tahtoo vauvan...

  • Viestiketjun aloittaja mantariini
  • Ensimmäinen viesti
silja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 20:40 mantariini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 20:32 silja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 20:22 mantariini kirjoitti:
ei kuule soosoot auta tuolle pojalle!! heti ku silmä välttää ni se on tihutöissään! Prkl,meidän imuri sano tänään sopimuksen irti, nyt joudutaan olla ilman imuria pari viikkoa, tilasin hobby hallista uuden.Saa nähdä millanen sikolätti tämä kämppä kohta on! Noh, onneks on sentään harja ja moppi...
[/qu

meillä on kaks imuria,saatte lainaan jos haluutte. ei kyllä oo mikään paras mahollinen. pitää soitella jos tultasi joku ilta käymään.
ooh...sepäs sattui..minä ilmottelen jos meinataan hukkua paskaan täällä...Soitellaan...jos en mee torstaina kouluun niin keksittäskö jotain...?!
juups, mie voin tulla vaikka sinne. ilmottele että meetkös vai et. pitää mun lähtä suihkuun..
yhet ainoot jotka täällä juttelee..nooh...
 
Sarah84
Itseni puolesta voin sanoa että on aika rankkaa käydä kyllä kouluakin ja hoitaa lasta! Mulla jäi vuosi käymättä ja nyt sit jatkan loppuun sitä.. Mutta en kyllä kadu, en sillä sano :)

Jos vaan jaksat odottaa niin eihän sun tarvis odottaa ku se vuosi ja voisitte jättää ehkäsyn pois ku ehtisit sit valmistua ennen ku vauva syntyy :) Jos sit raskaus menee normaalisti etkä joudu oksentaan puolta vuotta :D

Mieti tarkkaan :) Jaksamisia!
 

Yhteistyössä