pudotukseen!
 
Tervetuloa mukaa KetkuPolkka :) Rimpsua vaan kehiin, niin päivittelen sitten listaan mukaan :)

Naksos onnittelut hienosta pudotuksesta!! Mahtavaa :)

Sunflower11 Hienoa painonhallintaa ;) Onnittelut siitä! Ensiviikolle sitten vaikka miinusta...

Minä teen listan jossain vaiheessa tälle viikolle.
Ensiviikon olen reissussa, joten jos joku muu haluaa sitten päivittää ensiviikon listan. Voi olla, että tämän viikon listan päivittely jää myös kesken...

Mutta sen näkee jossian vaiheessa!

Nyt kaikille tsemppiä tähän viikkoon :)
 
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 140,8
Viikkopudotus: -
Tavoitepaino:99,9

Todellakin,iski hurjan lukeman kun vaa`alla kävin.
Ajattelin aloittaa tuon kuntopyöräilyn syömisten vähentämisen tuoksi. En jaksa kävellä edes portaita ylös hengästymättä,asumme hissittömän talon kolmannessa kerroksessa..
Laitoin myös hyllylle rasian jonne meinasin maksaa itselleni 5 euroa jokaista pudotettua kiloa kohden ja näin kerätä upeaan synttärimekkoon rahat :)
Tästä se alkaa,uusi,kevyempi elämä !
Tsemppiä kaikille :flower:
 
Jospas sitä minäkin hyppäisin mukaan.
En ole koko ketjua lukenut, mutta vähän silmäilin ja täällähän on hyvä meininki päälänsä :D

Vielä imettelen n.2krt päivässä, mutta kohtapuoleen varmaan sen lopetan ja sitten voin paremmin rutistaa, jos siltä tuntuu. Kiinostais vähän kokeilla vhh-elämää, mutta pätkääkään en usko sen onnistuvan. Pasta ja leipä +leivonnaiset + karkit on niiin hyviä :). Ja periaatteessa haluan olla esimerkki lapselle, että normaalia ruokaa syödään nirsoilematta. Et katotaan nyt.
Nyt ei jaksa kyllä mitään pussikuuria vetästä vaikka tiedän et toimii. Kunhan jaksais vähentää herkkuja ja lisätä liikuntaa.
Onko kukaan kokeillut Detox- teetä aineenvaihdunnan "säikäyttäjänä"? Tätäkin kokeilua pitänee siirtää tuonnemmaksi...

Pituus: 167cm
Paino: 61kg
Tavoite: 58kg
 
Heipsistä!

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 72,5 kg
Pudotus viikossa: - 900 g
Pudotusta yhteensä: -13,5 kg

Ihan hyvä viikko =) Vaikka tossa perjantaina vaaka käväisi jo alle 72 kilossa, mutta viikonloppuna tuli sitten ehkä syöpöteltyä muutama sipsi lasten pussista liikaa... Omia sipsejä, enkä karkkeja en ole onneksi ostanut viikkoihin, pysyy sitten jonkinlainen kohtuus... Perjantaina ollaan lähdössä työporukalla ulos ja ajattelin palkita itseni uusilla "humppavaatteilla"... Kaikki vanhat kun on suhteellisen isoja, just viime viikolla koitin ennen joulua ostamiani housuja ja roikkuvat niin kamalasti ettei niitä voi käyttää... Toisaalta tietty kivaa, mutta tulee myös kalliiksi...

Vaan oikeen hyvää ystävänpäivää kaikille laihdutusystäville =)
 
Moikka.

On jäänyt ilmoittamatta tuloksia kun ei tuo paino ole tippunut minneen : /
Ihan alkaa jo masentaa tää.. Kauhia nälkäkin ois mut en uskalla syyä kun tiedän et se paino nousee taas tuohon samaan.

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 79,5kg
Pudotus viikossa: -
Tavoite: 65

Kävin tuossa maanantain parturissa, ajatellen että josko sais laihutuksesta kiini kun vetäs uuden ulkomuodon ja koittas sillä tsempata itteää.. Ja kivat uudet popot löyty myös.
Ja kissan viikset, tänää tuntuu taas silt et vois vetää pari pussii namii :popcorn:

Tulkaa nyt hemmetti joku potkii persuksille ja lujaa :kieh:

nöpö80: onko tuo sinun 13kg tippunut 2,5kk aikana? mitä oot tehnyt että oot saanu noin paljon pois? :eek: Heitäppäs kaikki vinkkisi mullekkin, jos niist ois hyötyy ;D

Nyt taijan mennä keittää kukkakaalia ja miniporkkanoit. :p
 
Tervetuloa munkin puolesta ketkupolkka ja öllökkä :flower:

nöpöllä mahtava pudotus!!! :) samoin naksosilla :)

Pikaisesti viikon rimpsu:

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 87,3kg
pudotusta viikossa -1,2kg
pudotusta yhteensä -3,1kg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli kun menkat alko niin turvotuskin lähti, jee! :) mutta nyt taas kova tsemppi päällä!!! :)

Iso tsemppipotku kaikille, kyllä me onnistutaan!!!!! :) erityispotku sarp-palle!!! :hug:
 
Sarp-pa: Tosiaan marraskuun alusta lähti tuo mun paino putoamaan... Sitä ennen olin jojoillut jo ties kuinka kauan... Mutta mulle se viimeinen niitti oli varmaan ero... Alkuun ei ruoka maistunut ja siitä sain sitten hyvän startin. Samaan aikaan kun erosin, niin myös valmistuin ja sitten oli aikaa harrastaa liikuntaa, rupesin siis käymään kuntosalilla. Lisäksi olen saanut takaisin 12 vuotta tauolla olleen sosiaalisen elämän ja ystävät ovat auttaneet mua tosi paljon tässä projektissa... Toki sekin, että hirveen paljon kivempia biletysvaatteita löytyy nyt, kun silloin kun olin 13kg isompi. Ja nyt motivaatiota lisää vielä se, että loman alkaessa olisi mukava olla vielä 10kg kevyempi... Saa nähdä onnistuuko?? Tosi paljon positiivista palautetta olen saanut laihtumisen myötä ja se lämmittää kyllä kovasti :)

Miiuliinille onnittelut hienosta viikkopudotuksesta =) Tällä tsempillä me kaikki ollaan ihan huikeassa kesäkunnossa =)
 
nöpö80: Kyllä sinä nyt tuon 10kg onnistut puottamaan kun noin hyvin on noinkin paljon lähtenyt, paljon tsemppiä! :hug:
Itsellänikin on suurimmaks osaks aina parhaiten lähten paino kun on ollu parisuhteessa ongelmia :D
Nytku on vaa tälläst tavallisen tylsän tappavaa elämää, ni paisun ku pullataikina. Täytyy varmaa ihan hankkimal hankkii hankaluuksia tähä elämää :D
 
Minäkään en onnistu laihduttamisessa jos olen parisuhteessa ja menee vielä hyvin :D Eron jälkeen on helppo pudottaa kilot kun pääsee ystäviään tapaamaan,rupeaa liikkumaan ja on aikaa vain itselleen,muutaman kilon pudotus vain piristää ja jaksaa ja paino putoaa kuin itsestään.2007 keväästä pudotin 15 kiloa lyhyessä ajassa.Takaisinhan ne tuli,korkojen kanssa kun tapasin mieheni,siihen päälle heti vauva ja puf,4 vuotta myöhemmin 140 kg. Nyt en ole eroamassa mutta on pakko tehdä jotain itselleen kun jo liikkuminen alkaa olla hankalaa.
Lisäksi haaveilen vielä yhdestä pikkuisesta. Lihomisen myötä katosivat kuukautiseni joten raskaus on näillä näppäimillä lähes mahdoton.Laihtumisen myötä alkavat taas kuukautisetkin,tämä on niin monesti koettu. Kunhan vain itse oppisi tämän syömisen ja liikkumisen ensin ettei toivottavan raskauden myötä lihoisi uudestaan ja isommaksi..

Näin muutaman päivän jälkeen on huomannut kyllä kuinka sormet ja jalat tuntuvat paremmilta,eivät ole enään niin jäykkiä,liekö nestettä mikä poistuu.Oikein odotan että saan nakata kaikki 54 numeroiset vaatteet huitin kuikkaan,sen jälkeen 52,50.. Minulla on tallessa yhdet farkut kokoa 46,niihin kun tämän vuoden puolella mahtuisi

Nöpöllä mieletön pudotus kyllä! Tuohon kun pystyisi itsekin.
 
Tuosta motivaatiosta... Itse sai motivaation noin kymmenen vuotta sitten terveydenhoitajan kautta. Olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa jo parivuotta ja se oli ihanaa vaahtokarkki aikaa! Kiloja oli tullut useampia ja painoa alkoi jo olla niin, että housut joutui ostamaan 2 numeroa isommiksi. Vielä olin kyllä ns. normaalipainoinen (kaiken maailman indeksien mukaan). Terveydenhoitaja kysyi, että mitä mieltä olen itse painostani ja kehoitti ettei se ainankaan enää nousisi, kun suvussakin paljon elitapasairauksia. No sitten hiljakseen pudotin painoa 10kg aikaa siihen meni puolisenvuotta. Sain myös vanhemmiltani hyväksyviä kannustuksia vaikka asiasta ei sen kummemin keskusteltu. Ja suht niissä lukemissa pysyinkin, kunnes sain lapsen. Tää on periaate juttu, että jokaisesta lapsesta ei voi jäädä 3-4kg. Haluaisin 3-4 lasta ja sehän tekis jo moonta kiloa! :)
 
Ketkupolkka ja Öllökkä tervetuloo minunkin puolestani!!:wave:

Kiitokset vaan teille ihanille :kiss:, pikkuhiljaa tässä kevennytään ja kavennutaan...kai ;)

Mutta olipa Miiuliinilla ja nöpöllä makeat pudotukset!!! Tsiiiisös!! Onnitteluni :flower:
Tuolla tahdilla tavoite on käsillä hetkessä!!
Sarppa sun painos ei kuitenkaan ole noussut mikä on ISO positiivinen seikka, paino on siis hallinnassa!!!
Ketkupolkalla myöskin hieno palkitsemis systeemi, sit saa hyvällä omalla tunnolla käyttää niitä rahoja ihan vaan itteesä!!!
Mulla tää projekti nytkähti käyntiin ihan vaan siitä et luin tuolta naamakirjasta kun yks ystäväni ilmoitti tavoitteestaan hoikistua kesäksi ja oli päättäväisen oloinen. Minäkin sitten ajattelin että niin, mitäs mä tässä vielä odottelen??? huomista päivääkö??? Ja nyt on tosi hyvä mieli kun sai aloitettua. Olen kuulemma hoikistunutkin jo vaikka kiloja ei ole lähteny vielä mitään.. mut iteki olen vaatteista huomannu että maha ei enää niin kovasti löllötä ja mittanauhakin puhuu kaventumisen puolesta:)
Mä syön siis kaikkea mutta pieniä annoksia ja korostan kasviksien osuutta aterioilla. Yks herkku päivässä joka on yleensä pullasiivu. Sitte en syö joka aterialla leipää tai jos syön se on ruista. Joskus otan herkun sijasta vaikka sämpylän puolikkaan. Karkkia ja muuta sellasta höpöä syön perjantaisin ja lauantaisin kohtuudella.
Tässä kun ruoasta puhuu niin tuleekin sopivasti nälkä:p
Tänään tarjolla freesattuja sipulirenkaita, salaattia, jauhelihapihviä ja pikku tilkka muusia!! Hienoa torstaita teille leidit ja huomenna......minun PUNNITUSPÄIVÄ!!!:eek:
 
Huomenta!!

Punnitus on tehty ja lista on seuraavanlainen

Pituus 158cm
Aloituspaino 65.9kg (4vko sitten)
Paino nyt 64.1kg
Viikkopudotus -500g
Kokonaispudotus -1.8kg
Matkaa tavoitteeseen 7.1kg

Että tällasta tällä viikolla =). Hyvä että sentään miinusta tuli, sillä juu-u huomaan että kierto on siinä vaiheessa että meinaa turvottaa... voi että mä ootan niitä päiviä kun näitä turvotuksia ei juurikaan huomaa...
Välillä tuntuu etteijaksa tätä hidasta tahtia mutta pakkokai se on jos meinaa et se on sitten pysyvää!!
Innolla odotan että huomenna pääsen aloittamaan kuntosaliryhmässä reenit =). Jos se antaisi lisäpotkua tälle hommalle!!
 
Heipsan kaikille ja tervetuloa uudet mukaan! Kiva kun tänne on tullut lisää keventyjiä :)
Mä kävin normaalisti keskiviikkona puntarilla, mutta nyt vasta selviän tänne kirjaamaan. Aika laiha tulos tuli, mutta sentään alaspäin. Mulla on näyttänyt menevän aika lailla niin, et joka toinen viikko on tullut vähän reilumpi pudotus ja joka toinen viikko pienempi. Eli nyt sitten ens viikolla puntari näyttäköön taas hieman isompaa pudotusta! Toki siihen vähän ehkä omaakin työtä vaaditaan :D

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:59,2kg
Pudotusta viime viikosta:-0,3kg
Pudotusta yhteensä:10,2kg
Tavoite:54kg

Olo on kyllä huomattavasti keventynyt. Jumpassakin jaksaa jo kevyesti tehdä liikkeet ilman, että on ihan nääntymäisillään. Ja vaatteet istuu myös paremmin. Vielä on tehtävää edessä, mutta tsemppi on hyvä. Näin kesää kohti kun mennään, niin on paljon helpompi pitää tsemppi yllä kun tietää, että kohta niitä kevyitä vaatteita ja bikineitä kaivetaan esille :).

Mukavaa ja kevyttä viikonloppua kaikille!
 
Terve vaan kaikille, mahtuuko vielä porukkaan mukaan? Käytin just tunnin lukemalla koko ketjun läpi ja teillä on täällä hyvä vauhti ja hauska porukka! :)

Itsellä on kiloja tollee salakavalan hiipimällä kertyny melkein 20 ylimäärästä, ja niitä olis tässä tarkotus lähtee urakoimaan. Olen uudesta vuodesta asti alkanut hiukan vahtimaan tota syömistäni ja koittanut raahata erittäin vastentahtoista labradorinnoutajaa vähän pidemmälle :D mut nyt joudun toteemaan että tarvisin kovasti ryhmätukea, joten kun teillä tuntuu olevan hyvä porukka täällä niin ajattelin liittyä jengiin! Lisäks asun toistaseks ulkomailla, joten tää nettituki on ainoo mahollisuus, kun en ventovieraille naamakkain heti ensimmäiseksi halua läskistä puhumaan :D oon muuttamassa toukokuun puolessa välissä takasin suomeen ja haluisin mielelläni kohdata kaikki lähesset samassa painossa kun lähtiessäkin.. joten motivaatioo pitäis riittää!

Tällänen olis nykytilanne:

Pituus: 159cm
Lähtöpaino: 80,2kg
Tavoitepaino: 55kg
Paino nyt: 75,6kg
Pudotusta yhteensä: -4,6kg

Punnnituspäiväksi olen adoptoinut perjantai-aamun, jotta saan maksimaalisen huijausefektin :D Tsemppiä kovasti kaikille!!
 
Sunflower11
Tervetuloa vaan ja hienoja pudotuksia on ollut! Aika hektistä tää aika on ollut ja laihistelu huonoa.. Mut sentäs -300g :D


Pituus: 167cm
Aloituspaino: 76,8kg
Paino nyt: 76,5kg
Viikkopudotus: - 0,3kg
Tavoitepaino: 67kg
 
Huomenta vaan :)
Tärkein heti ekaksi :

Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 138,1
Viikkopudotus: 2,7kg!!!!
Tavoitepaino:99,9

Täähän toimii :D Oon pyrkiny syömään alta 1500 kaloria päivässä,syönyt 5 kertaa päivässä ,nälkä ei vaivaa eikä mieliteot,enkä oo laittanut suuhuni ainuttakaan herkkua koko viikkona.
Hitto että hymyilyttää!

Minä ,joka olen inhonnut ja välttänyt rahkaa viimeset 20 vuotta,syön sitä nyt vajaat 4 kiloa viikossa :D Aivan mielettömän hyvää jäisten marjojen kanssa..
Mulla ei oo (ollu) juuri minkäänlaista selkärankaa mitä tulee laihduttamiseen,aloitan ja lopetan yhtä nopeasti.Tämän ekan viikon läpi on auttanu kyllä teidän onnistumiset,ei sitä itse huonommaksi halua jäädä.
Oon lukenu muutamaakin laihdutusketjua läpi mutta osa on sellaisia joissa vertaillaan että kuinka paljon ollaan vedetty herkkuja naamaan,istuttu sohvalla ja katottu töllöä.Ei ihan sitä mitä laihduttamiselta odottais..
Tulipas sekavasti ilmaistua kaikki :D
Nyt iloisin mielin uuteen viikkoon.
 
Ketkupolkka: VAU! :O Tosi upeeta =) Samaa rataa vaa niin pääset tavoitteeseesi ;)
Itsellänikin olis tuol rahka + marjat, vähän vaan jänskättää syyä ku on niin kirpakkaa se :D

ja mie meen vast huomen vaakaa, en uskalla viel :kieh:
 
Moikka,

taas on maanantai ja loman ensimmäinen päivä. Tänään puntari oli ystäväni, mutta tuleva viikko on varmaan hankala, kun olen lomalla... Ohjelmassa on mm risteilyä ja lätkämatsia.

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 71,5 kg
Pudotus viikossa: - 1 kg
Pudotusta yhteensä: -14,5 kg

Nyt olen siis tavallaan saavuttanut helmikuun tavoitteen, eli paino on alle 72kg. Tän viimeisen viikon tavote olkoonkin, että saan painon pidettyä tässä ja toki kaikesta mitä ehkä lähtee, olen äärettömän onnellinen.

Shoppailin tossa vaatetta risteilyä varten ja oli kyllä mukavaa vaihtaa koon 44 housut kokoon 38 ja paidat ovat myös M kokoa.... Ei ole viime vuosina moiset vaatteet mulle mahtuneet. Kaikki isot vaatteet pakkasin pois, ajatuksena, että niitä ei tarvita enää koskaan!

Ketkupolkalle onnittelut hienosta pudotuksesta. Paras motivaation lähde on juurikin tuo pienenevä vaakalukema =)

Keveää viikkoa kaikille =)
 
Sarp-pa: mä oon aina inhonnu rahkan makua,siinä on jotaki outoa eikä se sovi mun suuhun. Kokeilin x-tra rahkaa 500g purkki,saa ainaki s-marketeista,on tosi hyvää eikä maistu yhtään rahkalta,on sellaista pehmeän makuista,vähän kuin paksua maustamatonta jugurttia. Puoli purkkia rahkaa ja joukkoon kourallinen vaikka mansikoita ja vadelmia,ei tarvi edes makeutusainetta,on tosi hyvää!
 

Yhteistyössä