Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

Huomenna tulee 17 viikkoa täyteen eikä tietoakaan liikkeistä. Tuskin mitään pieniä hipaisuja tai vastaavia edes liikkeiksi tulkitsisin, että kunnon potkuja täällä vain odotellaan. :) Paino ei ole onneksi vieläkään noussut ja mahakin näyttää vain korkeintaan hieman turvonneelta. Tissien arkuus ja selkäkivutkin ovat onneksi helpottaneet hieman eli olo alkaa olla jo aika lailla normalisoitunut. :) Mitä nyt "vähän" meinaa ahdistaa koko homma eikä huvittaisi yhtään kierrellä missään vauvaosastoilla kaupoissa, kun alkaa heti vaan ärsyttämään tuleva rahanmeno...

Onko täällä muita ei-niin-innokkaita odottajia tai sellaisia, joita lähinnä vituttaa koko raskaana olo? :D

Joku kyseli blogeista. Tässä mun hieman erilainen odotusblogi: Erilainen Päiväkirja
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Täällä ei ärsytä raskaanaolo :) pikemminkin nautin liikkeistä joka kerta kun ne tuntuu. Sit kun tää maha alkaa olla tiellä, ni sit varmasti alkaa ärsyttään. Täällä vaan vietetään tällä hetkellä hirveesti katkonaisia öitä. Kyllä alkaa jo ärsyttää kun univelkaa alkaa kertyä. Esikoiselle oli tullu vielä flunssa ja se itkeskeli viimeyönä moneen kertaan. Huoh! Entäs sit kun niitä on kaks ja molemmat kipeenä :(

Onks muilla tuntunu tässä tai aijemmissa raskauksissa painetta takapuolessa? Täällä tuntu tällä viikolla yhen päivän ajan mut sit hävisi. Tässä joutuu ootteleen yli kuukaus vielä et pääsee neuvolalääkäriin. Pelkään et paikat on jo auki silloin :( saas nähä.

Samoin hiiva vaivaa toinen toisensa perään :( lähtevät kyllä itsehoitolääkkeillä pois, mutta on ainaki tähän asti palannut aina parin viikon tauon jälkeen. Rasittavaa.

Täällä poksutaan :) niin ne haaveet alkaa muuttua todellisemmaks <3

Kusma ja Robin 19+0
 
Mua ei sinänsä ärsytä raskaana olo, mutta nämä olot kyllä! Hengästyminen, sydämen tykytykset, närästys, univaikeudet, pissahätä yöllä, selkäkivut, kuvotus... Meillä esikoinen on ollut kipeänä, ja nyt hänelle tuli nokkosihottuma, joka ilmeisesti kutiaa. Eli useampi yö ollaan täälläkin nukuttu aika huonosti.

Liikkeitä tai lähinnä jotain kuplimista olen luullut tuntevani jonkin aikaa- tiedä häntä sitten...

Minua vaivasi esikoista odottaessa hiiva juuri noin kuin kusmallakin, eli tuli aina lääkekuurin jälkeen takaisin. Oletko kokeillut maitohappobakteereita? Kokeilin niitä sitten jossain vaiheessa, ja siihen loppuivat hiivaoireet. Tosin synnytyksessä huomattiin että limakalvot olivat haurastuneet, että en tiedä olisiko kuitenkin ollut joku tulehdus vaikka oireita ei ollutkaan. Nyt olen syönyt maitohappobakteereita jo muutaman viikon, ja ainakin viime viikolla neuvolassa lääkäri totesi limakalvojen olevan hyvässä kunnossa. Toivottavasti ei tulekaan tällä kertaa hiivaa. Se on ärsyttävä vaiva! :stick:

maisa82 rv 14+3
 
Hej! =)
Saasko liityä seuraanne? ;)

La 9.1.2014/ kolmas tulossa/ 33v/ K-PKS

Elikkä 33 vuotias Kokkolainen... Meillä on 2 lapsia jo... Aleksi 8v7kk ja Milla 3v11kk...
Ruotsia on mun äidinkieli mutta osaan puhua parempi suomea kun kirjoittaa! =D
 

Yhteistyössä