** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Neuvot olisivat muuten nyt tarpeen...
Ollaan ajateltu ukon kans et meidän pitäis käydä lääkärissä tutkimuksissa jotta saatais selville missä on vika kun ei meille lasta suoda... Mihin tulisi ensimmäisenä ottaa yhteyttä, terveyskeskukseen, terveydenhoitajalle vai gynelle ja miten tälläsessä asiassa sitten edetään/toimitaan?? En viitsi äidiltä kysyä apuja kun hän vaan sanoo että ettehän te vielä ole edes kauaa yrittäneetkään... vuosi on pian yritystä takana.... :eek:
Iso kiitos jos joku viittii auttaa... =)
 
Heippa kaikille :wave:

En muista olenko tänne jo hehkuttanut, mutta hehkutetaan nyt :D

Toissa päivänä siis syntyi ystävilleni terve poika :)

Vaavin isä soitti eilen, että hän oli viettäny vähän varpajaisia sillon toissa iltana kun ei ollu voinu sairaalaan jäädä, niin ei sitte eilen uskaltanut itse lähteä ajamaan Kuopioon poikaa ja äitiä katsomaan. Me sitten miehen kanssa lähdettiin kuskiksi ja nähtiin poika lasin takaa..

Voi apua kun se oli pieni! Ja suloinen! Ja kaikkea! Kyllä vauvakuume nousi hurjiin lukemiin. Pääsevät kotia ehkä huomenna kun äidillä lapsivesitulehduksen takia crp vielä koholla. Innolla odotamme miehen kanssa, että päästään pikkuista hoitamaan.. =)

Itsellä kaamea olo. Tuli sitten kolmestaan "vähän" otettua eilissä iltana kun Kuopiosta tultiin takaisin, pitihän sitä nyt tuoreen isän kanssa juhlistaa hieman.. Sanonpa vaan, että ei tehny hyvää juoda neljän kuukauden tauon jälkeen. Nooh, voinpa vain itseäni syyttää :LOL:
 
jonttu, mukavaa jatkoa siulle :)

ny o käyty neuvolas ja siel meni puoltoist tuntii aikaa :p nooh, ainaha se noin alus menee :) 127 oli hemoglobiini, otti verikokeen ja kuunneltii sydänääniäki mut ei niit kuulunu ku näi alus. Mut oli kiva et ees yritti. Paino 67,4 tai 67,5 ja ja.. mitäs siel muuta, kauhiasti lippulappusia ny ainaskii :) laitto äitiyskorttiin 8+1 vkoiks vaiks oikeestiha se on 7+1. Lääkäri ois sit 1.4 eli iha koht :heart:
 
piksu
lääkäri vois olla hyvä vaihtoehto.
mä ite otin yhteyttä yksityiseen lapsettomuusklinikkaan, eikä meillä ollu silloin yritystä takana kuin reilu puoli vuotta. halusin vaan varmuuden omista sisäsynnyttimistä, kun kovista vatsakivuista silloin kärsin.
täällä kävin: http://www.fertinova.fi/index_fi.htm
siellä on älyttömän hyvä palvelu...
 
Täällä on taas sattunu ja tapahtunut kaikenlaista! Ite oon tovin viettäny hiljaiseloa, ku ipana ollut aivan kipeenä viikon verran jo. Enkä oo kyl muutenkaa pahemmin tääl käyny kurkkiis, ku kävi jo mieles haudata kaiken maailmaan vauvapuuhailut, ku ei kert tulosta tuu. Puolitoista vuotta kohta tahkottu tuloksetta. Jospa sitä yrittäis hetken taas ressaamatta... (tuskin onnistuu)! Nyt sit katotaan saanko pidettyy näpit erossa ovistesteistä.. heh!!!
 
Miracle: Täytyy kyl sanoo, et oon vähän katellinen ku oot jo neuvolassa käynyt. Niin se aika menee... Itse tykkäsin aina käydä neuvolassa molemmista lapsista. :heart:

ON: alkaa hermo menemään tähän olotilaan. Aamulla testasin negan, mut kun ei kuitenkaan tunnu siltä. Ääh...emmä tiiä. Uhkasin miehelle jo aamulla et heitän kirveen kaivoon! Tulkoon jos tulee jos ei tuu ni ei tuu. Ku ei vaan jaksa taas. Tiiän et moni on yrittänyt lasta paljon kauemmin, vauvakuume on ollut jo monta vuotta. No joo..omanapaista, mutta ei oo muutakaan paikkaa mihin purkautua! Kiitos!
 
astydameia: kyllä teilläkin varmasti vielä tulee se aika ku saatte kertoa omat ilouutiset.
miracle: ompas teillä siellä aikaisin neuvola.. meillä täällä vasta muistaakseni viikolla 9 jos oikein muistan.. kiva että meni hyvin. itse en välitä pajemmin tuolla neuvolassa käynnistä mut olen siellä kyl käynyt aina ku on pitäny ja tulen myös käymään. kvahan se on että selvittäävät et virtsa ynm on ok.
 
vähän alkaa toivo loppua. nytkin tuntuu että ovuloisin ja mies on viettämäs jonkun typeriä synttäreitä... :(
en usko yhtään, että koskaan tärppäisi. tekisi mieli varata aika lääkärille maanantaina ja pyytää pilleriresepti... mieluummin tahallisesti lapseton kuin vastentahtoaan...
:ashamed:
 
astydameia: mulla on ihan samoja tuntemuksia ku sulla... kaikki ympärillä olevat saa lapsia, mut ite ei vaik kaikkensa sen eteen tekee. Mun veli saa nyt toukokuus muksun. Läheinen kaveri saa hups-lapsen heinäkuus. Ja pari muutaki sellast puolkaverii saa kesäl muksun. Viimäsin ku kertos vauvauutisensa ni oikeesti ei ollu itku kaukana, eikä se etten todennu, et "haist vittu"!!!
Ei todellakaan jaksa iloita toisten vauvauutisista!!! Välil se tuntuu oikeesti niin pahalle!
 
joo, mun siis veli sai muksun eilen ja yks läheinen kaveri, työkaveri, miehen sisko ja monta tuttua raskaana.
Ei kyllä joo jaksa enää iloita muiden vauvauutisista. olen sit varmaan kylmä ihminen.. :ashamed:
Ei sille voi mitään.
joudun perumaan ens vkonlopun anoppilan reissunkin, kun tämä kyseinen käly on siellä silloin myös, enkä jaksa katsella/kuunnella kuinka hehkuttavat raskautta. aaaargh. tekisi mieli ottaa sellaset itkupotkuraivarit....
taidan itsekin lähteä pämppäämään, kun mieskin on.
sori tämä itsesäälinen tilitys.... :ashamed:
 

Yhteistyössä