!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Tsemppiä nöpö80, ei varmaan helpoin homma vetästä terveyssapuskaa kun mieli tekee suklaata ja muita ihanuuksia - kurkkukivun kadottua kun vois taas syödäkin. Mäkin voisin pienen kulhollisen sipsejä ottaa, kiitos. :p ONNEKSI kauppa on nykyään vähän kaempana, aiemmin se oli viereisessä talossa ja kynnys kipaista hakemaan jotain pientä oli varsin matalalla.

Eilen lähti ikävästi lapasesta ja tuli syöpöteltyä ties mitä kaikkea, mutta olin myös koko illan kiukkuinen kuin pieni ampiainen, joten kenties pari viikkoa itseään odotuttaneet menkat suvaitsisi saapua. Selittäisi syömishimonkin.

Mutta kyllä tää touhu kuulkaa helpottuu kunhan paahde vähän hellittää, eikös juu. :cool:
 
Lauantaita naisille!

Tervetuloa nöpö80 mukaan:flower: ja tsemppiä tuohon herkkuhimoon!! Uskon, että jos pahimman himon yli pääsee kunnialla siitä saa sellaista itseluottamusta, että seuraava herkkuhimokohtaus on helpommin voitettavissa.

Olin eilen viettämässä tyttöjen iltaa ja nyt krapulassa tekee vaikka mitä roskaruokaa mieli:p ja varsinkin suklaata. Hallitsin himoni ja otin kahvin kanssa näkkäriä, ollaan kuitenkin illalla menossa siipibaariin syömään. Tänään on viikon herkkupäivä=)

Tällä viikolla flunssan parannuttua kävin kahdesti 9 kilsan lenkillä ja eilen tuli jorattua baarissa, tästä hyvä mieli.

Eilisaamun vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 74,5kg
painonmuutos viikossa: -500g
pudotusta yhteensä: -4,5kg
tavoite: 68kg


Järkyttäviä uutisia Norjasta:( jatkan uutislähetyksen seuraamista.
 
Mulla on erittäinkin hyvä neuvo tuohon makeanhimoon! Maustamaton jogurtti, kaneli ja tuoreita hedelmiä <3 terveellistä ja korvaa karkit :) Itse syön tuoreita marjoja, hedelmiä ja jogurttia lähes joka päivä :) itse syön terveellisesti ja liikun sen minkä ehdin :) tavoitteena kuitenkin laihtua 30-40kg :) ylipainoa siis tuon verran minulla..
 
Tämän aamun vaakalukema:
pituus: 164cm
lähtöpaino: 100kg (25.7.2011)
paino nyt: 100kg
painonmuutos viikossa:
pudotusta yhteensä:
tavoite: 65kg

tulee olee urakka kova, mutta helpottaa kun aukiaa tuo uimahalli tuossa parin viikon päästä niin voipi muutakin tehdä kuin vaan pyöräillä ja kävellä ulkona neitokaisen kanssa :)

oli tuo paino 95kg tuossa pari kk sit mutta nestettä kerääntynyt takaisin kun olen hyvin huono juomaan vettä, kun en tykkää siitä :(

Nyt on kuitenkin alkanut tekee mieli mielummin vettä ku jtn mehulitkuu, liikunnasta puheen ollen voisin kyllä mennä pyörälenkillä käymään, vaikka tossa aamusella aikasemmin tuli käytyy jo kaupassa fillarin kanssa :) Rajottaa tuo perslonkka kuitenkin jonkin verran liikkumista :(
 
Maanantaihuomenta!

Siinä se viikonloppu sitten meni, pientä herkuttelua tapahtui, muttei mitään ihan kamalaa kuitenkaan. Nyt alkaa sitten tiukka viikon nutrilet-kuuri ennen lomaa... Aamulla kävin kuntosalilla ja kyllä huomas, että tää sairastelu on ottanut koville, pakko oli hieman painoja pudottaa. Mutta tunnin verran tuli rehkittyä kuitenkin.

Aamun lukemat:
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 67,5 kg
Pudotus viikossa: 500g
Pudotusta yhteensä: - 18,5 kg

Miinusta se vaaka siis onneksi näytti kuitenkin, joten kyllä tuostakin saa kivasti pontta uuteen viikkoon.

Mukavaa viikkoa kaikille =)
 
Hyvää tiistaita kaikki!!!

Muhun on iskenyt nyt kuntoilukärpänen!olen rullaluistellut ja lenkkeillyt:)Pisteet jätin ohjelmastani pois,syön kevyesti,normaalisti viikot ja vkl vähän herkuttelen.Olen toipumassa alkoholismista (raittiutta takana jokunen kuukausi jo)tässä niin ajattelin että samaan syssyyn en jaksa stressata pisteitä,tulee päähän liikaa sekasotkua!


Huomasin muutenkin että paino on ollut laskusuunnassa alkon lopettamisen jälkeen,ei mikään ihme kun miettii miten paljon alkoholissa on kaloreita...Aamulla kipasin vaaassa ja se näytti 74,1,eli alaspäin menty taas,eikä oikeastaan haittaa vaikka paino jäisi tähän,liikunnasta on tullut hauskaa ja elämä muutenkin kondiksessa :DRoikun silti täällä teijän kanssa:xmas:
 
Hienoa että henrietta oot joutunut kuntoilukärpäsen puremaksi! :) täällä vähän samoja oireita :) hatun nosto myös alkoholittomaan elämään!!! :)

nöpö ja kristiina hyvät puolen kilon pudotukset! :)

anni kolehmainen jogurtti ja omena on mun herkkua, ja terveellistä :) ja vie myös makean nälän! :) tsemppiä pudotukseen, sä kyllä pystyt siihen! :) mun lähtöpaino oli 110kg, ja nyt painan 87kiloa :) eli jokainen onnistuu ken haluaa! :)

Silti oman viikon tulos oli helteistä johtuen plussaa, tosin eilisestä oli 600g lähtenyt, joten nyt oltais jo miinuksella :D nyt oon löytänyt puuttuvan tsempin, ja myös tuon liikuntakärpäsen :D
 
Ihanasti ootte pysyneet ruodussa. :)

Mä kävin äsken vaa'alla, näytti 54,5 kg. Hah. Olen nyt vain sattumoisin ollut pari pvää aika ruokahaluton kun me joudutaan luopumaan meidän toisesta koirasta (eivät tule juttuun niin millään, kaksi urosta ja tappelut pahenee joka kerta), niin olen aika surullisena.

Mutta jos jotain positiivista niin ehkä tässä sitten alkaa lenkkeilee kahdenkin (koiran) edestä, vois vaikka opettaa tuon heppulin sauvakävelemään mukana.

Ei paras alku tälle puuhalle; muutto, loma, pippaloita ja koirasurkua. Mut en nyt ees laita varsinaista päivitystä, koska toi paino ei todellakaan ole todellinen tän ruokahaluttomuuden takia.

Liikuntakärpäsiä kaikille! =)
 
Iltaa kaikille!

Ihan ensiksi hyvä tytöt!! Kuntoilukärpästen puremia ja toivottuja painonlaskuja:)

Miiuliini85 hienoa, että olet saanut liikkumisen ilon takaisin!

Henrietta-80 onnea alkoholittomista kuukausista!

Miamyalle halitus:hug:

Tämän aamun vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 74kg
painonmuutos viikossa: -500g
pudotusta yhteensä: 5kg
tavoite: 68kg

Hyvät yöt|O
 
Huomenta =)

Nyt on sitten kesän viimeinenkin lomareissu tehty, 5 päivää tädin ruokapatojen äärellä ja sitten huvipuistoilua yms. joten mä olen tosi ylpeä, kun vaaka näytti tänään 67,3.

Nyt on tarkoitus lähteä kauppaan hakemaan nutrilett-pussseja ja tästä alkaa tiukka kolme kuukautta, sen aikana on vakaa tarkoitus saada se 10kg painoa pois ja kuntoa muutenkin ylöspäin. Päivälleen kolmen kuukauden kuluttua on se hetki, kun mun on myönnettävä käyväni neljääkymmentä...

Mulla on tuo kuntosalijäsenyys, josta maksan itseni kuukausittain kipeäksi, mutta olen nyt kesällä siellä käynyt tosi huonosti, on ollut reissua, sairautta ja lastenhoito-ongelmia. Mutta nyt sain sellaisen 17v opiskelijatytön katsomaan lapsia 2xviikossa pari tuntia, joten mikään tekosyy ei auta, salille on mentävä =)

Nyt aamukahvi naamariin ja muuttoa tekemään... Tekee pikkusen tiukkaa mahduttaa ok-talon tavarat kt-kolmioon, mutta uskottava on, että kyllä ne mahtuu ja että elämä jatkuu tästä aiempaa parempana....
 
Yritys oli kova viime viikolla, ainakin sen suhteen että olisin päässyt kommentoimaan - oltiin perjantaihin saakka ilman kiinteää nettiyhteyttä ja tää talo on jossain kuopassa vissiin ku pätkii mokkula ja toisinaan kännykkäkin.

En voi sanoa, että projekti Laihtuminen sujuisi. Olen kyllä pyöräillyt joka päivä töihin (puoli tuntia suuntaansa), mutta siinäpä ne liikunnalliset suoritukset sitten olikin. : / Nyt on kyllä PAKKO saada itseään niskasta kiinni, parin vkon kuluttua on kaksikin sellaista tilaisuutta, joissa olisi kiva olla hieman hoikempana (ihan vaikka yhden kilon, niin olisi itsellä hieno olo).

Tajusin eilen, etten ole katsonut telkkaria melkein kuukauteen. Mitähän hyviä sarjoja tässä oikeen missaakaan..? Vai vieläkö kesäuusinnat pyörii ja uudet jaksot alkaa vasta tuonnenpana.
 
Aries 78
Minä aloitin laihduttamisen Maaliskuussa, kun erosin.

Oli kovan työn takana lopettaa kaikki herkuttelu, ja kaikki rasvanen ruoka.
kaikki karkit ja herkut jätin pois, limukat ja mehut samaten.
Pikaruoka jäi pois pikkuhiljaa, ja en ole koskaan syönytkään oikein rasvasia ruokia, joten ei tarvinnut sen vuoksi itteään kiduttaa :)

Limsan lopettaminen oli kovin paikka, tuntuu ettei voi vieläkään kävellä kaupasta etteikö tekis mieli napata kokispulloa kärryyn.
Kanaa ja kalaa pääasiassa, ja lisukkeina kasviksia ja vihanneksia höyrytettynä ja paljon salaattia ja hedelmiä. Ja kokeilin hiilaritonta, muttei se sopinut minulle koska kuntoilen aika paljon. Mutta kuitenkin katson tuotteista energian ja hiilarit, ja jos selvästin on arvot korkeat, niin hyllyyn jää sellaset ruuat.

Pikkuhiljaa pieneni myös ruoka-annokset, Huomasin ettei maha enään vedä samaa määrää, mitä keväällä. Ja Nykyään ei edes saata syödä juustonaksuja, jotka ollut viimeisen 6 vuotta suurta herkkua. Pizzaa menee joskus, mutta hesellä ja mäkillä, ei saata syödä mitään.

114kg oli maaliskuussa painoa, ja nyt on 92kg.

Itellä tuo lihoaminen on johtunut että söi todella epäterveellisesti, ja liikkui liian vähän.
 
pituus: 169cm
lähtöpaino: 77kg (2.7.2011)
paino nyt: 73,8kg
painonmuutos kahdessa viikossa: -1kg
pudotusta yhteensä: -3,2kg
tavoite: 70kg,aluksi,katson miltä tuntuu tuossa painossa.

Näissä mennään tänäpäivänä!Mä olen alkanut liikkumaan lähes joka päivä,tuntuu ainakin että kiinteytystä olis tapahtunut ja muutama onkin huomautellut että olet laihtunut :)Odotan että punttisali aukeaa kesätauolta niin pääsen sinnekkin parina kertana viikossa,puntis on varmasti hyvä tukemaan tätä lenkkeilyä ja rullaluistelua :)syöminen on jotenkin automaattisesti ihan normaalia,yksi herkkupäivä viikossa on riittänyt,herkuttelen useammin jos siltä alkaa tuntumaan.

Luulen ettei tuopaino ihan hirveästi laskekkaan enään ,ainakaan nopeasti,mielestäni saisin siihen 70 kiloon vielä tulla mutta hyvä näinkin.

En olis ikipäivänä uskonut että minuun iskee liikunta tällä tavalla,se on ihanaa!!

Tsemppiä kaikille!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja hienoa Aries 78!!!!Sulla on todella hyvä asenne hommaan,tule kertomaan tänne matkastasi laihduttaessa:)!!

Miiuliini85 : mulla kanssa menkat alkamassa...ja turvottaa:mad: tosin ei niin paljoa ehkä kun ennen,auttasko toi liikunta ,mene ja tiedä sitten=)
 
Viimeksi muokattu:
Jee, pakko tulla heti kertomaan (vaikkei tää nyt mikään huisinjännä juttu olekaan), kävin vahingossa koiran kanssa 6 kilsan iltalenkin. Ajattelin sellasta pientä kävelyä, mutta sitten vähän eksyin enkä halunnut kääntyä takaisin. :D Tuli myös ikäänkuin vahingossa otettua vkoloppuna valjaat ja flexi käyttöön kun normi panta ja hihna on pojan jäljiltä jossain, kun se lauantaina kävi koiran kanssa kävelyllä. Yhden koiran kanssa flexi olikin tosi kiva, kun voi itse kävellä lähes ilman pysähtelemisiä.

Pitääkin nyt samantien vähän tutkia, josko esim. uimahallissa alkais jotain kivaa tapahtua. Oletteko kokeilleet vesijuoksua? Yksi tuttava vetää zumbatuntejakin, lupasin sille alkukesästä, että syksyllä sitten. Nythän olis melkeen syksy..

Menkkoja edeltävä turvotus on tosiaan inhottavaa, varsinkin kesähelteillä tuntui, että paisui ihan silmissä.

Tulipas kiva fiilis hyvästä päivästä! =)
 
Moi kaikille =)
liitynpä taas minäkin tähän porukkaan takaisin. Pari kuukautta vierähtäny nyt kesällä, etten oo laihdutusta ajatellutkaan ja se näkyy..nyt on pakko ryhdistäytyä ja tiputtaa nää kesäkilot pois. Kesä menny lomaillessa ja herkutellessa, liikunnat ollu ihan minimissä. Nyt elokuussa alko taas pyörimään kuntosalijäsenyys ja siellä tuli eilen eka kerran käytyä. Nyt on hyvä kuntoiluinnostus päällä!
Tänä aamuna kävin puntarilla ja painoa oli huimat 60,4kg. Mut luulen (ja totisesti toivon!) , että pari kolme kiloa voipi tippua aika nopsaankin kun vaan nyt palaan normaaliin elämäntapaan.

Kiva, että on uusia tullut mukaan ja ootte te muut jaksaneet näin kesälläkin tsempata painonpudotuksen kanssa :flower:!

Ilmottelen painoni ens viikolla seuraavan kerran.
 
pituus: 167cm
lähtöpaino: 69kg (14.7.2011)
paino nyt: 67,5
pudotusta yhteensä: 1,5 kg
tavoite: 59kg

Eilen tuli vetäistyä 1,5h kävelylenkki koiran ja ystävän kanssa. Tänään olisi agilitytreenit illalla, sielläkin tulee liikuttua ihan kivasti kun joutuu välillä juoksemaan täysillä, jotta pysyy hurtan mukana. :)

Onkos teillä liikkujilla sykemittarit tai askelmittarit tms käytössä, oletteko kokoneet hyödyllisiksi vempaimiksi? Kaveri eilen mittasi omat askeleensa, 5000, mulla taisi tulla melkein tuplaten kun käveltiin koiran kanssa kahden lähes puolet lenkistä.
 
Moi!

Tulin äsken kävely/hölkkälenkiltä, 9km! Hölkkä sujuu jo paremmin ja vedinpä muutamat ylämäet oiken kunnon juoksulla. Nyt mahtava olo! Kävin muuten tällä viikolla kolmasti tuolla 9km:n lenkillä.
Miamya mulla on sykevyö ja kännykkään asennettu sports tracker-ohjelma, joka mittaa mm.lenkin pituuden, keston, kmajat, askelet, kalorinkulutuksen, huippunopeuden.....
Tuo ohjelma motivoi minua todella tässä kuntoilussani voin täten myös seurata kehitystäni.

Nyt on kyllä niin voittajafiilis, kun olen saanut tolkun ruokailuunikin. Enää ei tee mieli heittää lekkeriksi heti, jos hieman päivän aikana repsahtaa, osaan ottaa loppupäivän sitten kevyemmin. Herkkuhimo on lähes kokonaan kadonnut, ainakin toistaiseksi:whistle: Olen oppinut tekemään nopeasti kevyttä ruokaa ja pienentämään hurjasti annoskokojani. Tuntuu, että olen saanut terveen otteen tähän laihdutusprojektiini. Ruoka ei enää hallitse elämääni, olen saanut ihan uutta puhtia elämään=)

Tämän aamun vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 73,5kg
painonmuutos viikossa: -1,5kg
pudotusta yhteensä: 5,5kg
tavoite: 68kg
Tavoitteeseen vielä saman verran....

Ihanaa viikonloppua teille kaikille ja tsemppiä omiin projekteihinne! Pystytte siihen!!
 
mida, ainakin mulla tuli tosi nopeesti keveämpi olo ku vaan suostui luopumaan kesän herkutteluista. :popcorn: --> :x

Henrietta-80 voitko tartuttaa ton liikkumisinnostuksen muihinkin? :) Mahtavaa tollanen. Kyllähän sen itsekin tietää, että kiva olo tulee kun oikeen
hikiliikkuu, mutta se aloittaminen..

_kristiina_ Sykevyötä olen itsekin miettinyt.. pitäs kai vähän tutkia millasia niitä on. Varmasti lisäisi intoa kun jollain tapaa näkisi konkreettisesti mitä tapahtuu. Ootko ollut tyytyväinen omaan valintaasi, ts. minkä valitsisit? :)
 
Mun varsinainen painonpudotus päättyy nyt vähäksi aikaa ja muuttuu ennen pitkää painonnousuksi ;). Tein nimittäin viikonloppuna positiivisen raskaustestin. Kuitenkin aion jatkaa liikkumista niin pitkään kuin keho sallii ja syödä terveellisesti. Viime raskaudessa tuli 20kg painoa ja loppuraskaus oli aika tuskaa. En liikkunut oikeastaan yhtään ja söin kaksin käsin herkkuja koko raskauden ajan. Nyt aion tehdä toisin, jos vaan yhtään sillä voin vaikuttaa raskauden ajan olotilaani ja sen jälkeisiin aikaan. Toki terve järki kädessä ja ei mitään nipotusta, mutta normaalia terveellistä elämää eläen voinnin mukaan =)

Paljon tsemppiä teille kaikille :flower:!!
 
: / onpas täällä taas hiljaista.

mida Oikein paljon onnea plussasta:flower:

Miamya mulla on Polar ja Suunto merkkiset sykemittarit. Polar ei ole aina toiminut toivotusti, kokeilen seuraavalla lenkillä Suuntoa.

Eilinen vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 74kg
painonmuutos viikossa: +500g
pudotusta yhteensä: 5kg
tavoite: 68kg

Onneksi tuon puolen kilon nousun voi selittää alkaneilla menkoilla:whistle:

Olen seurannut Suurinta pudottajaa....siitä saa ihmeellistä tsemppiä omaan projektiin ja elämään ylipäänsä. Ja on se myös niin liikuttava sarja, siis kahdella tapaa liikuttava:)
 
Täälläkin mukana ollaan! :wave:
Lomat on lusittu ja arki alkanut :) nyt kun vielä zumba-arkikin alkais, niin sais painon laskuun!! :) eli jumitusta edelleen, mä niiiiin tartten sitä säännöllistä liikuntaa (=zumbaa), ja tuntuu että mikään muu liikunta ei aja samaa asiaa :/ mutta eikö se tästä iloksi muutu! :)

midalle onnittelut! :)
 
Tämän aamun vaakalukema:
pituus: 164cm
lähtöpaino: 100kg (25.7.2011)
paino nyt: 98kg
painonmuutos kuukaudessa: - 2kg
pudotusta yhteensä:2 kg
tavoite: 65kg


hetken ollu hiljaista minun käyminen täällä kun tuon neitokaisen kanssa on ollut kiirettä :D mutta 2kg on nyt paino pudonnut ja kyl tää tästä pikkuhiljaa laskee terveellisellä ruoalla ja liikunnalla :)
 

Yhteistyössä