talvivauva ja tuplat jotka vain katse menosuuntaan? toimiiko?

meille syntyy 3 lapsi ensi kuussa. Tuplat tarvitaan. Meiltä löytyy Emman tuplat,jotka ovat vain yhteen suuntaan.

Olen nyt viime viikkojen aikana miettinyt et onko jotenkin turvatonta et vauva on ns väärinpäin.
 
"vieras"
Nyt en muista mimmoset noi Emmat on, onko niissä kurkistusluukkua kuomussa? Teillä varmaan on niihin kantokoppa mikä suojaa vauvaa ja lisäksi kannattaa varmaan laittaa harso tai joku ettei pääse tuulemaan vauvan kasvoihin. (Eiks ne kuitenkin avoimemmat oo ku normivaunut?) Mut ei kai mitään estettä oo ettei vois pientäkin vauvaa niissä pitää.
 
äippä x2
Meillä myös emman tuplat oli ja siellä sitten brion koppa, ei ollu mitään ongelmaa. Jalkapussi meillä oli kans siihen (siis se mikä niihin tupliin kuuluu mikä menee molemmille lapsille).
 
"Vieras"
No, mä haluisin itse jokatapauksessa vauvan muhun päin, oli talvi tai kesä mutta jos se ei ole ongelma, niin eiköhän sen jotenkin saa fiksattua niin ettei suoraan koppaan tuule.
 
[QUOTE="Vieras";27513143]No, mä haluisin itse jokatapauksessa vauvan muhun päin, oli talvi tai kesä mutta jos se ei ole ongelma, niin eiköhän sen jotenkin saa fiksattua niin ettei suoraan koppaan tuule.[/QUOTE]


Joo kyllä mäkin haluisin et vauva ois muhun päin. ja haluisin kovan kopan, mut mut niitä jotka täyttäis mun vaatimukset on vain pari ja kaikki suht kalliita paitsi carenan. Ja jotenkin tuntuu tyhmältä ostaa kun jo yhdet löytyy.
 

Yhteistyössä