Tahdon parisuhteen!

Jep, olin jopa naimisissa miehen kanssa ja suhteesta lähdin minä, kun mikään muu ei enää auttanut. Samalla särjin sydämeni p***unpäreiksi ja useampi vuosi kului sen kokoamiseen.

Ja kyllä olin nettitreffipalstalla notkumassa lihatiskillä sen about 2viikkoa (2kk sitten). Löysinkin jopa yhden mielenkiintoisen, mutta eipä sen enempää. Hän on todellinen mysteeri.

Itse kaipaisin jo kosketusta jne. Kyllähän 35v moottori kehräisi hyvin ja kiihtyisi jos joku painaisi kaasua.
Älä luovuta!

Mä aloin sun ikäisenä etsimään ja parin vuoden kuluttua olin tilanteessa että treffipalstan ilmoituksessa oli reilut sata vastausta ja avasin ensimmäisen. Muut jäi lukematta koska singahdin vastattuani Klamydian keikalle ja seuraavana aamuna postia selaillessa huomasin treffipalstan miehen laittaneen taas viestiä ja iltaseiskalta meillä oli treffit ja yhä ollaan kimpassa. Siitä on nyt seitsemän vuotta.

Nii, ja noille jotka ovat niin kovin negatiivisiä... mun mies on mua muutaman vuoden nuorempi.
 
  • Tykkää
Reactions: NewYork ja Boobabe
vierailija
Mitäs jos et tahtoisi niin kovasti?
Keskittyisit siihen, että elämää on ihan hyvää näinkin ts. iloitse siitä, mitä sulla jo on ja kerää itsellesi muutoin hyvää oloa. Liiku kavereidesi kanssa tai itseksesi ja pidä mieli avoimena uusille ihmisille. Silloin, kun sitä vähiten odottaa, niin silloin yleensä tapahtuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Boobabe
En itseäni sentään paikallisella abc:llä esittele. :sneaky: Vuosikin meni täysin nauttien maaseudun rauhasta. Ja kun asuu kirjaimellisesti korvessa alkaa kahvipulla maistumaan samalta. Jos jotain haluaa on joko lähdettävä kylille yksin (kaverit perheellisiä) tai mentävä nettiin. Jos tahtoisi vaan panna niin ainahan siihen vapaaehtoisia löytyy.. mistä vaan.
 

Yhteistyössä