Talonyhtiön grillikatoksella grillaaminen. Miten te toimisitte ko. tilanteessa?

"vieras"
Me asutaan kerrostalossa ja ennen tuossa naapuritalossa (joka ei siis millään lailla kytköksissä edes meidän aloon)
asui siis eräs perhe, heidän tenava kun näkikin että grillataan tai grillaa kuka tahansa meidän grillikatoksella tuli tämä kyseinen kerjäläinen notkumaan toi ylensä mukanaan vielä heidän talon muitakin tenavia, mutta aina jäi selkeä käsitys kuka oli pahin kerjäläispiru.
Monesti ihan puhuikin, voi kuin makkara olisikin hyvää jne.
Paras oli kun alkoi minun lapselleni huutamamaan että törkeää tulla siihen syömään makkaraa toisen nenän eteen, jolloin minä sanoinkin ettei hänen ole mikään pakko sitä katsella vaan voi ihan hyvin poistua oman talonsa pihaan.
Ja tästähän minä sainkin taas kuulla...
Kun seuraava kerta taas tuli ja menimme grillaamaan :)
Ruuan kerjääminen alkoi kun näki savua grillikatokselta,
kun sanoin että hakekaa omat makkaranne kotoa
- ei meillä ole, vinkuminen alkaa.
Seuraavaksi ehdotin että voihan te ostaa meiltä 2e makkara jolloin alkoi näillä kakaroilla haukkuminen kuinka ollaan törkeitä ja kyllä meidän kuuluisi tajota,
siihen sitten tokaisin ettemme ole sosiaalitoimisto. Jos nälkää näette täytyy teistä tehdä lastensuojelu ilmo :D

Tään jälkeen näiden hyvätapaisten kullinnuppujen vanhemmat koetti hyppiä hetken silmilleni.
Kerroin heille että jos heidän tenavat tulee meidän pihallemme vinkumaan ruokaa heti kun savu nousee grillikatoksesta ja valittaa nälkää kuinka kotona ei ruokaa niin tokihan tarjoan vaihtoehtoja ;) :D

Muistaakseni minutkin palstalla haukuttiin narsistiksi ja omahyväiseksi paskaksi kun itse en nyt voinut olla ilman makkaraa :LOL:
Lue makkaraa joka kerta ja joka kerta tajunnut ostaa koko naapuruston lähiökakaroillekin makkaraa joiden vanhemmilla kyllä näiytti muutenkin olevan varaa,tosin ei ehkä herkkuihin kuten makkaraan.
Ihan oikein teit :LOL:
 
uiui
Riippuisi taloyhtiöstä ja suhteista naapuriin. Jos naapurit olisivat hyviä tuttuja ja oltaisiin muutenkin tekemisissä, antaisin makkarat. Mutta jos jotain melko vieraita, niin en antaisi. Ja oma lapsi ei kyllä todellakaan saisi mennä ruinaamaan ruokaa toisilta, oli miten hyvä tuttu tahansa.
 

Yhteistyössä