** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

ERZI: Juu,sossutädit tietää kyllä.Nyt vasta ottivat todesta,kun lyötiin pöytään tiukat faktat.
Lastensuojelun mielestä tilanne ei ole vielä huolestuttava..
Hoh-hoijaa...
Saatiin jo puolet olkkarin katosta paneloitua,nyt menen vetäsemään taas liilan värin päähän :)
 
Iltaa kaikille..

Täällä työpäivä takana, tai pääsinhän minä jo puoli neljä, mutta menin suorilta vähäksi aikaa nukkumaan..

Lievää lämmön nousua, jonka nyt kyllä yhdistän ihan siihen, että töissä on lapset sairaana. Itsellä korvakipu taitaakin olla pahimman luokan hammassärkyä.. Pitäisikö muka uskaltaa hammaslääkäriin? :ashamed:

Saa nähdä.. toivottavasti tuo nyt pysyy alle 37 tuo mun lämpö, ettei tarvitse huomenna jäädä pois.. Huomisen jos jaksaisi, niin sitten olisi neljän päivän vapaa. Ensimmäinen viikko mennyt todella nopeasti.

Panacodin voimalla olen illan elossa pysyny.. :ashamed:
 
TORTAI 20 .3 :D LOMA ALKAA!!!!! :D




Esikoisesta Haaveilevat




astydameia.......kp 6/28-30.............yk 14
Sirpula...............kp 7/34-71............yk 10
JJ-t.....................kp 7/??..................yk 07/07 alkaen
Suikku...............kp 5/29-32............yk 10
Linna.................kp 10/35..................yk 4.............KOKS
Tikka81..............kp 11/30-38............yk 8...........LKS Nimina...............kp 11/29....................yk 3
Orion.................kp 12/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Sirja...................kp 19/30................yk 7...............KHKS
piksu..................kp 23/30..............yk 10
Arcatha..............kp 24/37-44.........yk 5...............KYS
Charlott.............kp 25/30-57.........yk 3...............KYS
nti......................kp 26/30..............yk 5...............PHKS
kaa....................kp 26/32..............yk 3...............KYS
Möhky................kp 28/28-32........yk 4
Nanniina............kp 28/34....................yk6........SATKS
Bumba.............. kp 35/37................yk 8
Ouska................kp 37/28-30................yk 2
Laala.................kp 42/??...................yk 1.............TYKS
kiharapää..........kp 43/32-35............yk 7.............TYKS
Hennarukka......kp??/??.....................yk 1
Magic.................kp ??/??...................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................


Toista Toivovat




minime.............. kp 4/45.....................yk 2
Heidsu.............. kp 7/??....................yk 3
erzi....taustalla...kp 8/33-35..............yk 4............PKKS
ipanapa-08....... kp 8/29-37...............yk 6
Ninnurainen........kp 12/27-65..............yk 12..........K-HKS
mariq................ kp 18/29-36..............yk 11...........L-PKS
aini................... kp23/28....................yk??
meilinde............ kp 22/30....................yk 6
Caffee81.............kp 23/29-31.............yk 13
mama-84.............kp 30/26-28..............yk 16...........SATKS
Vilinäiti.................kp 31/58...................yk 19..........TYKS
Tuulia79...............kp 34/28-32..............yk 3............PHKS
HepsKatti.............kp 37/32-36..............yk 2
mussu..................kp 53/28-30................vuosia
Pixie.....................kp 90/24-28................yk 8
Mamamin..............kp 31/28.....................yk 1...........kätilöopisto


Kolmatta Toivovat






Luppana..................kp 9/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 11/31.................yk 6
Käärme....................kp 16/28.....................yk 1...........KYSS
Mammutti-Mamma....kp 18/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 21/28-33..........yk 3
jonttu79..................kp 24/29..............yk 3...........TYKS
TähtiTaika...............kp 30/27-33.........yk
Neilikka77................kp22/30........yk 3
maaruska.................kp 76/28-30........yk 4
tatomira...................kp 97/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 151/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1


Neljättä Toivovat



Päppä......................kp 2/25-30.......yk 13.........PHKS
RouvaPikkumyy........kp 10/32..............yk 1............TYKS
Tuulia78...................kp 26/31............yk 2
Lapinmaria...............kp 27/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Aurora72.................kp26/34-39..........yk 1


Viidennestä Haaveilevat

Millukka....................kp 4/28-33.......yk 10


Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 27/28..............yk1........OYS
Lumi-Marja..............kp 5/30-35............yk 1........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat


mimulus...................kp 32/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:

PamuK...................kp31/28................yk 4.........KOKS

:heart: Plussanneet :heart:


maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
kutmula.................??/??....................yk 2
ipapii......................15.10..................yk6............phks
Emiliina...................??/??
Maotao..................??/??...................yk 5
Mayah................... ??/??..................yk 1




PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++ :whistle:




[/quote]

 
joskari kiitos kun kerroit muutoksista!! :D

mä voisin poistaa tuolta muutaman nimen joita ei ole aikoihin näkynyt tai kuulunut heppiä! sanokaas mielipiteenne, poistanko vai en??? en viitsi itse päättää kun rd tulee takasin päivitteleen kummiskin jossain vaiheessa...kai :ashamed: on meinaan yllättävän aikaa vievää tarkistaa kaikki sivut ja päivittää kaikkien päivät niin ettei kamalasti mokaisi :eek: siksi vaan ajattelin että muutaman nimen poistaisi..

hennarukka, magic, kissendaal, odenia, rouva bennet olisiko teillä jo lukua kiertopäiviin :D

omaa napaa: ei tää vuoto sitten tykkää loppua :kieh: koko aika tuhruttaa sellasta tosi tummaa, lähes mustaa :eek: ja kipujakin tuli taas, ne hävis parin ekan päivän aikana ja nyt tuli takas..kaippa se kohtu supistelee, että tulis viimesetkin rippeet :/

mukavaa iltaa kaikille ja hyvää alkavaa pääsiäislomaa :wave:
 
Ääh,oon lukenut tuota ovistestikirjasta vaikka mitenkäpäin ja moneen kertaan :eek:
Siis viiva tummeni su:na,15.3.
Sinä tienoilla pöllytettiin lakanoita 3 pvä:n ajan putkeen,joten ei parempia mahiksia taida olla.
Niin KOVASTI haluisin taas pienen syliini... :'(
Noh,asia on nyt korkeimman kädessä :D
Muksut tulee huomenna ja koko pääsiäinen sujuukin taas niiden ehdoilla :heart:
Ei tarvitse murehtia,joutuvatko öisin kuuntelemaan riitelyä ja näkemään taas juomista.
Vanhin on aika monena kertana kertonut puhelimessa "isillä olevan huono olo",joten taidetaan mua vain sumuttaa,kun väittävät olevansa lasten vko:nloppuna selvinpäin!
Alkoholisti on aina alkoholisti :|
 
ipanapa En nyt osaa sun tilanteeseen mitään varmaa sanoa, mutta yleensähän tollaset kivut helposti ajatellaan kuuluvaksi jonkin tulehdustilan oireiksi. Muttamutta... Mulla oli viime raskauden alussa vuotoa (rv5+) ja siihen kuului kova(kin) alavatsakipu oikealla munasarjan kohdalla. Vuoto oli ensin reilua, kirkasveristä ja siihen kuului toi kipu. Olin jo varma kohdunulkoisesta tms. mutta ultra näytti muuta :heart: Vuoto muuttui rusehtavaksi ja oli välillä ihan tosi tumman ruskeaa. Sitten koko raskauden alun ajan oli väliin kirkasta veristä vuotoa ja väliin tummaa/ruskeaa valkkaria ja vanhaa verta. Tätä jatkui siis 12 eka rv:a. Mitään muita tulehduskokeita ei otettu kuin hiivatulehdus - ja sitä ei löytynyt. Eli mulla kuului "raskausoireisiin".
Mitenkäs olit testannut? Nimittäin mulla on käynyt niinkin, että labran pissanäytteen perusteella en ollut raskaana ennen kuin rv:lla 6+ :eek: Ja myöhemmin ultrassa todettiin, että viikkoja oli oikeesti ollutkin 7...
 
pahoitteluja kaikille tädin yllättämille ja negaa testanneille!! :hug: :hug:

Mä tulin taas miehen tykö eli kotiin =) Paitti et mä fiksuna likkana tuumasin et no miepä otan ny digi boxin mukkaa et näkkee sit telkkaa (ku iha koht sit tänne muutan pysyvästi ja vaa pari pvää enää jkl) ni enköhä mä oo nii pahvi ja ajattelematon et en ottanu olleskaan kaukosäädintä :headwall: :headwall: tää on niin tätä!!! :kieh:
 
Tää odottaa täällä pääsiäisen peiton pöllytyksiä B) Oman laskun mukaan ovis olis su, mutta kun en varma oo. Ovistestit tilasin, mut eivät tulleet vielä tänään, josko jo huomenna. Ja vaikkeivät tuliskaan, niin pöllytellään silti :D
 
ouska voi kakka sen tädin kanssa :headwall:

kp onko sun kierrot yleensä heitellyt noin vai mikäköhän tossa nyt voi olla..? todella ärsyttävää :kieh:

tuulia toivotaan että se ovis oli siis sillon kun viiva tummeni :D muista että se lh-piikki voi joillakin olla niin nopea ettei sitä välttis edes bongaa :/

mama lohdutus :hug: negasta..

ihanaa kun alkaa pääsiäisloma, 4 kokonaista päivää :D ilmastakin näyttäis tulevan aivan ihana B) taidan pestä tänään ikkunat, sitä ennen kauppaan ja alkoon ryysimään kaikkien niiden ihmisten kanssa! se on rasittavaa kun on joka paikka ihan pullollaan kiireisiä ihmisiä..tiedääkö kukaan kauppojen aukioloajoista esim. lauantaina??

mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille :wave:
 
Huomenta kaikille :wave:

Tämä oli nukahtanut ennen yhdeksää sohvalle telkkari auki, enkä miestäkään selvinnyt töistä hakemaan, olin jossain vaiheessa vaan sänkyyn siirtyny kelloa katsomatta. :LOL: Mies oli sitten kävellyt iltavuorosta kotiin :ashamed:

Yhdeksältä alkaisi työt, eli tunnin kuluttua.. Eli kahdeksan tunnin kuluttua alkaisi pääsiäisloma, jipii! :D

Täytynee tänään pyytää ohjaajalta palautetta tästä ensimmäisestä viikosta, kun hän on koko ensi viikon itse lomalla ja mulla on eri ohjaaja sen aikaa. Jos saisi jotain vinkkejä, joita voi hautoa neljän päivän aikana päässä ja jos siis on jotain parannettavaa, niin osaisi tehdä asiat ensi viikolla toisin..

Taidan lähteä jostain Tehon ostamaan :p
 
kaikille negan testanneille ja tädin yllättämille :hug:
JJ-t mun puolesta voi ainakin poistaa, kun turhaa niitä sitten päivittelee jos eivät kirjoittele :)
KP voi kun saisit jo selkoa asiaan ja pian :) ja ihmeen rauhallinen olet kyllä, ei voi kuin hattua nostaa :)
 
Minä toivottelen kaikille oikein riemukasta pääsiäistä! Lähdemme pääsiäiseksi reissuun, joten palstan seurailuunkin tulee muutamien päivien tauko.

Menossa on kp 28 / 28-32, joten pääsiäisen aikaan pitäisi selvitä kuinka on käynyt. Pitäkäähän peukut pystyssä että täti ei yllätä pääsiäisen pyhinä, joohan ... :heart:

Toivottavasti ensi viikolla pääsee lukemaan teidän plusausuutisia :)
 
liityn joukkoon :attn: meillä kovasti toista lasta kaipaillaan,esikoinen on jo ens kuussa 2wee..tammikuusta asti on varsinainen yritys ollu päällä mut pilerit jätin pois jo viime kesänä.toivoisin että jo tärppäis :eek: mut joo eihän lapsia tehä vaan niitä saadaa juu tiedetään :headwall: silti pettymys on nii kovin suuri kun joka kuukaus toivoo et nyt tärppäis..juup eli kp 2/28 yk4 ja hyks on sairaala.plussa tuulia kaikille :hug: !
 
JJ-t ja umayya: joo kerran aikaisemmin heittänyt 7 kk:n aikana näin.. Mutta vieläkään ei ole mitään oireita suuntaan eikä toiseen.. Ainoastaan eilen oli kova tarve saada kokista, jota sitten mentiin hakemaan illalla kymmenen jälkeen....
Mutta en jaksa stressata, kun tuntuu, ettei voi olla tärpännytkään.. Joten katselen rauhassa..

KP
 
Möhky, toivotaan et se täti ei sielt tule ja saisit muhkean plussan!!! :heart:[color]

tervetuloa mukaan outo-tyttö !! :flower: Mä tääl vieläki hengailen ko odottajie puolel ei koskaa oo nii vilkasta ku kuumeilijoide puolel :D[color]

miracle +pallero tasan rv6 :heart:[color]
 
Heissan kaikille!

Paljon on taas luettavaa ollut viimeisissä sivuissa :D

Erzi, toivottavasti saatte asiat ratkottua parhain päin :heart:
Tuulia78 voimia sinnepäin, en osaakaan kuvitella miltä on tuntunut lapsista "luopua". Toivottavasti tulevaisuus on valoisampi :hug:
Tikruliini, tosiaan tuo kahdenkeskeinen aika on melkoisen tärkeää, tsemppiä teillekin paljon :heart:

Pamu K, onnea! *Kateellisena* ihailen tuota "tärppiputkea", toivotaan että tällä kertaa kyytiläinen on loppuun saakka matkassa mukana! :heart: :flower: :heart:
Kiharapää peukkuja, jospa sieltä vielä se + tulisi!!
Hepskatti, sunkin puolesta jännäilen...!
Hennarukka, samoja pohdiskelin minäkin, eli milloin on kyse luulosairaudesta ja milloin raskausoireista!? Kun kokemusta on vaan tuosta luulotaudista :headwall: Miten aikaisin sitä muka voi "tietää" / "aavistaa" olevansa raskaana?? Monta pinkkaa olen käynyt läpi, ja tuntuu että oireita -> oikeita ja kuviteltuja on niin paljon kuin jaksaa keksiä! :p :xmas:

).( Huomenna on 10.pvä ovisplussasta. Eli laskelmien mukaan pääsiäisen jälkeen ti-to menkat alkavat. Ja siltä se tuntuu/näyttää myös. Täsmälleen samoja "oireita" on ilmennyt kuin AINA ennenkin, ja samalla aikataululla. Eli tätöseen viittaavia. Kuitenkin sitä toivoo, toivoo ja TOIVOO!!! |O Mutta, aika maassa on mieli silti. Miten helkutissa tämä voi olla niiin vaikeaa.. No seuraavaksi yritys jatkuu sitten heinäkuussa, (nähdään miehen kanssa vain n. 3 kertaa seuraavien 3 kk:n aikana!)

Pääsiäinen, ihana hengähdystauko. Lähdetään huomenna risteilylle :D

Muna/plussarikasta pääsiäistä kaikille!

P.s Miracle ja RD ja muut raskautuneet, kiva kun pistäydytte täällä moikkailemassa :heart:
 

Yhteistyössä