Tahdon parisuhteen!

Mikähän mättää. Oon kai suht hyvännäköinen ja luonne kohdallaan, mutta en vaan löydä kumppania. 3v luulisi olevan jo paljon ed.suhteesta. Ero on siis käyty läpi ja aikasemmin inisin etten ole valmis, mutta nyt olen. Mikä siinä on etten kelpaa vaikka "oisin unelma"?? Ärsyttävää! Apua!
 
vierailija
Mullakin myös samanlainen tilanne. Mielestäni olen mukava ja ok näköinen mutta ei vaan tunnu kumppania millään löytyvän. En tiedä missä ne minulle ja sinulle oikeat miehet oikein lymyilevät. Joku sanoo että kotona mutta miten niitäkin sieltä lähtee etsimään. Kohta menee itsetunto kun ei löydy ketään.
 
Mikähän mättää. Oon kai suht hyvännäköinen ja luonne kohdallaan, mutta en vaan löydä kumppania. 3v luulisi olevan jo paljon ed.suhteesta. Ero on siis käyty läpi ja aikasemmin inisin etten ole valmis, mutta nyt olen. Mikä siinä on etten kelpaa vaikka "oisin unelma"?? Ärsyttävää! Apua!
Vastahan pääsit kehumasta, että miehet varasivat jo kirkkoa sinut treffipalstalla nähdessään. Ongelma taitaa siis olla siinä, että sinä itse pidät riman liian korkealla ja olet jo yli 35-vuotias.

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806222201031212_rk.shtml
 
vierailija
Se, että haet parisuhdekonsultaatiota uusfeministien ja miesvihaajien kansoittamalta nettifoorumilta jo edes ENNEN parisuhteen alkamista vastaa kysymykseesi miksi olet yksin.

Yksikään vähänkään itsesuojeluvaistoa omaava mies ei lähde kanssasi kimppaan. Ei yksikään.
 
vierailija
Vastahan pääsit kehumasta, että miehet varasivat jo kirkkoa sinut treffipalstalla nähdessään. Ongelma taitaa siis olla siinä, että sinä itse pidät riman liian korkealla ja olet jo yli 35-vuotias.

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806222201031212_rk.shtml
Nojaa. Itse olen 40-vuotias nainen, jolla kaksi lasta, ja kyllä minulla olisi varaa valita sinkkumarkkinoilla. Oma ongelmani vain on se, että olen ollut pitempään rakastunut ihmiseen, jonka kanssa suhteesta ei tullut mitään. Ei ollut kyse yksipuolisesta kiinnostuksesta ja pariin otteeseen tämän ihmisen kanssa jotain suhteen tapaista yritettiin, mutta kun juttu takkusi jatkuvasti, pistin lopulta itse sille pisteen. En vaan pysty häntä unohtamaan ja sen takia on vaikea kiinnostua muista. Mutta minusta on kyllä tässä samaan aikaan ollut kiinnostunut muutamakin ihminen, jotka ovat varmaan objektiivisesti ajateltuina (muiden mielestä) jopa parempia vaihtoehtoja kuin se, jonka itse olisi halunnut. Yksi on jopa itseäni 6 vuotta nuorempi mies. Näissä ihmisissä ei ole mitään vikaa sinänsä ja tykkään heistä kyllä muuten - ihan hyvin synkkaa, mutta omalta puoleltani vaan sellaista isoa kipinää ei ole - ei samanlaista kuin olisi tämän yhden kanssa ollut. Ja minulle se kipinä on niin tärkeä asia.

Minulla onkin rima tavallaan korkealla, mutta muiden näkökulmasta katsoen varmaan olen "hylännyt" parempia kumppaniehdokkaita kuin mitä se olisi ollut, jonka olisin halunnut. Siis parempia sekä ulkonäöllisesti että noin muuten. Mutta ei kiinnosta aloittaa suhdetta vain suhteen vuoksi - just nyt olen mieluummin itsekseni, jos sellaista todella suurta rakastumista ei tule.

Kaikilla miehillä ei ole varaa valita, mutta joillain miehillä on. Samoin joillain naisilla on - jopa yli 35-vuotiaana. ja toisaalta ketjun aloittaja tuskin on lähelläkään 50 ikävuotta, ja tuo artikkeli puhui viisikymppisistä. Ei 35-vuotiaan naisen "asemaa" sinkkumarkkinoilla voi verrata viisikymppisiin.
 
Se vaan menee niin.

Silloin kun itse ole valmis suhteeseen niin "kosijoita" lappaa ikkunoista ja ovista. Ehdotellaan sitä ja tätä ja vaikka mitä. Toki suuri määrä saattaa johtua siitäkin ettei viitsi kovin tarkkaan pohtia sitä onko tuo oikeasti sellainen että ottaisin.

Ja sit kun tulee olo että nyt se oikea voisi löytyä niin ne aiemmatkin kosijat katoavat ko pieru saharaan. :confused:

Koettu!
 
Mies....
Mä en haluaisi parisuhdetta, vaan pari suhdetta. Tässä just pride-viikon kunniaksi mietin, että hitto kun en syntynyt homoksi. Olisi niin paljon helpompaa tuo seksin ja seksisuhteiden hakeminen. Mulla on muutama gay-ystävä ja tuntuu että niillä on aina sutinaa. Seksiä saa gay-miehenä joka viikonloppu ja rinnalla saattaa olla pari panosuhdetta. Mutta että tuohon pystyisi heterona, niin ei ei... ehkä jos olisi rikas ja kuuluisa formulakuski. Mutta tavallisena miehenä et mitenkään pyöritä paria seksisuhdetta ja siinä sivussa käy vielä viikonloppuisin hakemassa baarista irtopiparia päälle.
 
Jep, olin jopa naimisissa miehen kanssa ja suhteesta lähdin minä, kun mikään muu ei enää auttanut. Samalla särjin sydämeni p***unpäreiksi ja useampi vuosi kului sen kokoamiseen.

Ja kyllä olin nettitreffipalstalla notkumassa lihatiskillä sen about 2viikkoa (2kk sitten). Löysinkin jopa yhden mielenkiintoisen, mutta eipä sen enempää. Hän on todellinen mysteeri.

Itse kaipaisin jo kosketusta jne. Kyllähän 35v moottori kehräisi hyvin ja kiihtyisi jos joku painaisi kaasua.
 
vierailija
35v ikä on nimenomaan naiselle haastava parisuhdemarkkinoilla. Suunnilleen saman ikäiset miehet kokevat, että heillä on "vielä mahkuja" nuorempiin naisiin ja ne pyörii niiden alle kolmekymppisten kimpussa. Vähän vanhemmat miehet taas haluavat joko oman ikäisensä tai sitten sitä samaa nuorempaa kastia, koska he "ovat jo eläneet ruuhkavuodet" ja karttavat naisia joilla on pienehköt lapset tai haluavat juuri perhettä perustaa.
 
  • Tykkää
Reactions: NewYork
vierailija
Se, että haet parisuhdekonsultaatiota uusfeministien ja miesvihaajien kansoittamalta nettifoorumilta jo edes ENNEN parisuhteen alkamista vastaa kysymykseesi miksi olet yksin.

Yksikään vähänkään itsesuojeluvaistoa omaava mies ei lähde kanssasi kimppaan. Ei yksikään.
Eri asia se on nimimerkin takaa kysellä kuin OMALLA nimellä. Sehän pitäisi olla aikuisella tiedossa ettei tämä mikään faktapaikka ole. ;)
 
Niin kai sitten. Lapset ovat koululaisia ja lisää en tee.


35v ikä on nimenomaan naiselle haastava parisuhdemarkkinoilla. Suunnilleen saman ikäiset miehet kokevat, että heillä on "vielä mahkuja" nuorempiin naisiin ja ne pyörii niiden alle kolmekymppisten kimpussa. Vähän vanhemmat miehet taas haluavat joko oman ikäisensä tai sitten sitä samaa nuorempaa kastia, koska he "ovat jo eläneet ruuhkavuodet" ja karttavat naisia joilla on pienehköt lapset tai haluavat juuri perhettä perustaa.
 
35v ikä on nimenomaan naiselle haastava parisuhdemarkkinoilla. Suunnilleen saman ikäiset miehet kokevat, että heillä on "vielä mahkuja" nuorempiin naisiin ja ne pyörii niiden alle kolmekymppisten kimpussa. Vähän vanhemmat miehet taas haluavat joko oman ikäisensä tai sitten sitä samaa nuorempaa kastia, koska he "ovat jo eläneet ruuhkavuodet" ja karttavat naisia joilla on pienehköt lapset tai haluavat juuri perhettä perustaa.
Ei pidä paikkansa. New York älä usko tätä potaskaa. Ei kaikki miehet noin ajattele.
 
vierailija
Ei ole haastavaa. :p
No sinulle ei, mutta minulle oli. Ja sen verran voin kertoa, että kahdella muullakin kaverilla (naisella) meni parisuhde poikki tuossa +/- 30v. Kaikilla oli käytännössä sama haaste, ne oman ikäiset oli pikkupirkkojen perään. Niille oli mukamas vanha, vaikkei suoraan sanottu. Sitten järjestäen ne neljän kympin ylittäneet miehet karsasti sitä ajatusta, että pitäisi lähteä perheeseen juuri kouluiän kynnyksellä olevaan settiin. Että ei toi ihan tuulesta temmattu teoria ole. Tapauskohtaista toki.
 
No sinulle ei, mutta minulle oli. Ja sen verran voin kertoa, että kahdella muullakin kaverilla (naisella) meni parisuhde poikki tuossa +/- 30v. Kaikilla oli käytännössä sama haaste, ne oman ikäiset oli pikkupirkkojen perään. Niille oli mukamas vanha, vaikkei suoraan sanottu. Sitten järjestäen ne neljän kympin ylittäneet miehet karsasti sitä ajatusta, että pitäisi lähteä perheeseen juuri kouluiän kynnyksellä olevaan settiin. Että ei toi ihan tuulesta temmattu teoria ole. Tapauskohtaista toki.
Se on haastavaa jos tulee vastaan vain sellaisia miehiä.
 

Yhteistyössä