Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

Nea
Hei vielä kaikki!

Tiputtaudun pois pinosta, koska pääsimme alottamaan IVF:n nyt heti. Eli jo huomenna alkaa piikitys!!

Rauhallista joulun odotusta ja luomuplussia toivoen teille...

-Nea :heart:
 
neeta
Heips

Nealle onnentoivotuksia IVF:ään, kiva kun pääsette heti alkamaan!

Alexandria: pahoittelut negasta...se kyllä sattuu aina. Tekisi mieleni rohkaista sinua jotenkin...vaikka hoidot ovatkin rankkoja, ei yksi tai edes kaksi hoitoakaan negoineen kerro vielä koko totuutta. Todennäköisyys onnistua on yhtä hyvä muistaakseni 4. kertaan saakka. Jaksamisrutistus :hug:

Tätiä odottelen edelleen epäonnistuneen clomikierron jäljiltä. Taitaa kestää normaalia kauemmin kierto, kun on ollut clomit mutta ei ovista. Onko kellään kokemuksia?
 
Kiitoksia Neeta kauniista sanoista :heart:

Ja jaksamista sinullekin!En pysty kuvittelemaankaan kuinka pahalta keskenmenosi on tuntunut noin "isoilla" viikoilla :hug:
Olen pahoillani.

Kyllä tää meijän pettymys tästä alkaa väistymään.Tää pieni tauko ennen tammikuuta tekee kropalle ja mielelle hyvää.Jaksaa sitten taas ihan eri tavalla! :)
 
Hei kaikille!

Liittyisin minäkin tähän ketjuun. Monet teistä tulivatkin jo tutuiksi "lokakuun IVF"-ketjusta. :wave:

Lokakuussa siis mun eka IVF, josta nega. Joulukuussa oli jo tarkoitus ehtiä ekaan PASiin (kaksi olkea pakkasessa), mutta tätiliini odotuttaa itseään, joten pahasti alkaa näyttää siltä, että tammikuun puolelle siirtyy tämä PAS. Tai tiedättekö te, onko julkinen puoli esim. joulun välipäivinä ihan normaalisti auki vai lomailevatko?

Lämpimiä ajatuksia ja peukutuksia kaikille!
 
Taidan minäkin liittyä joukkoon.
Eli takana:
ivf 2004 ei tuoresiirtoa
elokuussa 2006 epäonnistunut pas(ei yhtään siirtokelvollista)
lokakuussa 2006 ivf/icsi nega (ei pakastettavaa)
12.12 olisi sitten taas aika lääkärille ja luulisin että uusi ivf/icsi ajoittuu tammikuulle.
Tämä kun on jo kolmas niin saapa nähdä onko sitten myös viimeinen mikä julkisella puolella tehdään...
 
Katapultti
Minä joudunkin poistumaan tästä joukosta :( täti tuli aikaisin aamulla mutta klinikka on täyteen buukattu. Pitää siis odottaa josko vuodenvaihteen jälkeen olisi meille tilaa. Silloin IVF/ICSI ajoittuisi aikaisintaan helmikuulle.

Mutta oikein paljon tsemppiä ja onnea teille kaikille tammikuisiin yrityksiin!! :flower:

Ja kaikille myös mukavaa ja rauhallista joulua & vuodenvaihdetta! :xmas:
 
Mietinpä minäkin samaa kuin Sara että onkohan julkinen puoli auki joulun välipäivinä?Tietääkö kukaan?Kun pitäisi seuraavista kuukautisista ilmoittautua hoitoihin mutta ne ajoittuu just välipäiville joten mitenhän käy...

Täytyy varmaan soittaa klinikalle ja tiedustella asiaa.Siirrän sitten Terolutilla kuukautisia.Mulla kun kuukautisia ei ole ilman Terolutia joten on helppo siirtää.
 
Heti liityttyäni tähän ketjuun joudunkin (tai saan) poistua, sillä nyt alkoi viimein tapahtua. Eli PASiin ehdin vielä ennen joulua. Pe 15.12. ultraan ja siirto, jos siihen päästään, viikolla 51.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 20:40 Alexandria kirjoitti:
Mietinpä minäkin samaa kuin Sara että onkohan julkinen puoli auki joulun välipäivinä?Tietääkö kukaan?Kun pitäisi seuraavista kuukautisista ilmoittautua hoitoihin mutta ne ajoittuu just välipäiville joten mitenhän käy...

Täytyy varmaan soittaa klinikalle ja tiedustella asiaa.Siirrän sitten Terolutilla kuukautisia.Mulla kun kuukautisia ei ole ilman Terolutia joten on helppo siirtää.
KYSin naisten poli on kiinni välipäivät. Todennäköisesti on kaikki muutkin julkiset polit. On kyllä inhottavaa, kun nää asiat on joskus yhdestäkin päivästä kiinni :( Menee koko kuukausi ohi suun, jos jossain kohtaa mättää :/ Toivottavasti saat siirrettyä menkkasi pyhien ohi :wave:
 
Soittelin klinikalle ja kertoivat että kyllä siellä puhelimeen vastataan joulun välipäivinäkin.Eli ei tarvitse siirtää kuukautisia :D

Tosin kun koko IVF rumba alkaa alusta niin siirto(jos sellainen tulee) on varmaankin helmikuun puolella.Mutta pysyttelen tässä poppoossa kunnes tiedän tarkemmin!

Mitäpä muille kuuluu?
 
Hei,


Täällä homma alkaa pikku hiljaa etenemään ja tässä kierrossa pääsen aloittamaan sumut 28.12.2006, kierron 21.pv. Ensimmäinen lääkäri käynti on 17.1.2007. Meillä menee punktio ja siirto viikolle 5 joka näyttää olevan tammi/helmikuun taistteessa, mutta pysyttelen vielä ainakin toistaiseksi tässä pinossa.

Mukavaa joulunalus aikaa,

T:Liinu
 
neeta
Heip
Meillä homma etenee kanssa, sillä tällä viikolla ultrataan että kaikki on ok, ja reseptit kätöseen pitäis myös saada. Meillä piikkeihin päästään käsiksi vasta tammikuun alkupuolella kun menkat pitäis alkaa. Sumuja ei ole, kun tehdään antagonistina IVF.

Mukavaa joulun odottelua minunkin puolestani! :heart:
 
Hei,

Piikkeihin meilläkin päästään vasta ensimmäisen lääkäri kerran eli 17.1.2007 jälkeen joten aika samoissa aikatauluissa Neetan kans mennään. Mun täytyy nyt myöntää aukko sivistyksessä kun en tiedä mitä Neetan kertoma antagonisti ivf tarkoittaa? Meillä tämä on jo kolmas Ivf ja aina meillä on ollut sumuttelut mukana hoidon alussa.

t:Liinu
 
Mä täällä popsin Terolutteja jotta tulis ne kuukautiset ja sais ilmoittautua hoitoon.Eli viimenen pilleri on 25.12 ja yleensä siitä parin päivän kuluttua alkaa kuukautiset.Huom!yleensä!Nyt ne tietty venyy... :\|

Kovin vaikuttais siltä että mun hoito siirtyy helmikuulle koska meillä ei tosiaan ole vielä mitään aikoja joten ei siis ole reseptejäkään kädessä.Olisin kovasti halunnu reseptit tämän vuoden puolella kun on toi maksukatto tuli täyteen elokuussa, mut ei onnistunut :(

No ensi vuonna sitten on koko vuoden maksukatto täynnä,jos tarvitsee aloittaa sumuttelut vielä viimeisen kerran alusta.

Ihanaa sunnuntaina on jo joulu!! :xmas: :xmas:
Mä ikävä kyllä olen töissä koko joulun mutta on se joulu kuitenkin sitten sen vapaa-ajan mitä kotona on!

Oikein hyvää joulua kaikille ja toivottavasti ensi vuosi tuo meille sen kauan toivotun lahjan! :xmas: <br><br>
 
neeta
Liinu: antagonisti = lyhyen kaavan IVF, joka toimiin niin että sumuttelujarrutteluja ei ole lainkaan, vaan piikitykset aloitetaan heti kuukautisten alettua, ja jarru tulee mukaan muutaman päivän päästä piikitysten aloituksesta, eli sekä stimulaatio että jarru on samassa kierrossa, ja omaa hormonitoimintaa ei ajeta täysin alas, kuten pitkässä tehdään sumujen (tai piikkien) avulla.

Kävin tänään lääkärillä, ja pääsemme tod.näk. aloittamaan piikit n. 10.1 tienoilla, tai vähän myöhemmin joten punktio ois viikkojen 4-5 paikkeilla, luultavasti kuitenkin tammikuun puolella, joten pysyttelen tässä pinossa :)
 
Hei,

Miksiköhän meille Ivf tehdään aina tuon pitkän kaavan mukaan. höh. Mua jotenkin pelottaa tämä tuleva hoito vaikka takana onkin jo kaksi hoitoa. Ei näihin kyllä totu mitenkään. Mulla on aikaisemmin tullut aika paljon munarakkuloita ja lievä hyperi. Aikaakin on kulunut useita vuosia siitä kun viimeksi tehtiin Ivf. No ei kai se auta kuin lähteä toiveikkain mielin uuden vuoden alkuun ja tulevaan hoitoon.

Oikein Rauhallista ja Hyvää Joulua kaikille!!!

:heart: :heart: :heart:

terveisin:Liinu
 
Siirryn sitten minäkin tähän pinoon. Edessä on eka IVF, sillä syksyn insseistä ei tulosta tullut. Tänään aloitin primolutit, jotta saadaan varmuudella menkat aikaiseksi, niiden pitäisi tulla tuossa vuoden vaihteessa. Alkuvuodesta on sit aika lääkärille ja aloitetaan suoraan piikitykset Gonalilla. Toivottavasti nyt tärppi kävisi :)

Tsemppiä kaikille tässä pinossa oleville ja muillekin
 
Heip, heip!

Tänään alkoivat kuukautiset ja pitäisi tossa kohta soittaa klinikalle kun niiden soittoaika alkaa.Hieman pelottaa kun olen kuullu ristiriitaista viestiä siitä että onko se edes auki joulun välipäivinä...

Soitinhan sinne pari viikkoa sitten ja sanoivat että ovat auki mutta jos tieto olikin väärä?Kyllä sitten potuttaa koska hoidot siirtyy sitten taas kuukaudella eteenpäin... :kieh:
 
Heippa,

Minä aloitin eilen sumut ja täytyy sanoa että paha kitkerä maku tulee kurkkuun heti suihkauksen jälkeen. Yäk!

Minua ihmetyttää kun moni kirjoittaa tässä pinossa että menkat alkoi ja täytyy soittaa klinikalle. Meille tuli reseptit postissa ja käskettiin aloittaa sumut kierron 21.pv, mitään ei ollu puhuttu siitä että pitäisi soittaa klinikkalle kun menkat alkaa. Oletan nyt sitten että muilla on lyhyen kaavan hoito ( antagonisti ) ja minulla pitkän kaavan??? Ensimmäinen lääkärikäynti oli ilmoitettu postissa tulleissa papereissa valmiiksi eikä minun tarvitse sen koommin sinne ilmoitella tai varailla mitään. Me ollaan julkisella puolella hoidossa. No samahan tuo millä kaavalla hoito tehdään, pääasia että hoito onnistuisi meillä kaikilla. Minä olen kyllä jo valmiiksi vähän pessimistinen ja tuntuu että ei tämä onnistu kuitenkaan.
:snotty:

Onnellista uutta vuotta kaikille!!

Liinu
 
Liinulle
Hei!
Vastaanpa sinulle, vaikka en tässä pinossa kirjoittelekaan. Minulla myös juuri menossa hoito pitkän kaavan mukaan. Eli kaikki menee sinulla, kuten pitääkin. Ei tarvitse erikseen soitella menkkojen alkamisesta, menet vain sovittuna päivänä ensimmäiseen ultraan. Ja yleensä eka ultrakerralla myös harjoitellaan pistämään ensimmäinen piikki.
 

Yhteistyössä